Trevor Gillies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, FLA, RAMI, PENA
Silloin ei ollut matseissa tylsää niinkuin nyt.Pena oli IFK:ssa aivan surkea. Sekä valmentajana, että toimitusjohtajana. Penan suurteot tulivat Kärpissä ja maajoukkueessa.
Silloin ei ollut matseissa tylsää niinkuin nyt.Pena oli IFK:ssa aivan surkea. Sekä valmentajana, että toimitusjohtajana. Penan suurteot tulivat Kärpissä ja maajoukkueessa.
Silloin ei ollut matseissa tylsää niinkuin nyt.
Eikä ihan vähää kuralle, vaan katastrofin partaalle. Vaimentaja Penan kanssa pudottiin aina puolivälierissä ja sama jatkui, kun tuli officen puolelle. Nasta äijä ja värikäs lätkähahmo, mutta Hifk:n kanssa ei onnistunut periaatteessa missään asiassa.Usein oli. Penan aikakautta on yliromantisoitu. Pena oli kehno johtaja ja ajoi lopulta taloudenkin kuralle.
Mä en enää puhu sulle.Usein oli. Penan aikakautta on yliromantisoitu. Pena oli kehno johtaja ja ajoi lopulta taloudenkin kuralle.
Väitän että IFK:lla on johtajuusvaje. Ei oikein tiedetä kuka laivaa ohjaa; kunhan vaan tyydytään ja tehdään vähän sinnepäin. MAKE IFK GREAT AGAIN (BRING PENA BACK)!
Mä en enää puhu sulle.
Siksi pidin Penasta koska se veti aina tunteella ja valtavalla karismalla. Ei tarvinnut kyseenalaistaa että oliko kaikki aina pelissä.Mä ainakin itse oon aina Penasta valmentajana ja joukkueenjohtajana tykännyt, sillä hänen aikanaan todellakin tässä jengissä oli ihan eri meininki ja silloin pelit olivat värikkäämpiä ja tapahtumarikkaampia, vaikka sitä menestystä ei tullutkaan. Onhan Pena ihan yksi kaikkien aikojen suurimpia persoonia tässä seurassa ja koko suomalaisessa lätkässä ylipäätään.
Siksi pidin Penasta koska se veti aina tunteella ja valtavalla karismalla. Ei tarvinnut kyseenalaistaa että oliko kaikki aina pelissä.
Annetaanko? Mä.ennole kuluttanut mun kausaripaikkaa tällä kaudella juuri lainkaan, koska Peltosen anti-hockey. Sitkö tää skeida olis annettu anteeksi, kun tulee finaalipaikka?Jos tulee mestaruus tai finaalipailla, niin kaikki annetaan anteeksi. Välierät ovat mielestäni ehdoton minimisuoritus.