Olit niin avokätinen arvosanoinesi, joten päätin laittaa vähän erilaisesta persepktiivistä tulevan vastineen samoja kriteereitä mukaillen.
Lankisesta samaa mieltä, kävi ajatusvirhe koska tietysti piti olla C.
Tarkkasesta en ole vielä noin raaásti dumaamassa, mutta tietysti kehitystä täytyy tapahtua.
Julius Nyqvist pelannut edustuksessa 10 0+1 -2. Siinä ei vielä tasoaan pysty todistamaan, mutta ne ottelut mitä Mestiksessä olen nähnyt niin tiedän, että potentiaalia on.
Teppo 22 0+3 8 -3. Teppo ei kumminkaan viime kaudella kentällä olleessaan ollut siellä paskimmasta päästä joten lähemmäkis B:tä menee.
Salmesta olen samaa mieltä, mutta jos pääsee loukkaantumistaan edeltävään tasoon, voidaan pitää aivan pätevänä rotaatio pakkina.
Robert Leinosta eri mieltä, ei ole toidstanut tasoaan vielä IFK:ssa siitä samaa mieltä.
Lambergista eri mieltä, omassa roolissaan arvio on B.
Ramstedt ja Kuparinen lähtökohtaisesti A miehiä. Molemmilla meni viime kausi täysin perseelleen.
En pidä myöskään Jasse Ikosta turhakkeena vaan sopivana täytemiehenä jos rooli oikein.
Joten aika eri linjoillla ollaan. Kausi ja joukkueen lopullinen rakenne tulee näyttämään kumpi ole oikeassa, mutta itse seison edelleen omien arvioiden takana täysin.