Viestin lähetti matti&teppo
Ja ikävä kyllä liian moni joukkue lähtee noilla eväillä vieraspeleihin, jolloin joka toinen peli on katsojien mielestä täysin paska. Yleisin kommentti otteluista on, ikävä kyllä
- Aneemista paskaa.
Jotenkin minusta tuntuu, että tämä lausahdus tulee useimmiten Hifk-fanien suusta. Saatan tietenkin olla väärässä, mutta jos en niin, kertoisiko tämä hiukan Hifk-faneista?
Älkää nyt käsittäkö väärin(, jos käsitätte ollenkaan mitä selitän)...
Se vaan täällä pohjoisessa alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän, että kun esim. JYPpi voittaa Hifkin Helsingissä, niin Hifk-faneilta tulee (kuten nytkin) järkevää kommenttia pelistä ja myönnetään voittaja voittajaksi. Samassa viestissä kuitenkin joka toinen Hifk-fani (okei, saatoin liioitella) haukkuu oman jengin pelin kauden pas*immaksi.
"Blääblääblääblää...frendi soitti ettei oo
koskaan nähnyt näin paskaa peliä...BlääBlääBLää..uskomatonta kahvaa...BlääBlääBlää...aivan unessa....BlääBlää..asenne" jne.
Älkää edelleenkään käsittäkö väärin.
JYP-Ässät -pelissä joku Ässä-fani antoi samasta asiasta positiivista palautetta JYP-faneille. Taisi mainita jotain tyyliin: "Hyvä ettei aina kun Ässät voittaa vastustaja pelaa kauden pas*inta peliään" ja mitä minä ymmärsin se oli suunnattu ehkäpä juuri Etelä-Suomen joukkueiden faneja kohtaan.
Mua ei kiinnosta ottaa kantaa yhtenkään viestiin, jossa joku Hifk-fani haukkuu Jyppi-faneja pelleiksi, sen takia, että meidän mielestä Jyppikin ansaitsee hiukan "rispektiä" pelistään. Ja se "rispekti" annetaan Hifk-fanin toimesta ja samassa viestissä "nollataan" tilanne kertomalla, että oli "kauden paskin peli".
Kuten jo sanoin Korhonen-Viitaluoma -tilanteesta tuomio aivan oikea. Säännöt on sääntöjä. (Mitähän tämäkin tokaisu tähän liittyi?)
Pointsit Johannekselle tästä ketjusta.
Hifk-fanit eivät taida olla tietoisia siitä, että Jypilläkin on tapana olla vaikeuksissa otteluissa ", jotka pitäisi voittaa". Siltikään en muista kenenkään JYP-fanin haukkuneen JYPin peliä kauden pas*immaksi, ainakaan montaa kertaa kaudessa. Tästä voimme vetää johtopäätöksiä siitä, että joko Jyppi ei pelaa huonoja otteluita tai Jyppi-fanit ovat äärettömän lojaaleja ja ymmärtäväisiä omaa seuraansa kohtaan tai sitten voimme vetää johtopäätöksiä Hifk-faneista. Jokainen tehköön oman ratkaisunsa.
Tämäkin ketju "riistäytyi" käsistä, kun Jykke vaan toi esille ajatuksen, joka minullakin oli: Viestiketjun tulevaisuus oli jo selvillä. Seuraavassa viestissään hän ylisti Johanneksen kirjoitusta niinkuin minäkin. Mutta arvattavissahan tämä oli.
Taasen puhuin sekavia, mutta se minulle sallittakoon. Olen edelleen niin iloinen kahdesta pisteestä, jotka tulivat kauden paskinta peliä esittänyttä Hifkiä vastaan.
Tarkoitus ei ollut provota, jos siihen syyllistyin niin anteeksipyyntöni.