Mainos

HIFK 2005-2006 Floppien floppi!

• 133 757
  • 657

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
Kritiikki voi joskus olla hyväksi joukkueelle,sillä kyllä jätkät lukee aivan varmasti Jatkoaikaakin.Peli ja varsinkin liike on parantunut kentällä,ja liike on se millä Sheddenin taktiikka toimii.Treeneissä ilmeisesti ei olla menty ihan hullun lailla pelkkää luistelutreeniä viime aikoina,niin hyvä on liike ollut.Sheddenillä on pelisilmää.Janne on helvetin hyvä kakkonen,johon voi luottaa olkoon vastassa kuka tahansa.Siis kakkonen.Mutta hyvältä näyttää.Jengi on näyttänyt että kaikki on itsestä kiinni.Mukana ollaan....tietysti.E9.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
mixu kirjoitti:
Täytyy myöntää olleensa väärässä siinä että löytääkö Shedden pelityyliä syksyn aikana ja on nyt ainakin jonkinlainen löytynyt ja se on hieno homma.

Tähän on pakko yhtyä.Kirjoitin itse pelitavan olevan vitsi,mutta erityisesti tuon Tampereen pelin jälkeen on pakko ottaa sanoja takaisin.Vaikka peli ei kai kovin upeaa vielä ollutkaan,niin kyllähän nollapeli vaatii aina,että perusasiat on kunnossa.Tämä pelisysteemin nopea selkiytyminen kielii vähän siitä,että alkukaudesta ongelmat olivat enemmänkin pelaajien korvien välissä kuin pelisysteemissä.Harvemmin tuollaista täyskäännöstä joukkueen esityksissä muuten noin nopeasti tapahtuu.

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Iloinen yllätyshän tämä IFK:n peliesitysten parantuminen on. Ja hyvä niin. Toivottavasti tietty taso on jo nyt löydetty pelaamiseen. Itse en todellakaan uskonut tämän toteutumiseen alkukaudesta ja olen henkisesti valmistautunut mahalaskuun joulukuuhun asti. Shedden on niin äijä, ettei voi kuin toivoa hänen onnistumistaan Pentin kasaaman joukkueen kanssa.

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rebel kirjoitti:
Kuten edellä sanottu. En jatkossa juuri joukkueen johtoa arvosta, mutta kuten aiemmin mainitsin, niin boikotoinnista on hyötyä kuin narriasuun pukeutumisesta. 0. Nolla.

Nyt täytyy pukeutua säkkiin joksikin aikaa. Olet Rebel täysin oikeassa tuosta boikotoinnista. Joskus sitä vaan tunteet ryöpsähtelee pintaan ja sattuu ylilyöntejä. Tämmöistä on HIFK:n kannattaminen. Sitä vaan todella joutuu hermot koville toivoessaan isomman tason muutosta kokonaistoimintaan ja tälläinen pieni ihminen, joka kartuttaa herrojen ja pelaajien kukkaroita, ajautuu välillä tilanteeseen jossa haluaa löytää äärimmäiset keinot vaikuttaa. Täähän alkaa jo kuulostaa joltain helvetin testamentilta...

Mutta muistakin flopeista kuin itsestäni puheen ollen, Mr Shedden on näemmä saanut ihmeitä aikaan. Mä en voinut sietää Tappara-peliin kulminoitunutta lammasmaista häviäjämentaliteettia, kun kyseessä on kanukki koutsi. Isoa kuvaa katsoessa kyseessä taisikin olla vain rankka pelisysteemin sisäänajo, joka sai kokonaisuuden näyttämään joltain muulta mitä tosiasiassa oli. Kuulutin jo aiemmin kauden alussa, että kolmella nappiin osuneella hankinnalla punapaidat voivat taistella jopa mestaruudesta. Tässä vaiheessa oletuksena siis Sheddenin potentiaalinen ammattitaito vauhdittajana. Näin uskon vieläkin, sillä tietyt omat pojat - etupäässä Luttinen, Häppölä, Järvinen, Petrell - omaavat potentiaalia isoihin tekoihin jopa tällä kaudella. Puolustuspään näen olevan jo suht hyvässä kuosissa vrt. muut liigajoukkueet. Maalivahtipeli? Hmmm.

Enpä olisi ikinä uskonut tällaista muutosta tulevan näin nopeasti pelaamiseen Tappara-pelin jälkeen. Doug Shedden vaikuttaa taikurilta silmissäni. Se osasi jotenkin harhauttaa mut. Vielä kerran pahoittelut Sheddenille liian nopeasta tuomiosta. Niin, ja kiitos Peter Whitesta etukäteen, ketä ikinä kaverin skouttasikin ja sai puhuttua pohjolaan. Se on oikeasti Pelimies.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Viime pelit on menneetkin huomattavasti parempaan suuntaan, jos alkukauteen ja Tappara-peliin vertaa. Sheddeniä en ole suostunut dumaamaan, koska kieltämättä palikat eivät ole kummoiset. Nyt kuitenkin sekä pelaajat että varmasti valmentajatkin ovat nostaneet suoritustasoaan. Täytyy toivoa, että sama meininki jatkuu kauden loppuun asti.

Kärsivällisyyttä tämä touhu kuitenkin vaatii. Usko meinaa aina välillä loppua...toivo ei koskaan.

Peter Whitesta ei kyllä voi vielä sanoa mitään. Maddeninkin ehdin viime syksynä/talvena kehua. Kuinkas kävikään?

Kun vielä olisi varma ja tasainen maalivahti. Yksi riittäisi. Näin alkuun.

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Oli vain pakko nostaa tämä ketju esille taas. Tämä on yksi niistä parhaista ketjuista. Oli se aika hauskaa selaa läpi tätä ketjua. Kyllä oli kova paniikki. Kausi oli jo hävitty yms.
Tämä ketju tuli kuviohin muistaakseni kahden ottelun jälkeen. Nyt on pelattu 17 ottelua ja 6 voittoa on tullut peräkkäin. Onko "HIFK 2005-2006 Floppien floppi!" edelleenkin?
Nauroin jo silloin tälle ketjulle ja nauran nyt viellä enemmänkin. Joku siinä ketjun alussa sanoi jotain tällaista (en nyt jaksa tarkistaa): "Kuka muu joukkue voi saada tällainen ketju aikaan kahden ottelun ja kahden pisteen jälkeen?" Vastaus on edelleenkin: vain ja ainoastaan HIFK!
Juuri nyt kaikki näyttää hyvältä, peli kulkee ja se on parhaimillaan myös erittäin viihdyttävää. Toivottavasti meno jatkuu samanlaisena! Suuret kiitoksen "Floppien floppi" joukkueelle!

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tämä Tiki10 ja mixun mellastama ketju on kyllä huvittavaa ja toisaalta säälittävää luettavaa.

Onneksi jotkut meistä tiesivät koko ajan sen, missä HIFK meni. Tässä muutama fakta:

Cobol 9.8.

Älkää nyt viitsikö vaipua epätoivoon. ( ) Shedden pistää palikat kasaan ja sooloilijat kuriin ja vaatii sitä voittavaa taistelua. Sen takia ensi kauden HIFK muistuttaa kuitenkin enemmän brändiä tyyliltään kuin sanokaamme viiden viimeisen kauden keskiarvo. Periksi ei anneta missään tilanteessa. Peli yksinkertaistuu ja fyysinen peli nousee kunniaan. Mitä te vielä kaipaatte?

Cobol 17.9

Tuolta pohjalta yritän lähestyä kysymystä, onko HIFK 2005/2006 floppien floppi. Mun vastaus on, että ei ole. Tämän kauden HIFK:sta ainakin minä olen löytänyt yhden piirteen ja se on halu yrittää, tehdä työtä ja jopa - anteeksi jokeriveljille - taistella kaukalossa. En menisi siis dissaamaan joukkuetta ja sen pelaajia millään tavalla flopiksi

Cobol 7.10.

HIFK:n suhteen olisi monien hyvä avata jo silmänsä. Joukkueella on paljon puutteita, mutta kyllä pelinjohtaminen ja koutsaaminen muutenkin on suhteessa aivan kärkipäätä SM-liigassa. Tiivistäen: Shedden poimii enemmän pisteitä kuin HIFK:n materiaali edellyttäisi.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Cobol 9.8.
Älkää nyt viitsikö vaipua epätoivoon....
Cobol 17.9
Tuolta pohjalta yritän lähestyä kysymystä, onko HIFK 2005/2006 floppien floppi. Mun vastaus on, että ei ole....
Cobol 7.10.
HIFK:n suhteen olisi monien hyvä avata jo silmänsä....

Kyllä aidon ja asiatuntevan IFKiläisen tunnistaa aina. Minen osaa sitä Sun hymiötäs tehdä.

Joillainhan tuo ketjun kuvastama itkuvirsi on jäänyt päälle edelleen. Jotkut ovat poistuneet palstalta ilmeisesti odottelemaan seuraavaa tappioputkea. On siellä jokunen toki joukossa, joka on tunnustanut suoraselkäisesti virhearvionsakin.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
cobol kirjoitti:
Tämä Tiki10 ja mixun mellastama ketju on kyllä huvittavaa ja toisaalta säälittävää luettavaa.

Onneksi jotkut meistä tiesivät koko ajan sen, missä HIFK meni. Tässä muutama fakta:

[.

Hyvä cobol!!! Sä olet paras ja mun suosikki! Hyvä että meillä on sut!

Aika rohkeaa tulla väittämään, että sinä tiedät kaiken HIFK:sta etc. Onko jotain missä et omasta mielestäsi olisi paras???

Jos jokin on säälittävää, niin se olet sinä. Suosittelen rauhoittumista, ennenkuin on liian myöhäistä... Jos jatkat provoamista, niin kanna sitten itse vastuuta seurauksista...

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
tiki10 kirjoitti:
Jos jokin on säälittävää, niin se olet sinä. Suosittelen rauhoittumista, ennenkuin on liian myöhäistä... Jos jatkat provoamista, niin kanna sitten itse vastuuta seurauksista...

Säälittävyydestä osaltani olen toki jäävi sanomaan mitään. En myöskään sinun osaltasi, enhän sinua edes tunne. Sen sijaan nämä suoltamasi tekstit olivat kyllä paikoin naurettavia ja säälittäviä, joten en voinut vastustaa kiusausta palauttaa pikkaisen mieleesi, mitä itse asiasta kirjoitin - varsinkin kun tuli oltua sanoisinko enemmän kuin oikeassa HIFK:n suhteen ja täällä varsinkin loppukesästä ja alkusyksystä lähes yksin sitä mieltä, että HIFK todella nousee muutamalla vahvistuksella tavoittelemaan kotietua. Ja eikös siinä niin käynyt, tiki10, että HIFK pelaa flopiksi mainostamallasi johdolla ja rosterilla erinomaista ja kansaa kiinnostavaa kiekkoa?

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
cobol kirjoitti:
Ja eikös siinä niin käynyt, tiki10, että HIFK pelaa flopiksi mainostamallasi johdolla ja rosterilla erinomaista ja kansaa kiinnostavaa kiekkoa?

Kävi. Sanoin jo silloin että toivottavasti saan nöyrästi pyytää anteeksi. Olin väärässä ja myönnän sen. Tekevälle sattuu....

En vain millään ymmärrä sun ristiretkeä HIFK:ta vastaan. Miksi et ole ennemmin kiinnostunut Jokerien tilanteesta? Mistä tämä viime päivien tarve dissata HIFK:ta? Olisit nyt hemmetti vain iloinen, että kannattamasi joukkue on paras kaikessa. Eikö se sulle riitä???

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tiki10 kirjoitti:
Kävi. Sanoin jo silloin että toivottavasti saan nöyrästi pyytää anteeksi. Olin väärässä ja myönnän sen. Tekevälle sattuu....

En vain millään ymmärrä sun ristiretkeä HIFK:ta vastaan. Miksi et ole ennemmin kiinnostunut Jokerien tilanteesta? Mistä tämä viime päivien tarve dissata HIFK:ta? Olisit nyt hemmetti vain iloinen, että kannattamasi joukkue on paras kaikessa. Eikö se sulle riitä???

Sorry nyt vaan tiki10 kun tässä omat koirat puree, mutta cobol ei ole mielestäni dissanut HIFK:ta lainkaan, päinvastoin. Vaikka cobol välillä väntää jos jonkunlaista juttua, kuluu hän kuitenkin siihen kirjoittavaan narriporukkaan joka pystyy edes kohtuullisen hyvin käsittelemään HIFK.nkin asioita. Taitaa cobolilla olla pienenpieni lukkarinrakkaus seuraamme kohtaan.....:o)

Ja cobolille vaan viestiä, että et ollut ihan yksin...:o)
Haluatko että kaivaan kirjoituksiani kauden alusta, vai kaivaatko itse....
tosin minä puhuin kuuden parhaan sakista ei kotiedusta. Aika näyttää kumpi
oli enemmän oikeassa. Täällä hetkellä näyttää siltä, että sinä.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
tiki10 kirjoitti:

Minä en kyllä muista olleeni nyt tai aiemmin ristiretkellä HIFK:ta vastaan. Täällä taisi olla pikkaisen eri kaverit niissä hommissa ja minä yritin osaltani - en toki yksin - pitää siinä keskustelun HIFK:n osalta edes asiapohjalla :)

Jos minä avaan ketjun, jossa kerron Jokereiden olevan syyskuun ylivoimaisesti kiinnostavin joukkue ja toisen ketjun, jossa kerron Jokereiden olevan yleisömäärissä liigan kärki, niin miten se nyt on HIFK:n dissaamista? Ei kai se sinunkaan maailmasi ole noin vaikea, että Jokereista positiivisten juttujen kirjoittaminen on HIFK:n dissaamista? Yritän suoraan sanottuna löytää tästä Jokereiden rämpimisestä edes jotain hyvääkin - vaikka vaikealta se joskus tuntuu.

No, se tästä. HIFK:sta ei tullut floppien floppi. Ja vaikka ei tähän ketjuun kuulukaan, toivottavasti ei sellaista tule tämän kauden Jokereistakaan. Vaikka arvaan kyllä, että sehän sinulle sopisi!

Carlos

Jäsen
cobol kirjoitti:
No, se tästä. HIFK:sta ei tullut floppien floppi. Ja vaikka ei tähän ketjuun kuulukaan, toivottavasti ei sellaista tule tämän kauden Jokereistakaan. Vaikka arvaan kyllä, että sehän sinulle sopisi!

Ei tullut ei. Hifk:sta taisi tulla sarjajohtaja joulutauolle mentäessä, potentiaalinen runkosarjan voittaja, ja myös potentiaalinen mestariehdokas. Niin ne ajat muuttuu, Sheddeniä en voi muuta kuin ihailla. HIFK pelaa mielestäni nyt erittäin hienoa kiekkoa, erittäin kanadalais-tyyppistä sellaista. Vaikka joukkue ei ole täynnä taitonikkareita, peli-ilme on silti jotenkin tyylikäs.

Vaikuttaa jotenkin siltä että Shedden on tekemässä "Kärppiä", kaikki joukkueessa olevat pelaajat kehittyvät koko ajan paremmiksi. Ei olisi uskonut että valmentaja voi vaikuttaa NÄIN paljon.

Ja en häpeä tunnustaa että minä olin yksi kirveen kaivoon heittäneistä. Tekisin saman muuten uudestaankin jos oltaisiin kauden alussa, peli näytti silloin ihan hirveältä.

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Jep! Cobol on osoittanut ennenkin olevansa todellinen "jääkiekkotietäjä", joten ei ole mikään yllätys että kaverin kirjoitukset aikaisemmin syksystä osuvat nappiin. Hienoa että naapurileiristä löytyy tällainen kaveri! Kiitos!

Ja kiitos Sheddenille myös. Uskomaton valmentaja meillä! En olisi uskonut syyskuussa kun olimme kolmanneksi viimeinen ja Tapparalta tuli takkiin rumasti että olemme neljäntenä lokakuun lopussa ja matkaa paalupaikalle muutama piste. Puhumattakaan siitä että SM-liigan pistepörssissä on kolme meidän pelaajaa 5 parhaan joukossa ja molemmilla maalivahdeillamme on torjuntaprosentti selvästi yli 90!!!

Yksi tai kaksi pakkia lisää tuohon jengiin ja uskon että vain taivas on rajana.

Hiphurraa!!!

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
cobol kirjoitti:

En sure, vaikka osat näin päin ovatkin tällä hetkellä, mutta tuskin kovin moni HIFK:n kannattaja oikeasti toivoo Jokereiden rämpimistä, vaikka välillä rankastikin heitetään herjaa ja provoillaan - puolin ja toisin. Paljon mielenkiintoisempaahan se on ja molempien etu, että stadissa on kaksi kovaa lätkäjengiä. Jokerit on ainakin mulle se rakas vihollinen - vähän niinkuin Ruotsi maaottelutasolla. Paistaa se päivä risukasaankin lopulta!

Stigu

Jäsen
Joo, kyllä noista viesteistä näkee, kuinka naiiveja ja asiantuntemattomia te kaikki (paitsi Cobol) olitte, kun olitte erottamassa hallitusta valmennusta, Penttiä ja pelaajia muutaman ottelun jälkeen! Voi teitä! (Taisi siellä kyllä meikäläiseltäkin olla muutama viesti..Miten ne saa poistettua?)

Hyvä ,että nämä historiakirjoitukset parin viikon takaa on taltioitu, nimittäin kun hävitään seuraava ottelurupeama HPK:lle, Ilvekselle, Jypille ja Kärpille- niin meillä on jo valmiina kaikki itkuvirret! Säästyy ihan mielettömästi energiaa, kun voi vain copy-peistata vanhat viestinsä siitä, miten syvällä ja syvältä IFK on.

Tällaista tää IFK-fanin elämä muuten aina on ollut ja tulee varmaan olemaan- yhtä nousua ja laskua.

Ja Cobolille: Rohkeasti vaan tänne oikeauskoisten puolelle! Olet selvästi nähnyt jo valon, nyt vain päästät rohkeasti irti erheellisestä uskostasi ja luovut Pasilan Pimeydestä ja valitset Kirkkauden !

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Minä en ainakaan pidä itseäni minään asiantuntijana vaan täysin tunnepohjalta kirjoittelevana fanina joka ei välttämättä aina jaksa odottaa tarpeeksi kauan.
Mutta onneksi tämä palsta onkin tarkoitettu meikäläisille, faneille eikä niinkään alan ammattilaisille vaikka heitäkin näkyy palstalla olevan.

Sen verran voin lohduttaa itseäni että samaan sakkiin kuuluvat 99 prosenttia alan toimittajista.En ollut yksin väärässä.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Jaahas...

Olisko tälle ketjulle taas tämän päivän jälkeen käyttöä???

6-1 pataan päiväkerholta. Miten tämä on mahdollista? Onko joukkue rakennettu väärin? Miksi minulla on heti yhden reilun tappion jälkeen paniikki päällä? Auttakee minua!!!

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
tiki10 kirjoitti:
Auttakee minua!!!
Hyvä vaan ku Ompelukerho palautti välillä jätkät maan pinnalle. Tästä on hyvä jatkaa. Oli muutamilla meidän jätkillä ns. hyvä olo ja tosiaan, tukkaan tuli.

Ei kuitenkaan minusta mitään aihetta viitata viestiketjun aloitusotsikkoon :-)

Stigu

Jäsen
No joo, toisaalta ehkä hyvä että palattiin maan pinnalle, eikä noilla numeroillakaan niin väliä, mutta kevättä ajatellen meidän pitäisi oppia voittamaan nimenomaan HPK, sen lisäksi tietty Tappara, Kärpät, Jokerit ja Blues- sekä vieras- että kotikentällä. Toi HPK:n vieraskenttä tuntuu IFK:lle olevan aika vaikea valitettavasti.

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
tiki10 kirjoitti:
Olisko tälle ketjulle taas tämän päivän jälkeen käyttöä???

6-1 pataan päiväkerholta. Miten tämä on mahdollista? Onko joukkue rakennettu väärin? Miksi minulla on heti yhden reilun tappion jälkeen paniikki päällä? Auttakee minua!!!

Heh! Juu, tässä tämä kausi nyt sitten oli, voi sviddu!! Ei vaiskaan.

Luulen että että Kalpat ja Pelicansit antoivat kavereille hetkeksi liian paljon hyvän olon tunnetta. Lisäksi Hifk on ainoana jenginä pelannut lähes joka toinen päivä, joten kyllä se "peliväsymys" jossain vaiheessa hiukan jossain väkisinkin näkyy. Onneksi tänään on vastassa toivottavasti eilisestä Jyp-matsista väsynyt Ilves!

Pari hyvää täsmähankintaa puolustukseen ja jos vaikka White yllättäisi ja vertyisi niin saumaa on vaikka mihin!

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Senior kirjoitti:
Joillainhan tuo ketjun kuvastama itkuvirsi on jäänyt päälle edelleen. Jotkut ovat poistuneet palstalta ilmeisesti odottelemaan seuraavaa tappioputkea. On siellä jokunen toki joukossa, joka on tunnustanut suoraselkäisesti virhearvionsakin.

Jep, tässä yksi pessimisti ilmoittautuu. Täytyy myöntää, että ensimmäisten matsien jälkeen usko IFK:n noususta ei käynyt mielessä. Pentti ja Shedden ilmeisesti onnistuivat maalivahtihankinnassaan ja lisäksi Murphy sekä Laakkonen ovat osoittautuneet pelimiehiksi. Whiten suorituksiin en ole vielä tyytyväinen, mutta aikaa on vielä parantaa pelaamista.

Toinen tärkeä syy nousuun on Sheddenin peluuttaminen ja karvaamisen järkeistäminen. Nyt paketti pysyy kasassa ja vastustaja ei saa enää liikaa ylivoimahyökkäyksiä. Lisäksi ykkösketju on ollut maaginen.

Joukkue tarvitsee kuitenkin kakkossentterin, toivottavasti Whiten rahkeet riittävät siihen. Tällä hetkellä hän ei ole vielä tarvittava kakkossentteri. Näkemäni esitykset eivät vielä ole minua vakuuttaneet. Lisäksi kiekollinen pakki ja Helenius olisivat viimeiset palaset mitaleista pelaavaan joukkueeseen.

Joten, olin väärässä kauden ensimmäisten matsien jälkeen. Parennettavaa kuitenkin on vielä kevääseen mennessä.

Hacki

Jäsen
Suosikkijoukkue
i f k
Kempes kirjoitti:
Joukkue tarvitsee kuitenkin kakkossentterin, toivottavasti Whiten rahkeet riittävät siihen. Tällä hetkellä hän ei ole vielä tarvittava kakkossentteri. Näkemäni esitykset eivät vielä ole minua vakuuttaneet. Lisäksi kiekollinen pakki ja Helenius olisivat viimeiset palaset mitaleista pelaavaan joukkueeseen.

.

En haluaisi olla pessimisti, mutta aika vaikea on nähdä White tärkeänä ratkaisupelaajana tällä kaudella. Sen verran hidas/flegu kaveri on, että tällä hetkellä mielestäni pilaa täysin potentiaalisen kakkosketjun pelin. Ymmärtäisin hyvin joidenkin kirjoittajien toiveet paremmasta jos äijä tsemppaisi joka vaihdossa ja olisi puhki 10 sek kuluttua, mutta toistaiseksi kaveri vain surffailee kentällä ja näyttää siltä ettei edes nappaa pelata! Katsokaa miestä esim av:lla, äijä vaan seisoo siinä keskellä eikä tee mitään! Myöskään suurempia merkkejä mielestäni ei ole ollut siitä että mies olisi "Hagman-tyylinen maaginen syöttelijä", kyllä sen olisi tullut jo näkyä vaikka mies rapakunnossa olisikin. Esim. Harkins osasi rapakunnossakin ainakin pyörittää yv:tä, mutta White on niin hidas että ei kertakaikkiaan pysy mukana edes yv:llä. Vaihtoon sanon minä, jos vaan kukaan huolii...!

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Hacki kirjoitti:
En haluaisi olla pessimisti, mutta aika vaikea on nähdä White tärkeänä ratkaisupelaajana tällä kaudella. Sen verran hidas/flegu kaveri on, että tällä hetkellä mielestäni pilaa täysin potentiaalisen kakkosketjun pelin. Ymmärtäisin hyvin joidenkin kirjoittajien toiveet paremmasta jos äijä tsemppaisi joka vaihdossa ja olisi puhki 10 sek kuluttua, mutta toistaiseksi kaveri vain surffailee kentällä ja näyttää siltä ettei edes nappaa pelata! Katsokaa miestä esim av:lla, äijä vaan seisoo siinä keskellä eikä tee mitään! Myöskään suurempia merkkejä mielestäni ei ole ollut siitä että mies olisi "Hagman-tyylinen maaginen syöttelijä", kyllä sen olisi tullut jo näkyä vaikka mies rapakunnossa olisikin. Esim. Harkins osasi rapakunnossakin ainakin pyörittää yv:tä, mutta White on niin hidas että ei kertakaikkiaan pysy mukana edes yv:llä. Vaihtoon sanon minä, jos vaan kukaan huolii...!

Täsmälleen samaa mieltä!
Muutaman kuukauden odotuksella voimme ehkä sanoa että ei se White nyt ihan sairaan huono ole. Mutta jotenkin pahalta tuntuu, kun tämä oli se todellinen megaluokan tähti, joka hommattiin ykkössentteriksi ja pyörittämään ylivoimaa jne. Nyt Hauhtonen on ykkössentteri, joten se siitä, mutta kakkosessa näkisin paljon mielummin kenet tahansa muun tämänhetkisistä senttereistämme, kuin Whiten.
Murphistä en osaa vielä sanoa. Laakkonen taas oli huippuhankinta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy