Hifk 2002-2003

  • 1 303 637
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedoksi

niille, jotka sitä fanikamaa kaipaa, hifk.fi sivuilla on päivitetty tieto tavaran saatavuudesta KSB Sportin myymälästä Jäähallilta. Että sinne arkisin 10-16 vetimiä hankkimaan.
 

#76

Jäsen
Oluesta

Koffin ei tarvitse tehdä erikseen HIFK.olutta, vaan pullottaa osa punaisesta KOFFista HIFK-etiketillä. Ei tuotekehityskuluja, ainoastaan kulut etikettirullan vaihtamisesta ja tehdyn erän erikseen käsittelystä. Taffelhan tekee tätä sipsien kanssa, kun joka liigajoukkueella on "omat" sipsit, vaikka samaa tavaraa kaikissa on. KOFF muistaakseni sponsoroi myös Tampereella, joten sinnekin omat etiketit.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Uudet fanikamat

Niin, onko kukaan käynyt tsekkaamassa mitä ja minkälaista tavaraa siellä on saatavissa? Jos on, niin mielellään pientä raporttia otetaan vastaan. Mielelläni menisin itsekin sinne pikapuoliin käymään, mutta paikan päälle pääseminen klo. 10-16 on juuri nyt työn ja tuskan takana.
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
HIFK Magazine

Sieltähän se lehti pamahti muun postin kanssa.
Pieni vinkki IFK:n toimistoon (To whom it may concern):
Tilaajille lehti ensin ja sitten irtonumeromyyntiin, kiitos!

P.S. "LARS" on saanut aikaiseksi pilapiirroksen ja arvelen, että Lasse on jatkoaikalainen kun tekstissä puhutaan "Hillokuninkaasta". Tämä jo sinänsä oiva esimerkki miten tärkeä foorumi tämä jatkoaika.com on.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Rudy Sport-fm:ssä:
- kiitti IFK:ta, että antoivat mahdollisuuden pelata liigassa, hienoa aikaa Rudyn mielestä
- palaaminen IFK:hon ei ole ajankohtainen ja kertoi, että ei ajattele, missä joukkueessa pelaa tulevaisuudessa, jos palaa liigaan. Jääkiekko on duunia, jonka perässä mennään.
- piti sm-liigan nykysuuntausta huolestuttavana, liiga muistuttaa kohta kaukalopalloliigaa
- haluaisi pelikieltoja näyttelijöille ja sukeltajille
- sanoi, että vastustajat eivät häntä arvosta eivätkä ne pidä hänestä eikä tyylistä, mutta omassa jengissä ei koskaan vaikeuksia

Perhana, kyllä Rudy pitäisi saada joskus takaisin punaisiin....
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuukauteen ei ole loman ja muiden kiireiden keskeltä kerennyt jatkoaikaa juuri seuraamaan.
Oli pienet toiveet sen suhteen, että kun tänne palaan, niin joitakin uusia nimiä olisi tupsahtanut ilmoille. No taitaa huhupalstakin viettää ansaittua kesälomaa. Lisää kuullaan varmasti aikaisintaan siinä vaiheessä, kun NHL viritykset selviää.

Hyvösen menetys kyllä hieman kaivelee, Tuomaisen ei ja onnea Espoon suunnalle Ylösen hankinnasta. Hieno juttu että ei menny narreihin. Taitaa kuitenkin lähtöjään olla Espoon miehiä. Nyt jos ei Espoossa aleta jo pärjäämään, niin missä vika???

Pitihän se loman aikana käydä kauppatorilla katsomassa onko Pepen kahvila pystyssä. Siellähän se edelleen on samassa paikassa ja Pepe näytti yhtä hyväkuntoiselta, kun parhaina päivinään. Olisi varmasti vieläkin parempi puolustaja, kuin esim. Rajala, Tuominen kaksikko.

nimimerkillä: töissä on tylsää
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Apassi


Nyt jos ei Espoossa aleta jo pärjäämään, niin missä vika???


Valmentajassa. Hannu "olen kiva kaveri" Kapasella on 0 voittoa pleijareissa pk-seudun jengeissä. Itse jengistä tulee kivikova parin ulkomaalaisvahvistuksen jälkeen.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti JHag
Valmentajassa. Hannu "olen kiva kaveri" Kapasella on 0 voittoa pleijareissa pk-seudun jengeissä. Itse jengistä tulee kivikova parin ulkomaalaisvahvistuksen jälkeen.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös Hannes ohjastanut Jokerit välieriin ikimuistoisen kevään -98 pleijareissa? Sitten tie nousi pystyyn vääriin paikkoihin asennettujen maalikehikoiden myötä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti OldTimeHockey
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös Hannes ohjastanut Jokerit välieriin ikimuistoisen kevään -98 pleijareissa? Sitten tie nousi pystyyn vääriin paikkoihin asennettujen maalikehikoiden myötä.

Hanneshan sai kenkää Jokereista keväällä -99 juuri ennen pleijareita? Eli ei päässyt kokemaan pleijarihuumaa Ilmalassa ollenkaan. -98 Jokereita valmensi Curre Lundmark. Vai voiko muisti olla näin lyhyt?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti JHag


Hanneshan sai kenkää Jokereista keväällä -99 juuri ennen pleijareita? Eli ei päässyt kokemaan pleijarihuumaa Ilmalassa ollenkaan. -98 Jokereita valmensi Curre Lundmark. Vai voiko muisti olla näin lyhyt?

Lonkalta näin:

97-98 kauden aloitti Pietilä, mutta kenkää tuli aika pian. Sen jälkeen vetovastuun otti Lundmark, joka oli edellisellä kaudella valmentanut Jokerit vakuuttavasti mestaruuteen (pleijarit 9-0) ja joka olisi varmasti saanut jatkaa, ellei olisi jo aiemmin menty hölmöilemään ja tekemään kassakaappisopimusta Saken kanssa.

No, Lundmark ei saanut porukkaan sen enempää ryhtiä kuin Sakkekaan, joten hiukan ennen pleijareita puikot otti Hannes. Tuloksena pronssia ja Hannekselle jatkopesti kaudelle 98-99.

Mutta Oldis oli siis oikeassa. Hannes vei Jokerit pronssille keväällä 98.

Edit.: Hannes sai sitten itsekin potkut kaudella 98-99, jolloin valmentajaksi tuli suoraan golf-kentältä surkeaakin surkeampi Timo Lahtinen. Nämä olivat surullisia aikoja Jokeri-historiassa. Sittemmin on opittu jotain.

Ja loppuun lainaus Hanneksen tilityksestä potkut saatuaan:

"Mutta sen sanon, että kahvaajat ja roikkujat saavat suoralta kädeltä lähtöpassit siitä joukkueesta, jota minä ehkä joskus vielä valmennan. En syytä ketään, mutta jos erotuomarit eivät pysty kahvaamista kitkemään, jonkun muun on se tehtävä."
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiitos korjauksesta Vakio ja sorry sähläyksestä Oldis. Lundmarkin potkut jäivät jotenkin noteeraamatta, kun oli niin nasta kevät muuten silloin:D

No, Hannes ei ole minua vakuuttava valmentaja kuitenkaan, mutta sehän on minun ongelmani.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Hannes

HIFK:ssa Hannes oli valmentajana 94-96. Meidän saldo oli 0-6 niiden kahden vuoden playoff-otteluista. Kuonoon tuli ässiltä ja lukolta puhtaasti suoraan kolmessa pelissä.

Viime kaudella bluesissa Kapanen sai tilastoihin luvut 0-3 loppupeleistä. Tapparan dieselmoottoria ei saatu Hanneksen eväillä yskimään yhdessäkään pelissä. Vastapuolen valmentajaa Rautakorpeakaan ei varsinaisesti pidetä minään voittavana koutsina playoffeissa.

Jokereista tuli vähän parempaa menestystä, kuten hpk:sta 96-97. Sieltäkin tuloksena oli pronssi. Parempaakin oli tarjolla. Kerho johti välieriä turkulaisia vastaan 2-0, mutta hävisi 3 viimeistä peliä. Joukkueessa pelasi mm. Brian Rafalski sillä kaudella.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK magazine

Olihan se iloinen yllätys, että oli itseni keväällä kirjoittama viesti päässyt IFK magazinen juttuun, jossa kerrottiin jatkoaika.comista. Olen otettu.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: IFK magazine

Viestin lähetti Apassi
Olihan se iloinen yllätys, että oli itseni keväällä kirjoittama viesti päässyt IFK magazinen juttuun, jossa kerrottiin jatkoaika.comista. Olen otettu.

Ai se olit Sä! Kelpo viestihän se oli! Sellaisella sopimuslistalla olis hyvä mennä. On tainnut senkin jälkeen tulla vielä lisää pelaajia!:D . Tosin, toimistolla kun artikkelia luetaan, antanee viesti heille vähän yksipuolisen kuvan IFK-kirjoittelusta täällä?:D
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag


Valmentajassa. Hannu "olen kiva kaveri" Kapasella on 0 voittoa pleijareissa pk-seudun jengeissä. Itse jengistä tulee kivikova parin ulkomaalaisvahvistuksen jälkeen.

Hannu tosiaan on kyllä kiva kaveri, mutta kyllä siinä on kyllä jotain muutakin. Espoolla on nyt ollu jo niin kova joukkue monta vuotta, että luulisi jo tulostakin tulevan. Varsinkin kun alkaa olemaan kohta IFK:n -98 mestaruusjoukkue kasassa. Sen joukkueen olisi vienyt Hanneskin mestaruuteen.

Alkaa Blues olemaan kohta, kuin Espanja jalkapallossa.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Aijaaha, kaikki ovat saaneet uuden Magazinen. Onkohan meidän postimies pöllinyt minun numeroni??? nyt parvekkeelle odottamaan, että postinkantaja näkyy. Joutuu selvittään minulle kyseisen asian.;)

http://www.hifkmagazine.com/news/files/1990.html hmmmm Timo Pärssinen 2004???????? no kyllähän se minulle kävisi.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Korak
Aijaaha, kaikki ovat saaneet uuden Magazinen. Onkohan meidän postimies pöllinyt minun numeroni??? nyt parvekkeelle odottamaan, että postinkantaja näkyy. Joutuu selvittään minulle kyseisen asian.;)

Hyvää kannattaa odottaa!;) Aika vahvasti siellä kirjoitetaan parillakin artikkelilla Pärssisestä. Samoin Penan odotukset / ajatukset Riksmanista sotii täysin sitä spekulaatiota vastaan, että Juuso ei pelaisi IFK:ssa. Sopimus on, vieläpä vuoteen 2004, joka mainitaan tavoitteeksi mestaruuden saamiselle.

Hassu kuvitella, että edellisistä länkytettäisiin paatoksella lehdessä ja Juuso myytäisiin jonnekin tai Pärän NHL-lähtö olisi edes todennäköinen. No, toivotaantoivotaan. Lehdet tietysti on vain lehtiä.:rolleyes:
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Korak
Aijaaha, kaikki ovat saaneet uuden Magazinen. Onkohan meidän postimies pöllinyt minun numeroni??? nyt parvekkeelle odottamaan, että postinkantaja näkyy. Joutuu selvittään minulle kyseisen asian.;)

http://www.hifkmagazine.com/news/files/1990.html hmmmm Timo Pärssinen 2004???????? no kyllähän se minulle kävisi.

Laskento on vaikeaa. Nimiä on 25 kpl. 2 maalivahtia, 9 puolustajaa ja 14 hyökkääjää. :D Jutussa Pena sanoo, että sopimuksia on 24.
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
IFK Magazine / Pasi Nielikäinen

Sorry heti aluksi etten laita tätä Pasi-ketjuun. Minun mielestäni se kuuluu paremmin tänne, eli...

Penan pelaaja-arvosteluissa hän sanoo jotenkin näin Pasista:
"Oikeassa roolissa hän on vahvistus mille joukkueelle tahansa"

Jos näin on, niin eikö IFK:sta löydy kaverille oikeata roolia ens kaudeksi. Mikä onkaan Penan mielestä "oikea rooli"???
(Ehkä tarkoittaa viltissä istumista :D ?)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti helko-vaara
IFK Magazine / Pasi Nielikäinen

Penan pelaaja-arvosteluissa hän sanoo jotenkin näin Pasista:
"Oikeassa roolissa hän on vahvistus mille joukkueelle tahansa"

Jos näin on, niin eikö IFK:sta löydy kaverille oikeata roolia ens kaudeksi.

Luin arvostelut, mutten pannut merkille, että ne olisi olleet Penan tekemät pelaaja-arvostelut?

Olen ollut siinä käsityksessä, että Frank/hallitus olisi ollut myötämielinen Pasille, eikä Penakaan olisi ollut pahin vastustaja. Taitaa vastahakoisuus tulla valmennuspuolelta?:rolleyes: .

Ja luulenpa, että juna meni jo...:(
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Ehkä erehdyin,sorry.
Jotenkin sain käsityksen, että arvostelut oli nimenomaan Penan arvosteluja mutta lehti onkin himassa joten omakätinen tarkistus jääköön tältä erää.

Arvostelut menivät kyllä osittain ohi omieni, kuten Viitaluoma, jota en olisi arvostellut lainkaan vähäisestä jääajasta.

IFK Magazine onkin ihan mukava lukupaketti. Hyvä, jatkakaa vähintäänkin samaan malliin.
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Tero Forsell

Onko kellään tietoa miksi tämmöinen kaver ei kelpaa IFK:hon eikä liioin mihinkään muualle sm-liigassa?
Kaverihan on varsin mielenkiintoinen pistenikkari, mutta mitä ilmeisimmin jokin asia ei loksahda paikalleen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän leikittelyä ketjujen kanssa:

1. Pärssinen-Simicek-Salmelainen
2. Vihko-Hirs..... -Vopat
3. Grünn-Häppölä-Pikkarainen
4. Kuhta-Viitaluoma-Järvinen/Loppi

1. "Z"-Urkuri/Jere (muu kovaa ampuva pakki)
2. Saarinen-RPL
3. Kurvinen-Levokari
4. Kolehmainen/Lamberg/Ilkka

Maalissa: Thomas The Ripper / Juuso

Meiltä puuttuu:

Selkeästi: 1 kpl- kakkosketjun sentteri
1 kpl- Kakkos-/ykköspakkipariin hyökkäävä pakki.

Ehkäpä: 1 kpl- Tuominen/Rajala (tai muu paska pakki)
1 kpl- Cipruss (Tai muu "ulkomaalaisvahvistus"):D
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Pakko puuttua

Pakko vierailla tässä ketjussa kun Bluesin ensi kauden joukkueen arvellaan täällä kaatuvan valmennukseen. Siihen on olemassa riski. Pakko myöntää.

Kovin Blues fani nimeltä Reiska, on kaveri joka katsoo kaikki joukkueen harjoitukset ja tietää todella paljon kiekosta ja pelaajista. Hän kommentoi, että Hannes oli todella pelaajille todella mukava kaveri, mutta kuria oli kuulema usein harjoituksissa vaikeata saada. Se näkyi kentällä kurittomana puolustuspelinä, valitettavasti.

Itse olen Hanneksen suhteen toiveikkaan varautunut. Eihän kaikkien tarvitse olla Mike Keenaneita luotsatakseen joukkue menestykseen. Ei se mielestäni aina vaadi huutoa ja kauheaa kuria. Hanneksen tyyli on ehkä hieman löysä, mutta sopivalla kakkosella mielestäni tasoitettavissa. Tämän on Jhag unohtanut. Eli nyt etsitään uutta kaveria Allan Measureksen tilalle.

Todella osuva oli Apassin vertaus Bluesista ja Espanjasta. Itsekin olen ajatellut samaa. Tuli asiaa jo eilen sivuttua tuolla konkarikeskustelun puolella. IFK:lla on ensi kaudella hyvä ryhmä koossa ja uskon, että paikallispeleistä tulee ensi kaudella kaikkien aikojen mielenkiintoisimpia. Kaikilla PK-seudun jengeillä on kovat joukkueet ja uusia kiinnostavia pelaajia.

Toivottavasti Espoolainen Turo Järvinen saisi ensi kaudella pelejä alleen IFK:n mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös