No, juu, olihan se ihan "hyvää pohdintaa". Mua vaan tökkii, kun tehdään median edustajina juttuja, joissa ei ole mitään uutta tai edes omaa. Kyllä mun mielestä voidaan olettaa, että jos Jatkoajan verkkolehti tekee juttua/juttusarjaa jostain asiasta, tuotaisiin ilmi jotain uutta eikä juttua pohjattaisi pääasiassa intohimoisesti (ja toisinaan myös varsin puusilmäisesti ja yksipuolisesti) seuraan suhtautuvien fanien kirjoitusten pohjalta. Sekin on kyseenalaista, jos iltapulut ottavat juttuihinsa aiheet keskustelupalstalta. Paitsi tietenkin, jos tarkoitus on etsiä vastauksia kannattajien kysymyksiin esim. haastattelemalla päävalmentaa, UTJ:ta tai toimaria. Luultavasti kaikki Jatkoajan verkkolehteä lukevat käyvät lukemassa myös keskustelupalstaa ja tällöin jutussa ei ole juuri mitään uutta, vaan pikemminkin vanhan/saman jo käsitellyn asian toistoa. Saavat toki kirjoittaa, mistä haluavat eikä mun juttuja ole pakko lukea. Enkä varmaan jatkossa luekaan, jos tarjolla ei ole uutta näkökulmaa tai jotain uutta tietoa. Ja ruudun takaa sitä uutta tietoa harvoin tulee. HIFK:n tapauksessa ei luultavasti edes silloin, vaikka majoittuisi toimiston tuulikaappiin.