Kousa oli erittäin hyvä IFK:ssa, harmi homma, jos/kun kehitys on mennyt väärään suuntaan parin viime vuoden aikana ja kiekolliset taidot, liikkuvuus ja laadukas rannelaukaus menevät hukkaan huonon asenteen tms. takia.
Onko kukaan kuullut, mitä HIFK:n toimistolla ajatellaan nykyisestä pakkitilanteesta? Näillä mennään ja katsellaan myöhemmin tarpeita vai onko hakuja luvassa? Ihmetyttää se, että mitään julkaisuja ohueen pakkirosteriin ei ole tullut ja esim. Kärpät naarasi kuitenkin Liigasta kaksi kovan luokan vahvistusta Glenin ja Spangin.
Siinäpä olisikin Törmäselle ihmettelimistä kun joukkueeseen liittyisi Hanky Pikkarainen ja Kousa :)
Nokitan Anssi Salmelalla.Ilkka Heikkinen vielä tuohon mukaan niin olisi kunnon edariedellytykset olemassa.
Mutta siis johan syväkurkut jokin aika sitten lupailivat pyhästi, että heti MM-kisojen jälkeen IFK julkaisee pari pakkivahvistusta. Niitä nimiä odotellessa.
Onko kukaan kuullut, mitä HIFK:n toimistolla ajatellaan nykyisestä pakkitilanteesta? Näillä mennään ja katsellaan myöhemmin tarpeita vai onko hakuja luvassa? Ihmetyttää se, että mitään julkaisuja ohueen pakkirosteriin ei ole tullut ja esim. Kärpät naarasi kuitenkin Liigasta kaksi kovan luokan vahvistusta Glenin ja Spangin.
Nieminen voitaneen unohtaa, soppari julkaistaan luultavasti huomisessa Tampuran tiedotustilaisuudessa.
Nyt kun HCK ei jatka Mestiksessä, niin mihin sijoitetaan Liigaringin ulkopuolelle jäävät pelaajat, joiden olisi hyvä pitää tuntumaa yllä tai vaikka loukkaantumisesta toipuvat?
Varmaankin tarpeen tullen yksittäin kiinnostuneisiin Mestis-seuroihin, ellei IFK saa aikaan vastaavanlaista farmikuviota jonkun jengin kanssa.
Mikä on muuten Kiekko-Vantaan ja Jokereiden suhde nykyään?
Mikä on HIFK ja KiVa:n suhde nykyään. Muistaakseni siellä pahoitettiin hieman mieliä, kun HIFK muutama vuosi sitten otti siirtorajalla kaikki miehensä pois Kiva:sta
Näyttää olevan erittäin hyvä meininki ja joukkuehenki treeneissä:
Uutiset › Mini-triathlonin jaettu voitto Puustiselle ja Söderholmille - HIFK
Mikä on HIFK ja KiVa:n suhde nykyään.
Asiaan: hankkikaa nyt vittu meille jo niitä puolustajia!!
Pidän lupaukseni ja Alan valittamaan vasta ensi maanantaina kun olympiavuoden Skoda Cu... eiku siis mömmöm-kisat Ovat ohitse.
Silloin on pakko alkaa tapahtumaan asioita.
Itse aloitan vasta viikkoa myöhemmin :P Tuskin aivan heti maanantaina mitään julkistettavaa on. Lisäksi tuossa kesäkuun alussa saattaa mennä jokunen Khl-pykälä umpeen ja eikös tuossa ole joku NHL:n siirtorajakin euroopasta tulevien pelaajien suhteen tms.
Itse aloitan vasta viikkoa myöhemmin :P Tuskin aivan heti maanantaina mitään julkistettavaa on. Lisäksi tuossa kesäkuun alussa saattaa mennä jokunen Khl-pykälä umpeen ja eikös tuossa ole joku NHL:n siirtorajakin euroopasta tulevien pelaajien suhteen tms.
Mutta eikös täällä ole ollut niin varma tieto, että Nybari ja HIFK eivät anna KHL-pykäliä sopimuksiin? Tosin olen sitä mieltä, että jos seura haluaa oikeasti kovia pakkeja tyyliin Anssi Salmela, Mikko Kousa tai Ilkka Heikkinen, niin jonkinlainen KHL-pykälä on automaatio. Ehkä Nybari sitten tyytyy taipaluksiin, joiden kohdalla KHL-peikkoa ei tarvitse pelätä.
Mutta eikös täällä ole ollut niin varma tieto, että Nybari ja HIFK eivät anna KHL-pykäliä sopimuksiin? Tosin olen sitä mieltä, että jos seura haluaa oikeasti kovia pakkeja tyyliin Anssi Salmela, Mikko Kousa tai Ilkka Heikkinen, niin jonkinlainen KHL-pykälä on automaatio. Ehkä Nybari sitten tyytyy taipaluksiin, joiden kohdalla KHL-peikkoa ei tarvitse pelätä.