HIFK - JYP 10.10.

• 25 212
  • 225

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Viestin lähetti Rebel
Huh, kylläpäs tämäkin ketju muuttui uskomattomaksi paskan jauhamiseksi siitä, että me(IFK-fanit) ei arvosteta tarpeeksi JYPiä. Aloitus oli tuli nimimerkiltä Jykke, joka aloitti tarinoinnin näin:

Itse asiassa tähänhän Jykke lienee vastannut:
Viestin lähetti bull
Torjunnat 22-38 ni miten voi sanoa miten parempi voitti?

Minun mielestäni aivan perusteltu vastaus. Sanot itse että kannattaisi lukea, mutta kun todellakin myös sinun kannattaisi lukea. Ei jaksaisi sotia. Vaikka nimim. bull ei kovin selvästi asiaansa ilmaissut luulen kuitenkin ymmärtäväni viestin sisällön, johon Jyken viesti vastasi.

Edit. Ja nyt en prkl. kirjoita enää yhtään viestiä tähän ketjuun. ;)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Tenho

Se vaan täällä pohjoisessa alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän, että kun esim. JYPpi voittaa Hifkin Helsingissä, niin Hifk-faneilta tulee (kuten nytkin) järkevää kommenttia pelistä ja myönnetään voittaja voittajaksi. Samassa viestissä kuitenkin joka toinen Hifk-fani (okei, saatoin liioitella) haukkuu oman jengin pelin kauden pas*immaksi.

Eihän se, että IFK pelasi paskasti poissulje JYPin hyvää peliä, eihän? Vaikka peli olisi paskaa, niin vastustaja on silti parempi. Itsekin kirosin useaan kertaan ottelussa IFK:n maalinteon epäonnistumisen, mutta ei mieleeni nyt suoraan tule kehua JYPiä IFK:n pelin kuolettamisesta. Vaan IFK:ta.

Vaikka JYP pelasi loistavaa puolustuspeliä, niin kritiikki IFK:n paskuudesta kohdistuu IFK:hon, ei teihin. Ei sitä pidä ottaa kuittina siitä, että JYP oli paska, mutta voitti tsägällä, jos kirjoitetaan että IFK pelasi kauden paskimman pelinsä.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Tenho

Minun mielestäni aivan perusteltu vastaus. Sanot itse että kannattaisi lukea, mutta kun todellakin myös sinun kannattaisi lukea. Ei jaksaisi sotia. Vaikka nimim. bull ei kovin selvästi asiaansa ilmaissut luulen kuitenkin ymmärtäväni viestin sisällön, johon Jyken viesti vastasi.

Sori, se olikin Siniviiva joka sen ulinan aloitti, ihan vaan varmistelemalla. Bull vastasi miten vastasi, siinä oli jo kaksi, jotka eivät ole peliä nähneet. Eli kaksi sellaista joista toinen luotti varmaan ulinaan ja toinen tilastoihin.

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rebel

Eihän se, että IFK pelasi paskasti poissulje JYPin hyvää peliä, eihän? Vaikka peli olisi paskaa, niin vastustaja on silti parempi. Itsekin kirosin useaan kertaan ottelussa IFK:n maalinteon epäonnistumisen, mutta ei mieleeni nyt suoraan tule kehua JYPiä IFK:n pelin kuolettamisesta. Vaan IFK:ta.

Vaikka JYP pelasi loistavaa puolustuspeliä, niin kritiikki IFK:n paskuudesta kohdistuu IFK:hon, ei teihin. Ei sitä pidä ottaa kuittina siitä, että JYP oli paska, mutta voitti tsägällä, jos kirjoitetaan että IFK pelasi kauden paskimman pelinsä.

Varsinkin kun se eilinen peli oli kauden paskin. Vaikka kenties kaikkein paskinta se oli Tappara pelin ensimmäisellä puoliskolla. Ollen kaikkein paskinta tietysti Tappara pelin alku. Vai kuvitteleeko joku että eilisen kaltaisella pelillä HIFK on ottanut yhtään pistettä tällä kaudella tai ottanut siinä Tappara pelissä kiinni kuuden (6) maalin johdon. EI KAI KUKAAN niin luule. ei kai ???? Tämä ei siis sulje pois sitä että JYP pelasi eilen hyvin ja ansaitsi pisteensä. Tosin ei kai se eilinen ollut todellakaan kaikkein parasta mitä JYP pystyy esittämään kannattajilleen / On tällä kaudella esittänyt ??? Eihän??????

Carlos

Jäsen
Otin herneet nenukkaan lähinnä ehkä siksi, että jo ennen peliähän täällä kehiteltiin näitä skenaarioita mitä kommentoidaan eri lopputuloksissa. Sitten kun tämä herkullisin mahdollinen toteutui ja joku Hifk-fani ei ollut tyytyväinen oman joukkueensa esityksiin, niin täysilaidallinen tuli saman tien kunnon provoilla maustettuna. Ette kai oikeasti kuvittele että 0-3 hävityn pelin jälkeen joku Hifk-fani sanoisi että Hifk pelasi aivan loistavan ottelun, mutta Jyp oli vain kertakaikkiaan vielä loistavampi? Tosi hienoa kun olin katsomassa tätä kiekkohistorian suurinta jännitysnäytelmää?

Ihmettelen sitä miksei arvon Jyp-kannattajat esim. iloitse makeasta voitostaan sen sijaan että provoilevat täällä sitä miten tzadissa ei tykätty pelistä vain koska Hifk hävisi. Eihän asia minulle kuulu, mutta ihmettelen. Sekin vielä sitten että mielestäni kommentit Hifk-faneilta olivat harvinaisen maltillisia, ja niissä lähinnä kommentoitiin Hifkin esityksiä verrattuna edellisiin peleihin, Jypistä ei juuri edes mainittu mitään. Sitten tulee heti valituksia "uskomattomasta itkemisestä", niin täällä meni kuppi nurin, sori.

Ja miksi tämän ottelun käsittely pitäisi tosiaan lopettaa? Onko näiden otteluketjujen ainoa tarkoitus listata ne alkutunnelmat ja tilastot, jälkipelistä viis? Teistä en tiedä, mutta meilläpäin ainakin yleensä on tapana vatvoa ja analysoida näitä pelejä pidempäänkin, haisevia, värikkäitä ja maukkaita kun olemme.

Ja Sergeille sen verran että tottakai toisten kirjoituksia saa kommentoida, se kai täällä on tavallaan tarkoituskin, mutta sanohan onko mitään järkeä kommentoida jotain otteluraporttia itkemiseksi, ilman että itsellä on asiasta mitään tietoa? Ja ilman mitään perusteita? Kuten Rebel taisi jo kommentoidakin, ainakin jotain perusteluita olisi ihan kiva saada jos toisten juttuja alkaa arvostelemaan. Näin siis minun mielestäni, muutakin mieltä saa olla.

Mutta ei tässä mitään, jatketaan harjoituksia, ja tämä on muuten todella kaukana mistään sodasta, tai edes mehevästä rähinästä. :-)

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Viestin lähetti Rebel

Sori, se olikin Siniviiva joka sen ulinan aloitti, ihan vaan varmistelemalla. Bull vastasi miten vastasi, siinä oli jo kaksi, jotka eivät ole peliä nähneet. Eli kaksi sellaista joista toinen luotti varmaan ulinaan ja toinen tilastoihin.

Missä kohti tässä on ulinaa?

Viestin lähetti Siniviiva
Ennusteen mukaan tämä ketju tulee täyttymään valituksista siitä kuinka väärä joukkue voitti mitä mielikuvituksillisimmilla skenaarioilla.

Hatun nosto jokaiselle, joka vilpittömästi toteaa paremman joukkueen voittaneen.

Tämäkin perustui jossain määrin tilastoihin ja kokemukseen. Kuten myös edellisessä viestissäni EDIT-lisäykset reaaliajassa hyvään radio Keski-Suomeen tukeutuen.

Hatunnostoja tuli useita, ainakin parille J:llä alkavalle herrasmiehelle ja myös monelle muulle. Mutta tarkoitus ei ole jaella papukaijan merkkejä.

Myös muita näkemyksiä tuli ja varmaan tulee. Laidasta laitaan, kun kerran saa vapaasti ja näköjään vapautuneestikin mielipiteitään ilmaista. Joku löysi kait sitten ulinaakin ja jollakin se saattoi soida muuten vaan korvissa. Mikäs sen parempaa palstan väritystä. HIFK-ketjut ovat aina olleet kiinnostavaa luettavaa. Nyt on jopa pysytty asiassa (pääpiirtein).

Jatkoa seuraa sitten näitten joukkueiden tiimoilta täälä Jyväskylässä jo to 31.10, kun pelataan JYP - HIFK. Sillä kertaa olen takuuvarmasti paikan päällä.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Carlos
Ja Sergeille sen verran että tottakai toisten kirjoituksia saa kommentoida, se kai täällä on tavallaan tarkoituskin, mutta sanohan onko mitään järkeä kommentoida jotain otteluraporttia itkemiseksi, ilman että itsellä on asiasta mitään tietoa? Ja ilman mitään perusteita? Kuten Rebel taisi jo kommentoidakin, ainakin jotain perusteluita olisi ihan kiva saada jos toisten juttuja alkaa arvostelemaan. Näin siis minun mielestäni, muutakin mieltä saa olla.
Etkös tuossa lähetä lapsen aika heikoin eväin maailmalle? Kommentoida saa, mutta kun et ole pelissä, et tiedä mistään mitään. Rakenna siitä sitten debaattia, kun toinen voi aina vetää hihastaan ässän ja sanoa "Olin muuten pelissä; entä sinä?"

Carlokselta riittää sympatiaa Mainilan laukaukset ampuneelle IFK-fanille, joka ärähtää kahvakiekkojoukkueen voittaneen kauden paskimman pelin, mutta ei ymmärrystä tähän vastanneelle keskisuomalaiskaverille joka tuomitsee nuo mielipiteet itkemiseksi. Täältäkin lyödään takaisin jos aletaan tönimään. Ei sitä pitäisi kummastella. Jos samalla mitalla takaisin antaminen tekee meistä pellejä, olkaamme sitten rehellisesti pellejä.

Nämä provoviestit molempien leireistä ovat kuitenkin poikkeuksia. Useat natsansa aiemmin ansainneen IFK-kirjoittajat ovat analysoineet pelin minua mielyttävällä tavalla , joten tämä ns. itkeminen on jäänyt puolin ja toisin marginaaliseksi. Sen takia täällä ei ole sotaa käynnissä. Korkeintaan hieman tulehtuneet diplomaattisuhteet.

theref

Jäsen
Ilman mitään suurempaa huutelua tahtoisin kehottaa arvon kirjoittajia keskittymään enemmän eiliseen peliin kuin kaikkeen muuhun sen ja siitä kirjoittavien ympärillä.

Ketjun otsikko on HIFK-JYP 10.10.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki

Missä kohti tässä on ulinaa?

Tässä kohtaa:

Ennusteen mukaan tämä ketju tulee täyttymään valituksista siitä kuinka väärä joukkue voitti mitä mielikuvituksillisimmilla skenaarioilla.

Melkoinen aloitus tilanteessa, jossa yksikään matsissa paikkalla ollut fani ei vielä ollut ehtinyt koneen ääreen. Tähän provoon kun muutama vastasi, molemmilta puolilta, niin soppa oli valmis. En juuri sen viestin jälkeen ketjun viestejä jaksanut loppuun lukea, valittamista on varmasti molempien jengien fanien asiallisuudessa. Miksi aloittaa teksti tuollaisella ennusteella, kysyä voi asiallisestikin, että mites peli meni. Valitettavasti virtuaalihymiösi jäivät alussa näkemättä, jos sellaisia oli.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
JYPin valmentaja KOFF.netissä: "IFK oli pelissä parempi, mutta meiän nöyrä puolustaminen toi pisteet." Jaa-a, en tiedä minkä lasien läpi on mies peliä katsellut, sillä IFK pelasi eilen kauden ja varmasti parin viime kaudenkin munattomimman pelinsä. JYP pelasi todella hyvin, kärsivällisesti ja kypsästi ja todellakin ansaitsi voiton. IFK:sta ei puhtaita papereita ainakaan meikäläisen silmin tarkasteltuna ihme kyllä saa kuin Draper. Harvemmin alkaa unettamaan lätkämatseissa, mutta varsinkin 2. erässä unihiekkaa tulvi kaukalosta silmille. Harhasyöttöjä, yleistä munattomuutta ja kämmennystä, kiekko yritettiin suunnilleen kuljettaa maaliin asti. Paska matsi.

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Viestin lähetti Rebel
Melkoinen aloitus tilanteessa, jossa yksikään matsissa paikkalla ollut fani ei vielä ollut ehtinyt koneen ääreen.
Useinkin nämä arvailut tehdään jopa ennenkuin ottelu on edes alkanut. Niin tässäkin ketjussa. Ja varsin värikkäästi, jos Rebel maltoit lukea ketjun alkupään.

Harvoinpa näistä ketjuista mitään keskinäisen kehumisen kerhoja on tullut (pl joukkueiden omat sisäsiittoidet kausianalyysit), pinnaa se kysyy joskus minullakin lukea jonkun kingin paatosta mutta ei näistä parane pulttia ottaa.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki

Useinkin nämä arvailut tehdään jopa ennenkuin ottelu on edes alkanut. Niin tässäkin ketjussa. Ja varsin värikkäästi, jos Rebel maltoit lukea ketjun alkupään.

Harvoinpa näistä ketjuista mitään keskinäisen kehumisen kerhoja on tullut (pl joukkueiden omat sisäsiittoidet kausianalyysit), pinnaa se kysyy joskus minullakin lukea jonkun kingin paatosta mutta ei näistä parane pulttia ottaa.

Tottakai, yleensä ne arvailut tehdään sen takia, että pelätään tappiota. Siis nämä "sitten kun joukkue x voittaa, niin se voitti tuurilla"-arvailut. Minä en jaksa niistä välittää, mutta se pännii, että niiden takia menee koko hemmetin ketju pelkäksi väittelyksi. Pelistä puhutaan sivulauseessa, vaikka se on ottelun pääaihe.

Alkupäässä arvailtiin vain ottelun lopputulosta, ei missään vaiheessa sitä, että "kuitenkaan IFK-fanit eivät meidän peliä arvosta, vaikka voittaisimme". Hemmetin humoristisia tulosveikkauksia oli ketjun alussa. Siksi ihmettelinkin, että mistä kumpusi tämä viestisi.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Shane

No Carlosta, Snaksteria ja Kempesiä etupäässä meinasin. "Vanhemmalla polvella" en tarkoittanut kirjaimellisesti 'nelikymppisiä', vaan sellaisia, jotka eivät ole enää teini-iässä, ja joita olen tottunut pitämään asiallisina kirjoittajina.

Ihan asiattomuuksiinkaan ei kai sentään mennä. Itse ehkä lämpesin hieman turhaan ja nopeasti, mutta sattuuhan noita. Se mitä peräänkuulutan edelleen on asiallinen analysointi ilman provoja, joiksi ainakin minä katson vahingoniloisen lällättelyn. Edelleen olen myös sitä mieltä, että vaikka Jyp-faneista on mukavaa kun omat voittaa kolme-muna vieraissa, ei peliä silti tarvitse automaattisesti nostaa aikamme klassikojen joukkoon, jos pelin taso ei siihen oikeuta. Onnea teille silti vielä kerran.

Viestin lähetti Köpi

Huhuja tai ei, tositapauskin on pohjalla. Tapaus on tosin kymmenen vuoden takaa, mutta keväällä-93 ensimmäinen playoff-ottelu HIFK - JyP HT. "Ruoska" taklaa Lasse Niemisen sairaalaan -> Ruoska suihkuun. JyP HT voittaa pelin 2-4 ja pelin jälkeen jyväskyläläinen kannattaja pahoinpidellään sairaalaan. Mäkelä piiritetään miehen mennessä autolle, mutta poliisit pelastavat tilanteen. Itsenikin kimppuun oli käymässä joku, kun päälläni oli JyP HT:n pelipaita. Tilanteen kuitenkin pelasti tuttavani, jonka ei tarvinnut kuin kääntyä rähisijän suuntaan..
että näin. Toivottavasti tilanne on nykyään toinen.

Toivottavasti tällaista ei tapahdu kenenkään toimesta millään paikkakunnalla. Kyse on kuitenkin vain hokista. Hävettää tuollaisten "fanien" puolesta.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Vihdoinkin pääsin koneeni ääreen. Onkohan joku kommentoinut eilistä peliä? :-)

Carlos: Oli suuri kunnia saada vieraaksi hallille itse ÄTPPOMK:in Beneluxin pomo. Otetaan taas uusix.

Eilisestä pelistä: väärät varusteet, väärä vaihto, veljekset tuomarina + (Mika) Saukkonen, joka oli heistä ainoa joka osas laskea, reipperi keskittyi "ohjailemaan" peliä huutamalla "pälaa, pälaa..., Simi on aivan liian kiltti, kertaakaan ei tarvinnut porata maalitolppien reikiä, hienoa!!!, 2 min Jypille pelin viivyttämisestä kun halusivat aikalisän. Niin sitä pitää, Favorin.
Niin ja harvemmin tosiaan saa 5 min + or kiinnipitämisestä. Ja or tuli vasta kun Favorinin Timon iso veli (?) kävi vähän neuvomassa. Sitä ennen kansa ulvoi, että katsele vittu videolta.

Ja päälle vielä tuopilliset Koffia + nakit.

Jyp-faneilta on kielletty arvostella tätä "raporttia" :-)

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Back in Finland

Viestin lähetti Carlos
Lyhyellä visiitillä Suomessa, ja heti pääsin näkemään Hifkin livenä, hieno homma.

Kiva oli käydä, vitutti vaan kun en ole sitten vieläkään nähnyt yhtään Hifkin live-maalia.

Luulen että vitutus on ollut ennätyssuuri. Tulla nyt Keski-Euroopasta asti katsomaan peliä kuulematta luissa ja ytimissä tuntuvaa mammamamamamamammmamaata.

Ennen tätä peliä ko. biisi on soinut aika tiuhaan tahtiin.

Sääliksi käy.

Ja tämä oli tärkeää ja oleellista.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Razzle
Linkku sanoi aamun Sport FM:llä ettei nk. JYPin kahvakiekkoa ollut eilisessä pelisä lainkaan..

Sanoiko Linkku todella niin? Voi - ei sitä sitten ollutkaan! Kuinka saatoinkaan luottaa omiin silmiini? Minua tyhmyriä! Olisi pitänyt ymmärtää odottaa, mitä Linkku sanoo! Taon päätäni lattiaan ja kiroan: kuinka saatankaan uskoa itse näkemääni, kun Linkku on toista mieltä!

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Maple Leaf

Sanoiko Linkku todella niin? Voi - ei sitä sitten ollutkaan! Kuinka saatoinkaan luottaa omiin silmiini? Minua tyhmyriä! Olisi pitänyt ymmärtää odottaa, mitä Linkku sanoo! Taon päätäni lattiaan ja kiroan: kuinka saatankaan uskoa itse näkemääni, kun Linkku on toista mieltä!

Joo, otan osaa. Kyllä se oli tyhmästi tehty.
Linkku, joka tiesi tänä aamuna kysyä Hannes Kapaselta miten hänen ykkösketjunsa terveystilanne on: Caloun - Ylönen - Tarvainen!!!
Tarvainen kun on ollut loukkaantuneena..... kunnes Hannes kohteliaasti kysyi "sä tarkoitat kai Tuomaista".??

(Sorry chat, mutta tämä oli niin herkullinen mesta)

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante

Joo, otan osaa. Kyllä se oli tyhmästi tehty.
Linkku, joka tiesi tänä aamuna kysyä Hannes Kapaselta miten hänen ykkösketjunsa terveystilanne on: Caloun - Ylönen - Tarvainen!!!
Tarvainen kun on ollut loukkaantuneena..... kunnes Hannes kohteliaasti kysyi "sä tarkoitat kai Tuomaista".??

Tuo on kyllä silkkaa Linkun panettelua! Minä olen aina pitänyt Linkkua yhtenä parhaista kiekkotietäjistä, eikä sitä faktaa muuta joku pikku hairahdus sukunimien kanssa. Tarvainen tai Tuomainen, Jussi tai Marko, mitäs väliä sillä on? Molemmat on isoja, hyökkääjiä, ampuvat oikealta, ovat joukkueensa kantavia voimia ja .... pelaavat Bluesissa. Näin sen on oltava jos Linkku näin väittää.

(kehotan lisäämään hymiön jokaisen lauseen perään)

Itse hienostelen kotosalla kalsareissani, Kohviakin olisi jääkaapissa, mutta sen sijaan otan oppia The Apesta ja siemailen sivistyneesti - en Grappaa vaan - Sambucaa, konjakkia ja ehkä myös tujauksen minttua. Nämä siis erikseen, ei sekaisin samassa lasissa...

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Heh... näin sitä vaivutaan epätoivoon jos joku lausuu vähänkin eriävän mielipiteen... Ilmeisesti Linkku ei sitten paikanpäällä ollutkaan tai sitten Linkulla ei ole silmiä? Ei tästä muutakaan johtopäätöstä voi vetää.

Vostrak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp .Färjestad.
Olin kanssa paikan päällä petoluolassa B-3 katsomossa.
Toi matsi ratkesi omasta mielestäni herraan nimeltä Juha Pitkämäki ,jos ifk ois saannut niistä ekan erän tuhannen taalan paikoista avaus maalin veikkaan että petojengi ois korjannut pisteet stadiin . Draper oli musta epävarman olonen koko matsin ajan .

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Razzle
Ei tästä muutakaan johtopäätöstä voi vetää.

Johtopäätöksiä ei VEDETÄ. Johtopäätöksiä TEHDÄÄN. Ero johtopäätöksien VETÄMISELLÄ ja johtopäätöksien TEKEMISELLÄ on sama kuin JÄÄKIEKON pelaamisella ja KAHVAKIEKON pelaamisella: se, mikä on törkeän näköistä, on useimmiten myös (kieliopinkin) sääntöjen vastaista.

Tähän mittava hymiö, sillä tosiasia on myös se, että HIFK:n pelaajien olisi tullut keksiä keinot selvitä JyP:in mailaviidakossa.

jykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loistava ketju!

Muistaako kukaan että näinkin värittömästä ja merkityksettömästä matsista on saatu aikaan näin pitkä ja värikäs viestiketju!
Tässähän yksi keskustelun jujusta piilee että asiasta ollaan eri mieltä. Eikös olisi tylsää jos JYP-fanit kommentoisivat "JYP oli väritön ja IFK aivan paska". Tottakai me nautitaan suurella sydämellä näistä ns. yllätysvoitoista vieraissa. Ja eihän faktoista voida olla eri mieltä vaan miekipiteistä.

Ja pieni vastustajan ärsyttäminenhän kuuluu jääkiekkoon, miksei sitä voi soveltaa myös tässä lajissa. Eihän siinä suinkaan ole tarkoitus loukata ketään tai mennä henk.kohtaisuuksiin. Ja jos jolle kulle iskee suunnaton vitutus jonkun ärsyttävän ala-asteikäisen vittuiluun, eikö ne ole syytä jättää kommentoimatta ja omaan arvoonsa. Ja ainahan on mahdollista sulkea koko kompuutteri. Mutta tällaisia mielestäni ketjujen pitääkin olla, puhutaan asiasta ja vähän asian vierestäkin. (tässä tapauksessa aika paljonkin)

Turhautumisia tulee ja se kuuluu asiaan mutta tuskin tänne kukaan tulee motiivinaan loukata tai vahingoittaa vastustaajaa. hymiö

SergeiBautin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Hyvä ketju kaikin puolin.

Nyt kun häkkismikat, sjöberginpatrikit, nilsekmannit ja nykäsmasat ovat saaneet sydämensä purettua ja kauniisti sovittua asiat niin varmaan voidaan laittaa koko ketju multiin.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern

Johtopäätöksiä ei VEDETÄ. Johtopäätöksiä TEHDÄÄN. Ero johtopäätöksien VETÄMISELLÄ ja johtopäätöksien TEKEMISELLÄ on sama kuin JÄÄKIEKON pelaamisella ja KAHVAKIEKON pelaamisella: se, mikä on törkeän näköistä, on useimmiten myös (kieliopinkin) sääntöjen vastaista.

Tähän mittava hymiö, sillä tosiasia on myös se, että HIFK:n pelaajien olisi tullut keksiä keinot selvitä JyP:in mailaviidakossa.

Joo.
JYPin Pitkämäki TEKI johtopäätöksiä ja torjui kaiken. IFK VETI johtopäätöksiä ja hävis koko matsin.

Aikaisemmassa ketjussa arvelin ettei tämän vuoden sm-liigan jälkeen kukaan muista, että JYP pelaa sm-liigassa. Jo tämä ketju osoittaa miten väärässsä yleensä oikeassa oleva IFK:n kannattajakin voi joskus olla. Siis hyvin harvoin.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Razzle
Olisiko yhteenvetona tämä:
HIFK hävisi koska tuli peliin takki auki huonolla asenteella?
JYP voitti koska kahvasi? Ääh... ei tää ketju etene enää mihinkään järkevään..eiköhän aleta keskittyä seuraaviin peleihin..

Minun mielestä JYP voitto sen takia, että teki kolme maalia (ja HIFK ei yhtään). Ei maaleja tehdä kahvaamalla.
Ompas melkonen ketju..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy