Viime perjantain julkistusten yhteydessä.Ja missä Salmelainen on todennut noin? Onko jotain linkkiä heittää vai onko hallilla tuommoista puhunut?
Joo eiköhän CHL ole IFK:lle ensivuonnakin harjoitusturnaus. Se on jännä kun IFK on yksi koko sarjan perustajista, niin silti IFK ei ole koskaan panostanut sarjaan millään tavalla. Joukkue on yleensä aivan vaiheessa vielä CHL peleissä ja pelejä ei monesti edes näy kalenterissa.
Mitä ne Salmelaisen puheet sitten olivat, että tavoite on olla "eurooppalainen huippujoukkue"? Jotenkin itse käsitin silloin, että tarkoitus on siis menestyä myös CHL:ssä eikä ainoastaan Liiga riitä. Ja missä Salmelainen on todennut noin? Onko jotain linkkiä heittää vai onko hallilla tuommoista puhunut?
Juuri näin. Sanamuoto oli mallia ”joukkue ei tule olemaan vielä kesällä valmis”, mutta ainakin itse sain sen käsityksen, että joukkue tulee olemaan hyvin pitkälti kasassa. Alkukauden aikana seurataan, onko tarpeen tehdä hankintoja, mutta tietoisesti ei tulla jättämään mitään selkeitä puutteita joukkueeseen.Taisi Tobbe tarkoittaa sitä, että hankintoja tehdään vielä kauden aikana (muutama mahdollinen verokikkailija tms.).
Ensi kaudella mukana!
No nyt on satavarmaa.Ei vielä ihan sata varma asia, mutta jos Saipa ei mene finaaliin, niin IFK on CHL:ssä.
No nyt on satavarmaa.
Tykkään katsella matseja eurooppalaisia joukkueita vastaan, mutta IFK voisi joskus olla valmis pelaamaan näitä pelejä jo kauden alussa. Sanotaanhan IFK:sta, että nämä pelit otetaan tosissaan ja halutaan menestyä, mutta tämä pitäisi näkyä myös tuloksissa.
Itse toivon mahd. paljon ns. hyviä joukkueita lohkoon, että saisi nähdä heti kunnon peliä ja samalla joukkueen tason.
Jännä tosiaan, että joukkue kampeaa aina näihin kisoihin kuitenkin jotenkin mukaan.
Lähinnä nyt mielissä millä odotuksilla on lähdetty hakemaan paikkaa. Kauden alla näytti kaikkea muuta kuin selvältä uusi CHL-paikka - eikä vähäisempänä syynä jo ihan joukkueen omien otteiden takia. Edelliskaudella TPS yllätysvoitto avasi paikan. JYP- ja TPS-sarjat olivat aika ratkaisevia ja se että IFK voittaa altavastaajana sarjan ei ole kovin yleistä ollut.Kuitenkin jotenkin mukaan? Seurasitko päättynyttä kautta?
Itse toivon mahd. paljon ns. hyviä joukkueita lohkoon, että saisi nähdä heti kunnon peliä ja samalla joukkueen tason.