HIFK-fanit 2005-2006 Floppien floppi!

  • 18 659
  • 122

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
tiki10 kirjoitti:
Ps. Positiivista tämän päivän pelissä oli kuitenkin se, että katsojia oli edelleen yli 5600 paikalla. Ensi viikolla yritetään taistella 5000 katsojan saamiseen halliin. Ilmaislippuja??? Auttaisko?

Tarkoitat siis myytyjä lippuja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko jo aika vaihtaa mies joka on vastuussa pelaajien (ja valmentajan)palkkaamisesta?
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tässä ketjussa kait sitten käsitellään HIFK:n faneja ja fanittamista, joten laitetaan tänne vähän viestiä aiheesta.

Tyhmintä mitä HIFK-fani mielestäni tässä vaiheessa voi tehdä, on että ei käy matseissa. Tiedän, että on todella vaikeata mennä halliin, mutta meidän täytyy jaksaa tukea HIFK:ta. Taloudelliset tappiot ovat muuten liian suuret.

En tiedä itsekään miten motivoisin itseäni menemään ensi torstain HPK otteluun. Pitää varman yrittä ajatella jotain kivoja asioita kuten kesää ym. Jos vaikka menisi paikalle lukemaan jotain kirjaa??? Ideoita?
 
tiki10 kirjoitti:
Tyhmintä mitä HIFK-fani mielestäni tässä vaiheessa voi tehdä, on että ei käy matseissa. Tiedän, että on todella vaikeata mennä halliin, mutta meidän täytyy jaksaa tukea HIFK:ta. Taloudelliset tappiot ovat muuten liian suuret.


Näinpä. Itsellä aivan samat mietteet. Ihan periaatteesta menen sinne paikalle joka kerta, vaikka olisi minkälainen joukkue tai tappioputki päällä. Mulle HIFK vaan on se juttu, jota seuraan ja josta voin maksaa huonoinakin aikoina. Minulle ottelu ei ole vaan se peli, vaan jotain paljon suurempaa, sosiaalinen tapahtuma. Kuitenkin se, että tuntee kuuluvansa sellaiseen porukkaan, kuin HIFK:n kovimmat fanit lämmittää sydäntä. Itseäni lähinnä naurattaa nämä ihmiset, joita on omassa kaveripiirissäkin, jotka käyvät matseissa tasan silloin kun HIFK tai joku muu joukkue pärjää, sitten kun tulee aika, ei käydä enää peleissä ja kun nousu alkaa ja saavutetaan jotain niin tullaan: "vittu mä oon kova fani, mä oon käyny tällä kaudella kattoo melkee jokaisen pelin".

Ja todella hienoa kuunnella tätä kahden faniporukan (b2 ja e9) hienoa kannustusta, vaikka peli oli jo täysin hävitty. Siitä pisteet teillemeille.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tiki10 kirjoitti:
... Ärsyttää että kun nostin kissan pöydälle, niin tulla suoraan svidduilemaan. Olisi nyt kiva kuulla tämän henkilön mietteet (#12)

Voi sentään. Eihän sinulle tullut paha mieli, kun joku ei ollutkaan kanssasi samaa mieltä? Ihan "svidduilemaan" ryhdyttiin, vaikka vain nostit kissan pöydälle?

Ja ikäväkin ehti tulla? Kyllä täällä palstaa seurataan, vaikken tuohon matsiin päässytkään. Edelleen mielestäni HIFK - jopa lätkä-HIFK - on yhtä matsia*, jengiä, TJ:tä kautta suurempi juttu jota kannustetaan tai sitten ei. Ihan vapaaehtoisperiaatteella. Jos ei tunnu hyvältä, voi jättää väliin. Se sairaalloinen valittaminen mitä täällä on nähty - on se sitten johdettavissa pentin viiksistä, kansanluonteesta tai vaikeasta lapsuudesta - ei minuun yhden tai muutaman tappion perusteella tartu. "Support & Belive"-luki poolin kannustuslakanoissa. Tikit, mixut ja muut jotka haluavat näyttää miten he kannattavat omiaan tuomalla nämä "Pentille kenkää!"-nyyhkytykset katsomoon, ovat eksyksissä kuin mummo pyöröovissa. Auttaisiko joku pois?



*) Kuka muistaa sen Tapparamatsin, jossa jutijengi oli jo johdossa 0-6? Käsi ylös ne, jotka kannustivat loppuun asti ja nauttivat, vaikka Ruutu sen oman maalin tekikin. Jotenkin tuntuu, että nämä m:t ja t:t poistuivat kyynelkanavien ehtymisen johdosta jo ekan erän jälkeen. Ja ei siinä mitään, jokainen tavallaan. Mutta se jatkuva valittaminen...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
#12 kirjoitti:
Voi sentään. Eihän sinulle tullut paha mieli, kun joku ei ollutkaan kanssasi samaa mieltä? Ihan "svidduilemaan" ryhdyttiin, vaikka vain nostit kissan pöydälle?

Ja ikäväkin ehti tulla? Kyllä täällä palstaa seurataan, vaikken tuohon matsiin päässytkään. Edelleen mielestäni HIFK - jopa lätkä-HIFK - on yhtä matsia*, jengiä, TJ:tä kautta suurempi juttu jota kannustetaan tai sitten ei. Ihan vapaaehtoisperiaatteella. Jos ei tunnu hyvältä, voi jättää väliin. Se sairaalloinen valittaminen mitä täällä on nähty - on se sitten johdettavissa pentin viiksistä, kansanluonteesta tai vaikeasta lapsuudesta - ei minuun yhden tai muutaman tappion perusteella tartu. "Support & Belive"-luki poolin kannustuslakanoissa. Tikit, mixut ja muut jotka haluavat näyttää miten he kannattavat omiaan tuomalla nämä "Pentille kenkää!"-nyyhkytykset katsomoon, ovat eksyksissä kuin mummo pyöröovissa. Auttaisiko joku pois?



*) Kuka muistaa sen Tapparamatsin, jossa jutijengi oli jo johdossa 0-6? Käsi ylös ne, jotka kannustivat loppuun asti ja nauttivat, vaikka Ruutu sen oman maalin tekikin. Jotenkin tuntuu, että nämä m:t ja t:t poistuivat kyynelkanavien ehtymisen johdosta jo ekan erän jälkeen. Ja ei siinä mitään, jokainen tavallaan. Mutta se jatkuva valittaminen...

Jaahas...käytetään nyt sitten kovempia sanoja. Vittuilusi jatkuu. Ei tullut paha mieli siksi, että joku on kanssani eri mieltä. Pitihän se arvata, että teikäläinen kommentoi HIFK:n peliä teksti-tv:n kautta...yllätys. Jos paikanpäällä seuraisit matseja, niin saattaisi olla eri ääni kellossa. No, jatka valitsemallasi tiellä.

Tällä hetkellä ei tunnu hyvältä, mutta ei HIFK:n tukemista väliin voi jättää, kuten näköjään haluat. Sinäkö täällä määräät, että jos ei ole tyytyväinen, niin häivy silmistä? Miksi sua sattuu niin paljon se, että jengi kritisoi aiheesta HIFK:ta? Eihän se ole sulta mitään pois?

Muistan oikein hyvin Tappara matsin. Olin paikalla. Loppuun asti...kuten aina. En kertaakaan ole lähtenyt ennen loppusummeria HIFK:n kotioittelusta. Olkoot taululla mikä tulos vain.

Ps. Kun nähtävästi teksti-tv:stä seuraat HIFK:n taivalta, niin ymmärän sinua hyvin. Ei se niin pahalta siellä näytä, kuin oikeasti. Jatka valitsemallasi tiellä ja anteeksi että "astuin varpaillesi" Olen myös pahoillani, etten pompi innosta tämän hetken tilanteesta johtuen. Voit jälleen halutessasi varastaa koko tämän tekstin ja tehdä siitä uuden ketjun. Kiitos ja anteeksi...
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joo, eipä tähän voi muuta sanoa, kuin että hienoa kannustusta eilen IFK:n fanikatsomoilta lohduttomassa tilaneessa. Ilmalassa ois varmaan kääntyny ympäri ja aika monessa paikassa olis puukkoa tullu selkään. Niin kauan, kun kannattajat uskovat, jaksavat kannustaa ja käyvät peleissä ei toivo ole menetetty.

Kumpi on muuten parempi IFK:n kannalta: Kannattaja, joka on perusnegatiivinen anonyymissä nettikeskusteluissa, mutta käy joka himapelissä vai erittäin postiivisesti suhtautuva nettipersoona, jota ei kuitenkaan hallilla näy ?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa kannustusta - ainoa asia, josta sai olla eilen ylpeä. Kyllä on kauheita matseja ennenkin nähty, mm. Mälkiän potkuihin johtanut Saipa-tappio 0-7, ja silloinkin B2 laulaa loilotti n. 13 minuuttia kolmannessa erässä putkeen. Että on IFK:ssa sentään jotain hyvääkin - kannattajat.

Vähän pelottaa, kun meidän molemmat pelaajat pelaavat aivan huikeita minuutteja - alivoimat, ylivoimat, ihan mitä vaan. Kauanko Tony ja Jere jaksavat tätä tahtia, ja mitä jos tulee loukkaantumisia?
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiva jos jonkun onnettoman virtuaalipippeliä pidentää se, että hän sattui olemaan eilen hallilla. Minun HIFK-antaumustani en lähde mittailemaan, mutta totean ihan ohimennen että sitten on jo parasta olla neljännen polven HIFK-aktiivi, perheestä enemmän kuin kaksi aktiivisessa toiminnassa mukana, omalla rahalla maksettuja kausareita kolme tai useampia jne. "Teksti-tv"...ihanko itse keksit? Auttoiko äityli sen "teini"-nimen keksimisessä? Kestikö kauan?

Ehdotan toistamiseen ihan ystävällisessä hengessä, että muutaman HIFK fanin kannattaisi varmaankin yrittää kanavoida pahaa oloaan hieman rakentavammin. Tai saa minua nimitelläkin, jos se HIFK:ta auttaa.

Kaizu on tuossa yllä asian ytimessä - etenkin tämän ketjun osalta. Ja nyyhkytysketju #2:ssa jopa Tapparankin mies osaa ottaa asiat niinkuin ne ovat. Vain meidän viralliset valittajat jaksavat omaa ikivirsuaan. Se on jo kuultu.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
#12 kirjoitti:
Kiva jos jonkun onnettoman virtuaalipippeliä pidentää se, että hän sattui olemaan eilen hallilla. Minun HIFK-antaumustani en lähde mittailemaan, mutta totean ihan ohimennen että sitten on jo parasta olla neljännen polven HIFK-aktiivi, perheestä enemmän kuin kaksi aktiivisessa toiminnassa mukana, omalla rahalla maksettuja kausareita kolme tai useampia jne. "Teksti-tv"...ihanko itse keksit? Auttoiko äityli sen "teini"-nimen keksimisessä? Kestikö kauan?

Ehdotan toistamiseen ihan ystävällisessä hengessä, että muutaman HIFK fanin kannattaisi varmaankin yrittää kanavoida pahaa oloaan hieman rakentavammin. Tai saa minua nimitelläkin, jos se HIFK:ta auttaa.

Kaizu on tuossa yllä asian ytimessä - etenkin tämän ketjun osalta. Ja nyyhkytysketju #2:ssa jopa Tapparankin mies osaa ottaa asiat niinkuin ne ovat. Vain meidän viralliset valittajat jaksavat omaa ikivirsuaan. Se on jo kuultu.

Anteeksi että en pääse tasollesi. Anteeksi.

Voisitko kuitenkin jättää edesmenneen äitini pois tästä keskustelusta?

Yritetään jatkossa olla rakentavampia, jotta en astu varpaillesi. Sinä olet tyytyväinen, minä en. En vain ymmärrä hyökkäystäsi minua kohtaan. Enhän minä sanonut sinusta mitään pahaa kun avasin "floppi-ketjun".

Näköjään sinä sitten toimit HIFK:n virallisena diktaattorina ja kerrot miten saa toimia.

Kiitos ja anteeksi.

Edit: Turha tässä mennä henkilökohtaisuuksiin, joten anteeksi omalta osaltani jos olen jotain sanonut. Olemme niin eri linjoilla. Sinä olet tyytyväinen HIFK:n toimintaan, minä en. Ei muuta. Jatka sinä kehumista ja minä lupaan kritisioida kun aihetta on.
 
Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
kaizu kirjoitti:
Kumpi on muuten parempi IFK:n kannalta: Kannattaja, joka on perusnegatiivinen anonyymissä nettikeskusteluissa, mutta käy joka himapelissä vai erittäin postiivisesti suhtautuva nettipersoona, jota ei kuitenkaan hallilla näy ?

Tottakai positiivisesti suhautuva nettipersoona on HIFK:lle tärkeämpi. Mitä väliä niistä jotka käyvät hallilla. Nettirahalla HIFK:kin elää.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tiki10 kirjoitti:
Näköjään sinä sitten toimit HIFK:n virallisena diktaattorina ja kerrot miten saa toimia.

En. Typerä ajatuskin. Minä olen rivikannattaja, joka ei ymmärrä jatkuvaa poraamista asioista joihin fanijengi on vapaaehtoisesti sitoutunut.

Se, että lähtee mellastamaan floppienfloppi-tyyppisellä jutulla kun yhtä onnetonta liigakautta on pelattu jopa kaksi matsia on niin nuijaa ettei pysty sanomaan. Kyllä minä toki sen ymmärrään, että välillä ottaa hattuun, mutta kuka tahansa normaalilla aineenvaihdunnalla varustettu tampio tajuaa ettei se jatkuva marina auta.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tiki10 kirjoitti:
Sinä olet tyytyväinen, minä en. En vain ymmärrä hyökkäystäsi minua kohtaan. Enhän minä sanonut sinusta mitään pahaa kun avasin "floppi-ketjun".

Yritä nyt ymmärtää, että kyse ei ole siitä, kuka on tyytyväinen ja kuka ei. Kukaan ei voi olla tyytyväinen eilisen matsin kaltaiseen peliesitykseen. Kyse on nyt siitä, näkeekö tilanteessa mitään toivoa vai ei. Ei kukaan oikeasti jaksa lukea jatkuvia itkuviestejä, joiden ainoa sisältö on se, että

- pelaajat eivät ole edes mestis-tasoa
- peli on menetetty
- otteluita ei lähdetä voittamaan
- liigan paskin jengi
- voidaan keskittyä ensi kauteen
- säälipleijaritkin utopiaa

Unohdinko jonkun? Ai niin, helvetti kun Viitaluomakin päästettiin menemään.

Ei tässä ole varmasti kenenkään kohdalla kyse hyökkäyksestä ketään kohtaan; mielipiteet vain riitelevät. Eikä täällä tarvitse pyydellä anteeksi kirjoituksiaan.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Minä en ole marissut täällä Jatkoajassa vuodesta toiseen kaikesta mikä on päin helvettiä HIFK:ssa. Nyt näen, että asiat on todella huonosti. Siksi tulin "esiin".

Tilanne on niin huono, että voin vannoa että tämä ei ole ainoa paikka jossa asiasta keskustellaan. On monia muitakin jotka ajattelevat kuin minä.

Toivotaan parempaa HIFK:ta viimeistään kaudelle 2006-2007. Toivottavasti tästä "floppailusta" opitaan jotain ja aloitetaan valmistelu ensi kautta varten ajoissa, ei vasta sitten kun kausi on alkanut ja huomataan olevamme kusessa. Vaikea näillä ulkomaalaiskiintiöillä on enää tehdä mitään huippujengiä.

Ps. Keskustelupalstan ideanahan on keskustella. Saa olla erimieltä. Eikö vain. Miksi HIFK-fanien keskuudessa on niin hemmetin vaikea kuunnella kritiikkiä? Sitä ei saisi esittää, kun kukaan ei jaksa kuunnella. Kehumista saakin sitten harrastaa niin paljon kuin vain jaksaa. Outoa...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jokainen joka on seurannut tämän syksyn Hifkiä ja YMMÄRTÄÄ jääkiekosta jotain näki jo kahden pelin jälkeen että sekaisin ollaan.
On turha kuvitella että tämä solmu aukeaa kuin jollain taikatempulla yhdessä yössä.
Kun olen kritisoinut koko kevään ja kesän sitä että joukkue kokoaminen on täysin kesken ja valmennus jäänyt näin mitättömäksi on täällä 80% viisaista faneista kertonut että ei sillä ole mitään merkitystä vaikka näin on, keväällä mitalit jaetaan.
Kuviteltiin että kun valmentaja tulee loppukesästä Kandasta ja laittaa pojat luisteleen niin hokkuspokkus ja ongelmat ovat ohi.
Kädettömät pelaajat muuttavat pistehirmuiksi ja kokemattomista tulee kokeneita.
Kuvitellaan että sm-liiga on joku höntsysarja jonne tullaan pitämään hauskaa.
Taikka mikä ihme se sitten on jos kerran ylintä johtoa myöden sanotaan että ei urheilullisuus ole tärkeää liiga-Hifkissä.

Joku Rautakorven Tuppura on mennyt keväästä asti hiki-hatussa.Miksi aina annetaan suosiolla etumatkaa muille?

Lista on loputon jos ajatellaan tehtyjä virheitä viimeisen puolen vuoden aikana ja paljon sitä ennenkin.
Aukaiskaa ne silmät ja katsokaa onko tuo ryhmä sellainen että sillä voi menestyä vai ei?
Unohtakaa puheet "että jos se ja se nostaa tasoaan yms" sillä ne on turhaa jaaritusta niin kauan kun mitään näkyvää ei saada aikaan.

Osalla Hifk-faneista on ihmeellinen illuusio vuodesta toiseen muutamista pelaajista.
Kuvitellaan niistä jotain mitä ne eivät ole koskaan ollut.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
mixu kirjoitti:
Osalla Hifk-faneista on ihmeellinen illuusio vuodesta toiseen muutamista pelaajista.
Kuvitellaan niistä jotain mitä ne eivät ole koskaan ollut.

Osa tänne kirjoittavista on ikilupausten kavereita, perheenjäseniä, salikavereita, muuten vaan ystäviä jne.
Sille ei voi mitään, että he näkevät "kaverinsa" aina vaan tulevina staroina. Tälle asialle tuskin mitään voi.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
On muuten aika harvinainen tilasto tuo +/- tilasto tähän mennessä:
1. Kalteva Mikko, Jokerit 4 1 -8 -7
2. Valtonen Tomek, Jokerit 4 2 -8 -6
3. Saarinen Pasi, HIFK 4 1 -6 -5
4. Niinimäki Jesse, Jokerit 4 0 -5 -5
5. Luttinen Arttu, HIFK 4 0 -5 -5
6. Karalahti Jere, HIFK 4 3 -8 -5
7. Häppölä Toni, HIFK 4 0 -5 -5

Ei ole varmaan koskaan liigan historiassa Hifkin ja Narrien miehet miehittäneet miinustilaston kärkeä näin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
tant gredulin kirjoitti:
Hienoa kannustusta - ainoa asia, josta sai olla eilen ylpeä. Kyllä on kauheita matseja ennenkin nähty, mm. Mälkiän potkuihin johtanut Saipa-tappio 0-7, ja silloinkin B2 laulaa loilotti n. 13 minuuttia kolmannessa erässä putkeen. Että on IFK:ssa sentään jotain hyvääkin - kannattajat.

Tästä tuli mieleen Tinke Peltomaan kommentti eilisessä Canal+ -lähetyksessä, kolmannen erän loppupuolella. Ihan sanatarkasti en muista, mutta herra totesi tämän olevan IFK:ssa hienoa. Kannattajat jaksavat tappion hetkelläkin pitää ääntä ja kannustaa omaa joukkuettaan, ja juuri tämä tekee IFK:n faneista Suomen parhaita.

Punaiset lasit päässäni, allekirjoitan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mixu kirjoitti:
Ei ole varmaan koskaan liigan historiassa Hifkin ja Narrien miehet miehittäneet miinustilaston kärkeä näin.
Ettehän te jumalauta osaa edes flopata kunnolla ! Voitetaan näköjään siinäkin teidät se tuttu 100 muna.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Johannes kirjoitti:
Osa tänne kirjoittavista on ikilupausten kavereita, perheenjäseniä, salikavereita, muuten vaan ystäviä jne.
Sille ei voi mitään, että he näkevät "kaverinsa" aina vaan tulevina staroina. Tälle asialle tuskin mitään voi.

Ehkä näinkin mutta pienillä paikkakunnilla luulisi olevan tätä vielä enemmän mutta en ole huomannut.
Ja kyllä vaikkapa J.Hauhtonekin nousi heti kovaksi tekijäksi kun hankittiin Hifkiin.
26 vuotias kaveri joka on pairhaimmallaan kaudella tehnyt kuusi maalia ja 23 pistettä.Hänestäkin tuli yhdessä yössä kova kaveri meidän ykkösketjuun.
No, nolla saldolla mennään nyt.
Ihan ok kolmosen keskelle, ei muuta.Mies ei ole koskaan ollut pisteitä tekevä pelaaja, ei edes junnuna eikä sellaiseksi helpolla muutu.
Laput pois silmiltä.
 
Se, että lähtee mellastamaan floppienfloppi-tyyppisellä jutulla kun yhtä onnetonta liigakautta on pelattu jopa kaksi matsia on niin nuijaa ettei pysty sanomaan. Kyllä minä toki sen ymmärrään, että välillä ottaa hattuun, mutta kuka tahansa normaalilla aineenvaihdunnalla varustettu tampio tajuaa ettei se jatkuva marina auta.

Floppi mellastus ei auta mitään ja on sekin mennyt ehkä vähän yli, mutta toisaalta ei auta moni muukaan teko jota me rivikannattajat voimme tehä. Peleihin meno ja siellä kannustus on mitä me voimme tehdä.

Jatkuva marina ei siis ole hyväksi, mutta kyllä tässä tilanteessa moni kritiikki on ollut varsin oikeutettua, kaikki ei ole kohdallaan. Tässä vaiheessa kautta ei aina tarvitsekaan olla, mutta eihän kukaan normaalilla aineenvaihdulla varustettu tampio (hyvä kuvays 12!) voi olla tyytyväinenkään tapaan jolla rakkaan seuramme asioita hoidetaan.

Jossain näistä kymmenistä marina/ marinasta marina -ketjussa oli juttua että eihän fanit voi määrätä joukkueen toiminnasta, ja oli otettu vertaus englantilaiseen jalkapalloon. Vertaus oli vähän takkuava kun ottaa huomioon miten paljon esim. juuri siellä fanit osoittavat mieltään, ja pystyvät usein aika mittavastikin painostamaan seuraa valmentaja ja johtoporras kysymyksissä. Toki on näitä ManU.ja jotka eivät faneista välitä ;)
 

esse25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
herkistyminen herkässä

punasydän kirjoitti:
Näinpä. Itsellä aivan samat mietteet. Ihan periaatteesta menen sinne paikalle joka kerta, vaikka olisi minkälainen joukkue tai tappioputki päällä. Mulle HIFK vaan on se juttu, jota seuraan ja josta voin maksaa huonoinakin aikoina. Minulle ottelu ei ole vaan se peli, vaan jotain paljon suurempaa, sosiaalinen tapahtuma. QUOTE]

On se hyvä vaan vaikka peli ei kulje niin fanien herkkyys ainakin säilyy. Kyllä huvittaa... Kovan ulkokuoren alla sykkii sittenkin herkkä HIFK-sydän. Heh.
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mixu kirjoitti:
.
Ja kyllä vaikkapa J.Hauhtonekin nousi heti kovaksi tekijäksi kun hankittiin Hifkiin.
26 vuotias kaveri joka on pairhaimmallaan kaudella tehnyt kuusi maalia ja 23 pistettä.Hänestäkin tuli yhdessä yössä kova kaveri meidän ykkösketjuun.
No, nolla saldolla mennään nyt.
Ihan ok kolmosen keskelle, ei muuta.Mies ei ole koskaan ollut pisteitä tekevä pelaaja, ei edes junnuna eikä sellaiseksi helpolla muutu.
Laput pois silmiltä.

Vaikka nollasaldolla mennään ei kukaan voi tästä tosissaan Hauhtosta syyttää.JYP:n kolmosen sentteristä suora hyppäys IFK:oon ykkösen keskelle on kyllä tekemätön paikka Hauhtoselle.Sama kuvio toistuu mikä kävi Aigarssin kanssa.Saatanan kovia pelimiehiä piti tulla, mutta ohhoh,jäi tulematta.Sheddenin kanssa tuntuu käyvän samalla lailla kuin Eavesin kanssa kävi.Tilataan fyysistä lätkää, mutta jengin rosteri on valovuoden päässä, jotta tätä pystyttäisi toteuttamaan.Täällä vaan puhutaan pelaajien kiloista ja senteistä.Ne kilot pitää olla vaan oikeassa paikassa ja voima syntyy nopeudesta jota meidän pojilla ei ole tällä hetkellä nimeksikään pois lukien Tony Salmelainen.Ei ole jätkä 3m pitkä ja paina 160kg, mutta silti pystyy pelaamaan halutessaan todella fyysisesti.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta Hauhtoselle kävi Harkinsit. Ykköseksi ei pitänyt tulla, mutta niin siinä on vain käynyt, ainakin toistaiseksi. (Janne on hyvä puolustava sentteri, isokokoinen - IFK:n näköinen - mutta kuka täällä on Hauhtosta hehkuttanut maalinsylkijäksi ja/tai pelintekijäksi?) Harkins tuli aikanaan kakkoseksi, kun kakkosen perään oli huudettu vuosi, mutta 'joutui' ykköseksi. Nyt meiltä näköjään puuttuu ykkönen, kakkonen ja nelonen...Kakkosnelonen on katsomossa kyllä ensi kerralla mukana :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös