Viestin lähetti Senior
Yritän ottaa toista näkökulmaa menetettäviin klubipaikkoihin ja nouseviin hintoihin (eli siis menetän myös itse oman paikkani). Kun IFK tarvitsee myös lisää lipputuloja maksaessaan esim kasvavia pelaajakuluja, jostain rahat on saatava. Lisää tulee varmaan myös sponsoreilta. Mitkä ovat vaihtoehdot saada lisää lipputuloja?
a) ottaa firmoilta kolmesta katsomosta nelinkertainen hinta aiempaan verrattuna
b) nostaa kaikkien paikkojen hintoja (esim., hatusta vedetty) 15 %.
Verrataan millainen älämölö a:sta ja/tai b:stä nousee. Niin: a on pienempi paha, eikö niin? Kun lisää rahaa on tältäkin alueelta saatava, kumman ratkaisun Sinä olisit tehnyt? (joojoo, välimuotojakin on, mutta yksinkertaistan)
Eikä niiden muutettavien katsomoiden tunnelma ole niin saatanan ylevä ole ollut nytkään. Käytyäni siellä aika pitkään, en ole nähnyt yhtään aaltoa käynnistettävän sieltä!:D
Anyway, asioilla on aina puolensa!
Viestin lähetti erkkeri
ks. liite
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Ihan toisenlainen kuva minulla toimistosta. Olivat pahoillaan tilanteesta ja järkkäsivät ihan hyvät "stuntti" liput.
Viestin lähetti Senior
Yritän ottaa toista näkökulmaa menetettäviin klubipaikkoihin ja nouseviin hintoihin (eli siis menetän myös itse oman paikkani). Kun IFK tarvitsee myös lisää lipputuloja maksaessaan esim kasvavia pelaajakuluja, jostain rahat on saatava. Lisää tulee varmaan myös sponsoreilta. Mitkä ovat vaihtoehdot saada lisää lipputuloja?
Anyway, asioilla on aina puolensa!
Viestin lähetti Senior
Kannattaakin tuollaista näytellä vaan erätauoilla, eikä katsomossa, muuten voi Pena tulla ja napata kausarin kädestä!:D
Viestin lähetti Metukka
Niin, käytetäänkö ne kasvavat lipputulot sitten pelaajapalkkioihin vai tuloksen tekemiseen.
Myös Flonaldon kirjoitukset Simin tilanteesta antaa aihetta huoleen.
Viestin lähetti TheAnimal
Niin, epäilemättä Hämeenlinnassa tiedetään Rauni-Leenan tekemän etädiagnoosin perusteella paremmin Simicekin tilanne kuin mitä tiedetään IFK:ssa. Rauni-Leena voi tehdä etädiagnoosin potilasta näkemättäkin. Riittää kun hän vain siirtyy oikealle tajunnan tasolle. Joo, ihan on polvet paskana. Pelaa ensi kauden IFK:ssa rullatuolista käsin.
Viestin lähetti helko-vaara
Olen yrittänyt hiukan seurata näitä hankinta puolen juttuja ja kaipaan hieman (utelias kun olen) viisautta asiassa Mikko Koivu.
Viestin lähetti juhaht
Yhtään puuttumatta siihen, monessako osassa Simicekin polvet ovat kauden alkaessa, lienee Flonaldon tietolähde tässä asiassa suhteellisen hyvä.
Voi sinua, taas piti laittaa yksi sydän vuotamaan verta ;)Viestin lähetti JHag
Mutta ei hätää! Sakke palaa maaliin!(läppäääääääähähähääää)
Tällainen shokkihoito toimii minulle aina.
Viestin lähetti TheAnimal
TPS oli Simicekin perässä ja enemmän kuin todennäköisesti TPS on kysynyt myös neljä kautta Turussa viettäneeltä Virralta Simicekin tilanteesta.
Niin, monta kautta siihen meni, ennen kuin tyytyväisyys palasi? Lasketaan; 97-98, 98-99, 99-00 ja 00-01. Siis VAIN 4 KAUTTA!!! Ei helvetti, kyllä nyt pitää jotain tapahtua..Viestin lähetti Svante
Ja mitä tulee yrityskatsomoon niin eikö juuri Hjördis tehnyt alussa Jaffalassa saman virheen sijoittamalla fanit minne sattui yritysasiakkaiden tieltä. Nyt tilanne onkin korjattu sielläkin ja fanitkin ovat tyytyväisiä.
Viestin lähetti Janos
Niin, monta kautta siihen meni, ennen kuin tyytyväisyys palasi? Lasketaan; 97-98, 98-99, 99-00 ja 00-01. Siis VAIN 4 KAUTTA!!! Ei helvetti, kyllä nyt pitää jotain tapahtua..