Mainos

HIFK - Jokerit su 21.11.2004

• 29 161
  • 267

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti JAT
Jos jollakulla on ottelu tallessa (digitaalisesti) niin voisi nuo pari sekuntia laittaa näytille?
Minulla on tuo nyt nauhalla ja sanomastasi paikasta löytyy musta alue, joka ei ole pyöreä vaan lähinnä kolmion muotoinen enkä erota siitä kiekkoa. Toisaalta monet ovat väittäneet, että kiekko on hanskassa ja hanska maalissa ja tätähän ei videolta voi todeta, ellei ole sitä mainittua röntgenkatsetta.

Edit: katsoin tuon tilanteen uudelleen kuva kuvalta ja tosiaan siinä voi kuvitella olevan kiekko, mutta kulma on kyllä sellainen, että mahdoton sanoa onko se viivan yli.

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti molari
Melkosen hauska lukea näitä eipäs- juupas väittelyitä. Fakta lienee se, että viimeksi, kun Jokerit/Hifk mestaruuden veivät, rostereissa oli molemmilla kiekollista taitoa ja fyysisyyttä sopivassa balanssissa. Nyt molemmilta puuttuu se "toinen".

Tämä oli hyvin sanottu.

Suurelta osin olen samaa mieltä cobolin kanssa. Munattomuutta mahtuu kaikkien joukkueiden taipaleelle pitkässä runkosarjassa. Kirjoitit cobol btw. itse sarjan avausmatsista HIFK-Jok: "HIFK oli fyysisyydessä noin valovuoden edellä". Siellä se on otteluketjussa :). Kyllä sä tiedät itsekin, että munallisuuden määrä on ollut HIFKillä vähintään luokkaa "hyvä" tällä kaudella, sillä ryminäkin jatkuvana pelityylinä on raskas. Ei toki kaikissa matseissa ole ollut rytinää, mutta yhtään nollan taklauksen matsia ei ole ollut enää. Niitäkin oli vielä viime kaudella. Tietyt palaset ovat loksahtaneet kohdalleen ja ettei menisi pelkäksi Aran ja pelaajien kehuksi, niin todettakoon, että päätös palata HIFK-juurille on tehty Aran esimiestasolla. Ja Ara on hyvä tilaustyön tekijä, ei sen kummempaa. Huilipelejä tulee väkisin. Jokerimatseja olen nähnyt toistakymmentä ja munallista kynäilyä niissä on esittänyt Metron kenttä lähes yksin. Munallisesti on torjunut myös Thomas. Myös Filppula voi olla tyytyväinen kauteensa. Varis ja Lind ovat sensijaan olleet ei-jokerifanille pettymyksiä ja hasbeenejä. Ja tottakai Vopatia haluttiin silloin pois, kun kaveri vain filmasi ja surffaili.

Joskus tuntuu edelleen, että suurin ongelma on se kuka sanoo eikä se mitä sanotaan. Kun Jokerifanit keskustelevat keskenään, että ei perkele ole fyysisyyttä, niin HIFK-fanin ei sovi tulla komppaamaan ilman provoakaan, että ei teillä olekaan. Silloin rupeaa fyysisyyttä löytymään, ainakin kirjoituksista. Sama toisinpäin; kun meillä keskustellaan mv-ongelmista ja maalinteon mättämisestä, ei sinne sovi nikerifanin tulla kertomaan, ettei teillä ole voittavaa maalivahtia. Me perustellaan nanosekunnissa kuinka Stathos-Lundell on Thomasin tasoa. Ja hups! Jatkoajan suurin missio eli joukkueiden ja pelityylien välisten erojen totaalinen alasajaminen on jälleen askeleen edempänä....13 kloonin sarja lähestyy. Onneksi vain jatkoajassa, ei jäällä :)

Nyt tarttee mennä nukkumaan ja aamulla munalla töihin...

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Samassa yhteydessä maalailin (toki kunnon synkkyyslaseilla), että 97% HIFKin faneistakin olisi loppujen lopuksi tyytyväisiä, jos Jortikka toisi HIFKiin turkukiekon ja neppailisimme mestaruuden, pari. Vähemmistö, joka tästä valittaisi, olisi meillä epäilemättä suurempi kuin Jokereilla, joiden joukosta muutama mohikaani on nostanut tyytymätöntä päätään. cobolin lisäksi esim Barnaby, Playmaker ja Gags, joita kaikkia arvostan, koska heillä on munaa seistä oman mielipiteensä takana ja nostaa tyylikysymys ohi menestyksen.
Ei jumalauta, tää jätkä on sekaisin. Veljeni cobol, Barnaby, Palymaker ja Gags. Tulkaa ja palauttakaa mies tolkkuihin.

Mä missasin tän ketjun kun sylkeminen on kivaa. Mutta perkele, veljeni JHag, meinaatko tosissaan, että ei se mestaruuden tavoittelu ole kovin tärkeää ? Tyylikysymys ohi menestyksen, aika veto laittaa nuo rinnakkain. Mitäs jos jälleen kerran viedään teitä kuin gallonan mittaa ja tyylillä. Mitäs siihen sanot, perkele ?

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti bozik
Tyylikysymys ohi menestyksen, aika veto laittaa nuo rinnakkain. Mitäs jos jälleen kerran viedään teitä kuin gallonan mittaa ja tyylillä. Mitäs siihen sanot, perkele ?

HIFK:n perinteinen pelityyli on sellainen, että sillä ei ihan kehnolla materiaalilla voita mestaruutta. Se, että meillä saadaan nivottua HIFK:n pelityyli pelaaja-materiaaliin , joka voittaa mestaruuden ei tule onnistumaan kovin usein. Minulle riittäisi mestaruus kerran 5-7 vuodessa. On sitä siinäkin tekemistä, kun osaa ne muutkin pelata lätkää.

Minusta HIFK:n pitää kuitenkin aina jatkossakin näyttää HIFK:lta, hyvässä ja pahassa. Siksi hyväksyn sen, että ei me ihan joka vuosi olla sijoilla 1-2.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuo JHagin 97 prosenttia taitaa tarkoittaa jotain JHagin käyttämiä prosentteja juttuaan kirjoittaessa:)
Kyllä suurin osa kriittisistäkin faneista on tyytyväinen jos ollaan runkosarjassa vaikka sijalla 4 keväällä.
Myös mestaruus 5-7 vuoden välein riittää mutta sija 9 ei ole enää mistään kotoisin.

Jortikkaa ei kukaan Hifkiin kaipaa sillä mestaruus Jortikan pelityylillä on erittäin katkera.
Muutenkaan tätä lapsellisen käytöksen omaavaa valmentajaa en halua koskaan nähdä punapaidoissa.

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Puuttumatta sen kummemmin pelitapahtumiin, niin on todettava menneen viikon sujuneen paljon paremmin kuin mitä alkuviikolla oli fiilis. 8 pistettä 9:stä mahdollisesta on ihan kohtuusaavutus.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti mixu
Tuo JHagin 97 prosenttia taitaa tarkoittaa jotain JHagin käyttämiä prosentteja juttuaan kirjoittaessa:)

Paskapuhetta, oikea luku on 120% :). Ja bozik, nyt tulee rautalangasta, olen yrittänyt sanoa sulle tätä noin 134 kertaa. Copypeistaa tämä ja taltioi:

JHag 23.11.04:

Todistajien läsnäollessa ja täysissa ruumiin ynnä sie... tai siis rajoitetaan ruumiseen kuitenkin...täysissä ruumiinvoimissa hra JHag toteaa näin - ja tätä saa sekä pitääkin käyttää häntä vastaan häneen liittyvissä jutuissa:

MINULLE PELITYYLI TULEE AINA JA JOKA AINOA KAUSI MENESTYSTAVOITETTA ENNEN KOSKIEN HIFK:N JÄÄKIEKKOJOUKKUETTA. JOS HIFK PELAA OMINAISELLA TYYLILLÄÄN (TUNNETAAN NS. RYMINÄNÄ), OLEN TYYTYVÄINEN KAUTEEN, VAIKKA SIJOITUS OLISI LIIGAN VIIMEINEN. LUONNOLLISESTI TOIVON MENESTYSTÄKIN OHESSA, MUTTA EN KOSKAAN TYYLIÄ UHRATEN. JOS JOKERIT VIE MEITÄ KUIN LITRAN MITTAA TAIDOSSA, EI VOISI VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA, JOS ME VIEMME JOKEREITA MUILLA OSA-ALUEILLA KUIN VOPAT KANKEA. PISTE.

Jatkoajassa 23.11.2004

(allekirjoitus)

JHag
Äijäkiekon ystävä

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti JHag
Kun Jokerifanit keskustelevat keskenään, että ei perkele ole fyysisyyttä, niin HIFK-fanin ei sovi tulla komppaamaan ilman provoakaan, että ei teillä olekaan.

No eihän Jokereilla olekaan fyysisyyttä! Varsinkaan ilman Kukia ja Tomekia, joista toinen on pelannut muutaman ottelun ja toinen muutaman vaihdon. Nyt fyysisyys on Kankin varassa. Kyllä sen voi ja pitää sanoa. Jokereilla on liian v-ä-h-ä-n fyysisyyttä mun makuuni ja lopullisen menestyksen takaamiseen.

Mutta se mitä vastustan, on näkemys siitä, että Jokerit pitäisi jotenkin kloonata fyysisyydessä IFK:ksi. Miksi hemmetissä kun Jokereilla on aivan erilainen pelifilosofia?

Parasta olisi, jos Jokereihin saataisiin annos fyysisyyttä ja Hifkiin annos taitoa. Silloin molemmat voisivat pitää kiinni periaatteistaan, mutta myös menestyä keväällä. Mikään ei ole parempaa kuin naapurin tiputtaminen play offeissa!

Jos HIFK nyt sinne pääsee...

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viestin lähetti JHag

JHag 23.11.04:
MINULLE PELITYYLI TULEE AINA JA JOKA AINOA KAUSI MENESTYSTAVOITETTA ENNEN KOSKIEN HIFK:N JÄÄKIEKKOJOUKKUETTA.
Jatkoajassa 23.11.2004

(allekirjoitus)

JHag
Äijäkiekon ystävä

2. allekirjoittaja Karamahti

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti cobol

Parasta olisi, jos Jokereihin saataisiin annos fyysisyyttä ja Hifkiin annos taitoa. Silloin molemmat voisivat pitää kiinni periaatteistaan, mutta myös menestyä keväällä.
Well, Teemu & Ossi tuovat Jokereille tätä(kin) pelipuolta lisää. Mistäs meille saatais tuulennopea rouhija-snaipperi ja peliälyltään ylivoimainen puhelinkoppisentteri?

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti cobol
Parasta olisi, jos Jokereihin saataisiin annos fyysisyyttä ja Hifkiin annos taitoa. Silloin molemmat voisivat pitää kiinni periaatteistaan, mutta myös menestyä keväällä.

Fyysisyys-keskustelu Jokerien kohdalla alkaa väsyttää hiljalleen. Kieltämättä sitä pikkuisen lisää tarvittaisiin, esimerkiksi juuri Tomekin ja Kukin muodossa. Sunnuntain pelissä fyysisyysero korostui, koska Jokereilta puuttui se ase, jolla siihen vastataan, eli liike.

Kuten cobol itse taannoin totesi, Jokerit ei pysty koko kautta ja läheskään joka pelissä pelaamaan kovalla intensiteetillä, kuten ei kukaan muukaan. Otteluruuhkassa varsinkin tulee näitä paskoja pelejä, joissa koko jengi näyttää mikkihiiriltä.

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tomppa#74
Tai sitten: jos nyt myönnettäisiin vaan toisillemme kuten Cobolkin tuossa aiemmin jäsenteli: HIFK ja Jokerit ovat erilaisia joukkueita ja molempien kannattajat nauttivat erilaisista asioista. Me arvostamme taitokiekkoa ja vauhtia sekä voittoja (HIFKiläiset lukekoot: munatonta ylipakattujen palkkasoturien neppailua) ja te arvostatte fyysistä ryminäkiekkoa (Jokerit lukekoot vaikka: päätöntä junttien koohottamista pisteistä välittämättä).

Valitsin ylläolevan ponnahduslaudaksi ajatuksilleni. Minusta HIFK-fanius (ehkä poislukien JHag ja jokunen muu) ja vastaavasti Jokerit-fanius ei perustu välttämättä niinkään pelityyliin vaan myös traditioon ja sattumaan. Suurin osa faneista ovat niin pieniä kun he valitsevat joukkueensa, että heillä ei ole tuon taivaallista ajatusta pelityylistä. Faija (mutsi) ja kaverit määrää hyvin pitkälle minkä joukkueen kannattajaksi kukin valikoituu. Faniuden kautta syntyy sitten mieltymys erilaisiin pelityyleihin, ja varmasti HIFK-fanit oppivat pitämään ryminäkiekosta. Valmentajat tulevat ja menevät ja jotkut onnistuvat paremmin kuin toiset, pelityylit vaihtelevat, mutta fanius säilyy pelityylistä riippumatta.

Fanius on tunneside joka kestää paljon. Viime kauden HIFK ketju PHK, ei varmasti ollut mikään ryminäketju, vaan päivastoin kynäilyketju, joskin munilla....:o). Silti sitä suitsutettiin fanien toimesta maasta taivaaseen.

Vaikka täällä rivien välissä cobol, bozik, JHAg ja moni muu väntää peistä eri joukkueiden pelityylistä ja erityisesti fanien mieltymyksestä erilaisiin tyyleihin, uskon kuitenkin (kuten joku täällä kirjoittikin), että ilman toista ei kuitenkaan pärjää mestaruuteen asti.

Molempia puolia pitää olla ja uskon itse, että menestyminen perustuu juuri siihen, että joukkue pystyy tekemään sopivia variaatioita pelityyliin tarpeen ja tilanteen mukaan.

Yrittihän narrit viime vuonna kataa Kärppiä fyysisellä ja pikkusikapelillä pudotuspeleissä, kun materiaali ei riittänyt kynäilykilpailuun. Ja narrifanit iloitsivat ääneen jokaista taklausta. Jos siis sattumalta narrit olisivatkin voittaneet mestaruuden sillä tyylillä, olisi se haukuttu lyttyyn koko narriyhteisön toimesta, koska se olisi ollut ei-jokerimainen mestaruus (väärällä pelityylillä voitettu siis).

Vasta viime otteluissa on HIFK nostanut fyysisyyden todella näkyväksi osaksi peliä, ja se johtunee siitä, ettei kynäilypeli oikein tahdo luonnistua.

Pelityyli on siis huomattavan paljon pragmaattisempi juttu kun ehkä uskotaan.

Se, että Jortikka ei ole tervellut minuunkaan HIFK:hon perustuu siihen, että hän on turkulainen. Ja se on paha juttu pelityylistä riippumatta..........:o)

Kaikesta ylläsanotusta riippumatta olen sitä mieltä, että HIFK edustaa ja tulee myös tulevaisuudessa edustaa sellaista vauhtikiekkoa josta fyysisyys ei puutu, ja jossa taklaukset on merkittävä osa peliä, koska se kuuluu jääkiekkoon. Menkää vaikka Kanadaan katsomaan. Mutta kynäily on myös kaunista katseltavaa, ja esim. Taikuri Luttisen maali toissapäivänä oli juuri sitä mitä minäkin haluan nähdä.

Toinen näkökulma faniuteen ja siihen mistä kukin pitää, on vastakkainasettelu. Suurin rikkaus sekä Jokereille, että HIFK:lle on molempien olemassaolo, joka vastakkaiasettelullaan vahvistaa kummankin fanien käsitykset omasta ainutlaatuisuudesta ja ylivertaisuudesta. Tässä turkulaisilla on ongelma, kun heillä ei ole mitään paikallisvastustajaa, (paitsi koko muu Suomi).....:o)

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti RoopeS
Minusta HIFK-fanius (ehkä poislukien JHag ja jokunen muu) ja vastaavasti Jokerit-fanius ei perustu välttämättä niinkään pelityyliin vaan myös traditioon ja sattumaan. Suurin osa faneista ovat niin pieniä kun he valitsevat joukkueensa, että heillä ei ole tuon taivaallista ajatusta pelityylistä. Faija (mutsi) ja kaverit määrää hyvin pitkälle minkä joukkueen kannattajaksi kukin valikoituu. Faniuden kautta syntyy sitten mieltymys erilaisiin pelityyleihin, ja varmasti HIFK-fanit oppivat pitämään ryminäkiekosta. Valmentajat tulevat ja menevät ja jotkut onnistuvat paremmin kuin toiset, pelityylit vaihtelevat, mutta fanius säilyy pelityylistä riippumatta.

Kirjoitin aihetta sivuten jo tuonne HIFK-puolelle, minne mielestäni pelityylikeskustelu ennemminkin kuuluu, mutta kirjoitetaan tähänkin hieman.

Olen nimittäin samaa asiaa miettinyt itsekin aikanaan paljonkin. IFK-fani minusta tuli, koska isosiskoni kannatti joukkuetta aikoinaan ollessani pieni (n. 6-vuotias) ja siitä sitten minäkin. Mutta se itseäni on mietityttänyt, tuliko minusta aikanaan (about 96-97) fanaattisempi IFK-kannattaja siksi että ryminäkiekko miellytti, vai olisiko tämä fanaattisuus ilmennyt anyway ja mieltymys ryminäkiekkoon tuli siinä sivutuotteena. En ole vieläkään saanut tähän aukotonta vastausta pohdinnoistani huolimatta.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Viestin lähetti hull16
Minulla on tuo nyt nauhalla ja sanomastasi paikasta löytyy musta alue, joka ei ole pyöreä vaan lähinnä kolmion muotoinen enkä erota siitä kiekkoa. Toisaalta monet ovat väittäneet, että kiekko on hanskassa ja hanska maalissa ja tätähän ei videolta voi todeta, ellei ole sitä mainittua röntgenkatsetta.

Edit: katsoin tuon tilanteen uudelleen kuva kuvalta ja tosiaan siinä voi kuvitella olevan kiekko, mutta kulma on kyllä sellainen, että mahdoton sanoa onko se viivan yli.

Selvä homma. Tältä pohjalta tuo maalin hyväksyminen on hieman omituista. Käytännössä koko homma on siis oletus, koska kameroiden kuvasta ei kiekon olinpaikka selvästi käy ilmi. JOS kiekko oli hanskassa, oli se myös maalissa <- tuollaista päättelyä ei mielestäni voi videotuomari käyttää.

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JAT
JOS kiekko oli hanskassa, oli se myös maalissa <- tuollaista päättelyä ei mielestäni voi videotuomari käyttää.

Mutta mitäpä sitten, kun videotuomari näkee, että kiekko menee hanskaan, eikä siten ole enää näkyvissä. Homma hanskassa ja haska maalissa!

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti JAT
JOS kiekko oli hanskassa, oli se myös maalissa <- tuollaista päättelyä ei mielestäni voi videotuomari käyttää.
kaiken lisäksi hanska ei ollut kokonaan maalissa vaan osittain viivan päällä ja tässä tapauksessa maalituomari on ilmeisesti olettanut sen menneen hanskan pohjalle, mutta menikö?

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Wiltord
Mutta mitäpä sitten, kun videotuomari näkee, että kiekko menee hanskaan, eikä siten ole enää näkyvissä. Homma hanskassa ja haska maalissa!

Olen luopunut tuomarikortistani jo vuosia sitten, mutta ainakin silloin meitä koulutettiin (huomaatteko hauskan, penamaisen sanaleikin?) siihen maajoukkuetason ennakkotapauksenkin voimin, että ei hyväksytä. Silloin tosin oli puhetta maalituomarin toiminnasta eikä videodumarista, koska keskiajalla ei ollut videoita, mutta joka tapauksessa tuollainen päättelyketju ei riitä. Maalituomarin on nähtävä kiistatta, että nimenomaan peliväline on kokonaisuudessaan on byyrissä ja sillä sipuli. Itse en sitä maikkarin kuvasta olisi nähnyt, mutta mun näkö onkin jo heikkenemään päin.

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti RoopeS
Minusta HIFK-fanius (ehkä poislukien JHag ja jokunen muu) ja vastaavasti Jokerit-fanius ei perustu välttämättä niinkään pelityyliin vaan myös traditioon ja sattumaan.
...
Faniuden kautta syntyy sitten mieltymys erilaisiin pelityyleihin, ja varmasti HIFK-fanit oppivat pitämään ryminäkiekosta.
...
Toinen näkökulma faniuteen ja siihen mistä kukin pitää, on vastakkainasettelu. Suurin rikkaus sekä Jokereille, että HIFK:lle on molempien olemassaolo, joka vastakkaiasettelullaan vahvistaa kummankin fanien käsitykset omasta ainutlaatuisuudesta ja ylivertaisuudesta.
No hiivatti, täällähän vastapuolen edustaja kirjoittaa lähes järkeä. Noin se minustakin menee. Pelityylin arvostus on pitkälti opittu eikä synnynnäinen ominaisuus, lukuun ottamatta ilmeisesti JHagia ja muita dinosauruksia, joita ei mikään linjaltaan käännä. Se heille suotakoon, mutta eivät vähemmän ehdottomat fanit ole huonompia faneja.

Ja kyllä näistä eroista minusta voi keskustella. Harmillista vain että aika usein se menee summittaiseksi mätkimiseksi, kun ilmeisesti molemmin puolin koetaan että nyt ovat perusarvot uhattuna, on pakko tarttua aseisiin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu mä mikään dinosaurus ole, olen ennemmin hai; salakavala ja aina ikävä! Mä vaan pidän joukkueesta, jonka valitsin aikoinaan pelityylin ja sukulaisuussuhteen vuoksi; kummisetäni pelasi HIFKin edustuksessa 60-luvulla ja joillekin olen kertonutkin, kuka hän on ja privana sen mielellään kerronkin. En itse koskaan pelannut HIFKissä, mutta se ei mun faniuttani muuttanut. Asiaan liittyi toki asumista muualla, myös muualla maasta. Mä oon katsellut, kuinka äijät taklaavat ja kuunnellut juttuja niistä asioista, mutta oppinut sekä itse pelatessani että hall(ei)lla hengatessani, että ilman vastustajaa ei tule peliä. Ja ilman hyvää vastustajaa ei tule hyvää peliä. Siinä yhteydessä musta myös kaikkosi kaikki kategorinen "viha" jotain joukkuetta kohtaan. Tuttavien ja muiden välityksellä selvisi nopeasti, että noihan on vaan töissä noissa jengeissä ja kaveeraa siviilissä. Revi siitä sitten vihavihaa.

Musta olisi aivan hyvin voinut tulla narrifani, jos suku olisi ollut sinnepäin kallellaan ja vielä joku olisi pelannutkin siellä. Siinä mielessä sattumaa. Mutta silloin, kun SW oli Jokereissa ja HIFK söhelsi Kuulan kanssa, ajattelin että jos nyt tulisin right out of the blue ilman mitään ennakkokäsityksiä fani-ikään, niin valitsisin (aaaargh!!!) pelityylin takia Jokerit. Se aika kesti oikeastaan vain yhden kauden, sitten HIFK meni taas enemmän omille poluilleen ja Jokerit omille poluilleen. Mutta näinkin pienestä se voisi olla kiinni. Enkä mä oikeasti niin mustavalkoinen ole omien arvojeni kanssa, että haluaisin kaikille samanlaiset. Olisi aika urpoa seurakuntaa tässä tapauksessa koolla, hohhoijaa. Mutta tykkään siitä, että sana pitää ja jos joku, kuten Pegu HIFK-osiossa, sanoo, että hänelle HIFKin menestys tulee ennen pelityyliä, niin hän on mulle yhtä relevantti HIFK-fani kuin olen itsekin. Sen sijaan tyypit, jotka mukakannattavat HIFKin pelityyliä yli menestyksen ja rupeavat heti vinkumaan lisää taitavia mikkihiiriä jengiin, kun ei tulekaan 3 pinnaa / matsi ja silti rymistellään - niitä en tajua. Mutta sekään ei tee heistä millään yleisellä mittarilla "huonompia" HIFK-faneja. En vaan tajua, löydä ns. punaista lankaa vaikken mikään Maarit Tastula -fani olekaan. Se vois muuten löytää itselleen uuden kampaajan ja tsekata henkkareista ikänsä ja päivittää itsensä omaan liigaansa. Olisi vähän uskottavampi.

Olen sen verran kiekkoäijä, että tykkään jokatapauksessa lihakiekon pelaajista, pelaavat he missä seurassa tahansa. Eikä mulle irtoa kicksejä pitemmän päälle siitä, että jokerit ovat täysiä mikkejä, kuten tänä syksynä ovat olleet. Ei tässä mitään HIFK-kloonia haeta, mutta ottakaa nyt mun mieliksi pari puhelinkoppia sinne kouhottamaan.

Ai niin, tietääkseni Väänäsen Ossi ei ole tulossa Jokereihin. Lähde on hän itse, mutta aikaa on kulunut ainakin pari viikkoa siitä, kun aiheesta haastoin hänen kanssaan.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti JHag
Ai niin, tietääkseni Väänäsen Ossi ei ole tulossa Jokereihin. Lähde on hän itse, mutta aikaa on kulunut ainakin pari viikkoa siitä, kun aiheesta haastoin hänen kanssaan.

Vanha tieto. Hjallis hoisi homman.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Muukkonen ja Hendrikson tekevät itsestään totaalisen naurettavat pellet mutta tää on niin tätä ettei mikään enää yllätä.
Ja että Harkins oikein uhkasi tuomaria...hahahaaaaaaaaaaaa.

Mixu.

Miksi HIFK pelaajat itkevät joka tuomiosta. Miksi kaikkein selvimmistäkin???

Itse olen monesti ihmetellyt miten he eivät saa käytöskymppejä enemmän. Joka jäähystä mussutusta. Yleensä huutoa korvaan. Söde tulee sitten vasta tuomarin luo kun joku heitetään pihalle tai saa sen ansaitun kympin.

Äijä kiekkoa ilman minkäänlaista itsekritiikkiä.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pula-ajan Tretjak

Lähes joka ottelussa haistatellaan mutta harvoin löytyy niin hienonokkaista tuomaria joka antaisi muuta kuin sen yhden kympin.
Mistään tuomarin uhkaamisesta ei ollut todellakaan kyse eikä Harkins edes ollut ihan lähellä tätä entistä Ilves-pelleä.

Mahtaiko Muukkonen nyt haastatella myös Hendrikson lakimiestä,Urpoa,Suvia ja parkkialueen järjestysmiestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy