IFK:n tiedote 16.8.2002
Ligaförening IFK on julkaissut tänään kaksi pelaajasopimusta. Joukkueeseen liittyy kaksi kovan luokan vahvistusta, Arthur "Fonzie" Fonzarelli ja Isto Hiltunen.
Fonzarelli (58v. 167/56) siirtyy IFK:hon Hollywood's retired artists-porukasta, tavoitteenaan lunastaa kannattajien odotukset ykkösmaalintekijän roolista. "I am very happy that Pena gave me this chance, and I expect to bring some character to the team.", kertoo Fonzie. Tomimtusjohtaja Pentti Matikainen kommentoi hyökkäyspäänhankintaansa seuraavasti: "Fonzie on vasta aloittanut luisteluharjoitukset, joten toivon kannattajiltamme kärsivällisyyttä. Haaviimme on kuitenkin uinut todellinen vonkale."
Hiltunen (35v. 166/45) siirtyy IFK-paitaan Suomen Alkoholisoituneet Artistit-nimisestä kööristä, tavoitteenaan saada paikka ykköspakkiparista fyysisestä roolista, ja ylivoiman viivamiehen "ruoskan" paikka. "Tää oli tosi hyvä juttu, mulle soitteli toi Kansan Tapani ja tarjos mulle lämppärin paikkaa sen keikoilla, mut heti ku Pena soitti mulle niin tää oli selvä." Toimitusjohtaja Pentti Matikainen: "Kun kuulin Bednarin NHL-sopimuksesta, hankin Isto Hiltusen välittömästi. Saimme puolustukseen todella kovanyrkkisen kaverin." Hiltusella on sopimuksessaan pykälä myös erityisestä juomapullojen sisällöstä, mitä ei kuitenkaan tuoda julkisuuteen.
16.8.2002 Pentti Matikainen, toimitusjohtaja, Ligaförening HIFK
And then I woke up...:D