Mainos

HIFK boikottiin!

• 59 198
  • 383

Aiotko sinä osallistua IFK-boikottiin?

• Äänestäjiä
    272

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Usein oli. Penan aikakautta on yliromantisoitu. Pena oli kehno johtaja ja ajoi lopulta taloudenkin kuralle.
Eikä ihan vähää kuralle, vaan katastrofin partaalle. Vaimentaja Penan kanssa pudottiin aina puolivälierissä ja sama jatkui, kun tuli officen puolelle. Nasta äijä ja värikäs lätkähahmo, mutta Hifk:n kanssa ei onnistunut periaatteessa missään asiassa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väitän että IFK:lla on johtajuusvaje. Ei oikein tiedetä kuka laivaa ohjaa; kunhan vaan tyydytään ja tehdään vähän sinnepäin. MAKE IFK GREAT AGAIN (BRING PENA BACK)!

Mä ainakin itse oon aina Penasta valmentajana ja joukkueenjohtajana tykännyt, sillä hänen aikanaan todellakin tässä jengissä oli ihan eri meininki ja silloin pelit olivat värikkäämpiä ja tapahtumarikkaampia, vaikka sitä menestystä ei tullutkaan. Onhan Pena ihan yksi kaikkien aikojen suurimpia persoonia tässä seurassa ja koko suomalaisessa lätkässä ylipäätään.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en enää puhu sulle.

Pena on suomikiekon legenda ja syystä. Hän toi Suomelle ensimmäisen olympiamitalin ja ensimmäisen mm-mitalin sekä Kanada Cupissa pronssia. Lisäksi hän voitti himmeämpiä mitaleja myös Kärpissä ja Lukossa. IFK:ssa hän ei mielestäni koskaan onnistunut kunnolla. Valmentajana parhaimmillaan pronssia 1988 ja toimitusjohtajana niin ikään pronssia 2004. Yhteensä hän toimi valmentajana kolme vuotta ja toimitusjohtajana kahdeksan vuotta. Kaksi pronssia ei ihan oikeuta seuralegenda statukseen. Hieno hahmo, muttei hyvä IFK:lle. Ja varsinkin nyt kun Penalla on terveyshuolia niin pitää toivoa kaikkea parasta, mutta silti pitää muistaa faktat hänen ajastaan IFK:ssa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
Mä ainakin itse oon aina Penasta valmentajana ja joukkueenjohtajana tykännyt, sillä hänen aikanaan todellakin tässä jengissä oli ihan eri meininki ja silloin pelit olivat värikkäämpiä ja tapahtumarikkaampia, vaikka sitä menestystä ei tullutkaan. Onhan Pena ihan yksi kaikkien aikojen suurimpia persoonia tässä seurassa ja koko suomalaisessa lätkässä ylipäätään.
Siksi pidin Penasta koska se veti aina tunteella ja valtavalla karismalla. Ei tarvinnut kyseenalaistaa että oliko kaikki aina pelissä.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siksi pidin Penasta koska se veti aina tunteella ja valtavalla karismalla. Ei tarvinnut kyseenalaistaa että oliko kaikki aina pelissä.

Kyllä vaan, tuntuu ettei tollaisia karismaattisia persoonia vaan löydykään ihan jatkuvasti tai varsinkaan enää nykypäivänä.

Olihan kyllä tuolloin meillä myös joukkueessa monia värikkäitä pelaajia, jotka todella pelasivat kovasti tunteella ja joskus saattoi läikkyä "hieman" ylikin, mutta silloin se fiilis matseissa olikin aivan toista mitä nykyään. Olihan meillä silloin täällä mm. Karalahti, Pasi Nielikäinen, Ilkka Pikkarainen ja Roman Vopat nyt muutamia mainitakseni.

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tulee mestaruus tai finaalipailla, niin kaikki annetaan anteeksi. Välierät ovat mielestäni ehdoton minimisuoritus.
Annetaanko? Mä.ennole kuluttanut mun kausaripaikkaa tällä kaudella juuri lainkaan, koska Peltosen anti-hockey. Sitkö tää skeida olis annettu anteeksi, kun tulee finaalipaikka?

En suoraan sanottuna innostunut 2011 mestaruudesta aivan hillittömille kierroksille, sillä Jalosen aika oli aiemmin aika kurjaa noin viihteen kannalta ja menestyksenkin, ja mestaruus tuli pitkälti jokeri-jämillä, narrinhajuisilla palkkasotureilla.

On siinä vaan joku erityislaatuinen klangi, kun tulee menestystä jollain aivan uudella ja uuden näköisellä, kuten westerlund-summanen ja shedden. Ja samallahan on tullut molemmilla myös menestyksen lisäksi sitä viihdettä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy