Eikö Lucenius ole hieman ongelmapelaajan maineessa?
Aaa, no sit, tervetuloa rikollislaumaan.
Ei vaikuta mestaruuskaudelta tämä(kään)..
Eikö Lucenius ole hieman ongelmapelaajan maineessa?
Onko Lucenius acmen listoilla :D
Just ajattelin samaa tulla kirjoittamaan. Siitähän saadaan suoraan selville onko IFK Luceniuksen perässä vai ei. Ei sillä että kyseinen pelaaja mitenkään erityisen paljon kiinnostaisi.
Santala ollut kyllä mieletön pettymys. 5 vs 5 pelissä täysi turhake, joka pelaa edelleen jotain vuosituhannen alun liukumispeliä, ja tekee sitten vastustajan pihdeissä surkeita ratkaisuja. Melkeen tekis mieli sanoa, että "Lähe menee" ja Lundell kolmoseksi, mutta haluan mä nyt vielä nähdä, että lähteekö se rullaamaan, ei se nyt noin paska voi olla, vai voiko. Lisäksi Lundell on kuitenkin vielä raakile.Sieltä Keränen pois myös 3 kuukautta ja Lucenius pystyy pelaamaan samaa roolia. Miten Santala liitty Luceniukseen mitenkään? Ei Santalaa olla korvaamassa. Yksi slotti olisi Luceniuksenkin jälkeenkin vielä tyhjä. Sitten pitää myös miettiä mitä tehdä Lundellin kanssa.
Ei nyt täysin suoriksi, mutta Salmelainen kyllä ensisijaisesti suosii Acmen asiakkaitaan/entisiä asiakkaitaan. Jos tarjolla on kaksi lähes identtistä pelaajaa samaan rooliin, ja toisella on Acmen taustaa/on jäsenenä, Salmelainen valitsee tämän.Oliko Quincey Acmen listoilla? Taidetaan vedellä Santalasta aika lailla mutkia suoriksi tässäkin keskustelussa.
Koska kaikki on paskaa, niin yksi positiivinen asia nostettava tuolta sentteriosastolta:
Jääskä on oikeasti kasvamassa pelimieheksi. 4 pinnaa 8 peliin ja muutenkin tuntuu ottavan koko ajan parempaa roolia tuolla. Ollut kuitenkin junnumaajoukkuevakiokasvo ja tuli silloin 17-vuotiaana raakileena liigaan itse Ville Peltosen suosittelemana.
Oli alkuun vähän hentoinen, mutta nyt saanut kroppaan voimaa ja pelityyli muistuttaa paljon Julle Tyrväistä tämän nuoruusvuosina. On kasvamassa kovaa vauhtia hyväksi 3-4 ketjun sentteriksi. Jääskä olisi juuri sellainen "Hyvä liigaan, mutta ei liian hyvä lähteäkseen muualle" -haku ja vielä oma junnu.
Jääskä ei ole Nykopin stuntti vaan Nykopp on se viimeinen vara jos ketään muuta ei ole.
Ehdottomasti näin. Jääskä on ollut hyvä ja on lunastanut pelipaikan. Veikkaan että siinä voisi olla ratkaisu hyväksi 3 kentän sentteriksi ensi kaudelle ja jos kehitys jatkuu niin sitten vaan aina ylöspäin.Koska kaikki on paskaa, niin yksi positiivinen asia nostettava tuolta sentteriosastolta:
Jääskä on oikeasti kasvamassa pelimieheksi. 4 pinnaa 8 peliin ja muutenkin tuntuu ottavan koko ajan parempaa roolia tuolla. Ollut kuitenkin junnumaajoukkuevakiokasvo ja tuli silloin 17-vuotiaana raakileena liigaan itse Ville Peltosen suosittelemana.
Oli alkuun vähän hentoinen, mutta nyt saanut kroppaan voimaa ja pelityyli muistuttaa paljon Julle Tyrväistä tämän nuoruusvuosina. On kasvamassa kovaa vauhtia hyväksi 3-4 ketjun sentteriksi. Jääskä olisi juuri sellainen "Hyvä liigaan, mutta ei liian hyvä lähteäkseen muualle" -haku ja vielä oma junnu.
Itse olen sitä mieltä, että HIFKn pitäisi palkata keskikaistalle Wirtasen tapainen tasaista laatua tarjoava työjuhta ja tämä olisi pitänyt tehdä jo hyvissä ajoin, kun pikku-Lunkan kyvykkyys miesten peleissä on tullut tietoon. Jos sentterinelikko on Tyrväinen-”wirtanen”-Santala-Keränen ja laidalle plus ylivoimiin on mahdollista heittää Lundellin peliälyllä varustettu ”miesten pelien sentterikokelas” sekä alempiin ketjuihin Jääskän tapainen polkukone, jolla myös kapasiteettia pelata keskellä, niin melko avuton pääkoutsi pitää olla, jos ei tuolla porukalla hilaa jengiä vahvasti top neloseen varsinkin, kun laidoille on sitten Thorellia, Raskia, Kangasniemeä yms. Toki Engrenin haparointi ja Ulanderin ja O’Connorin tapaiset söhlöt alakerrassa hieman rajoittaa menoa, mutta silti. Toisaalta - itse pidän Seliniä aika avuttomana tapauksena, jos pitää kehittää jotain muutakin kuin jämäkkää peruspeliä, mutta ei siitä tässä enempää.Komppaan tätä ja näen, että kärkisentterin hankinnan jälkeen joukkueen keskikaista on erinomaisessa balanssissa. Korostan kuitenkin, että tämä on äärettömän kriittinen aukko täytettäväksi.
X
Tyrväinen
Santala / Lundell
Nykopp / Jääskä