Ei ikävä kyllä ole mitään tietoa. Toivottavasti nyt ainakin Suomessa pelatessaan jatkaisi meillä. Kyseessä kuitenkin lupaava jannu, joka ollut maajoukkuekuvioissakin mukana. Ensi kaudella olisi Kolleissa ainakin isoa tonttia tarjolla.@Gilmore tunnut olevan hyvin kartalla nuorempien pelaajien tilanteesta, niin tiedätkö jääkö Sedoff ensi kaudeksi seuraan vai lähteekö muualle?
Ei niin. "JYPiin poistuja" on ihan eri pelaaja, ja olen varma ettei juuri kukaan pahoita mieltään kyseisestä siirtyjästä.
Eikös Ässät puoleltakin tullu jotain Jääskä huhua? Itselle se yks tärkeimmistä jatkajista.
Luulen, että nämä kaikki linkittyvät siihen kun Jääskää alettiin huhuilla JYP-leiriin. Sen jälkeen alkoivat huhut muuallekin. Olen aikalailla hyvinkin varma että pelaa meillä myös ensi kaudella.
Jäkyn jatko on ihan satavarma ja erittäin hyvä niin.Olen aikalailla hyvinkin varma että pelaa meillä myös ensi kaudella.
Hyvä jos näin. "Aikalailla hyvinkin varma" olis kiva perustellusti kivempi.
Haha joo, meinasin käyttää joko sanaa "aikalailla" tai "hyvinkin", lipsahti sitten molemmat mukaan.
Tämä on tietysti mukava kuulla, mutta kunhan nyt Salmelainen muistaa IFKssa olevan muitakin lupaavia junnuja. Muistaakseni Salmelainen jossain haastattelussa taisi sanoa, että johtuen työkuormasta ei ole haluamallaan tavalla päässyt tutustumaan seuran junioreihin. Toivottavasti tämä Mälkiän rekrytointi auttaa tässä, ja mies ei ole isänsä tapainen pelikasseihin kusija.Mulle on kauan sitten painotettu IFKn toimintaa läheltä seuraavan ihmisen toimesta, että Jääskä ja Lundell on sekä Tobbarin että Pikun papereissa junnuja joihin satsataan ja Jääskän jatkopahvi on kuulemma sovittu aikaa sitten.
Tämä on tietysti mukava kuulla, mutta kunhan nyt Salmelainen muistaa IFKssa olevan muitakin lupaavia junnuja. Muistaakseni Salmelainen jossain haastattelussa taisi sanoa, että johtuen työkuormasta ei ole haluamallaan tavalla päässyt tutustumaan seuran junioreihin. Toivottavasti tämä Mälkiän rekrytointi auttaa tässä, ja mies ei ole isänsä tapainen pelikasseihin kusija.
Varmasti auttaa tässä ja nyt, mutta miten Kalto pystyy olemaan samaan aikaan Liigajoukkueen valmentaja, ja koordinoimaan IFKn junioriorganisaation lahjakkuuksia? Varsinkin, kun vuodet vierivät kiireesti eteenpäin niin Kalton kosketuspinta junioreihin vaan vähenee niin silloin Mälkiän ammattitaito (?) nousee minun näkemykseni mukaan erittäin tärkeään asemaan. Jos/kun Kari Kaltossa on oikeasti potentiaalia valmentajana niin ensi alkuun hänelle voisi antaa pestiksi IFKn ylivoiman kehittämisen Tanskan sijaan.Gary Kalto nostettiin edareihin auttamaan tätä junnupolkua. Eli tämän suhteen tehty hyviä siirtoja.
Mulle on kauan sitten painotettu IFKn toimintaa läheltä seuraavan ihmisen toimesta, että Jääskä ja Lundell on sekä Tobbarin että Pikun papereissa junnuja joihin satsataan ja Jääskän jatkopahvi on kuulemma sovittu aikaa sitten.
Pikuhan antaa kundille ihan mielettömästi vastuuta ja palkkaa oli kuulemma sorvattu ylöspäin. Miksi tuo lähtisi? Toki nuoret on tyhmiä ja menee sitten rakastumaan johonkin Porilaiseen tyttöön.
Mutta ei taida Jääskä olla menossa yhtään mihinkään ennen kuin ulkomaat kutsuu.
Ei ole kuulunut mitään, ja näiden sovittelijoiden kohdalla Saken jatko on varmasti toive. Unohtamatta niitä, jotka viisveisaavat jostain Ässät-sopimuksista ja sijoittelevat fantasiarostereihinsa muitakin vastustajien sopimuksenalaisia pelaajia.Onko kuulunut Saken suhteen mitään huhuja hänen päätöksistään? Ainakin rohkeimmat häntä tuossa jo kokoonpanoon sovittelevat
Pikkelström on mulle Pikachu, jos mä niin sanon. Sitä on ihan turha lähteä oikomaan vain, koska luulee tietävänsä paremmin.Ei Piku, Piki, Pikuli, Pikkelsi, vaan PIKE.
Tämä on tietysti mukava kuulla, mutta kunhan nyt Salmelainen muistaa IFKssa olevan muitakin lupaavia junnuja. Muistaakseni Salmelainen jossain haastattelussa taisi sanoa, että johtuen työkuormasta ei ole haluamallaan tavalla päässyt tutustumaan seuran junioreihin. Toivottavasti tämä Mälkiän rekrytointi auttaa tässä, ja mies ei ole isänsä tapainen pelikasseihin kusija.
Tästä ihan samaa mieltä kanssasi, mutta minua huolestuttaa onko Salmelaisella resursseja yksin pyörittää noin isoa palettia tehokkaasti? Salmelaisella ihan varmasti kädet täynnä töitä "Edarin" kanssa. Senkin takia mielestäni tuo Mälkiän rooli on elintärkeä, ja sopii toivoa mieheltä löytyvän ammattitaitoa siihen. Yhtään KivaHarria, Tanskaa ja Kautosta tämä organisaatio ei enää kaipaa.Tuo Salmelaisen lausunto tuli alkukaudesta Telian haastattelusta ja itselle jäi sellainen kuva ettei saanut Mr. Ice Hockeya riittävän nopeasti jaloista pyörimästä. Kesti suhteellisen kauan ennen kuin Salmelainen pystyi ilmoittaneensa ottaneen myös A:n ja B:n itselleen.
IFK:n tärkein asia on saada tuo peöaajapooli toimimaan niin, että sieltä pystyy vakaita liigapelaajia kasvattamaan. Tästähän myös Salmelainen on puhunut. Alemmat ketjut+rotaatio pitäisi olla omavaraisia jotta niitä euroja saa enemmän laatupelajiin kiinnitettyä.
Ei ole kuulunut mitään, ja näiden sovittelijoiden kohdalla Saken jatko on varmasti toive. Unohtamatta niitä, jotka viisveisaavat jostain Ässät-sopimuksista ja sijoittelevat fantasiarostereihinsa muitakin vastustajien sopimuksenalaisia pelaajia.
Itse kylä toivoisin Saken jatkoa, sillä eilenkin oli lähes ainoa IFKn joukkueesta, joka pystyi kiekon saadessaan luomaan maalipaikkoja ihan tyhjästä. Tällaista absoluuttista taituruutta IFK kaipaa. Toki, olen itsekin miettinyt tuota Saken perhetilannetta, joten kiitos paljon selvennyksestäsi!
Tästä ihan samaa mieltä kanssasi, mutta minua huolestuttaa onko Salmelaisella resursseja yksin pyörittää noin isoa palettia tehokkaasti? Salmelaisella ihan varmasti kädet täynnä töitä "Edarin" kanssa. Senkin takia mielestäni tuo Mälkiän rooli on elintärkeä, ja sopii toivoa mieheltä löytyvän ammattitaitoa siihen. Yhtään KivaHarria, Tanskaa ja Kautosta tämä organisaatio ei enää kaipaa.
Sakari Salminen nautti ajastaan HIFK:ssa: "Pelasimme pudotuspeleissä kauden parasta peliämme"
Ja samalla sekunnilla ilmestyi juttu joka antaisi hyvin suoraan ymmärtää, että Sakke ei ole tekemässä paperia teille. Vaihtoehtoina vain Ässät tai ulkomaat, päättää lähiaikoina..
Tobbari totesi eilen fanidösän kyydissä matkustaessaan, että ensi kauden joukkue on yhtä palasta vaille valmis.