Salli mun nauraa
Enkä minä pidä siitä, että joku espoolaisteini, jota otsikon ottelun kiinnostaa saman verran kuin kiviä, tulee vinkumaan jostain Ilveksen perinteistä.
Ei saatana sä olet vajonnut alas noitten viestien kanssa. Eli menet aivan täydellä höyryllä henkilökohtaisuuksiin, ja paljon et muutenkaan viitsi miettiä mitä näppäimiä kirjoittaessasi hakkaat.
Mitähän mä oikein kirjoitin? Niin. Lue se viesti uudelleen. Otsikon ottelu kiinnostaa todellakin joo kuin kiviä, onhan tämä kuitenkin tänä vuonna toinen paikalliskamppailu, jota menen katsomaan. Eli kyllä, olen tulossa paikalle. Viime kaudella taisin olla kolmessa vastaavassa pelissä. Mikä on sinun vastaava saldosi? Vai vastaavatko Tampereen "legendaariset" paikallisderbyt kymmentä Helsingissä pelattavaa? Minua todellakin kiinnostaa jääkiekko laidasta laitaan ja käyn aina katsomassa pelin pk-seudun alueella, jos pystyn.
Minusta on jokseenkin myös huvittavaa, että täsmälleen samanikäinen jannu kutsuu minua teiniksi...:)
Kolmas pointti...missä vaiheessa vinguin Ilveksen perinteistä? Vittu en missään vaiheessa. Onko sulla lukihäiriö? Meni nimittäin joka helvetin kohta ohi silmien näköjään. "Vinguin" siitä syystä, että tähänkin viestiketjuun B1:sen oli PAKKO tuoda esiin ne "perinteet". Lainausmerkeissä ne ovat siksi, että niistä on jauhettu jo niin **tusti täällä, että siihen on jo viimeistään tämän jälkeen totaalisen kyllästynyt. Miksi se on tuotava esiin? Miksi? En ymmärrä sitä lainkaan. Minkälainen kannattaja jaksaa päivästä toiseen huomauttaa muille perinteistä? Ne ovat itsestäänselvä asia. Kuka vittu nyt menee joukkueita arvioimaan niiden perinteiden perusteella? Eletään tätä päivää. Ketä kiinnostaa se, kuinka kauan joku joukkue on ollut pystyssä? Mutta eihän teillä ole hätää, vaikka kuinka vituilleen kaikki menisikin, te voitte aina vetää sen saman kortin hihasta.
Lähiöjuntti tosiaan veti ns. herneen nenään, mutta viesteistäsi päätellen taisit vetää itsekin. Koko saatanan keskustelu tästä aiheesta, jonka muuten B1 aloitti, en minä, on ollut yksi iso farssi, josta olisi jo pitänyt jakaa "penaltteja" useaan otteeseen. Huomautus tuli aika myöhään.
Eniten vituttaa ehkä se, että kaksi tamperelaista "legendaa" latelee tietoiskujaan Espoosta, espoolaisuudesta ja sen historiasta, vaikkeivät tosiasissa tiedä yhdestäkään ed. asiasta hevon **ttua.
Kiitän.