Hifk 2002-2003

  • 1 299 396
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Kyllä seisoo ja kyllä taputtaa !

Minä ja " rippikoulukaverini " nousemme molemmat seisomaan . Lisäksi minä myös taputan .
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti pastori_silli
SmackDown on oikea laji tappeluviihteen ystäville.
Kiekossa ei "turhia" tappeluja tarvita.
Kuumissa matseissa tappelut tuleekin sitten itsestään mukaan, ei niitä pidä järjestää.

Terve ribis. Onko sinulla joku haku päällä sanoille "tappelu" tai "Nielikäinen", kun ilmestyt aina kuolemattomien onelinereidesi kanssa juuri silloin? Eikös sinun suosikkijoukkueesi suosikki"tappelija" Jani Virtanen laitettu juuri pois ja etkös sinä sitä protestoinut oman joukkueesi ketjussa? Suomeksi siis: tappelijat omassa joukkueessa ovat ihan jees, jopa Virtanen, mutta tappelijat muualla ovat ikävä asia, eivätkä kuulu lajiin?

Jep jep, viisipenninen, hienoa logiikkaa.

Minä olen tasa-arvoinen; tykkään kaikkien joukkueiden fyysisestä osastosta. Kukas sitä yksin tappelisi?

No, jätetään ribis-viisipenninen-pastori silli odottamaan uutta Nielikäisviestiä. Pikku vinkkinä: kannattaa käydä myös Mestis-osastossa jeesustelemassa.

Hyvä, että muitakin "tunnustajia" ilmoittautui. Tappeluistahan kuuluu sanoa, että mautonta, typerää ja eivät kuulu jääkiekkoon. Silti juuri tuo em. 90% vähintään seisoo ja taputtaa, kun oman joukkueen pelaaja intoutuu tappelemaan. Tappeluista tykkääminen on kuin masturbaation myöntäminen. Kaikki kieltävät, kaikki harrastavat. Ja pisteitä Tommylle täältä, aika tymäkkä allekirjoitus! ircissä käyvät tietänevät mistä on kysymys! Ugh!
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Jore??

Case-Karalahdessa on Uugen puheiden mukaan tapahtumassa ensi viikolla ratkaiseva käänne. Eli joko pelataan tai sitten ei. Mahdollisuudet pelaamiseen näyttävät olevan olemassa. Näin törisee Snickerssin sivut. Tietysti voisi sanoa, että Uuge on aina Uuge joten totuus voi olla jotain ihan muuta.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Kempes

Kysymys: Kuinka moni jatkoajan IFK-faneista nousee seisomaan ja taputtamaan, jos matsissa on kunnon tappelu? Veikkaan, että 90 %.

Noustaan, noustaan...ja taputetaan kanssa. Oiskohan lauantaina jo aihetta tähän, kun tulee Ässät kylään?...josko nähtäisiin pitkästä aikaa pientä "tanssahtelua"...

Ai niin, Alpolle kenkää !
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
NOUSUSSA

Viestin lähetti Kempes

Kysymys: Kuinka moni jatkoajan IFK-faneista nousee seisomaan ja taputtamaan, jos matsissa on kunnon tappelu? Veikkaan, että 90 %.

Pystyssä ollaan ja heti. Harvinaista herkkua valitettavasti. Pakko myöntää ikävöivänsä McFeastia ja Nielipuolikaista.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Kempes

Kysymys: Kuinka moni jatkoajan IFK-faneista nousee seisomaan ja taputtamaan, jos matsissa on kunnon tappelu? Veikkaan, että 90 %.

Totta helvetissä. Hansonin veljeksistäkin yksi tokaisi jotain tähän suuntaan. "on vain kaksi asiaa miksi fani nostaa matsin aikana persuksensa tuolista ylös. Maali tai tappelu."
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Kysymys: Kuinka moni jatkoajan IFK-faneista nousee seisomaan ja taputtamaan, jos matsissa on kunnon tappelu? Veikkaan, että 90 %.

Jo tämä Kempesin kyssäri aiheutti itsessäni seisokkireaktion sekä tuntuvat aplodit kunnon nokkapokalle. Mieleeni palautui hetkeksi viimeisin näkemäni IFK-mylly ja surukseni kässäsin, että se tapahtui niinkin kauan aikaa sitten kuin tämän kauden avauspelissä narreja vastaan. Eli Vopat-Terror -kahnaus. Eikä sekään mikään erikoisen tapahtumarikas sessio ollut. Mutta mylly mikä mylly, jokainen näkemäni kaukalonujakka tuottaa aina jonkin sortin mielihyvää. Jos joltain löytyy Suvi Lindenin eemeliosoite, voisin lähettää ihan vittuillakseni tän kirjoitukseni hänelle.

TheElukalle sen verran, että itse käyn vain harvoissa IFK:n peleissä taloudellisen tilanteen näin sanellessa. Niinpä joudun hieman valikoimaan otteluita. MUTTA: täällä on ihan turha ruveta jakamaan kirjoittajia ns. tosifaneihin ja kaiken maailman "kloorihanttereihin", faneja tässä ollaan kaikki. Sen verran voin kertoa faktaa omasta itsestäni, että vaikka nyt porskutettaisiin sarjan kärjessä, ei meikäläisen lompakossa olisi yhtään enempää fyrkkaa, joten kävisin tasan yhtä monessa matsissa kuin nytkin. Mutta tämä nykyinen tilanne, jossa häviöitä tulee enemmän kuin (Murphyn) laki sallii ja tuolla materiaalilla, noilla otteilla (ei juurikaan yritystä, uhrautumista joukkueen eteen, taistelua, taklauksia...), mietin vielä pari kertaa tavanomaista tarkemmin, kannattaako vähäisiä ropojani kiikuttaa Hillokuninkaan pohjattomaan kassaan. Silti vaan IFK:ta jaksan kannattaa, vaikkakin pessimismin tynkä välillä puskee läpi.

EDIT: Kempes ansainnee kohtapuoliin erikoismaininnan eniten lainatusta tekstistä.
 
Viimeksi muokattu:

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Re: TheAnimal

Viestin lähetti JHag
[B

Minäkin pistän lainauksen loppuun pateettiselta Yö-yhtyeeltä:

"Niin paljon me teihin luotettiin,
uskottiin ja rakastettiin,
ja kun mä käänsin selkäni,
iskit puukon mun unelmiin"

[/B]

Minä lainaisin, hieman mukaeltuna, ja täälläkin aikaisemmin ehdotettua TIk-Takia kuvaamaan IFK:n tarjoaman kiekkoviihteen hinta-laatu -suhdetta (JHagin kanssa samoilla linjoilla, matseissa kiinnostavat enää lupaavat yksilöt a la TRuutu)

"Sä kysyt miksi kyyneleet,
missä väärin teet?
Sä vaan otat ja käytät
ja heität pois
ja silti luoksesi jään"
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumaleissön täähän menee ihan neppailuksi ja nysväämiseksi koko The Ketju, kun tänne lainaillaan kohta vaikka mitä mietelauseita. Apeilua, sanon minä! ;-)

No hyvä on, minäkin sitten:

Hurriganes:

''Gedoon, gedoon beibi gedoon.''

Repikää siitä. Ja Jere kehiin ja vähän helvetin äkkiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Asiameininki, sanoisi Alphonse kun tätä ketjua lukisi tällä hetkellä. Halailumeiningillä jatketaan, this is for you, Alphonse:

(by Märkä märkä märkä)

"I feel it in my fingers
I feel it in my toes.
Love is all around me
and so the feeling grows.

It's written on the wind
it's everywhere I go.
And if you really love me
come on and let it show..."

Peace, love and understanding, Ape!

HIFK kaudella 02-03: 'Neppaillen neljän joukkoon'

Ja vielä lopuksi asiaakin(?): tää viiden kotipelin putki on ehdottomasti jonkin sortin ratkaisun paikka tällä kaudella. Kaikki viis kotimatsia PITÄÄ voittaa, muussa tapauksessa mennään taas syvemmälle sinne skutsin puolelle. Jos kooma-Ipakin sai eilen neljä läpiajoa IFK:ta vastaan, kertoo se edelleen karua kieltä puolustuspelin "onnistumisesta".
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ihan oikea kipale Seniorilta mutta oikeasti se menee seuraavasti :
Ketoon , peipi , ketoon .
Sopii kyllä muutamalle muullekin seuralle tunnuslauluksi , omianikaan unohtamatta .

Hah , sattui tuolta soittimesta juuri kuulumaan toinenkin loistava kappale näihin samoihin seuroihin sopien :
Going down slowly .
ja pätkä sieltä:
I had my fun but never get well no more.
And i am going down slowly.
Please tell it to my mama ,
don't tell it to me .
Please don't worry ,
this is all in my song .
Don't send no doctor ,
doctor will do no good .
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Senior hei!

...mä olin ensin! Sanoin jo aiemmin, että HIFKin tunnarin pitäisi olla Ganesin: It ain´t what you do, it´s how you do!

Joten minä olen fanimpi kuin sinä, lällääälääää!!! :D

Viimeisimmät kuulumiset Apesta kertovat, että mies on nykyään mykkäkoulussa. Kaikkien kanssa. Myös joukkueen ja seuran sisällä. Huoh. Miksi me katsellaan tuollaista klovnia??

"Neppaillen neljän joukkoon" - siinäkin oli hyvä slogan.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Fist of God
Minä lainaisin, hieman mukaeltuna, ja täälläkin aikaisemmin ehdotettua TIk-Takia kuvaamaan IFK:n tarjoaman kiekkoviihteen hinta-laatu -suhdetta.

Jep ja mä taas ottaisin ton yhtyeen ja kappaleen nimen kuvaamaan IFK-fanin sielunelämää. Sehän on nimittäin lähellä teini-ikäisen tytön vastaavaa. Vartin välein rakastetaan ja vartin välein taas itku on silmässä. Eipä siinä mitään, hyvä se on jotenkin reagoida. Ainoa mitä toivoisin, että kaikkea mitä kuullaan ja tiedetään, ei tällä "kanavalla" levitettäisi. Toki sillä saa perusteltua paremmin pointtinsa, mutta joku roti.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Eikös tämä Elviksen "Way down" vuodelta -76 kuvaa IFK:n tilannetta aika hyvin:

Hold me again,
Tight as you can
I need you so, and
Baby, let's go
Way down where it feels so good
Way down where I hoped it would
Way down where I never could

Fanien tukea tarvitaan, ja laskuakin tapahtuu..
 

Carlos

Jäsen
Uusi äänestys vapaassa

Kun nyt olemme vääntäneet kättä tästä ei kritiikkiä - lisää kritiikkiä -aiheesta, niin avasinpa vapaaseen tästä ihan äänestyksen. Nyt saa mennä jokainen ihan anonyyminä heittämään mielipiteensä, ei tarvitse seurata "profeettaansa".

EDIT:

Ja Porkkanaksi lupasin vielä tämmöisen ko. ketjussa :

"Tehdään äänestyksestä sen verran jännittävämpi, että jos "kitisette liikaa" -puoli voittaa, en kritisoi Hifkin toimia enää kertaakaan tämän kauden aikana.

Lisään vielä semmoisen faktan pöytään, että en ole koskaan eläissäni pettänyt lupaustani."
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumatsuikka. Viikon sairasloman jälkeen palaan töihin ja sitten saan lukea täältä, että meidän todennäköinen valmentaja on joku Rautakorpi Tampereelta. Ei varsinaisesti ollut toivelistani kärjessä. No onhan se siinä mielessä menestyvä valmentaja, että on vienyt Tapparan 2 kertaa oikeen finaaliin asti ja saattaa viedä kolmannenkn kerran, mutta silti on semmonen Draper mieliala, että saas nähhä. Jos tämä nyt yleensä pitää paikkaansa, sillä kohta en usko enää kenenkään enkä mihinkään, enkä varsinkaan satusetien Alpo&Pena juttuihin. Toisaalta en olisi ensimmäisenä ainakaan huolissani siitä, etteikö Rautakorpi osaisi esiintyä median edessä, koska mielestäni sellainen valmentaja olisi IFK:lle kaikkein paras, joka jotain kysyttäessä vaan murahtelisi vihaisesti.

Sain myös loman aikana vastauksen IFK:n toimistolta erääseen kommenttiini. Kirjoitin mielipiteeni IFK:n nykyisestä neitikiekosta ja Alpo Suhosen kommenteista, että IFK pelasi esim. TPS:ää vastaan hyvää jääkiekkoa viimeisen erän. Vastaukseksi sain perinteisen viestiä lähetetty valmentajille eteenpäin ja että eilen tuli sentään ansaittu voitto jne... Tervetuloa jäähalliin taas Torstaina!

Kaikkihan on siis hyvin. IFK voitti Ilveksenkin oikein näytöstyyliin. Oikealla tiellä ollaan ja tavoitteessa. Me voitettiin yksi jääkiekko-ottelu, joten nyt voidaan taas aloittaa puhtaalta pöydältä ja unohtaa menneet.

Ei se vaan näin toimi.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käväsimpä ruokamessuilla ja meinasin tippua tuoliltani, siellä oli meidän Apen suunnittelema ja ideoima joulukattaus; Brändi elää ja voi hyvin .....

Viestin lähetti Simon
Jos joltain löytyy Suvi Lindenin eemeliosoite, voisin lähettää ihan vittuillakseni tän kirjoitukseni hänelle.

Koita tonne suvi.linden@eduskunta.fi kerro kuis kävi.

ja Kempeksen kysymkseen, totta helvetissä ainakin yrittäisin pompata pystyyn jos joku edes yrittäis ottaa pientä nokka pokkaa. Siis yli 20 peliä eikä kukaan oo ottanut matsia, PASIIII!

Kyllä hymyilytti torstaina, olo oli kuin leffateaterissa, D5:seen kuului Räsäsen meuhkaamiset ja äijä seisoo toisella puolella hallia!

Pitkäveto vinkki, lauantai hifk-ässät varma 2, jaa miksikö, kaksi edelliskertaa kun mulla on ollu vaparit peliin ollaan hävitty muniin puhaltelemalla. Mä lupaan jos nyt hävitään, että en enää ruinaa vapareita.

Ja lopuksi

Penalle ja Apelle kenkää. Hexistä tj, Hakki valmentamaan ja Pasille 3 vuoden soppari vaikka pakiksi!

Niin ja siihen isä-poika kisaan Salmelaiset (oliko jo) vaikka poika ei ylhäällä niin hirveesti kerennytkään skulaamaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Maple Leaf, puhut monella tavalla asiaa. HIFK:ta kannattaa on vaihtopenkin takana kuka vain ja melkein kuka vain siellä kaukalossa huseeraa. HIFK pelityyliin on kuitenkin aina kuulunut taklaukset ja muunlainen kova peli ja välillä se on mennyt ylilyönteihinkin. Minä kuitenkin pidän juuri tästä syystä HIFK:sta. HIFK on värikäs, se on minun mielestäni ainakin yksi värikkäimmistä seuroista. HIFK on aina herättänyt keskustelua monella rintamalla niin fanien kuin mediankin keskuudessa. Ehkä tämäkin on jonkinlaista värikkyyttää tämä HIFK:n nykyinen tilanne. Voi olla tietysti, että Herra Matikainen ei ole tehnyt niin huonoa työtä kuin kaikki olettaa ja, että aikataulussa ollaan, mutta ihan fanienkin takia jotain olisi aika tehdä. HIFK:n olisi ainakin syytä pitää omat pelaajansa kuten Jarkko Ruutu joukkueessa, eikä päästää häntä muualle. Juuri Ruudun tapaisista herroista HIFK rakentuu ja hyvin tätä HIFK:ta nyky-IFK:ssa herra Vopat. Ketkä HIFK:ssa eniten halusivat herran jatkamista joukkueessa? Taisi olla HIFK-fanit. Siksi on tärkeää, että HIFK-fanien sydämissä olevia pelaajia ei päästetä pois ja jos päästetään niin ei ainakaan naapuriin. Oma sydämeni ainakin itkee vielä verta tapausten Calounin ja Peltosen jälkeen. Näistä kahdesta herrasta ainakaan Caloun ei voi harkita paluuta petopaitaan ennen kuin herra Matikainen on siirtynyt pois. Jotain vikaa siis on myös HIFK:n nykyisessä tj:ssä. Ehkä Matikaisen asemaa helpottaisi kovasti, jos hän pitäisi omat pelaajat joukkueessa eikä päästäisi Peltosia sun muita pois ja maksa enemmän Pärssisestä kuin "omasta pojasta", joka oli palaamassa, kuten olen antanut täällä itselleni kertoa. En tiedä muista HIFK-faneista, mutta minä haluaisin enemmän kuin mitään molempien miehien vielä pelaavan HIFK:ssa tai ainakin Calounin, sillä Peltoseen minä suhtaudun tietyllä varauksella. Matikaisen asema minun silmissäni ainakin kohoisi, jos hän saisi juuri vanhat HIFK:laiset pidettyä joukkueessa, sillä nämä jos ketkä sytyttävät ainakin minun sydänmeni. Luulen myös monen muun olevan tätä mieltä, sillä mieleeni muistuu vain Ärrä-cup ja Tuomon paluu petopaitaan. Minullakin melkein kyynel herahti silmäkulmaan.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolleille hieno 4-1 voitto "Ilmalan osaajista". Loukkaantumisen jälkeen jengiin palannut Qvist teki voittomaalin ja oli muutenkin iskussa, mutta sehän nyt tietenkin osoittaa vaan sen miten huono juttu Penan diili Qvistin kanssa oli.

11 viimeistä matsia "Ilmalan osaajia" vastaan on päättynyt 9 kertaa IFK:n voittoon.

[ironia]Mitähän Kollit tekisivätkään, jos koko organisaatio ei olisi perseestä ja sielläkin olisi osaavia henkilöitä, jotka ottaisivat mallia Ilmalan osaajista?[/ironia]
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Hieno homma tuo junnujen voitto, vielä kun saataisiin siirrettyä sieltä tuota osaamista tuonne lippulaivan puolellekkin. En ainakaan itse ole koko organisaatiota paskaksi kai haukkunut, vaan sitä että tuolla lippulaivan puolella asioita ei olla osattu hoitaa jostain kumman syystä;) Tästäpä tulikin mieleeni että mitenkä kummassa ne muut löytävät noita vahvistuksia jotka onnistuvat ja sellaisia vielä jotka eivät tule Pulliaisen pussista? Tänäänkin tuolla Blues-Tps pelissä Bluesin uusi vahvistus Sarno tehtaili 2+3 tehopisteet, milloin lienee Pentin "löytämä" "vahvistus" yltänyt samaan? Ja sitten vielä noista vahvistuksista että jos Pentti on todellakin havitellut Stapletonia ja mitä ilmeisesti Simicekin tilalle, en aivan olisi samaa mieltä että Stapleton täyttäisi ykkössentterin vaatimukset joukkueessa jonka tavoite on taistella kotiedusta pudotuspeleissä.Itseäni ei ainakaan vakuuta tapa millä noita ykkösjoukkueen asioita on kokonaisuudessa hoidettu ja lisäksi negatiivissävytteisen vaikutelman antaa osan organisaation ylimielinen suhtautuminen maksaviin asiakkaisiin päin. Vaan toivottelen herroille onnea valitsemallanne linjalla, oma joukkueeni pysyy IFK:na tapahtuipa sitten mitä tahansa hautaan saakka, mutta toki tulevaisuudessa luultavasti tulee valikoidummin rahallista panostusta käytettyä tähän hommeliin, tosin jääkiekkoa seuraan muutoinkin aktiivisesti, joten varmaankin tulen myöskin jatkossa muissakin pääkaupunkiseudun halleissa jääkiekkoa katsomaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti TheAnimal
Kolleille hieno 4-1 voitto "Ilmalan osaajista". Loukkaantumisen jälkeen jengiin palannut Qvist teki voittomaalin ja oli muutenkin iskussa, mutta sehän nyt tietenkin osoittaa vaan sen miten huono juttu Penan diili Qvistin kanssa oli.

11 viimeistä matsia "Ilmalan osaajia" vastaan on päättynyt 9 kertaa IFK:n voittoon.

[ironia]Mitähän Kollit tekisivätkään, jos koko organisaatio ei olisi perseestä ja sielläkin olisi osaavia henkilöitä, jotka ottaisivat mallia Ilmalan osaajista?[/ironia]

Eläin lataa taas täyslaidallisen. Qvist on varmaan seuraava Gretzky, on se IFK melkosen kultakimpaleen scoutannu. Eikös vaan, ThElukka. Kyllä Penalla (sä?) on homma hanskassa ja hanskat hillossa.

Vielä ku edustustiimikin yltäisi kykyjänsä vastaavaan menoon. Junnuista oppia ja äkkiä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti TheAnimal

[ironia]Mitähän Kollit tekisivätkään, jos koko organisaatio ei olisi perseestä ja sielläkin olisi osaavia henkilöitä, jotka ottaisivat mallia Ilmalan osaajista?[/ironia]

Helvetin hienoa, että junnuilla homma toimii. Aika vakuuttava on ollut alkukausi.

Mistäs Sä TheAnimal nyt olet noin totaaliset herneet imassut kanaviisi?

Kiekkomiehenä ymmärrät varmasti:

- peli ei ole sellaista, jota olisi lupa odottaa

- valmentajan/valmentajien toiminnassa on helvetisti toivomisen varaa helposti lueteltavissa, konkrettisissa asioissa

- siltä osin, kun arvostelu koskee rosteria, on minusta Pena hoitanut hommansa ihan kelvosti. ''Vain pakki puuttuu''. Talous on hoidettu kiitettävästi. Penan scouttauskyvyt eivät ole kiistattomia, joten niistä voinee olla erilaisia mielipiteitä

- helvetin moni täällä kaipaa menestyksen ohella vanhaa kunnon IFKiä takaisin. Ollet samaa mieltä?

- ei kai tämä kritiikki ole sen kummempaa, kuin mitä se on ennenkin ollut. IFKlla ihastuttavana ja vihastuttavana jenginä pitääkin olla värikkäät kannattajat. Neppailevat kannattajat tästä enää puuttuisi?

Koirat haukkuu ja niin edelleen...

edit: typo
 
Viimeksi muokattu:

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti TheAnimal
Kolleille hieno 4-1 voitto "Ilmalan osaajista". Loukkaantumisen jälkeen jengiin palannut Qvist teki voittomaalin ja oli muutenkin iskussa, mutta sehän nyt tietenkin osoittaa vaan sen miten huono juttu Penan diili Qvistin kanssa oli.

11 viimeistä matsia "Ilmalan osaajia" vastaan on päättynyt 9 kertaa IFK:n voittoon.

[/i]

Minä olin paikalla. Heikkotasoinen peli. Valitettavasti IFK ei ollut juuri paljoakaan enemmän kuin 4-1 parempi Jokereita ja pitää sanoa oikein ääneen, että ihmettelen tuon peliesityksen perusteella miten Qvist on saanut suoran diilin IFK:n kanssa.
No, yksi pelihän ei kerro kaikkea, mutta kysyn vain.

Toisaalta minun silmiini osui nr. 6 (uskokaa ihan oikeesti!!!) Uotila ja nr. 9 Laine unohtamatta kapteenia Fagerstedtia. Laine jakelee ihan kivoja kontakteja vanhan kunnon IFK:n malliin. Lämmitti vanhan äijän sydäntä.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti Punalippu
Tästäpä tulikin mieleeni että mitenkä kummassa ne muut löytävät noita vahvistuksia jotka onnistuvat ja sellaisia vielä jotka eivät tule Pulliaisen pussista? Tänäänkin tuolla Blues-Tps pelissä Bluesin uusi vahvistus Sarno tehtaili 2+3 tehopisteet, milloin lienee Pentin "löytämä" "vahvistus" yltänyt samaan?

Koska meillä on Ruuttu ja teillä on The Pena, siinä lienee yksinkertainen! Mitä olisikaan IFK ilman Penailua?


Viestin lähetti Punalippu
Ja sitten vielä noista vahvistuksista että jos Pentti on todellakin havitellut Stapletonia ja mitä ilmeisesti Simicekin tilalle, en aivan olisi samaa mieltä että Stapleton täyttäisi ykkössentterin vaatimukset joukkueessa jonka tavoite on taistella kotiedusta pudotuspeleissä.

No en mä tiedä tosta Simicekistäkään. Onko sekään sellainen sentteri vai onko se vaan ollut sellainen. Ku tarkemmin ajattelee, niin nythän Stapletonista tuli kotietua tavoittelevan joukkueen ykkössentteri :)

Kuinka vahvaa on The Penan kannatus nykypäivänä, ätPPomk:lla on kannatusta The Penaa kohtaan?
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Punalippu
Tänäänkin tuolla Blues-Tps pelissä Bluesin uusi vahvistus Sarno tehtaili 2+3 tehopisteet, milloin lienee Pentin "löytämä" "vahvistus" yltänyt samaan?


Kari Jalonen mätki takavuosina 3+6=9 Oulussa Kalpaa vastaan, kun hänet oli hankittu Penan jengiin rapakon vuosien jälkeen. Eikä ihan huonosti kulkenut koko kaudellakaan, kun tuloksena oli 44 ottelussa 29+64=93 pinnaa. Sarnolla on vielä vähän matkaa noihin lukuihin ja saattaa jäädä enemmän kuin kaukaiseksi haaveeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös