HIFK 2005-2006 Floppien floppi!

  • 132 403
  • 658

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Hacki kirjoitti:
En haluaisi olla pessimisti, mutta aika vaikea on nähdä White tärkeänä ratkaisupelaajana tällä kaudella. Sen verran hidas/flegu kaveri on, että tällä hetkellä mielestäni pilaa täysin potentiaalisen kakkosketjun pelin. Ymmärtäisin hyvin joidenkin kirjoittajien toiveet paremmasta jos äijä tsemppaisi joka vaihdossa ja olisi puhki 10 sek kuluttua, mutta toistaiseksi kaveri vain surffailee kentällä ja näyttää siltä ettei edes nappaa pelata! Katsokaa miestä esim av:lla, äijä vaan seisoo siinä keskellä eikä tee mitään! Myöskään suurempia merkkejä mielestäni ei ole ollut siitä että mies olisi "Hagman-tyylinen maaginen syöttelijä", kyllä sen olisi tullut jo näkyä vaikka mies rapakunnossa olisikin. Esim. Harkins osasi rapakunnossakin ainakin pyörittää yv:tä, mutta White on niin hidas että ei kertakaikkiaan pysy mukana edes yv:llä. Vaihtoon sanon minä, jos vaan kukaan huolii...!


Täsmälleen samaa mieltä!
Muutaman kuukauden odotuksella voimme ehkä sanoa että ei se White nyt ihan sairaan huono ole. Mutta jotenkin pahalta tuntuu, kun tämä oli se todellinen megaluokan tähti, joka hommattiin ykkössentteriksi ja pyörittämään ylivoimaa jne. Nyt Hauhtonen on ykkössentteri, joten se siitä, mutta kakkosessa näkisin paljon mielummin kenet tahansa muun tämänhetkisistä senttereistämme, kuin Whiten.
Murphistä en osaa vielä sanoa. Laakkonen taas oli huippuhankinta.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Kohta käynnistyy uusi vaih(d)e tässä foorumiosiossa ... IFK on paska, johan se on todettu. Ipahan on pelkkää mustaa makkaraa tamperelaisten pöksyissä. Mites se nyt näin tiukkaa voi olla?
No hätä, laitetaan kaikki otteluruuhkan piikkiin. Ja onhan x matsia x päivässä kova rupeama kelle vaan. Tästä noustaan, ja kaikki äänet pressavaaleissa Niinistölle.
 

Stigu

Jäsen
Mikäs tällä hetkellä tökkii:

1) Puolustuspelaaminen
Avaukset on tällä hetkellä aivan perseestä. Ilves karvasi tänään ja HPK taisi karvata eilen IFK:n pakkeja todella syvältä, ja heti kun pakeillemme saadaan painetta, on paniikki selviö: Kiekkoa räiskitään minne tahansa, tai tehdään muita paniikkiratkaisuja. Eli Helunaa halajeville: Kädetön "pelote" ei todellakaan ole vastaus tämän hetken ongelmiimme.

2) Hyökkäyksen väsymys
Ykkönen näyttää tällä hetkellä hieman ylikuormitetulta- veikkan että hävitään noi 2 matsia ennen taukoa (Kärpät ja Jyp?). Tauko tulee hyvään paikkaan. Kakkonen pitäisi jotenkin saada vihdoinkin kuntoon..

3) Turhat kaverit
White ja Häppölä äkkiä ulos- tilalle kuka tahansa. Ja White niska-perseotteella ja nopeasti! Itse en usko että kummankaan herran panos IFK:ssa nousee nykyisestä.

Muuten, Flancke : Nyt jos koskaan olisi aika nousta barrikaadeille! Missä on viiltävä analyysisi? Missä pureva kritiikkisi? Menikö pupu pöksyyn? Vai onko takki kääntynyt? :) (sori, oli pakko- tappioputki alkaa taas ahdistaa)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Koko joukkue on tällä hetkellä todella väsynyt, ja se vaikuttaa kaikkeen tekemiseen. Ykköskentän ylikuormitus on yksi syy, ihmettelen itse, miksi Salmelaista ja Hauhtosta peluutetaan vakiomiehinä alivoimallakin. Sitä hommaa pitäisi hoitaa ihan muiden.

Tänään syntyi tuleva kakkosketjumme, Laakkonen-White-Murphy, joka saane, näin uskon nähdyn perusteella, tulostakin hyvin aikaan. Ja siis omalta osaltaan helpottaa ykkösen järkyttäviä minuutteja.

Jere tulee maajoukkuetauon jälkeen joukkueeseen, mutta mielestäni hänen lisäkseen tarvittaisiin yksi kiekkoa liikutteleva, oman pään puhtaanapitoon kykenevä puolustaja. Esim. Erik Kakko Pelicanseista.

Pelisysteemi on rasittava, se tiedettiin jo entuudestaan. Nyt sen seuraukset on vain nähty HPK:ta ja tänään Ilvestä vastaan. Muistaakseni IFK:n kuluttavasta pelitavasta oli puhetta jo Aran ensimmäisellä kaudella. Se vaatii osaavia pelaajia kaikille alueille, siis hyvin roolitetun joukkueen.

Häppölä on ollut minulle pettymys, ja IFK:n pitäisikin, jos mahdollista, katsastaa tilalle toista nelossentteriä. Toisaalta Fagerstedt on tulossa joulun pintaan takaisin, joten Porthen voisi mahdollisesti siirtyä keskelle. Ehkä hän saisi parempaa tulosta aikaan.

PS. Stigu, Flancke istuu pelikieltoa, joten sinällään en vielä revittelisi hänen hiljaisuudellaan.
 

Stigu

Jäsen
Pärde kirjoitti:
PS. Stigu, Flancke istuu pelikieltoa, joten sinällään en vielä revittelisi hänen hiljaisuudellaan.

Pärde, tiedän, että Flancke istuu pelikieltoa. Siksi revittelinkin. Vielä pari päivää aikaa..:)

Ja jottei menisi chatiksi, niin aiheeeseen: Toi pakkiosasto tuntuu todellakin kaipaavan ainakin kahta kädellistä pakkia, tai sitten pelitapa vaan ei ole vielä iskostunut tonne meidän alakertaan. Ja mitä tulee hankintoihin, niin luulisi, että nimenomaan Pelsuilta alkaisi irrota niitä potentiaalisia miehiä, kun vielä tossa pari kolme matsia häviävät. Pakeista siellä taitaa tosin olla ainoastaan yksi potentiaalinen vahvistus IFK:lle- eikä kyseessä suinkaan ole luisteleva sirkuskarhu.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
trumppa kirjoitti:
Ymmärrän tiettyjen fanien tuskan. Kautta on odotettu kuin kuuta nousevaa ja parin pelatun ottelun jälkeen kasassa on 'vain' 2 pistettä. Joku ahkerampi voisi kerätä tänne sitaatteja vuosi sitten käydystä keskustelusta, kun pistetili ei meinannut avautua millään.
Huolta lisännee vielä se, ettei HIFK näytä paperilla niin 'nimekkäältä' kuin porukka haluaisi. HIFK:ssa on totuttu, että esim. Ässiltä otetaan kotimatseissa automaattisesti 3 pinnaa. Parin kierroksen perusteella näyttäisi siltä, että paljon puhuttu pelaajapako on tasoittanut joukkueiden välisiä eroja. Kärppien piti olla suvereeni, mutta yllätys, yllätys, siellä se majailee 2 pisteessä kuten HIFKin. No todellisuus nähdään sitten, kun katsotaan sarjatilanne joulukuun alussa.
Itse en rohkene vielä tässä vaiheessa tuomita kautta flopiksi. Tsekataan nyt, kuka/keitä mahdolliset vahvistukset ovat, pelataan bout 10 kierrosta lisää ja heitetään sitten arvio tilanteesta.
Off topic: Perinteet ovat ainakin siinä mielessä säilyneet, että Ässät on keulilla ja TPS nollakerhossa parin eka kiekan jälkeen...

No niin, välianalyysin paikka. Tässä on vierähtänyt jo rapiat 10 kierrosta ja sen perusteella mielipiteeni on, ettei tämä kausi ole floppien floppi. HIFK on päässyt hyvään vauhtiin ja meillä taitaa olla jo kaksi (tai kaksi ja puoli) ketjua :-). Väsy taisi iskeä HPK ja Ilves matseissa, joten pientä aaltoliikettä on taas ilmassa. Silti en ripottele tuhkaa päälleni vaan kylmän faktan (sarjatilanne, pistepörssi, mv-pörssi) 2006-2006 tulee olemaan kaukana flopista. Veri punnitaan taas pleijareissa, koska menestyminen niissä ratkaisee täysin sen, mikä fiilis kaudesta jää. Kuka niitä runkosarjasijoituksia muistaa, häh ?
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Moi!

Minä täällä taas... Olisiko tälle ketjulle taas käyttöä??? Kyllä tänään oli taas sellaista hokia, että oksat pois. Mistä meille taitavia jääkiekonpelaajia? Hank ja Jere back, niin se auttaa puolustusta. Hyökkäys kuitenkin floppaa heti kun LHS-ketju ei toimi. Ei löydy mitään. Olen pettynyt ja masentunut. Tästä kaudesta voi hyvinkin tulla jälleen sija 9 tai 10....
 

Kaarle8

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tiki10 kirjoitti:
Minä täällä taas... Olisiko tälle ketjulle taas käyttöä??? Kyllä tänään oli taas sellaista hokia, että oksat pois. Mistä meille taitavia jääkiekonpelaajia? Hank ja Jere back, niin se auttaa puolustusta. Hyökkäys kuitenkin floppaa heti kun LHS-ketju ei toimi. Ei löydy mitään. Olen pettynyt ja masentunut. Tästä kaudesta voi hyvinkin tulla jälleen sija 9 tai 10....

Noh, tikikymppi, ei maalailla piruja seinille, ollaan sentään vielä pleijariviivan yläpuolella.

Ehkä on miinuksena sanottava Sheddenistä, että Sheddenin pelityyli on kertakaikkiaan liian rasittava meidän pelaajille. Nyt on ollut pelejä aivan julmetusti, pari avainpelaajaa poissa (vieläpä molemmat pakkeja) eikä muutenkaan rosteri ole liigan levein. Se on mielestäni ollutkin viime vuosina IFK:n ongelma; heti kun joku loukkaantuu, menee pakka sekaisin ja sitä myöten koko pelisysteemi kun kemiat ei toimikaan toisten kanssa. Ja kun vertaa Aran ja Sheddenin pelityyliä, on pelaaminen täysin erinäköistä. Ja se vaatii valitettavasti veronsa. Ei voi muuta toivoa kuin että kundeilla kunto kasvaa ja että poljetaan kuntopyörää niin perkeleesti.

Ainakin itse uskon vakaasti siihen, että maaottelutauon jälkeen viimeistään IFK palaa voittokantaan. Jos toisin käy niin sitten on tehtävä jotain. Jo nyt voitaisiin tehdä se, että Whitelle annettaisiin lentolippu, hänet on jo nähty, eikä hän tuosta enää vetreydy.
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ippanis kirjoitti:
Jo nyt voitaisiin tehdä se, että Whitelle annettaisiin lentolippu, hänet on jo nähty, eikä hän tuosta enää vetreydy.


Tässä tapauksessa kannattaa vain ja ainoastaan luottaa politbyron väliraportteihin. Sieltähän jo kerrottiin että White on tässä vaiheessa jo kurko harjoituksissa - varsinkin kun seistään paikalla!

Kyllä se White sieltä vielä tulee........ Pena kouluttaa..... Pena scouttaa..... Penalta kaatuu välillä kaljatelttabusiness.... Penalla on antennit ylhäällä....
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Flancke kirjoitti:
Tässä tapauksessa kannattaa vain ja ainoastaan luottaa politbyron väliraportteihin. Sieltähän jo kerrottiin että White on tässä vaiheessa jo kurko harjoituksissa - varsinkin kun seistään paikalla!

Kyllä se White sieltä vielä tulee........ Pena kouluttaa..... Pena scouttaa..... Penalta kaatuu välillä kaljatelttabusiness.... Penalla on antennit ylhäällä....


Just näin. Vittu että kyllästyttää lukea eräiden nimimerkkien juttuja "pena kyykyttää", "hillokuningas kouluttaa", "pena hoitaa"!!

Pena ei kyykytä ketään, korkeintaan itsensä käydessään kyykkypaskalla!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyynikko kirjoitti:
Just näin. Vittu että kyllästyttää lukea eräiden nimimerkkien juttuja "pena kyykyttää", "hillokuningas kouluttaa", "pena hoitaa"!!

Sen sijaan se ei vituta pätkääkään, kun lukee eräiden nimimerkkien päivittäistä synkistelyvirttä ja valitustulvaa. Toivon totisesti, etteivät nämä samaiset nimimerkit suhtaudu samalla asenteella elämään. Tässä maassa on jo ihan riittävästi mollivoittoista paskaa jauhavia mutruturpia. Aiheellinen kritiikki on ymmärrettävää, mutta sitä levyä voi välillä myös vaihtaa. Vaihtelu virkistää nääs.

Sen verran vois kommentoida IFK:n tappioputkea, että ymmärrän hyvin loukkaantumisten ja väsymyksen vaikutukset, mutta jos mennään häviämään peräkkäisissä kotipeleissä Ilvekselle 1-3 ja JYP:ille 0-2, niin voi hevon helvetti. IFK:n pitäis ehdottomasti olla vahvempi kotijoukkue, DDR:n tulis olla vierailijalle pahin paikka pelata SM-liigassa. Ja varsinkin nollille jääminen kotimatsissa on jotain aivan käsittämätöntä.
 

Hacki

Jäsen
Suosikkijoukkue
i f k
tiki10 kirjoitti:
Minä täällä taas... Olisiko tälle ketjulle taas käyttöä??? Kyllä tänään oli taas sellaista hokia, että oksat pois. Mistä meille taitavia jääkiekonpelaajia? Hank ja Jere back, niin se auttaa puolustusta. Hyökkäys kuitenkin floppaa heti kun LHS-ketju ei toimi. Ei löydy mitään. Olen pettynyt ja masentunut. Tästä kaudesta voi hyvinkin tulla jälleen sija 9 tai 10....

Minua taas ihmetyttää joidenkin fanien "jojoilu", eli kun voitetaan 6 peliä putkeen nappiin menevällä pelillä niin aletaan heti unelmoimaan taas mestaruudesta sun muusta tällä kaudella ja sitten kun tulee turpaan niin kaikki on taas päin v..ua! Analysoikaa noita rostereita! Tällä rosterilla maksimisijoitus on ehkä 4-6., piste!
 

Animal

Jäsen
Simon kirjoitti:
Aiheellinen kritiikki on ymmärrettävää, mutta sitä levyä voi välillä myös vaihtaa. Vaihtelu virkistää nääs.

Ja juuri tämä eräs nimimerkiltämainitsematon vinkuintiaani pysyi harvinaisen hiljaa, kun IFK:lla peli luisti. Mistäköhän johtuu?

Vaikka on tullut pari tappiota putkeen, niin itse en ole pätkääkään huolissani.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Animal kirjoitti:
Ja juuri tämä eräs nimimerkiltämainitsematon vinkuintiaani pysyi harvinaisen hiljaa, kun IFK:lla peli luisti. Mistäköhän johtuu?

Vaikka on tullut pari tappiota putkeen, niin itse en ole pätkääkään huolissani.

Jos minua tarkoitat olin kommentoimassa myös silloin kun olimme voittoputkessa. Emme ole hävinneet nyt paria ottelua putkeen, vaan neljä, josta kaksi ottelua kotona meitä heikoimmiksi rankattuja vastaan! Molemmissa olen ollut paikan päällä näkemässä sitä munatonta paskaa.

Ja voit olla aivan helvetin varma että "vingun" niin kauan kun hommia hoidetaan päin vittua Hifkissä! Sopii sulle tai ei, yks paskan maku mulle!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyynikko kirjoitti:
Emme ole hävinneet nyt paria ottelua putkeen, vaan neljä, josta kaksi ottelua kotona meitä heikoimmiksi rankattuja vastaan! Molemmissa olen ollut paikan päällä näkemässä sitä munatonta paskaa.

Ja voit olla aivan helvetin varma että "vingun" niin kauan kun hommia hoidetaan päin vittua Hifkissä! Sopii sulle tai ei, yks paskan maku mulle!
Joitain näemmä ahdistaa ihan tosissaan, jösses sentään. Toivon mukaan tämän sortin aggressiot viilenevät liigatauon aikana. Paitsi tietty jos Salmelainen ja Hauhtonen esittävät maajoukkueessa "munatonta paskaa", silloinhan siitäkin voi käydä vinkumassa täällä Jatkoajassa.

Pakko mainita sellainen fakta, että noista kahdesta hävitystä kotipelistä (Ilves, JYP) jälkimmäisessä oli vastassa kylläkin IFK:ta sarjataulukossa ja kuntopuntarissa edellä oleva joukkue. Mielestäni JYP olisi ehdottomasti pitänyt pystyä voittamaan, mutta lantavarpaat näyttävät tällä hetkellä olevan IFK:ta kovemmassa lennossa, eikä kotitappio siten ollut mikään suurempi ylläri.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Simon kirjoitti:
.

Pakko mainita sellainen fakta, että noista kahdesta hävitystä kotipelistä (Ilves, JYP) jälkimmäisessä oli vastassa kylläkin IFK:ta sarjataulukossa ja kuntopuntarissa edellä oleva joukkue. Mielestäni JYP olisi ehdottomasti pitänyt pystyä voittamaan, mutta lantavarpaat näyttävät tällä hetkellä olevan IFK:ta kovemmassa lennossa, eikä kotitappio siten ollut mikään suurempi ylläri.

Mitä ihmettä sinä höpiset. IFK:n tulee aina voittaa Jyp kotona. IFK:n tulee aina olla Jypiä korkeammalla satjataulukossa. Jos näin ei ole, joku on epäonnistunut.

Miksi teille kelpaa sijat 5-8? Jyp voitti eilen, siellä tehdään asioita näköjään oikein. Ei voi olla helppoa koota parempi joukkue puolet pienemmällä budjetilla.
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Ei voi olla helppoa koota parempi joukkue puolet pienemmällä budjetilla.


Aivan!! Ja olisi helvetin kiinnostavaa nähdä johtotrio Matikainen-Moberg-Heino Jypin peräsimessä - voi jumala - mitä sotkua siitäkin tulisi!

Pienenä komenttina tämän ketjun otsikkoon - niin IFK on kuitenkin noussut pahimmasta paskasta tällä kaudella - ja Sir Vilin ensimmäisen kauden luomus saa vielä pitää kyseistä titteliä "floppien floppi" hallussaan.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Simon kirjoitti:
Joitain näemmä ahdistaa ihan tosissaan, jösses sentään. Toivon mukaan tämän sortin aggressiot viilenevät liigatauon aikana. Paitsi tietty jos Salmelainen ja Hauhtonen esittävät maajoukkueessa "munatonta paskaa", silloinhan siitäkin voi käydä vinkumassa täällä Jatkoajassa.

Pakko mainita sellainen fakta, että noista kahdesta hävitystä kotipelistä (Ilves, JYP) jälkimmäisessä oli vastassa kylläkin IFK:ta sarjataulukossa ja kuntopuntarissa edellä oleva joukkue. Mielestäni JYP olisi ehdottomasti pitänyt pystyä voittamaan, mutta lantavarpaat näyttävät tällä hetkellä olevan IFK:ta kovemmassa lennossa, eikä kotitappio siten ollut mikään suurempi ylläri.

Näköjään Nuorempi Nelson ehti ennen minua! Mutta kysyn samaa. Miksi tyytyä keskinkertaisuuteen kun on mahdollisuus, siis resurssit, saavuttaa huippu??

Ahdistaa on väärä sana, vituttaa oikea! Vituttaa munattomuus ja saamattomuus ja ainainen anteeksianto heille jotka osaamattomuuttaan tekee virheitä liian usein! (lue: Pena)
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Flancke kirjoitti:
Aivan!! Ja olisi helvetin kiinnostavaa nähdä johtotrio Matikainen-Moberg-Heino Jypin peräsimessä - voi jumala - mitä sotkua siitäkin tulisi!

Pienenä komenttina tämän ketjun otsikkoon - niin IFK on kuitenkin noussut pahimmasta paskasta tällä kaudella - ja Sir Vilin ensimmäisen kauden luomus saa vielä pitää kyseistä titteliä "floppien floppi" hallussaan.

Niin siis tuo trio ja Jypin nykyinen budjetti! Suomisarjaa varmaan pelaisivat! Mestikseenkin olisi matkaa, sen verran vakuuttavaa työtä tekisivät veikkaan!
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Nykykokoonpanolla sijat 6-8 mahdollisia, kunnon kakkossentterilla ja pakilla lisättynä 4-6. Mv-peli keskitasoa parempaa ei häikäisevää mutta riittävää. Taisin tuossa "voittoputkessa" ennustella että IFK:lla on menossa samanlainen vaihe kuin esim. Jyp:llä aikaisempina vuosina, alkukaudesta nuorella joukkueella riittää virtaa lentoon. Sitten kun alkaa talvi tulemaan virta alkaa loppua, vahvat joukkueet alkavat pelata omalla tasollaan ja tappioiden myötä henkinen kantti alkaa hiipumaan: sitten alkaa tasainen valuminen taulukossa alaspäin. Ihmettelen kyllä sellaista IFK-kannattajaa jolle tappelut sijoista 5-8 riittää.Jotain ylpeyttä ja järkeä pitäisi olla, perkele!
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Punalippu kirjoitti:
Nykykokoonpanolla sijat 6-8 mahdollisia, kunnon kakkossentterilla ja pakilla lisättynä 4-6. Mv-peli keskitasoa parempaa ei häikäisevää mutta riittävää. Taisin tuossa "voittoputkessa" ennustella että IFK:lla on menossa samanlainen vaihe kuin esim. Jyp:llä aikaisempina vuosina, alkukaudesta nuorella joukkueella riittää virtaa lentoon. Sitten kun alkaa talvi tulemaan virta alkaa loppua, vahvat joukkueet alkavat pelata omalla tasollaan ja tappioiden myötä henkinen kantti alkaa hiipumaan: sitten alkaa tasainen valuminen taulukossa alaspäin. Ihmettelen kyllä sellaista IFK-kannattajaa jolle tappelut sijoista 5-8 riittää.Jotain ylpeyttä ja järkeä pitäisi olla, perkele!

Juuri niin. Yksi tosiasia on myönnettävä, meillä on aika hyvä maalivahtitilanne tällä hetkellä, niin kuin Punalippu kirjoitti, ei huippu mutta riittävän hyvä. Se on paljon enemmän mitä meillä moneen vuoteen on ollut mv-asiassa!

Ja kyllä, White pihalle, Holden tms sisään, ja yksi kunnollinen kiekollinen pakki vaikkakin Heleniuksella höystettynä niin ovet ovat avoinna vaikka mihin!
 

Animal

Jäsen
Kyynikko kirjoitti:
Jos minua tarkoitat olin kommentoimassa myös silloin kun olimme voittoputkessa.

No en edes tarkoittanut.

Emme ole hävinneet nyt paria ottelua putkeen, vaan neljä, josta kaksi ottelua kotona meitä heikoimmiksi rankattuja vastaan!

JYP on tällä hetkellä 7 pistettä HIFKiä edellä, kaksi ottelua vähemmän pelanneena. Minkä rankingin mukaan heikompi?

Neljä on parillinen luku, mutta jos yhtään helpottaa niin sanotaan sitten muutama.

Ja voit olla aivan helvetin varma että "vingun" niin kauan kun hommia hoidetaan päin vittua Hifkissä! Sopii sulle tai ei, yks paskan maku mulle!

Miten tällä ja viime kaudella on hoidettu hommat päin vittua?

Ja aikaisempi viestini ei ollut edelleenkään tarkoitettu sinulle.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Muutamalla täsmähankinnalla tämä kausi voi päättyä kuinka hyvin vain!

1. White ulos. Kakkos/Ykkös -sentteri kehiin.
2. Kiekollinen pakki jostain,
3. Joku yllätysnaipperi jostain. (Kibe etc.)

Jos nämä toteutuvat, niin mahdollisuudet on vaikka mihin.

Murphy vaikuttaa kyllä ihan pelimieheltä. Jotenkin vain sneppaaja-Whiten kanssa pelaaminen ei suju keltään. White on liian huonossa kunnossa liigaan.

Eli näin:

Askey
Lundell

Karalahti - Pikkarainen
Mr. X - Saarinen
Turunen - Schnabel
Laakso - Kurvinen
Lostedt

Kuhta (Mr. X) - Hauhtonen - Salmelainen
Luttinen - Mr. X - Murphy
Laakkonen - Hirschovits - Petrell
Fagerstedt - Porthen - Järvinen

Jouhkimainen, Häppölä, Tobias Salmelainen, Salonen, Laine.

Kelpaako?
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Animal kirjoitti:
Ja aikaisempi viestini ei ollut edelleenkään tarkoitettu sinulle.

Jaahas, ja olikohan Snadit Punalasit Animal tarkoittanut sen sitten minulle?
Jos näin oli, niin kannattaa "scoutata" vähän parermmin miksi mahdollisesti joku nimimerkki ei kirjoita esim. viikkoon. Penalta voi pyytää siihen apuja - hänellä on tämä osasto hallussa.

Ja jos uskot että minä "hiljenen" siitä että IFk voittaa 4-5 matsia putkeen niin olet lukenut mun teesit väärin päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös