Otin herneet nenukkaan lähinnä ehkä siksi, että jo ennen peliähän täällä kehiteltiin näitä skenaarioita mitä kommentoidaan eri lopputuloksissa. Sitten kun tämä herkullisin mahdollinen toteutui ja joku Hifk-fani ei ollut tyytyväinen oman joukkueensa esityksiin, niin täysilaidallinen tuli saman tien kunnon provoilla maustettuna. Ette kai oikeasti kuvittele että 0-3 hävityn pelin jälkeen joku Hifk-fani sanoisi että Hifk pelasi aivan loistavan ottelun, mutta Jyp oli vain kertakaikkiaan vielä loistavampi? Tosi hienoa kun olin katsomassa tätä kiekkohistorian suurinta jännitysnäytelmää?
Ihmettelen sitä miksei arvon Jyp-kannattajat esim. iloitse makeasta voitostaan sen sijaan että provoilevat täällä sitä miten tzadissa ei tykätty pelistä vain koska Hifk hävisi. Eihän asia minulle kuulu, mutta ihmettelen. Sekin vielä sitten että mielestäni kommentit Hifk-faneilta olivat harvinaisen maltillisia, ja niissä lähinnä kommentoitiin Hifkin esityksiä verrattuna edellisiin peleihin, Jypistä ei juuri edes mainittu mitään. Sitten tulee heti valituksia "uskomattomasta itkemisestä", niin täällä meni kuppi nurin, sori.
Ja miksi tämän ottelun käsittely pitäisi tosiaan lopettaa? Onko näiden otteluketjujen ainoa tarkoitus listata ne alkutunnelmat ja tilastot, jälkipelistä viis? Teistä en tiedä, mutta meilläpäin ainakin yleensä on tapana vatvoa ja analysoida näitä pelejä pidempäänkin, haisevia, värikkäitä ja maukkaita kun olemme.
Ja Sergeille sen verran että tottakai toisten kirjoituksia saa kommentoida, se kai täällä on tavallaan tarkoituskin, mutta sanohan onko mitään järkeä kommentoida jotain otteluraporttia itkemiseksi, ilman että itsellä on asiasta mitään tietoa? Ja ilman mitään perusteita? Kuten Rebel taisi jo kommentoidakin, ainakin jotain perusteluita olisi ihan kiva saada jos toisten juttuja alkaa arvostelemaan. Näin siis minun mielestäni, muutakin mieltä saa olla.
Mutta ei tässä mitään, jatketaan harjoituksia, ja tämä on muuten todella kaukana mistään sodasta, tai edes mehevästä rähinästä. :-)