Pitkäaikaiselle kausikorttikatsojalle, joka seuraa lajia nimeltä jääkiekko suosikkinaan HIFK, kausi oli kokonaisuutena hieno. Alku oli hyvin nihkeä ja muistan, kun Tapparalle 1-7 hävityn kotipelin jälkeen olin valmis antamaan "kenkää kaikille". Sen jälkeen Sheddenin HIFK:n peli alkoi toimia. Marraskuun alusta helmikuun alkuun oli jopa sellainen ajanjakso, jolloin HIFK voitti kaikki kotipelit ja myös ne muutamat vieraspelit, jotka näin paikanpäällä tai TV:stä. Olympiatauon jälkeen HIFK:n peli ei sujunut enää yhtä mallikkaasti kuin ennen taukoa, mutta ei lopuissakaan runkosarjan peleissä ollut liikaa valittamista. Playoffeissa oli SaiPan kanssa hyvin vaikeaa, HPK:n kanssa oikeastaan pärjättiin pelillisesti melkein paremmin, mutta tuloksellisesti ei. Loppuhuipennus kauteen jäi taas puuttumaan, kun sijoitus oli vain neljäs. Tosin veikkasin ennen kautta HIFK:n runkosarjasijoituksen olevan välillä 6-9, nyt sijoituttiin toiseksi. Sheddenin ajanjakso HIFK:ssa oli mieheltä hyvä esitys ja joukkueen peliä oli ilo seurata. Minä olen kauteen tyytyväinen.
Viimeksi muokattu: