Viestin lähetti Jeffrey
Niin, tääkin mua ihmetyttää... Toisaalta ainakin tv:stä nähtynä taklauksessa oli toki pikkasen kädet ylhäällä ja osui vähän päähän, mutta miten yli 10cm pidempi jätkä voi taklata ilman, että mikään ruuminosa ei osuisi päähän? Ja pitäiskö käsiä pidellä munilla, ei mutta silloinhan ne voisi osua jällein jotain päähän. Todetaan vielä, että silloin vielä kun NHL liiga oli käynnissä niin siellä tuli jokaisessa pelissä ainakin 20 samanlaista taklausta ilman rangaistusta.. Mulla on joskus ollut juniori sarjoissa sama ongelma kuin Jerellä, ja täten ymmärrän täysin Jeren turhautumisen..
Miten kädet (siis kyynärpäiden ja sormien välinen alue) eivät osu vastustajaa päähän? Siten että kädet pidetään alhaalla taklauksessa. Nyt Jerguksen käden oli oman pään korkeudella + vähän ylempänä ja aivan turhaan, niitti olisi ollut kova ja puhdas ilman niitä käsiä. Tyhmyyttä sanon minä.
Toisaalta steriili SM-liiga tarvitsee jokaisen ylilyönnin mitä tulee joten en ns. yleisellä tasolla valita asiasta. Ja ylilyönnin kohteenakin oli juuri oikea joukkue (ok, Töpselin pelaaja olisi ollut vielä parempi) joten mussutusta riittänee pitkään.