Kun Järvisen korvaaja on hankittu (jota pidän prioriteetti 1:nä), niin kenet olisit heittämässä 8. pakiksi mikäli vielä Generous hankittaisiin? Aika harvalla liigaseuralla on koko kautta varaa pitää VL-ukkoja kokoonpanon ulkopuolella kärkkymässä loukkaantumisia vaan eiköhän ne nuoret jannut ole ensimmäisenä stunttaamassa. Jos todetaan kauden mittaan etteivät he tuota roolia kykene täyttämään, niin kilpavarustellaan vuodenvaihteen jälkeen ja hankitaan "Aulie", niin kuin tehtiin viime kaudellakin.
Viime kauteen lähdettäessä puolustajat olivat Taimi, Järvinen, Auvitu, Grillfors, Taipalus, Teppo, Generous + junnut (lasken myös Salmen junnuksi). Eli seitsemän liigatason pakkia + junnut. Ajattelitko, että nyt kun budjettia on kavennettu, näitä liigatason ukkoja olisikin kauden kynnyksellä yhtäkkiä useampi?
Finleyn hankinnan jälkeen olen ainakin itse melko vakuuttunut, ettei Generous meillä jatka. Korostan kuitenkin, että diggaan Mattista eikä minulla missään nimessä mitään hänen jatkoaan vastaan olisi.