Raumlaisii jaarituksii
Ote Rauman Lukon viestiketjusta sisältäen kaikki viestit kaudelta 02/03:
1.9. Kiva että kausi alkaa pian
7.9. Niin muuten onkin
16.9. Eka matsissa tuli turpaan, kyllä tää tästä
16.9. Kaikki on päin persettä
16.9. Vahvistuksia on tulossa
12.10. Tuleeko niitä vahvistuksia?
14.10. Onko ketään lähdössä pitsinnypläyksen SM-kisoihin viikonloppuna? Lukko on siellä finaalissa
14.10. Mä oon, ilmoittautukaa muutkin, niin tilataan bussi
14.10. Mäkin oon
14.10. Mä kans
15.10. Voidaan vissiin unohtaa bussi ja mennä mun Lada Samaralla. Nähdään keskustassa klo 12 - eihän me voida olla näkemättäkään toisiamme, kun muodostetaan niin iso joukko
(joulutauko, kahvia ja pullaa)
2.2. Ei oo paljon parannusta tullut syksystä
7.2. Ei olekaan
13.3. Kappas, Lehkoselle kenkää!
13.3. Ja Pasi Saarinen Jokereihin
13.3. Pasi Saarinen on homonarri
30.4. Onnea Jokereille ja HIFKille, me tullaan taas ens syksynä, onneks liigasta ei putoa
30.4. Matti Forss tekee kuulemma paluun ens kaudelle ja Eepi Hämäläinen saattaa päästä Rauman valtuustoon nuorison listalta
1.5. Sulkavan souduille lähtijöitä?
----
Vakio: En pitäisi Jokereita niin selvänä ennakkosuosikkina pelkän materiaalinne perusteella. Liigahistoria tuntee näitä paperilla Suomen mestareita vaikka kuinka monta. Mutta kun teillä on niin osaava valmennus. Et ole kuitenkaan ollut teinix-Jokerifani a.k.a ylimielinen paska idästä, mistä kiitokset.
Ote Rauman Lukon viestiketjusta sisältäen kaikki viestit kaudelta 02/03:
1.9. Kiva että kausi alkaa pian
7.9. Niin muuten onkin
16.9. Eka matsissa tuli turpaan, kyllä tää tästä
16.9. Kaikki on päin persettä
16.9. Vahvistuksia on tulossa
12.10. Tuleeko niitä vahvistuksia?
14.10. Onko ketään lähdössä pitsinnypläyksen SM-kisoihin viikonloppuna? Lukko on siellä finaalissa
14.10. Mä oon, ilmoittautukaa muutkin, niin tilataan bussi
14.10. Mäkin oon
14.10. Mä kans
15.10. Voidaan vissiin unohtaa bussi ja mennä mun Lada Samaralla. Nähdään keskustassa klo 12 - eihän me voida olla näkemättäkään toisiamme, kun muodostetaan niin iso joukko
(joulutauko, kahvia ja pullaa)
2.2. Ei oo paljon parannusta tullut syksystä
7.2. Ei olekaan
13.3. Kappas, Lehkoselle kenkää!
13.3. Ja Pasi Saarinen Jokereihin
13.3. Pasi Saarinen on homonarri
30.4. Onnea Jokereille ja HIFKille, me tullaan taas ens syksynä, onneks liigasta ei putoa
30.4. Matti Forss tekee kuulemma paluun ens kaudelle ja Eepi Hämäläinen saattaa päästä Rauman valtuustoon nuorison listalta
1.5. Sulkavan souduille lähtijöitä?
----
Vakio: En pitäisi Jokereita niin selvänä ennakkosuosikkina pelkän materiaalinne perusteella. Liigahistoria tuntee näitä paperilla Suomen mestareita vaikka kuinka monta. Mutta kun teillä on niin osaava valmennus. Et ole kuitenkaan ollut teinix-Jokerifani a.k.a ylimielinen paska idästä, mistä kiitokset.