Irtohuomioita Magazinestä
Koska emme saane herkutella mehukkaalla tiedotustilaisuudella, kokosin alle muutamia irtohuomioita poimittuna uudesta Magazinestä 3/2002:
- Penan mukaan IFK:n rakennusprojetkin maali on keväässä 2004. Tuolloin on tarkoitus juhlia mestaruutta. Tällä hetkellä haetaan vielä yhtä hyökkääjää ja yhtä puolustajaa
-Simille on suunniteltu isoa roolia (ykkösen sentteriksi) ja hänestä odotetaan paljon. Simi halusi itse IFK:hon. Simin pisteet SM-liigassa on ollut 72 matsia, 34+44=78.
- Pärä itse uskoo vahvasti pelaavansa IFK:ssa, suuressa roolissa. Pärän menettäminen änäriin on hyvin epätodennäköista agentin mukaan
- Salmelaiseen on oltu yhteydessä Edmontonista. Mies itse on änärin suhteen hyvin, hyvin realistisin mielin. Tavoite lähtemiselle on vielä tulevaisuudessa, muutamien vuosien päässä
-videotaulu on Sony. Parannettu painos Jaffalan lumisadeversiosta, vaikka tekniikka on sama. Ottelua kuvataan kolmen kuvaajan voimin. Kaikki sitsit tulee pehmustetuiksi. (Tässä kohtaa muistan, kun oisko ollut Elukka, joka huomautti hyvin niitä, joita vituttaa pehmustaminen: Ottakaa mukaan pala lastulevyä perseen alle, jos se tuntuu paremmalta!:D ). Penkkiuudistus maksaa vähän yli 2Mmk.
- Saarinen uskoo mahdollisuuksiinsa ja haluaa näyttää osaamistaan IFK:ssa
- Pena pui viime kautta ja toteaa valmentajavaihdoksen tehdyn liian myöhään. IFK:n rakentamisen 3-vuotisessa projektissa alkaa nyt toinen vuosi. Pena luottaa, edelleen vahvasti, ns omiin junnuihin. Mahdollisiin änärilähtijöihin Pena suhtautuu ajatuksella: NHL vie ja SM-liiga vikisee.;) Maalivahtitilanteeseen Hillo on tyytyväinen. Hän uskoo Juusosta kasvavan ykkösveskarin. Draper on hyvä tuki Juusolle. Toivottavasti edelliset kommentit on totta, emmekä näe esim Juuson myyntiä. Silloin nimittäin OTTAISI KOTELOON! Penan oma fyysinen kunto on hyvä ja hän on tyytyväinen IFK:n tämän hetken tilanteeseen pelaajaluetteloineen ja harjoitteluineen
- Pelaaja-arvosteluissa kasin tai yli saivat: Riksman, Sakke, Z (9+), Vihko, Häppölä, Vopat, Seppo ja Hirso
-Kutonen tai alle: Tuominen, Vauhkonen, Nielikäinen , Viitaluoma (5+), Moger ja Mäkkäri
- Keskiarvo oli 6,98 eli reisille meni kuin teinillä!:D