HIFK - JYP 10.10.

• 25 213
  • 225

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Senior

Se on kato ne puitteet. Halli on yhtä iso kun teidän city, valotaulukin on yliopistonne kokoinen, mikkejä on niin ettei pelaajat mahdu sekaan ja kattokin on niin korkealla, ettei sitä edes huononäköinen näje. On siellä etelänmieskin joskus ymmyrkäisenä :)

Täh.. Mistä nyt puhutaan? Hjartwallistako?

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Re: Back in Finland

Viestin lähetti Carlos
Ketjun Jyppi-fanit, TE olette pellejä. Hifk-fanit puivat otteluaan kuten haluavat, ja usein varsin objektiivisesti. Mielipiteet sekä omasta että vierasjoukkueesta annetaan tasan sen mukaan millä mielellä ollaan, ruusuja ja risuja sataa sen mukaan mitä kentällä on tapahtunut. Hifk-fanit ovat lähes ainoita jotka tähän pystyvät. Mielestäni täällä on kommentoitu ihan asialllisesti tapahtumien kulkua, mutta Jyp-leiristä tulee (JypFabu poislukien) pelkästään näitä itkuvirsivalituksia siitä miten heidän joukkueelle ei anneta tarpeeksi kredittiä. Varsinkaan jos peliä ei ole itse edes nähnyt, on aika turha tulla neuvomaan mitä mieltä muut saavat olla näkemästään. Sitten vielä jos sen jälkeen tekee valituksia keskustelun huonosta tasosta, tekee itsestään kyllä täydellisen pellen.
Ehkä niin, mutta tämä tosiaankin HIFK-JYP ketju ja me valitamme ja kommentoimme jokaista tähän ketjuun postattua viestiä, jos jostain syystä meitä huvittaa. Jos pidät sitä kriteerinä, ettei peliä näkemätön voi kommentoida mitään, niin 30.10 pelattavaan JYP-HIFK ketjuun saa sitten tulla teidän leiristä yksi viesti, missä ilmoitatte joukkueen kokoonpanon. Muut parkumiset hoidatte ns. "The Ketjussa." Sopikaa siellä myös kuka sen kokoonpanoviestin laittaa ettei vahingossa otteluketjuun tule kahta HIFK-kannattajan viestiä. Se olisi näet kamalaa.

Minä en ainakaan ole täällä rukoilemassa päänsilityksiä stadi...anteeksi hesalaisilta. Aion silti puuttua jokaiseen kommenttiin joka minua ärsyttää. And you know what; minulla on siihen täysin oikeus. Onhan tämä myös minun joukkueeni otteluketju.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Razzle

Täh.. Mistä nyt puhutaan? Hjartwallistako?

Siitäsiitä ja vielä hymiöillä. Ilmalaanhan Köpi viittasi. Onneksi ehdit editoida viestistäsi sen Jokerifani-osion, jos ja kun se viittasi minuun. Taas silmänisku.

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Back in Finland

Viestin lähetti Carlos
- Ketjun Jyppi-fanit, TE olette pellejä. Hifk-fanit puivat otteluaan kuten haluavat, ja usein varsin objektiivisesti. Mielipiteet sekä omasta että vierasjoukkueesta annetaan tasan sen mukaan millä mielellä ollaan, ruusuja ja risuja sataa sen mukaan mitä kentällä on tapahtunut. Hifk-fanit ovat lähes ainoita jotka tähän pystyvät. Mielestäni täällä on kommentoitu ihan asialllisesti tapahtumien kulkua, mutta Jyp-leiristä tulee (JypFabu poislukien) pelkästään näitä itkuvirsivalituksia siitä miten heidän joukkueelle ei anneta tarpeeksi kredittiä. Varsinkaan jos peliä ei ole itse edes nähnyt, on aika turha tulla neuvomaan mitä mieltä muut saavat olla näkemästään. Sitten vielä jos sen jälkeen tekee valituksia keskustelun huonosta tasosta, tekee itsestään kyllä täydellisen pellen.

Te saatte kommentoida niinkuin haluatte ja jos JYP fanit niita kommentteja kommentoi miten haluavat ovat he pelleja? Upee juttu!

Minun mielestani JYP:lle ei tarvitse antaa yhtaan krediittia yhtaan mistaan kaksi pinnaa on ihan riittavasti (itseasiassa pikkusen liikaa) kumisaapaskansalle.

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Senior

Siitäsiitä ja vielä hymiöillä. Ilmalaanhan Köpi viittasi. Onneksi ehdit editoida viestistäsi sen Jokerifani-osion, jos ja kun se viittasi minuun. Taas silmänisku.

Heh... sormet joskus luistaa nopeammin kuin päässä ajatus...

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Re: Back in Finland

Viestin lähetti erpe

Te saatte kommentoida niinkuin haluatte ja jos JYP fanit niita kommentteja kommentoi miten haluavat ovat he pelleja? Upee juttu!

Minun mielestani JYP:lle ei tarvitse antaa yhtaan krediittia yhtaan mistaan kaksi pinnaa on ihan riittavasti (itseasiassa pikkusen liikaa) kumisaapaskansalle.

Olen samaa mieltä erpen kanssa...
Mutta hei ihan tosi, vitutt** jo lukea tätä marinaa joka suunnasta. Olisiko jo aika keskittyä tuleviin peleihin ja antaa tämän pelin olla? Olisiko?
Koitetaan nyt pysyä aisoissa ja pitää keskustelu kohtuullisen asiallisena. Jokaisella on oma näkemys asioista ja sillä selvä. Me JYP-fanit emme voi muuttaa HIFK-fanien mielipiteitä ja päinvastoin. Eli tää ei johda mihinkään. Saanko kannatusta?

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Viestin lähetti JHag

Jypin termospullo nro 28 on muuten mainio jätkä. Spottasin jo viime kaudella.

Hienoa että huomasit Jouni "Tasku-Herkules" Kulosen otteet. Kulonen on yksi niistä JYPiläisistä "noupadi"-pelaajista, jotka eivät lähes koskaan saa sitä palautetta, mikä heille ansaitusti kuuluisi.
Syvä kumarrus JHagille, eikä mulla ole mitään alemmuuden tunnetta, että "vaude, nyt joku hesalainen huomasi meidän Kulosen", olen vaan tyytyväinen että näitä hiljaisia raatajiakin huomataan. Jouni kun on lähes joka pelissä vielä kentän pienin pelaaja.

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
Nyt kun jengit ovat pelanneet 7-11 matsia kukin, niin mikä voisi olla yleisön (ja seurojenkin) kannalta mielenkiintoisempi tilanne kuin se, että yhdeksän joukkuetta kolmestatoista on kerännyt pisteitä vähintään 1/matsi tahdilla? Blueskin kymmnenentenä kahdeksasta ottelusta seitsemän pistettä. Se tietää (toivottavasti) lisää katsojia ja lisää hilloa seuroille. Lisähillojen kanssa on nastempi elää. Joku sanoisi, että enemmän kanssa tulee helpommin toimeen. Niin se menee.
Puolitotuutta!

Se, että tasainen sarja tuo enemmän katsojia on varmasti totta. Mutta yhtä paljon katsojia myös syö nykyinen vallalla oleva vieraspelitapa. Ja kyseinen tapa ei ole ainoastaan yhden joukkueen ongelma. Siihen syyllistyy liian moni, mm. HIFK viimeksi Turussa.

Jyp (vai onko se muuten JYP (HT)) voitti eilen koska oli parempi. Tunnustan sen, maalit olivat 3-0 heille. Mutta kyseinen tapa pelata vieraskentällä, (sumputetaan ja kyttäillään, pyritään ottamaan kotijoukkueelta vauhti ja tila pois, toivotaan vain ja ainoastaan yhtä onnistunutta vastaiskua ennen kuin menee omiin. Toinen sana kyseiselle pelityylille on neppailu) voi tappaa lajista paljon enemmän kuin tasainen sarja mahdollisesti tuo tullessaan. Ja tuollaisen vieraspelitaktiikan luotuaan joukkue on todella vaarallinen vieraspelivastustaja. Mutta ei näyttävä.

Jyp on todella vaarallinen vieraspelijengi ainakin HIFK:lle. He osaavat pelata ainakin HIFK:ta vastaan Helsingissä niin että HIFK:n peli on aivan sekaisin. Ja usein Jyp vielä voittaakin, mutta itse ottelu on huono. Mitäänsanomatonta skeidaa. Katsojana minulle jää enemmän käteen vauhdikkaasta ja hävitystä pelistä kuin puuduttavasta ja hävitystä pelistä.

Osan mielestä tarkoitus kuitenkin pyhittää keinot, niinpä niin. Kaksi pojoa taskussa on hyvä lähteä kotiin. Varmasti näin onkin, ja onnittelut Jyväskylään kahdesta pisteestä. Eilisen kaltaisen ottelun paskin homma on pelin puuduttavuus. Lisää tuollaisia otteluita ja napakymppikin on mielenkiintoinen ohjelma. Kiekosta jotain fiiliksiä haluava ei katso mielellään tuonkaltaisia otteluita. Joku analyyttinen katsoja taas saa kenties kicksejä ihaillessaan joukkueiden kurinalaisuutta, loistavaa sumppupuolustusta ja sitä todellakin loppuun asti vedettyä puolustuskuviota. Mutta jotain puuttuu, lätkä on vauhdikas laji johon kuuluvat (M. Saukkosen suusta) "vauhti ja vaaralliset tilanteet". Kyseinen vieraspelitaktiikka missä koko jengi lähtee vetämään sitä kuuluisaa nolla-nollaa ottelun ollessa vain ja ainoastaan viivästystaktiikkaa ei varmasti tuo satunnaista katselijaa halliin.

Ja ikävä kyllä liian moni joukkue lähtee noilla eväillä vieraspeleihin, jolloin joka toinen peli on katsojien mielestä täysin paska. Yleisin kommentti otteluista on, ikävä kyllä

- Aneemista paskaa.

Ja eikun taas katsomaan uutta peliä joka todennäköisesti on täysin paska. Täytyy toivoa, ihan Lappeenrantalaisten lipun lunastaneiden ihmisten puolesta, ettei HIFK lähde neppailemaan seuraavaan matsiin. Ei vaikka se toisikin yhden pisteen. Räväkkää peliä se olla pitää, missä sattuu ja tapahtuu. Ennemmin haluaisin HIFK:n pelaavan vauhdikasta, hyökkäävää peliä ja vaikkapa sitten häviävän vieraspelinsä kuin Turun ottelun kaltaisella nysväyksellä pelaavan tasan.

Tietysti se ideaalitilanne olisi HIFK:n oma räväkkä pelityyli ja voitto. Ettei vaan jää epäselväksi.

Eli järjestys:
vauhdikas räväkkä peli ja voitto
vauhdikas räväkkä peli ja häviö
nysväys ja voitto
nysväys ja häviö

Ja huom! Jyp ei ole yksin syyllinen, nyt sattuu vaan olemaan se seuraava päivä Jyp-pelistä. Päivää ottelun TPS-HIFK jäkeen olin sitä mieltä että HIFK pelasi päin persettä, vaikka saikin tasapelin. Pitkällä tähtäyksellä tarkoitus ei saisi pyhittää keinoja, tai kohta ei edes ole mitä tavoitella.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti matti&teppo
Puolitotuutta!
Eli järjestys:
vauhdikas räväkkä peli ja voitto
vauhdikas räväkkä peli ja häviö
nysväys ja voitto
nysväys ja häviö

Puolitotuus minulta on jo paljon, koska en muutenkaan ole kovin usein 'täysipäinen'.

Muutenkin kirjoituksestasi täydellisen samaa mieltä, järjestyksineen. Ei tota voisi osuvammin sanoa!

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Viestin lähetti Snakster

No kylläpä siellä maakunnissa kiertää villejä huhuja tsadilaisten toimista. Itse en ole kyllä juurikaan nyrkkipeijaisia pelien jälkeen nänyt ja kyllä ne lentopallomailat ovat pysyneet visusti taskuissa.

Huhuja tai ei, tositapauskin on pohjalla. Tapaus on tosin kymmenen vuoden takaa, mutta keväällä-93 ensimmäinen playoff-ottelu HIFK - JyP HT. "Ruoska" taklaa Lasse Niemisen sairaalaan -> Ruoska suihkuun. JyP HT voittaa pelin 2-4 ja pelin jälkeen jyväskyläläinen kannattaja pahoinpidellään sairaalaan. Mäkelä piiritetään miehen mennessä autolle, mutta poliisit pelastavat tilanteen. Itsenikin kimppuun oli käymässä joku, kun päälläni oli JyP HT:n pelipaita. Tilanteen kuitenkin pelasti tuttavani, jonka ei tarvinnut kuin kääntyä rähisijän suuntaan..
että näin. Toivottavasti tilanne on nykyään toinen.

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turkulaiselta viihdetaiteilijalta erittaen hyva kirjoitus.
Kyllahan minkain mielellani nakisin JYP:n joka ei siis ole ollut ht lahes kymmeneen vuoteen revittavan taklauksia ja tekevan hurjaa ja liikkuvaa pelia, mutta kun se nyt ei yksinkertaisesti ole mahdollista nailla resursseilla. Toinen mika kontributoi asiaan on se, etta JYP pelaa HIFK:a vastaan jolla olisi hyvat aseet ottaa liika luistelu ja hyokkaily pois kovilla niiteilla ja tehokkaalla hyokkayspelilla. Esimerkiksi kauden ensimmainen pk-seudun matkaottelu Espoossa oli JYP:a loistavaa liikkuvaa ja karvaavaa pelia. Jos resurssit olisi toiset olisi varmasti Matti Alatalonkin intresseissa pelata sellaista pelia mista lehdet kirjoittaisivat ja vastustajan yleisokin tykkaisi, mutta kun ei ole.

Jos JYP:n rahoilla lahdettaisiin kokoamaan joukkuetta joka olisi kovaa taklaava ja ravakka tultaisiin lopulta paatymaan joukkueeseen joka on taynna kankeita puupokkeloita ja pari ihan kelvollista voimahyokkaajaa. Nain olle joukkue olisi huomattavasti vaikeammassa tilanteessa. Tassa tullaan sitten jo suurempien kysymysten aarelle, eli halutaanko liigasta kommunistinen yhteiso jossa kaikki saa saman verran samasta kupista ja ketsellaan sitten kuka tekee minakin vuonna parhaat loydot. Itse katson kylla mielummin, kun JYP kasaa vahalla rahalla hyvan joukkueen ja taistelee sitten omilla keinoillaan isoja vastaan.

Shane

Jäsen
Kummasti se alkuketjun leppoisa tunnelma vaihtui taas ottelun jälkeen täydeksi sodaksi.

Kyllä näköjään ne vanhemmankin polven Jatkoaikalaiset aika lapsellisiin kirjoituksiin silloin tällöin sortuvat..

On minusta esimerkiksi aika huomattavan naurettavaa leimata kaikki ketjun JYP-fanit pelleiksi sen takia, että joku/jotkut niistä sattuu olemaan eri mieltä Hifkiläisten kanssa.

Peli on ohi, sillä siisti ja nyt katse eteenpäin molemmissa leireissä.

Nimim. yksi pelleistä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Riippuu sitten mitä nysväyksellä tarkoitetaan. Mielestäni Turussa HIFK ei nysvännyt vaan esitti hyökkäävää, vauhdikasta peliä mikä perustui joukkueen hyökkäyksessä olevaan taitoon.
Jyp nysväsi eilen, HIFK ei ole vastaavanlaista pelisuunnitelmaa tällä kaudella esittänyt. Eikä olisi voinutkaan koska se perustuu hyvään maalivahtipeliin =)

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Shane
Kummasti se alkuketjun leppoisa tunnelma vaihtui taas ottelun jälkeen täydeksi sodaksi.

Kyllä näköjään ne vanhemmankin polven Jatkoaikalaiset aika lapsellisiin kirjoituksiin silloin tällöin sortuvat..

Miksi ihmeen 'täydeksi sodaksi'?

Ketkä 'vanhemman polven...'? Jos Carlosta tarkoitat, hän ei edustane meitä 'nelikymppisiä'. Nimiä kehiin, kun olet valmis arvostelemaan.

Miksi muuten joillain on hirveä hinku lopettaa ottelun puinti? Kyllä tämä ketju loppuu ihan itsekseen, kun kukin on saanut sanottavansa sanotuksi. Jotkut vaan haluavat kirjoitella. Mitä sitten? Kaskun ei joku pyydä kohta Modeja sulkemaan ketjua, koska asia on 'loppuunkäsitelty' :-)

nimim 'yksi vanhemmasta polvesta'

edit: typo

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä minäkään mene kaikkia Jyp-faneja pelleksi nimeämään, muutaman vain... Toki saatte kommentoida mielenne mukaan, sehän on selvää, niinhän mekin teemme. Mutta kun näytätte odottavan jonkinlaista ylistysvirttä eilisestä pelistä j-kyläläisten suuntaan, eikä sellaiseen mielestäni ole aihetta.

Carlos suhtautuu tapansa mukaan väkevästi tunteella tähän asiaan, mutta sen verran olen eri mieltä, ettei Jyp eilen esittänyt mielestäni mitään ihmeellistä peliä. Taktiikka puri täydellisesti ja veskari loisti, vaikkakin ne tuhannen taalan mestat olivat suht vähissä IFK:lta. Mutta kuten sanottua, IFK oli aneeminen. Edelleenkin kaikki kunnia Jypille voitosta, kaikki lasketaan, mutta olipahan vaan haluttoman, munattoman, kädettömän, taklauksettoman paska peli eilen IFK:lta. Kiekko pyöri enimmäkseen vieraiden päädyssä, tuloksettomasti.

Tähän vielä loppukevennykseksi pala hifk.fi-sivujen otteluraportista: "Vastahyökkäyksestä Jani-Matti Loikala tykitti Jarkko Immosen läpiajoon: 0-1!!!"

Harvoin näkee, että kiinnipitämisestä saa 5+20 minuuttia ja varmaankin yhtä harvoin, että pelaaja "tykitetään" läpiajoon.

Jindebyne

Jäsen
En ollut eilen paikalla, mutta mitä olen lukenut niin mielenkiintoista on tämä:
JYP-fanit vittuilivat ja haukkuivat HIFK-faneja. No siinä tapauksessa kunnon jengimättö vaan, sellasia täällä tarvitaan, ensi peliin tulen varmasti paikanpäälle ja olen heti valmis kuhan vain muutkin olisivat, huliganismi tekee fanikulttuurille pelkkää hyvää!!

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Ketkä 'vanhemman polven...'? Jos Carlosta tarkoitat, hän ei edustane meitä 'nelikymppisiä'. Nimiä kehiin, kun olet valmis arvostelemaan.

No Carlosta, Snaksteria ja Kempesiä etupäässä meinasin. "Vanhemmalla polvella" en tarkoittanut kirjaimellisesti 'nelikymppisiä', vaan sellaisia, jotka eivät ole enää teini-iässä, ja joita olen tottunut pitämään asiallisina kirjoittajina.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Trancezz
En ollut eilen paikalla, mutta mitä olen lukenut niin mielenkiintoista on tämä:
JYP-fanit vittuilivat ja haukkuivat HIFK-faneja. No siinä tapauksessa kunnon jengimättö vaan, sellasia täällä tarvitaan, ensi peliin tulen varmasti paikanpäälle ja olen heti valmis kuhan vain muutkin olisivat, huliganismi tekee fanikulttuurille pelkkää hyvää!!

Tää oli läppä, olihan..??

Edit: kuka kaipaa Suomeen jotain vastaavaa, mitä on nyt esim. Hollannissa nähty futiksessa? PSV Eindhovenin koutsille satelee tappouhkauksia (mm. luoteja kirjeiden mukana) muiden joukkueiden kannattajilta, kun PSV vaikuttaa sen verran pahalta vastustajalta. Ei näin.

Viimeksi muokattu:

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Viestin lähetti matti&teppo

Ja ikävä kyllä liian moni joukkue lähtee noilla eväillä vieraspeleihin, jolloin joka toinen peli on katsojien mielestä täysin paska. Yleisin kommentti otteluista on, ikävä kyllä

- Aneemista paskaa.
Jotenkin minusta tuntuu, että tämä lausahdus tulee useimmiten Hifk-fanien suusta. Saatan tietenkin olla väärässä, mutta jos en niin, kertoisiko tämä hiukan Hifk-faneista?
Älkää nyt käsittäkö väärin(, jos käsitätte ollenkaan mitä selitän)...

Se vaan täällä pohjoisessa alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän, että kun esim. JYPpi voittaa Hifkin Helsingissä, niin Hifk-faneilta tulee (kuten nytkin) järkevää kommenttia pelistä ja myönnetään voittaja voittajaksi. Samassa viestissä kuitenkin joka toinen Hifk-fani (okei, saatoin liioitella) haukkuu oman jengin pelin kauden pas*immaksi.

"Blääblääblääblää...frendi soitti ettei oo koskaan nähnyt näin paskaa peliä...BlääBlääBLää..uskomatonta kahvaa...BlääBlääBlää...aivan unessa....BlääBlää..asenne" jne.

Älkää edelleenkään käsittäkö väärin.

JYP-Ässät -pelissä joku Ässä-fani antoi samasta asiasta positiivista palautetta JYP-faneille. Taisi mainita jotain tyyliin: "Hyvä ettei aina kun Ässät voittaa vastustaja pelaa kauden pas*inta peliään" ja mitä minä ymmärsin se oli suunnattu ehkäpä juuri Etelä-Suomen joukkueiden faneja kohtaan.

Mua ei kiinnosta ottaa kantaa yhtenkään viestiin, jossa joku Hifk-fani haukkuu Jyppi-faneja pelleiksi, sen takia, että meidän mielestä Jyppikin ansaitsee hiukan "rispektiä" pelistään. Ja se "rispekti" annetaan Hifk-fanin toimesta ja samassa viestissä "nollataan" tilanne kertomalla, että oli "kauden paskin peli".

Kuten jo sanoin Korhonen-Viitaluoma -tilanteesta tuomio aivan oikea. Säännöt on sääntöjä. (Mitähän tämäkin tokaisu tähän liittyi?)

Pointsit Johannekselle tästä ketjusta.

Hifk-fanit eivät taida olla tietoisia siitä, että Jypilläkin on tapana olla vaikeuksissa otteluissa ", jotka pitäisi voittaa". Siltikään en muista kenenkään JYP-fanin haukkuneen JYPin peliä kauden pas*immaksi, ainakaan montaa kertaa kaudessa. Tästä voimme vetää johtopäätöksiä siitä, että joko Jyppi ei pelaa huonoja otteluita tai Jyppi-fanit ovat äärettömän lojaaleja ja ymmärtäväisiä omaa seuraansa kohtaan tai sitten voimme vetää johtopäätöksiä Hifk-faneista. Jokainen tehköön oman ratkaisunsa.

Tämäkin ketju "riistäytyi" käsistä, kun Jykke vaan toi esille ajatuksen, joka minullakin oli: Viestiketjun tulevaisuus oli jo selvillä. Seuraavassa viestissään hän ylisti Johanneksen kirjoitusta niinkuin minäkin. Mutta arvattavissahan tämä oli.

Taasen puhuin sekavia, mutta se minulle sallittakoon. Olen edelleen niin iloinen kahdesta pisteestä, jotka tulivat kauden paskinta peliä esittänyttä Hifkiä vastaan.

Tarkoitus ei ollut provota, jos siihen syyllistyin niin anteeksipyyntöni.

Digwiid

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Tehno

Ymmärän kyllä yskäsi mutta älä yleistä että kaikki Hifk:n fanit olisi tollaisia niin kuin kerroit. Samalaisia kirjoituksia sitä löytyy teidänkin leiristä.

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Re: Tehno

Viestin lähetti Digwiid
Ymmärän kyllä yskäsi mutta älä yleistä että kaikki Hifk:n fanit olisi tollaisia niin kuin kerroit. Samalaisia kirjoituksia sitä löytyy teidänkin leiristä.
Pyydän anteeksi, jos se vaikutti yleistykseltä. Se ei ollut tarkoitus, sen takia kehuinkin Johanneksen viestiä.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Huh, kylläpäs tämäkin ketju muuttui uskomattomaksi paskan jauhamiseksi siitä, että me(IFK-fanit) ei arvosteta tarpeeksi JYPiä. Aloitus oli tuli nimimerkiltä Jykke, joka aloitti tarinoinnin näin:

Viestin lähetti jykke
Huh että taas huvittaa. Näinhän se IFK:ta vastaan usein on että ollaan paljon huonompia mutta...
Ainakin näiden lukemien IFK-itkujen kommenttien perusteella. Enkä varmasti ollut ainut Jyvälandiasta joka oikeasti odotti pisteitä matkaan.
Mutta itkekää vaan, se helpottaa eikä se ole kiellettyä isoltakaan mieheltä.

Helvetti sentään, ei JYP mitään kaunista kiekkoa esittänyt ja IFK olisi hyvällä maalinteolla ottelun voittanut. JYP ei juuri enempää kuin mikään muukaan jengi kahvannut, olin alussa jopa ihmeissäni, että pystyivät puolustamaan noin hyvin pelkällä luistelulla omassa päässään. Mutta kaikki pisteet JYPille, siis SM-liigapisteiden lisäksi. Upeaa puolustuspeliä ja tarvittavat maalit. Ei kotijoukkueen kannattajia tarvitsekaan mielyttää.

Sitten toinen kaveri:

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Ehkä niin, mutta tämä tosiaankin HIFK-JYP ketju ja me valitamme ja kommentoimme jokaista tähän ketjuun postattua viestiä, jos jostain syystä meitä huvittaa. Jos pidät sitä kriteerinä, ettei peliä näkemätön voi kommentoida mitään, niin 30.10 pelattavaan JYP-HIFK ketjuun saa sitten tulla teidän leiristä yksi viesti, missä ilmoitatte joukkueen kokoonpanon.

Samoin Sergei:lle voisin sanoa pari juttua. Voit olla varma, että ottelun tulee näkemään useampi kuin yksi IFK-fani, niin paljon meitä saadaan liikkuumaan, vaikka peli olisikin viikolla. Eli kyllä yli yksi voi kirjoittaakin.

Miksi pitää valittaa ja kommentoida jokaista viestiä, esim. lauseilla "toi on vain häviäjän itkua jne. jne." Eikö voisi pyytää perusteluja ja katsella miksi joku sanoo mitä sanoo. Pätee molempiin kannattajiin, mutta helpompaa on kuitenkin kuunnella mitä paikallaolijat ovat pelissä nähneet. Lähdekritiikki on hyvä homma, mutta jos ei edes vaivaudu kuuntelemaan muita, niin miten voi matsista puhua, jos ei siitä mitään tiedä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen tajuavani pointtisi, Tenho. Siis luulen ...

Itse olin eilen paikan päällä pelissä ja kommenttini kuului "paskin peli mitä olen IFK:lta nähnyt paikan päällä". Se tuli mieleen ensi hätään. Toisaalta tässä on näitä kuivia kausia ollut sen verran, että on niitä huonompiakin pelejä kenties tullut nähtyä, nyt vaan ei tule mieleen... Sitä vaan odottaa, että kun hallille menee, näkee kunnon viihdettä koko rahan edestä (eilen tosin oli vapaalippu). Oli niin unettavaa touhua eilen ja kommentit ovat sen mukaisia.

Meikäläisen sana on muuten laki. 'Simon says', you know...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy