Viestin lähetti Johannes
Pirjetä kannattaisi yrittää pitää HIFK:ssa. Hänellä ei minun käsittääkseni ole sopimusta NHL:n kaudeksi 05-06.
Samaa mieltä tästä, Lasse on todella hyvä pelaaja, josta kannattaa pitää kiinni todella tiukasti, varsinkin jos näyttää siltä, ettei NHL:n suunnalta ole enää kiinnostusta. Pärssisenkin toivoisin jatkavan, vaikkei olekaan ns. clutch-player.
Kaikki muutkin ovat täällä päivän aikana pitäneet hauskaa, liitytään joukkoon iloiseen:
Pärssinen-Pirjetä-Torkki
H Pikkarainen-Karalahti
Salmelainen-Hirschovits-Pikkarainen
Saarinen-Eskelinen
Luttinen-Häppölä-Petrell
Turunen-Kultanen
Järvinen-Hauhtonen-Fagerstedt
Helenius-Mäkelä
Holma, Porthen, Salonen, Laakso yms.
Ahonen
Lundell
Nieminen
Kyllä, minä toivottaisin Heleniuksen tervetulleeksi Vopatia paikkaamaan.
Hauhtonen olisi mielestänivarsin hyvä hankinta IFK:n "pakaslahdeksi", IFK:lta on jo pitkään puuttunut kokenut puolustava sentteri nelos- tai kolmosketjusta.
Torkkia on paljon huhuiltu, ottaisin mielelläni HIFK:iin, samoin kuin Ilkka Pikkaraisen ja Tony Salmelaisenkin. Alanko meni sivu suun, Eskelinen olisi oma toiveeni joukkueeseen kakkos- tai ykköspariin.
Hirso pärjäsi taas hyvin loppukaudesta, liekö se enää sattumaa. Nyt tulee minun suustani jotain harvinaista: toivottavasti Kimille annettaisi luottoa ainakin alkukaudesta hyvien ketjukavereiden kanssa näyttää osaamistaan kahden suunnan sentterinä. Jos ei onnistu, ulkolaista stunttia tilalle.
Kaikkein eniten toivoisin ensi kaudelle valmentajaa, joka selkeästi roolittaisi pelaajia jo kauden alusta saakka. Ei mitään fairplay-kiekkoa (toki rasitusta pitäisi kauden mitttaan jakaa peluuttamalla suht tasaisesti), tai puheita neljästä ratkaisuihin pystyvistä ketjuista, puhumattakaan jämäpelaajista kolmos- ja nelosketjuihin. Myös tälle osastolle pitää löytyä erikoisosaamista ja -miehiä, mallia Toni Sihvonen, Petri Pakaslahti jne.
edit: Tajusin muuten, ettei tuossa fantasioimassani joukkueessa ole yhtään ulkomaalaista. Kummaa.
edit2: Daespoo purkaa näemmä taas teiniangstisia antipatioitaan IFK:ta kohtaan lähinnä verbaalioksennusta muistuttavalla tekstillä. Hyvä meno, pidä toi linja.