Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Aika vakuuttava esitys, ihan yhtä tyhjän kanssa, kuten arvasinkin!
I like your humour!Pikaiset huomiot:
- Nikke aivan loistava
- Oulun narrilta pari hyvää yksilösuoritusta, muuten näkymätöntä tai surffailua
- ykkössentterin puutos ilmeinen
- Finley ei vakuuttanut
- Nybari on taas epäonnistunut
- CHL:ssä ei tulla menemään toista kierrosta pidemmälle
- Liigassa ei tule mestaruutta
- Vittu
Täh? Nythän pelataan vasta alkulohkoja joista saadaan pisteitä samalla tavalla kuin Liigassakin. Kaksi parasta menee lohkoista jatkoon, joten eikai IFK:n urakka vielä ole tuhoon tuomittu.Lasketaanko tässä sarjassa edelleen yhteismaalit vai miten? Jos näin vielä on niin eihän me olla kuin yhden maalin päässä.
Finley - Heikko peli. Hidas liike ja myöhässä tilanteista, loppua kohden kuitenkin paransi jonkun verran ja sai jopa syöttöjä annettua kunnollaEn itse nähnyt peliä eikä varmasti vielä tässä vaiheessa mitään joukkuepelin riemujuhlaa nähty, mutta yksittäisistä pelaajista (etenkin uusista) olisi mukava kuulla kommentteja. Finley ei ilmeisesti vakuuttanut, mutta annetaan toki aikaa kun äijä pelasi vasta ensimmäisen virallisen ottelunsa Euroopassa. Aivan taatusti on alkuun sijoittumisen kanssa ongelmia, varsinkin kun vastassa vieläpä ilmeisen nopeaa luisteleva joukkue.
Täh?ne Nythän pelataan vasta alkulohkoja joista saadaan pisteitä samalla tavalla kuin Liigassakin. Kaksi parasta menee lohkoista jatkoon, joten eikai IFK:n urakka vielä ole tuhoon tuomittu.
Olen tästä aika samaa mieltä. Ymmärrän sen, että kyllähän tämä seura on tarjonnut historiansa varrella enemmän pettymyksiä kuin iloa ja on itselläkin fiilikset aina pelonsekaisen pessimistinen asioihin, mutta näiden muutaman nimimerkin käsittämätön negatiivisuus on jotain aivan järkyttävää. Kaikki on aina niin paskaa ja oikein nautitaan, kun joku "Tänään hävitään 5-0!"-ennustus toteutuu.Baffo ja bigreds voi mennä narripalstoille kannustamaan. Kausi aluillaan ja tuommosta paskaa suolletaan.
Ensinnäkin peli oli päätöntä vauhtia ja hakemista. Tasavoimilla tasaista. Aivan järjetön tuomarityöskentely. Bäcksiin ei tulla kaatumaan. Meillä on voittava maalivahti.
Törmänen ajaa nyt peliä sisään ja mun luotto hommaan ihan täpöt ja se meidän kannattajien rooli on. Annetaan luotto hommalle ja kannustetaan.
Juuri näin! Ennenkuin täällä dumataan kaikki Nybarista 3. veskariin, niin tämä oli kuitenkin vasta ensimmäinen oikea peli vieras(lento?)kentällä kovaa vastustajaa vastaan, joka on jo yhden saanut samassa sarjassa alle. Itseasiassa siihen nähden hyvä esitys, että poissaolojakin oli. Bäcks on kurko, Lennu on taas IFK-Lennu, ei se Luleån hiihtäjä ja en lähtisi edes Finleytä kivittämään. Kova nippu on meillä kasassa. Kyllä se tästä lähtee!Kyllä se siitä lähtee.
Samalta näyttänyt Kärppien kolme ensimmäistä vaikka voitot kaikista tulikin. Pelaaminen näyttää vähä siltä ku kerättäis joku sekajoukkue ja laitettais pelaamaan ilman treenausta. Kyllä tämäniltaista peliä katsellessa toivoi ettei muillakaan ole vielä ihan valmista.en ole katsonut muiden matseja, mutta toivottavasti muutkin jengit ovat tällaisessa kähmyrässä vielä. Alku näytti kuin pelattaisiin ekaa kertaa vuosiin.
Baffo ja bigreds voi mennä narripalstoille kannustamaan. Kausi aluillaan ja tuommosta paskaa suolletaan.
Puuttuu, mutta näitähän on ihan mahdoton kauden aikana täydentää, tai kenenkään noihin rooleihin nousta? Ramunkin kykyä ykkössentteröintiin muuten epäiltiin vahvasti täällä, minäkin. Luulis nyt kaikilla olevan malttia katsella edes hieman pidempään, miltä homma alkaa näyttää. Vaan ei, ekan pelin jälkeen syvä anaalisyyni ja sen tulos: Paskaa.En ymmärrä, että mitä tekisin siellä narripalstoilla. Se nyt vaan on ikäväkyllä niin, että ykkössentteri ja kova pakki puuttuu ja näin on, vaikka ei olisi pelattu vielä yhtään peliä. Hienoa jos luottoa löytyy sokeasti, itse olen ikäväkyllä realisti. "Hauskaa" kautta!
Se on aina teidän äärinegatiivisten pessimistien kanssa hauskaa, että itsestä käytetään aina termiä "realisti" (ei "pessimisti") ja positiivisemmin tulevaisuuteen suhtautuvilta löytyy kuulemma "sokeasti" luottoa. Hilpeää seuraa!Hienoa jos luottoa löytyy sokeasti, itse olen ikäväkyllä realisti. "Hauskaa" kautta!