Hifk 2002-2003

  • 1 299 694
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Raumlaisii jaarituksii

Ote Rauman Lukon viestiketjusta sisältäen kaikki viestit kaudelta 02/03:

1.9. Kiva että kausi alkaa pian

7.9. Niin muuten onkin

16.9. Eka matsissa tuli turpaan, kyllä tää tästä
16.9. Kaikki on päin persettä
16.9. Vahvistuksia on tulossa

12.10. Tuleeko niitä vahvistuksia?

14.10. Onko ketään lähdössä pitsinnypläyksen SM-kisoihin viikonloppuna? Lukko on siellä finaalissa
14.10. Mä oon, ilmoittautukaa muutkin, niin tilataan bussi
14.10. Mäkin oon
14.10. Mä kans
15.10. Voidaan vissiin unohtaa bussi ja mennä mun Lada Samaralla. Nähdään keskustassa klo 12 - eihän me voida olla näkemättäkään toisiamme, kun muodostetaan niin iso joukko

(joulutauko, kahvia ja pullaa)

2.2. Ei oo paljon parannusta tullut syksystä

7.2. Ei olekaan

13.3. Kappas, Lehkoselle kenkää!
13.3. Ja Pasi Saarinen Jokereihin
13.3. Pasi Saarinen on homonarri

30.4. Onnea Jokereille ja HIFKille, me tullaan taas ens syksynä, onneks liigasta ei putoa
30.4. Matti Forss tekee kuulemma paluun ens kaudelle ja Eepi Hämäläinen saattaa päästä Rauman valtuustoon nuorison listalta
1.5. Sulkavan souduille lähtijöitä?

----

Vakio: En pitäisi Jokereita niin selvänä ennakkosuosikkina pelkän materiaalinne perusteella. Liigahistoria tuntee näitä paperilla Suomen mestareita vaikka kuinka monta. Mutta kun teillä on niin osaava valmennus. Et ole kuitenkaan ollut teinix-Jokerifani a.k.a ylimielinen paska idästä, mistä kiitokset.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
En voi kuin ihmetellä tuota Einomiehen hyökkäystä tähän ketjuun. Minun mielestäni viestiketjuun kirjoitettujen viestiä määrä vain kertoo siitä innokkuudesta, millä fanit seuraavaa kautta odottavat. IFK-leirissä jäi viime kaudesta paljon hampaankoloon, joten siellä tulevan kauden odotus on ymmärrettävästi entistä kovempaa. Tuo sama pätee myös SaiPaan.

Eikö se kuitenkin ole totta, että jokainen The Ketjuun kirjoitettu viesti antaa ÄTPPOMK-jäsenille yhden prosentin alennuksen kausikortista? Eli sadan viestin jälkeen saa kausikortin ilmaiseksi. JHag on jo kirjoittelullaan ansainnut oman aition.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Viestin lähetti Vakio
Mitä tulee muihin joukkueisiin, kovasti vahvistuneita ovat Blues ja Kärpät, miksei myös HIFK. Tappara ja HPK ovat varmasti edelleen kovia, eivätkä mitenkään huomattavasti heikentyneitä.

Niin näitä asioita on kiva pyöritellä. Joskin aika turha.

Itse näen tilanteen niinkuin moni muukin ei Jokeri. Tuolla materiaalilla ei voi muutakuin voittaa runkosarja ja mestaruus. Vieläpä ylivoimaisesti. Kaikki muu täytyy tuntua raskaalta pettymykseltä.

Kerhon tilanteesta olen jokseenkin täysin erimieltä.

Lähtijöitä:
Määttänen
Vujtek
Nedved
Perrin
Savijoki
Peltonen
Sulku
Kankaanperä
Pietilä

Olikohan tossa jo kaikki

Tulleet:
Louhi
Eskelinen
Printz
Pardavy
Tuomas Immonen (oletteko edes koskaan kuulleet)
Tatu Miettinen (oletteko edes koskaan kuulleet)
Sami Heinonen(oletteko edes koskaan kuulleet)

Kerho on siis näillä nimillä lähes ennallaan. Jokerit sen sijaan nolla tuloksella nyt. Ruudun jälkeen pikku plussa.

Uskotko edes itse noihin juttuihisi?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti mirasane


Minun mielestäni viestiketjuun kirjoitettujen viestiä määrä vain kertoo siitä innokkuudesta, millä fanit seuraavaa kautta odottavat.

Niin, vielä tästä aiheesta. Kun yli 7000 viestistä poistetaan kaikki HIFK-fanien kirjoittamat viestit, jää jäljelle varmasti toistatuhatta viestiä muiden joukkueiden faneilta. Jokatapauksessa enemmän kuin Lukon 02/03 -ketjussa on kaikkiaan. Sorry. Herätämme tunteita. Hyvää yötä Rauma.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Ääretön viestiketju..

Viestin lähetti Eino_Mies
Haluaisin vain kysyä, että miksi helkutissa ootte viitsineet jankuttaa pitkin kevättä ja kesää tässä viestiketjussa tuhansien kirjoitusten edestä tulevan talven odotuksista? Eikö kaikki tarpeellinen sanottava ole jo sanottu, vai miksi muiden joukkueiden kausiennakkoja käsittelevissä ketjuissa ollaan pärjätty paljon vähemmin viestein?

Parahin Porkka_koski.

En vedä herneitä nenään koska meillä ei niitä ole kun en pidä hernekeitosta. Jos olisit vaivautunut lukemaan edes osan tämän ketjun tuotoksista niin tietäisit miksi tämä on niin pitkä ja niin jätte kiva. Noh, kertauksen vuoksi sinullekin:

1) HIFK herättää intohimoja, + tai - merkkisiä, lähes kaikissa jääkiekkoa seuraavissa ihmisissä.

2) Meillä on Pena.

3) Meillä ei ole HIFKin sivuilla omaa keskustelupalsta eikä kuulema tulekaan.

4) Kaikilla on varma ja ainoa oikea mielipide HIFKistä, sen pelaajista, huoltajista ja varsinkin hallista. Se on pakko tuoda esiin.

5) Jokerit on hyvä ja HIFK paska sikajengi. (Silti on halli täynnä kun vieraillaan)

Nämä nyt eivät ole missään paremmuusjärjestyksessa, esim. toi kakkonen kai pitäisi olla ykkönen. Enempi minua ihmetyttää vieläkin se, että miksei muiden joukkueiden fanit malta pysyä siellä omissa ketjuissaan, ja/tai enemmänkin niitten omien sivujen hurmaavilla chat-palstoilla? Tänne pitää tulla, vaikka on niin pitkä ketju, ettei jaksa edes lukea kaikkia. Höh.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: niin...

Viestin lähetti liigajyrä
teidän viimeinen mestaruus nippu ei ollut tähtisikermä?
Niin olihan se varmaan tylsää katsella kun Caloun ,Rafalski ja kumppanit liukuivat jäällä.....

Ja tälläkö oli jotakin tekemistä ensi kauden asetelmien kanssa. Sitäpaitsi on koko lailla eri juttu löytää Caloun-tyyppisiä nousevia tähtiä kuin hommata kaikki vitjat täyteen jo ennestään hyviksi tiedettyjä pelimiehiä tyyliin Peltonen ja Aalto. Että semmosta.

Muuten olen luottavaisin mielin. Näillä voidaan ihan hyvin mennä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti JHag


Niin, vielä tästä aiheesta. Kun yli 7000 viestistä poistetaan kaikki HIFK-fanien kirjoittamat viestit, jää jäljelle varmasti toistatuhatta viestiä muiden joukkueiden faneilta.


Niin, yhtään väheksymättä kunniakkaan raskaaksi käynyttä ketjuanne, kyllähän tuohon löytyy syy lähinnä siitä, että kun tänne kirjoittaa niin monta Hifk-mielistä, ja vielä niin monta hyvää kirjoittajaa, on tänne myös mukava kirjoittaa muidenkin, asiat kun saavat pikaisestikin kommentteja. Voisi erään formulakommentaattorin sanoja lainaten ilmaista, että "ketju elää".

Tuskin nimenomaan nuo muiden joukkueiden fanit tänne kirjoittelevat juuri siitä syystä, että Hifk herättäisi tunteita. Vaikka toki tuo kyseinen joukkue tunteitakin herättää, ei se ainakaan itselläni pääasiallinen syy tänne kirjoittamiseen ole.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No mutta juhaht, sehän on sama asia:) Näinhän sinä sanoit:

Ketju elää, koska täällä on paljon hyviä HIFK-kirjoittajia, joiden kanssa on kiva heittää läppää.

Mutta mikä yhdistää tämän ketjun läppäveikkoja ja ns. hyviä kirjoittajia ja myös heidän kanssaan kommunikoivia?
Vastaus: HIFK

Joten ---> HIFK on kaiken älyllisen ja myös älyttömän toiminnan keskus tässä ketjussa. Jos HIFK olisi HMV, sen fanit olisivat värittömiä virkamiehiä, joiden jaarittelua ketjukoostumuksista ja pistemiehistä ei jaksaisi lukea kukaan. Ei varsinkaan kukaan ulkopuolinen. Kommentoinnista puhumattakaan. Sellaisiakin joukkueita SM-liigassa on. Tämä ei ole yksi niistä. Tämä on HIFK.

juhaht, vakava kysymys ja käsi sydämelle; elääkö sinussakin pieni HIFK-fani....:D

Tervetuloa The Ketjuun, myös provoamaan. Täällä on kavereita.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Raporttia Lappeenrannasta:

Tänään SaiPa pelasi syksyn ensimmäisen kotiottelunsa. Kisapuiston yleisölle esitelty tsekkipakki Bombic näytti, että SaiPassa on nyt kaveri, joka ei pelkää pudottaa hanskojaan, jos tarve vaatii.

Rapperswil-pelaaja napautteli häntä toisessa erässä mailalla muutman kerran liikaa. Bombic pudotti hanskansa ja kaveri myös. Pystypaini päättyi SaiPalaisen voittoon ja molemmille lätkäistiin 5+20 min. Pari minuuttia myöhemmin tuli valitettava kuulutus, että Rapperswilin pukukopissa tarvitaan lääkäriä.

Näyttää siltä, että nyt meillä on pelaaja, joka on valmis tanssiin, jos teidän Mäkiaho tai Nielikäinen tulee hakemaan. Mutta hei...eihän teillä ole Mäkiahoa eikä Nielikäistä? :)

En vielä mene sanomaan mitään Bombicin kiekollisista avuista, kun tämänkin matsiraportin sain vain puhelimitse toiselle puolelle Suomea. Fyysinen puoli kuitenkin tuntuu olevan kunnossa tsekkipelaajallamme.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti roman

Itse näen tilanteen niinkuin moni muukin ei Jokeri. Tuolla materiaalilla ei voi muutakuin voittaa runkosarja ja mestaruus. Vieläpä ylivoimaisesti. Kaikki muu täytyy tuntua raskaalta pettymykseltä.

Kyllä tilanteen näkee näin myös moni Jokerifani. Moni myös näkee, että runkosarjan voitto ei ole mikään pakko eikä myöskään mestaruuden voittaminen ylivoimaisesti.
Onhan Jokereilla ennenkin ollut kovia nimimiehiä vilisevä joukkue ja silti tulos on ollut huono. Nyt kuitenkin valmennuspuoli on niin kuosissa, että luottamus Jokerileirissä tällä materiaalilla on syystäkin kova.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti mirasane
Raporttia Lappeenrannasta:


Näyttää siltä, että nyt meillä on pelaaja, joka on valmis tanssiin, jos teidän Mäkiaho tai Nielikäinen tulee hakemaan. Mutta hei...eihän teillä ole Mäkiahoa eikä Nielikäistä? :)


Mutta meillä on Vopat, Saarinen, Pikkarainen, Luttinen, Zidlicky, RPL ja sokerina pohjalla NICCE!! Ja tervetuloa liigaan Bombic, asiameininkiä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti mirasane
Raporttia Lappeenrannasta:

Tänään SaiPa pelasi syksyn ensimmäisen kotiottelunsa. Kisapuiston yleisölle esitelty tsekkipakki Bombic näytti, että SaiPassa on nyt kaveri, joka ei pelkää pudottaa hanskojaan, jos tarve vaatii.

Rapperswil-pelaaja napautteli häntä toisessa erässä mailalla muutman kerran liikaa. Bombic pudotti hanskansa ja kaveri myös. Pystypaini päättyi SaiPalaisen voittoon ja molemmille lätkäistiin 5+20 min. Pari minuuttia myöhemmin tuli valitettava kuulutus, että Rapperswilin pukukopissa tarvitaan lääkäriä.

Näyttää siltä, että nyt meillä on pelaaja, joka on valmis tanssiin, jos teidän Mäkiaho tai Nielikäinen tulee hakemaan. Mutta hei...eihän teillä ole Mäkiahoa eikä Nielikäistä? :)


Vaan jospa meillä on Bombic, ennenkuin huomaatkaan? Eihän tuo jätkä sovi teidän rosteriin mitenkään. Antaa huonoa esimerkkiä nuorisolle. Alkavat vielä juopottelemaankin. Ja naisissa käymään. Ei, ei. No, IFKoohon voidaan ottaa jos maksatte palkan...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti roman


Niin näitä asioita on kiva pyöritellä. Joskin aika turha.

Itse näen tilanteen niinkuin moni muukin ei Jokeri. Tuolla materiaalilla ei voi muutakuin voittaa runkosarja ja mestaruus. Vieläpä ylivoimaisesti. Kaikki muu täytyy tuntua raskaalta pettymykseltä.

Kerhon tilanteesta olen jokseenkin täysin erimieltä.

Lähtijöitä:
Määttänen
Vujtek
Nedved
Perrin
Savijoki
Peltonen
Sulku
Kankaanperä
Pietilä

Olikohan tossa jo kaikki

Tulleet:
Louhi
Eskelinen
Printz
Pardavy
Tuomas Immonen (oletteko edes koskaan kuulleet)
Tatu Miettinen (oletteko edes koskaan kuulleet)
Sami Heinonen(oletteko edes koskaan kuulleet)

Kerho on siis näillä nimillä lähes ennallaan. Jokerit sen sijaan nolla tuloksella nyt. Ruudun jälkeen pikku plussa.

Uskotko edes itse noihin juttuihisi?

Minusta olet unohtanut erään varsin tärkeän vahvistuksen, eli Tommi Santalan. Lisäksi olen antanut itselleni kertoa, että Antti Miettinen pelasi melko lailla klesana noita viimeisiä pelejä. Nyt on mahdollisuus, että Miettinen on huippuiskussa tällä kaudella.

Ja eiköhän se Kerhokin vielä ainakin sentterin hommaa, kenties myös kädellisen pakin. Silloin ruvetaan olemaan melko lähellä viime kautta, ainakin paperilla.

Mitä Jokereihin tulee, TRuutu voitaneen nyt lopullisesti laskea pois muonavahvuudesta. Tähän viittasi cobolin viimeisin viesti Jokeri-ketjussa. Ollaan siis aika lailla viime kauden tasossa. Paljonhan riippuu tietysti siitäkin, miten eri pelaajat ovat kehittyneet. Olen kieltämättä melko toiveikas esimerkiksi Valtosen ja Pesosen suhteen. Molemmat olivat erinomaisia Marskissa ja näyttivät menneen eteenpäin.

Meillä on hyvä materiaali ja lähdemme varmasti tavoittelemaan mestaruutta. Olen luultavasti pettynyt, jos sitä ei tule. Yhtään ainoata peliä ei kuitenkaan vielä ole pelattu.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight


Vaan jospa meillä on Bombic, ennenkuin huomaatkaan? Eihän tuo jätkä sovi teidän rosteriin mitenkään. Antaa huonoa esimerkkiä nuorisolle. Alkavat vielä juopottelemaankin. Ja naisissa käymään. Ei, ei. No, IFKoohon voidaan ottaa jos maksatte palkan...

Ei, ei, 58. Nyt et osu asian ytimeen! Brändiin kuuluu olennaisena osana että ME ANNAMME pelaajat muihin joukkueisiin ja Brändi maksaa palkan! Mikäli ottajaa ei sitten löydy, istutetaan mies Ikean tuliterälle sohvalle kotiin tuijottamaan Makuunista vuokrattuja uutuuksia, Brändi maksaa.

Miten se Kummelissa sanottiinkaan, brändi maksaa? Virkistäkää muistiani...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Kuvernööri

Ei, ei, 58. Nyt et osu asian ytimeen! Brändiin kuuluu olennaisena osana että ME ANNAMME pelaajat muihin joukkueisiin ja Brändi maksaa palkan! Mikäli ottajaa ei sitten löydy, istutetaan mies Ikean tuliterälle sohvalle kotiin tuijottamaan Makuunista vuokrattuja uutuuksia, Brändi maksaa.

Voitaisiinko siis sopia, että me pidämme Bombicin, mutta te alatte maksaa hänen palkkansa? :D
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti JHag
juhaht, vakava kysymys ja käsi sydämelle; elääkö sinussakin pieni HIFK-fani....:D

P'o'h, ei nyt liioittelemaan kuitenkaan ruveta... ;)


Hifkin kyllä jossain määrin näen hyvin etäisenä "kakkossuosikkinani", siinä mielessä, että jos Blues ei kiekkoa liigassa pelaisi, saattaisin käydä Hifkin matseissa. Olipa jopa ensimmäinen livenä näkemäni jääkiekko-ottelukin Hifk versus jotkut toiset. Tästä tapahtumasta kuitenkin on jo jokseenkin pitkä aika, enkä silloin vielä pätkääkään innostunut jääkiekosta, joten turmeleva vaikutus jäi aika pieneksi..
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti mirasane


Voitaisiinko siis sopia, että me pidämme Bombicin, mutta te alatte maksaa hänen palkkansa? :D

Alkuperäinen ajatus, joka lopulta häipyi kuin Penan hiusgeelin tuoksu, oli että kun/jos tai jos sittenkin päästäisiin pleijareihin, niin lainattaisiin Bombic meille. Mutta kun tämä yhtälö osoittautuu mahdottomaksi jo lokakuussa ja Martta-kerho on jo siihen mennessä syvästi paheksunut sitä että kun Bombicin hanskat aina putoavat niin siinä saattaa sormet jäätyä, niin ehkä The Pena suostuu ottamaan mr.B:n meille, jos maksatte sen palkan. Ymmärtääkseni Mr.I.Kaarna on muutenkin ollut aikalailla Penan linjoilla, ikäänkuin Mr.VaraPena...
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
Viestin lähetti mirasane
Raporttia Lappeenrannasta:

Tänään SaiPa pelasi syksyn ensimmäisen kotiottelunsa. Kisapuiston yleisölle esitelty tsekkipakki Bombic näytti, että SaiPassa on nyt kaveri, joka ei pelkää pudottaa hanskojaan, jos tarve vaatii.

Rapperswil-pelaaja napautteli häntä toisessa erässä mailalla muutman kerran liikaa. Bombic pudotti hanskansa ja kaveri myös. Pystypaini päättyi SaiPalaisen voittoon ja molemmille lätkäistiin 5+20 min. Pari minuuttia myöhemmin tuli valitettava kuulutus, että Rapperswilin pukukopissa tarvitaan lääkäriä.

Näyttää siltä, että nyt meillä on pelaaja, joka on valmis tanssiin, jos teidän Mäkiaho tai Nielikäinen tulee hakemaan. Mutta hei...eihän teillä ole Mäkiahoa eikä Nielikäistä? :)

En vielä mene sanomaan mitään Bombicin kiekollisista avuista, kun tämänkin matsiraportin sain vain puhelimitse toiselle puolelle Suomea. Fyysinen puoli kuitenkin tuntuu olevan kunnossa tsekkipelaajallamme.


Mahtavaa,mahtavaa hieno avaus bombicilta enemmän tällasia jätkiä liigaan prkl,jään mielenkiinnolla odottamaan kauden ensimmäistä hifk-saipa peliä
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Viestin lähetti mirasane
[B

Näyttää siltä, että nyt meillä on pelaaja, joka on valmis tanssiin, jos teidän Mäkiaho tai Nielikäinen tulee hakemaan. Mutta hei...eihän teillä ole Mäkiahoa eikä Nielikäistä? :)




Ei,mut meillä on Roman Vopat:cool:
Kyl mä luulen että Vopatti hoitaa Bombicin,niin iso kokoero eikä Roman ole mikään helppo vastus..hyvä kuitenkin että Bombicin kaltaisia miehiä tulee liigaan..
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Sepon tilanne?

Tätä viestiketjua ei kahlaa läpi kiekkoerkkikään, joten anteeksi jos tulee vanhan toistoa, mutta mikähän lienee JiiPee Sepon tilanne? Mitään virallista ilmoitusta lopettamisesta ei liene annettu, toisaalta eipä häntä löydy ainakaan IFK:n sopimuspelaajista. Eli lieneekö laittanut hokkarit naulaan vai tähyääkö uranjatketta maamme alasarjoissa tai kenties ulkomailla?
 

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Re: Raumlaisii jaarituksii

Viestin lähetti JHag
Ote Rauman Lukon viestiketjusta sisältäen kaikki viestit kaudelta 02/03:

1.9. Kiva että kausi alkaa pian

7.9. Niin muuten onkin

16.9. Eka matsissa tuli turpaan, kyllä tää tästä
16.9. Kaikki on päin persettä
16.9. Vahvistuksia on tulossa

12.10. Tuleeko niitä vahvistuksia?

14.10. Onko ketään lähdössä pitsinnypläyksen SM-kisoihin viikonloppuna? Lukko on siellä finaalissa
14.10. Mä oon, ilmoittautukaa muutkin, niin tilataan bussi
14.10. Mäkin oon
14.10. Mä kans
15.10. Voidaan vissiin unohtaa bussi ja mennä mun Lada Samaralla. Nähdään keskustassa klo 12 - eihän me voida olla näkemättäkään toisiamme, kun muodostetaan niin iso joukko

(joulutauko, kahvia ja pullaa)

2.2. Ei oo paljon parannusta tullut syksystä

7.2. Ei olekaan

13.3. Kappas, Lehkoselle kenkää!
13.3. Ja Pasi Saarinen Jokereihin
13.3. Pasi Saarinen on homonarri

30.4. Onnea Jokereille ja HIFKille, me tullaan taas ens syksynä, onneks liigasta ei putoa
30.4. Matti Forss tekee kuulemma paluun ens kaudelle ja Eepi Hämäläinen saattaa päästä Rauman valtuustoon nuorison listalta
1.5. Sulkavan souduille lähtijöitä?


:D :D :D

Pyydän VILPITTÖMÄSTI anteeksi chattailyäni, mutta tulin juuri todella vahvassa myötälaitaisessa kotiin ja repesin aivan täysin!!!

Toivottavasti minulle sallitaan tämä yksi puhdas chattäilyhairahdus... :(

..huomenna koskee päähän...

Pakko yrittää miettiä jotain asiaa...hmm... okei, ensi viikolla olemme viisaampia, mikäli on ilmentynyt uusia pelaajasopimuksia, voimme spekuloida. Mikäli ei, voimme spekuloida vielä enemmän.

Uskoa on. Kyllä Pena hoitaa homman himaan.

Edit: Tarkoitetaankohan tuossa lopussa muuten kenties Pasi Saarelaa, vai maalailetko JHag piruja seinälle?
 
Viimeksi muokattu:

bull

Jäsen
Onko kenelläkään tietoa et miten päättyi eilen farmin & Kalpan peli?

Jos vielä ois tietoa pisteidentekijöistä ja ketkä liigajätkät oli mukana ni hyvä ois. :)
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Viestin lähetti fiftyeight

Martta-kerho on jo siihen mennessä syvästi paheksunut sitä että kun Bombicin hanskat aina putoavat niin siinä saattaa sormet jäätyä

Ensi kauden kurinpitopäällikkö tosin taisi jossain haastattelussa mainita jotenkin: "..ei se hanskaaminen nyt niin vakavaa ole." Eli ensi kaudella ei välttämättä ihan jokaisesta hanskojen pudotuksesta tule viiden pelin pelikieltoa ja kulttuuriministerin tuomiota iltapäivälehdissä (IS:n autotoimittaja -Nyholm ei kuitenkaan tod.näk. anna armoa).
 

penguin66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
guess who's back in town?

Uuge kirjoittelee patukan sivuilla sopimuksettomista pelaajista. Osuipa silmään vanha tuttu nimi...Santeri Heiskanen! :D
Eipä tainnut ura aueta Ruottinmaalla..olisiko tässä meidän uusi(vanha) 7. pakki/13. hyökkääjä? No ei vaan, en tiedä uskonko tohon itekään, jotenkin vaan Santusta on jäänyt meikäläiselle hyvät ja hauskat muistot. Auttamaton rääpäle, mutta uskomaton ärsyttäjä ja hyvällä asenteella sekä ripauksella (riittääkö ripaus?) hulluutta varustettu kaveri. No okei, ehkä Santtua ei kannata pakkina peluuttaa mut nelosen laitaan vois sopia...? Tai sitten ei.
No, tollanen luupää istuis kyllä meidän brändiin ainakin muilta kuin pelillisiltä (lue taidot) ominaissuuksiltaan aika passelisti.:D :D

edit: heh, pakko oli vielä lisätä Santun muutaman vuoden takainen kuvaus itsestään, kun hifkin pelin erätauolla radion kaukalonlaitatoimittaja kyseli miehen loukkaantumisista. Meni jotensakin näin: "No, mä oon tällänen linnunluinen disco-poika niin tulee loukkaantumisia aina välillä" :D
 
Viimeksi muokattu:

Randy

Jäsen
Bull:

Kalpan ja Ifk:n farmin peli päättyi punapaitojen 4-2 voittoon. Liigamiehiä oli mukana reipas kentällinen: ainakin Laine, Luttinen, Pikkarainen, Grunn, Loppi sekä joku jenkki/kanukki (kukahan tämä äijä oli?? surffaili aika turhana.) Laine teki nätin byyrin ja Luttinenkin pelasi pirteästi. Myös Loppi teki yhden maalin, muita en muista.

Onko kellään tietoa ketä vastaan ifk pelaa tänään klo 16.30? Ilmeisesti K-Vantaa tai Jukurit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös