Hifk 2002-2003

  • 1 298 969
  • 10 974
Tila
Viestiketju on suljettu.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Eihän mistään kytkykaupasta ollut kyse eikä siitä, että joku hyökkäisi Qvistin kimppuun. On helvetin raikasta kun fanien sisälläkin on erimielisyyttä ja oppositio toimintaa, mutta "Elukka" kerro miksi luet liian usein toisten kirjoituksia eri tavalla kuin ne on kirjoitettu?

Minä en tunne sopimustaustoja ko. kaverin suhteen, mutta pari matsia olen nähnyt eikä Qvist niissä ole mielestäni erottunut massasta mitenkään. Eräs asia voi kyllä panna plussasarakkeeseen: hyvät ja tarkat syötöt.

Tuskin kenenkään tarkoitus onkaan sekoittaa Qvistiä pelaajana asiaan. Luulen enempi ihmetellyn kauppaan liittyvää tapaa. Ja onko silläkään loppujen lopuksi kovin isoa merkitystä? Kävi miten kävi. Hienoa, että meillä on A-junnuissa viiltävä rosteri. Se on kuin rahaa pankissa. Se kai suurinta osaa meistä joka tapauksessa lämmittää.

Minäkään en pidä mitenkään ihmeellisenä sitä, että kannattajilla on erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä. Tuskin niistä kannattaa tehdä itseään isompaa numeroa. Onpahan seuran linjan mukaista kanssaelämistä. Jotkut ovat jonkin asian puolesta ja jotkut vastaan. Fiksuimmat vielä perustelee näkemyksensä, varsinkin kysyttäessä.

Muutenkin olen vähän allerginen kannattajien lokeroimisessa. Kaikki kannattajat ovat tarpeellisia. Jokainen tekee sen oman kiinnostuksensa asteen, varojensa ja intohimonsa mukaan. Siellä kukaan ole sen parempi tai huonompi fani. Takinkääntäjät on luku sinänsä.

Voihan se olla, että IFKssa on tehty päätös jo, että näillä valmentajilla mennään tämä kausi ja jopa seuraava. Jos niin olisi, on tietty turha marista henkilömuutosten perään. Sitten mennään näillä, vaikka kukat hampaissa. Jos päätös osoittautuu virheeksi, toivottavasti siitä edes otetaan opiksi. Nep-nep, pääsinpäs sanomaan.
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Kultanen

Viestin lähetti Punainen Vaara
Boston on antanut eilen farmiin lähettämälleen puolustajalle luvan palata Suomeen.

"Seura antoi kolme vaihtoehtoa: olla täällä koko kausi, palata Suomeen tai ostaa sopimus ulos, Kultanen sanoi.
- En aio hätäillä, yritän katsoa ensin, mitä NHL:stä löytyy.

Lähde: Iltasanomat

Toivottavasti palaa Suomeen ja tulee vahvistamaan puolustustamme.

PENTTI: FAKSI LAULAMAAN

Ehdottomasti!!! Nyt Pena jumaleissön hereillä! Puolustus tarvitsee Kultasta.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Kultanen

Viestin lähetti Punainen Vaara
Boston on antanut eilen farmiin lähettämälleen puolustajalle luvan palata Suomeen.

"

En tiedä miten monta kirjoitusta Kultasen mahd. paluusta (siis toivomus, ei tieto) olen kirjoittanut näille palstoille mutta riittävästi. Nyt se on sitten aika lähellä ellei Pena totea ettei ole käyttöä.
Sanon sen jo nyt: tervetuloa kotiin!!

Pakkipari Karalahti + Kultanen ei olis ihan huonokaan vaihtoehto.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vielä Mobergin haastattelusta...

...Oli ilo huomata,että sentään The Frank huomasi huonot peliesitykset ja puutostilat. Pentti ja Ape olisivat jatkaneet samoilla konsteilla ja kommenteilla vaikka kauden loppuun asti,huolimatta siitä,että IFK surffailee sijoilla 9-11. Moberg osaa todellakin nostaa kissan pöydälle vaikutusvaltaisine kommentteineen,jotka herättävät huomattavasti enemmän kunnioitusta,kuin purkkaa jauhavan piiskatukan,joka ei tiedä menestymisestä tuon taivaallista...

...Ehdotukset Simin vaihdosta kuulostavat hyvältä.Mitä ihmettä me teemme pelkällä nimellä punaisen paidan selässä.Odotukset Simistä olivat suuret ainakin minulla kun kauteen lähdettiin.Olin aivan haltioissani silloin kun kuulin miehen siirtyvän IFK:hon. Suureksi pettymykseksi mies on kuitenkin surffaillut parikymmentä peliä,muutamia pieniä väläyksiä lukuunottamatta...

...Eli ei muuta kuin Simicek vaihtoon ja vahvistusta puolustukseen niin rynniminen kohti kärkeä voi alkaa!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Jhag..

Viestin lähetti Nelson
Morjens Kaverij..

Mix sä tuut paljastaa juttuja jotka ei ehkä kuuluis kaikkien kuultavax..?????????????????????????

Oletko kenties jhhallixxen frendi, juu never nou?

Oikeesti.. mix sull on niin helvetinmoinen pätemisen syy.. eix vois sit keskustella HIFK.n virallisilla Fani-saiteilla, siis jos välttämättä haluut paljastaa jotain ennen virallista tiedotetta.. Mä vaan kysyn, mikä tarve sulla oikeesti on????

Se siitä.. Jermu ei pelaa tänä vuonna HIFK:ssa piste piste kölli...

T: B3 r12 p272

Kiva kun jätit koordinaatit, varo ettei talos pala:) Mixei me kaikki vaan venata virallisia tiedotteita? mixmun frendi sano et mixhjallis on paska. Mix????????Mixmekeskustellaan??mixeimeolla samaa mieltä kaikesta???mix? mix kerroit ennen virallista tiedotetta, että Jere ei pelaa tänä vuonna hifkissä?? mixhalusit päteä? mx?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Vielä Mobergin haastattelusta...

Viestin lähetti douppi

Mitä ihmettä me teemme pelkällä nimellä punaisen paidan selässä.

Niin ja ku se on ihan eri näkönenki ku niiden muiden.


...Eli ei muuta kuin Simicek vaihtoon ja vahvistusta puolustukseen niin rynniminen kohti kärkeä voi alkaa!

Oliskohan Michal Sykora kaupan? No, jos todellakin Pena olis kerrankin hereillä ja hommais sen Kultasen tänne niin voisi sanoa, että kiitosh..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Maailmalle

Mielestäni kolmikolla Ruuru,Luttinen,Vihko on todelliset mahdollisuudet lähteä ensikaudeksi vihreän rahan perään.
Sitten,hirso,grunn,viitaluoma,häppölä,järviset jne....
heidän kohdallaan tulee NHL:llä vastaan pelikonsolille?
Ehkä muutaman vuoden jälkeen kyseiset herrat saavat mahdollisuuden,kun ensin ottavat vähän kondista ja kovuutta sarjaa varten.
cool,cool,cool.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kempes: Loistava idea, voin ottaa matsin myös -ja mieluummin- ilman hanskoja.

Rebel: Totta on teikäläisenkin puheenvuoro. Ja tarkemmin katsottuna olemme suhteellisen samaa mieltä; Matikaisen joukkueenkokoamiskyky...ei nyt ehkä huono...mutta sanotaan sitten se mielenkiintoinen. Frankin ajat eivät sittenkään sellaista kultaa ja kunniaa, mitä jotkut tuntuvat uskovan. Toki Frankin Jere -toiminta nostaa miehen ihan omaan kategoriaansa liigaympyröissä. Ja monet muutkin nimenomaan pelaajien kertomat asiat. Tunnen muutamia HIFKissä Frankin aikana pelanneita, joilla on ollut siviilipuolella erilaisia vaikeuksia. Frankilla oli aina ovi auki ja apua myös annettiin. Tästäkin syystä kunnioitan miestä. Pelaajien nimet ja ongelmat ovat sivuseikkoja, mutta ymmärtänette mitä tarkoitan. Itse tuntuma kiekkoon ei ole ollut Frankin parhaita puolia koskaan, mies ei ole itse pelannut millään tasolla.

Niin, fanien lokerointi on kai viimeinen asia, mitä kaipaamme. Minäkin olen monesti sanonut, että minulle on tärkeintä HIFK. Ei henkilöt sen ympärillä. Ja minulla on oma tapani ilmaista kantani. Sanon silloin, kun siltä tuntuu, enkä tule kitisemään jälkikäteen, mikä tuntuu olevan joidenkin mielestä parasta mahdollista faniutta. Eipähän pääse kukaan sanomaan, että miksei valitettu ajoissa?

Animal: Lopetetaan vain kiistely Qvististä, jonka henkilön olen kyllä yrittänyt jättää asian ulkopuolelle. Sinä väität, että kyseessä ei ollut kytkykauppa eli pakko ottaa, minä väitän että oli. Minulla ei ole mitään syytä vetäytyä väitteestäni, eikä näköjään sinullakaan. Pattitilanne. Luttisen tiedän oikeasti pahoittaneen mielensä asian johdosta, mutta eiköhän hänkin ole kasvanut asian yli. Ainakin pojat pelaavat samassa ketjussa A:ssa. Käykää muuten katsomassa Luttisen FPS-matseja, jos mahdollista. Kaverin otsassa lukee HIFK, varmaan jo synnytyslaitokselta asti. Sen verran rouheaa on pelityyli, röyhkeys ja asenne.

Mihin perustuu, Animal, mielipiteesi muuttuminen Nielikäisen suhteen? Ellen väärin muista, olit yksi kärkipäässä adressin "Pasi HIFKiin" allekirjoittaneista? Vieläpä erinomaisen 10-kohtaisen perustelun kera. Johtunee siitä, että tiedät Pasin pelaavan jossain muussa liigajoukkueessa vielä tällä kaudella? Maple Leafin, pastori sillin ja muiden ei-hifkiläisten mielipiteet Nielikäisestä eivät voisi kiinnostaa minua vähempää. Sen sijaan hifk-fanien, jotka matseissa käyvät, mielipiteet ovat kiinnostavia, sillä ne vaikuttavat Pasin asioiden etenemiseen. Tämä on fakta. Voisitteko meipölliif ja silli käydä heittämässä Pasi-angstinne tuonne Nielikäis-ketjuun? Täällä puhutaan koko HIFKistä.

Lopuksi vielä se, että tietenkin täällä on syytä säilyttää kirjoittajien anonymiteetti ja tänne voi kirjoitella vaikka itse Pena, Hjallis tai Jortsukin ihan vapaasti. Minua vain niiiiiiiiiiiin vitutti joidenkin Animalin kirjoituksien suora yhteys Matikaiseen. Tietenkin tiedän, että Animal ei ole Matikainen kuitenkaan. Pahoitteluni tästä - diplomatia ei ole vahva puoleni. Mutta kova halu ja usko olisi nähdä vielä joskus jäällä se HIFK, joka pyyhkii jäätä Jortikan taito-Jokereilla.

Ja sanokaa mun sanoneen: vaikka HIFKissä olisi kaikki kunnossa jäällä, laidat paukkuisivat, nyrkit heiluisivat, otsikot kirkuisivat ja kärjessä oltaisiin, niin täällä kävisi edelleen tunteet kuumana. Minä vilpittömästi diggaan tätä The Ketjua ja kaikkia nätä elämää suurempia tunteenpurkauksia ja väittelyitä.

EDIT: Vielä loppuun nimispekulaatioista. Ipa-matsissa oli HIFKin vieraana monihenkinen seurue Tsekistä. Mukana olivat mm. nimet Prohazcka, Jacek....etc. Osa oli agentteja, osa oli pelaajia. Mielenkiintoista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti JHag
Vielä loppuun nimispekulaatioista. Ipa-matsissa oli HIFKin vieraana monihenkinen seurue Tsekistä. Mukana olivat mm. nimet Prohazcka, Jacek....etc. Osa oli agentteja, osa oli pelaajia. Mielenkiintoista.

Nonii... kuulostaa erittäin hyvältä. Ei muuta kun ruletti pyörimään ja toivomaan, että nolla ei satu IFK:n kohdalle!
 

Punamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ipa-pelin vieraista

Rolle Carlssonilla oli myös vieraita aitiossaan - Noutaja Kautonen ja legendaarinen punainen kuutonen eli Ahlroosin Kim.

Näistä ensin mainittu olisi itse asiassa nykyisessä pakistossa varmaan vahvistus.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti JHag
Maple Leafin, pastori sillin ja muiden ei-hifkiläisten mielipiteet Nielikäisestä eivät voisi kiinnostaa minua vähempää. Sen sijaan hifk-fanien, jotka matseissa käyvät, mielipiteet ovat kiinnostavia, sillä ne vaikuttavat Pasin asioiden etenemiseen. Tämä on fakta. Voisitteko meipölliif ja silli käydä heittämässä Pasi-angstinne tuonne Nielikäis-ketjuun?

Näin siis JHagin yksimielisellä päätöksellä olen "ei-hifkiläinen"? Pahus. Nyt minun tulee repiä päiväkirjoistani neljännesvuosisadan verran sivuja pois. Noinkohan ennätän ennen illan Ässät-peliä?

JHag on oikeassa siinä, että Pasi-angstini olisi kuulunut Nielikäis-ketjuun. Tästä pyydän anteeksi, mutta painotan, ettei minulla ole varsinaista Nielikäis-angstia. Miksi olisi? Jokainen pelaa tavallaan ja taidoillaan. En vain näe Nielikäisen pelitapaa varsinaisena jääkiekon riemujuhlana.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Maple Leaf
Näin siis JHagin yksimielisellä päätöksellä olen "ei-hifkiläinen"? Pahus. Nyt minun tulee repiä päiväkirjoistani neljännesvuosisadan verran sivuja pois. Noinkohan ennätän ennen illan Ässät-peliä?


Jos olet ollut 25 vuotta HIFKiläinen, niin miksi et kehtaa laittaa suosikkijoukkueesi paikalle HIFKiä SM-liigaa edustamaan? Mitä häpeämistä siinä on? Lisäksi yksimielinen päätökseni koski vain itseäni: minun mielestäni...Muiden puolesta en voi päätöksiä tehdä tietenkään. Minua vain ihmetyttää, että kohta "suosikkijoukkue" on tyhjä SM-liigan osalta. Täällä yleensä tunnustetaan väriä. Mutta lepo vaan.

edit: editointia
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti JHag

Vielä loppuun nimispekulaatioista. Ipa-matsissa oli HIFKin vieraana monihenkinen seurue Tsekistä. Mukana olivat mm. nimet Prohazcka, Jacek....etc. Osa oli agentteja, osa oli pelaajia. Mielenkiintoista.

Mikäli nämä "pelaajat" olivat myös kaikki tsekkejä niin ihmettelen mikäli IFK olisi edelleenkin kiinnostunut heistä. Jatkuva narina siitä, että pilaavat joukkuehengen ja asenne on päin persettä.
Ja tämä narina ei koske pelkästään IFK:ta. Selitykseksi ei kelpaa hinta-laatu suhde.
 

Edd13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EDIT: Vielä loppuun nimispekulaatioista. Ipa-matsissa oli HIFKin vieraana monihenkinen seurue Tsekistä. Mukana olivat mm. nimet Prohazcka, Jacek....etc. Osa oli agentteja, osa oli pelaajia. Mielenkiintoista. [/B][/QUOTE]

Saattaapa kyllä noiden tsekkitähtien osoite olla ennemmin tampere kuin helsinki.
Ja kaikki Hifk henkiset nyt sitten joukolla messukeskukseen katsomaan kun alpo kattaa joulupöytää Marco Bjurströmin kanssa. Kyllä alpolla nyt aikaa joulupöydän kattamiseen löytyy, mutta ei Ifk:n valmentamiseen...
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, siinä on Hifk:in ongelma, valmentaja joka ei ole sitoutunut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Faiting for

Tiedän että tämän kysymyksen paikka saattaisi olla paremmin the other page,mutta kysynkin:mikä on pasin omien sivujen osoite.
Kohta alkaa bissen otto himassa ja näkökenttä senkun laajenee.
cool,cool,cool.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti JHag
Jos olet ollut 25 vuotta HIFKiläinen, niin miksi et kehtaa laittaa suosikkijoukkueesi paikalle HIFKiä SM-liigaa edustamaan? Mitä häpeämistä siinä on? Lisäksi yksimielinen päätökseni koski vain itseäni: minun mielestäni...Muiden puolesta en voi päätöksiä tehdä tietenkään. Minua vain ihmetyttää, että kohta "suosikkijoukkue" on tyhjä SM-liigan osalta. Täällä yleensä tunnustetaan väriä. Mutta lepo vaan.

Hyvä pointti. Ehkä pidin asiaa rekisteröityessäni niin itsestäänselvyytenä, etten vain huomannut sitä koodata, aivan kuten hengittäessään ei mieti keuhkojaan tai kävellessään jalkojaan. Käynpä lisäämässä. Lepoa en kuitenkaan nyt ota, vielä riittää jännitettävää HIFK:n otteissa.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Eihän mistään kytkykaupasta ollut kyse eikä siitä, että joku hyökkäisi Qvistin kimppuun. On helvetin raikasta kun fanien sisälläkin on erimielisyyttä ja oppositio toimintaa, mutta "Elukka" kerro miksi luet liian usein toisten kirjoituksia eri tavalla kuin ne on kirjoitettu?

Ihan oikeasti, jos otsasi alapuolella olevat kaksi(?) mollukkaa eivät ole hahmottaneet mitään kirjoituksia kytkykaupasta, niin pyydä Håkania tavaamaan ne sinulle. Jos ei Håkankaan löydä, niin pyydä vaikka privaatisti minulta apua niiden tavaamisessa.

Käsitellään sen jälkeen lisää sitä, että kuka mitäkin on kirjoittanut ja miten ne luetaan.

Viestin lähetti JHag
Mihin perustuu, Animal, mielipiteesi muuttuminen Nielikäisen suhteen?


Ei mihinkään. Mielipide ei ole muuttunut. Kuten selvästi kirjoitin, niin kysymys vain jäljitteli omaa logiikkaasi. Totesin aivan selvästi, että minä arvostan Nielikäistä hänen omassa roolissaan.

Yleisesti keskusteluun:

Joissakin kohdin on ilmeisesti ymmärretty väärin se, mitä Frank oikeasti haastattelussa sanoi. Frank ei ehdottanut Simicekin vaihtoa. Moberg totesi, että odotuksiin nähden hän on ollut pettymys. Toleranssia löytyy vielä, mutta ei loputtomiin.

Simicek on siitä mielenkiintoinen mies, että aika moni varmaan muistaa miten määrätyiltä tahoilta (jääköön nyt mainitsematta..)oltiin kovaan ääneen kertomassa HIFK-laisille miten HIFK sai Simicekistä lähes sairaalakuntoisen pelaajan. Yllättävän usein mies on kuitenkin kaukalossa nähty, eikä sairaalassa.

Totta on, että Simicek ei ole vastannut koko kautta ajatellen odotuksia. Viime aikoina on tosin nähty merkkejä paremmastakin. Viiden viime matsin saldo on 1+4 ja kovuuttakin on nähty. Ei miitää mykistävää peliä, mutta se alkaa olemaan jo sellaista peliä mihin voi olla tyytyväinen. Ässiä vastaan nähtiin todella upea maali tshekeiltä. Kantor->Simicek->Zidlicky->Verkko heiluu. Saumatonta yhteispeliä.

Simicek on taitava ja pinnoja tulee varmasti, jos koko joukkueen peli toimii. Itse odotan herralta huomattavasti enemmän aktiivisuutta viisikkopuolustukseen. Jos puolustaminen sujuu nykyistä paremmin, niin silloin vaisua saldoa hyökkäyspäässäkin voi katsella enemmän läpi sormien. Mitään kahden suunnan erikoismiestä Simicekistä ei saa tekemälläkään, mutta jos tahtoa löytyy ja asenne on kunnossa, niin silloin kiekoton pelikin sujuu nähtyä paremmin.

Mutta kuten sanottu, viime aikoina peli on sujunut paremmin ja samanlaisella kehityksellä Simicekin peliin voidaan olla ihan tyytyväisiä.
 

Hanska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääkaupunkiseudun joukkueet
Viestin lähetti TheAnimal
Yleisesti keskusteluun:

Joissakin kohdin on ilmeisesti ymmärretty väärin se, mitä Frank oikeasti haastattelussa sanoi. Frank ei ehdottanut Simicekin vaihtoa. Moberg totesi, että odotuksiin nähden hän on ollut pettymys. Toleranssia löytyy vielä, mutta ei loputtomiin.

Mutta kuten sanottu, viime aikoina peli on sujunut paremmin ja samanlaisella kehityksellä Simicekin peliin voidaan olla ihan tyytyväisiä.


Kuules "Pro IFK"-Elukka, pieni vihje sinulle; ÄLÄ SELITÄ KOKO AJAN!

IFK-lätkä on 90-luvun alusta asti ollut yhtä helvetin alamäkeä, välissä yksi kahden vuoden lottovoitto joka ei valitettasti toistu.
On hauskaa että sinä omassa lätkämaailmassasi viihdyt ja jaksat uskotella itsellesi että hyvin on hommat hoidossa, mutta kun näin ei nyt vain ole.

Tiesitkö muuten että HPK-valmentaja Jortikka kysyi aikoinaan erätauolla omalta "luottopakki" Marttilalta: "Onko kusta päässä"?....
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
HIFK.n virallisilla Fani-saiteilla

"eix vois sit keskustella HIFK.n virallisilla Fani-saiteilla, siis jos välttämättä haluut paljastaa jotain ennen virallista tiedotetta.. "

Hei Nelson, onks tietoo, kerro linkkitieto meille muillekin punaisille, jotka olemme tuota fanisivu-palvelua HIFKiltä jo jonkin aikaa odotelleet ?? ;-)
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Katselin tilastoja tuolta sm-liigan sivuilta ja kyllä Pasi Saarisen +/- tilasto on järkyttävän huono eli -8.Saarisen jälkeen Hifkiläisistä tulee H.Pikkarainen -5 ja Hedberg -3 eli Saarinen on kyllä omassa sarjassaan.
Miinuksella ovat myös Viitaluoma,Simicek,IPikkarainen,Vopat,Luttinen,Järvinen,Hirso,Häppölä,Grunn ja Pärssinen.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Viestin lähetti TheAnimal

Simicek on siitä mielenkiintoinen mies, että aika moni varmaan muistaa miten määrätyiltä tahoilta (jääköön nyt mainitsematta..)oltiin kovaan ääneen kertomassa HIFK-laisille miten HIFK sai Simicekistä lähes sairaalakuntoisen pelaajan. Yllättävän usein mies on kuitenkin kaukalossa nähty, eikä sairaalassa.

Simicek on taitava ja pinnoja tulee varmasti, jos koko joukkueen peli toimii. Itse odotan herralta huomattavasti enemmän aktiivisuutta viisikkopuolustukseen. Jos puolustaminen sujuu nykyistä paremmin, niin silloin vaisua saldoa hyökkäyspäässäkin voi katsella enemmän läpi sormien. Mitään kahden suunnan erikoismiestä Simicekistä ei saa tekemälläkään, mutta jos tahtoa löytyy ja asenne on kunnossa, niin silloin kiekoton pelikin sujuu nähtyä paremmin.

Tervettä Simistä nyt ei millään muotoa enää saa. Polvet tulevat haittaamaan miehen kiekkoilijan uraa loppuun saakka. Todennäköistä on että tilanne pahenee ikää kertyessä. Siitäkin huolimatta ainakin minä olisin valmis miehen riveihimme ottamaan jos vain mahdollista olisi. Hinta on tietysti ratkaiseva asia. Samassa kunnossahan mies ei ole kuin edellisellä suomen vierailulla. Onko tähän sitten vaikuttanut miehen pari viime vuotta mitkä on treenattu omatoimisesti? Olisko mahdollista että nyt useampia kuukausia Sm-Liiga porukan mukana harjoiteltuaan Simi alkaa todella päästä vauhtiin? Vauhtiin päästyään tätä miestä ei helposti pysäytetä.

Olen edelleen sitä mieltä että vieläkään ei kannata kauheasti ohota noista loukkaantumisista. Miehen polvet ovat paskana. Se on varma. Ei tavita kuin yksi lievähkö polven vääntymä niin loppukausi on jo vaarassa. Sitä nyt ei varmasti toivo kukaan. Minä ainakin toivon tälle loistavalle päälikölle vain kaikkea parasta. Niin lähtemättömän vaikutuksen minuun Hämeenlinnan aikoinaan teki. Tulin HÄNTÄ varten jopa katsomaan Nordenille Kerhon peliä. Valitettavasti ei silloin pelannut. Olikohan kuumeessa?;) No Rinkelillä hetki sitten suosikkini näin ja pelaisi suhteellisen vahvan pelin.

Puolustus pelaamiseen miehellä ei ainakaan Kerhon aikoihin ollut mitään mielenkiintoa. Niipä Simin ja Vlasakin ketjuun oli silloin istutettava täysin omaa päätä pelaava sentteri Savijoki. Muutamia kertoja yritettiin koota myös tseking-line eli Simi-Vlasak-Tenkrat. Näistä kokeiluista ei kuitenkaan mitään ihmeelistä kertynyt kun kukaan ei viitsinyt oman siniviivan alle poiketa. Simi onkin parhaillaan kun hänelle antaa vapauksia kentällä ja sijoittaa ketjuun myös yhden omaa päätä varmasti pelaavan sentterin. esim. Sihvonen olisi varmasti loistava.

Nämä nyt sitten vain minun mielpiteitä.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti TheAnimal
Ihan oikeasti, jos otsasi alapuolella olevat kaksi(?) mollukkaa eivät ole hahmottaneet mitään kirjoituksia kytkykaupasta, niin pyydä Håkania tavaamaan ne sinulle. Jos ei Håkankaan löydä, niin pyydä vaikka privaatisti minulta apua niiden tavaamisessa.

Käsitellään sen jälkeen lisää sitä, että kuka mitäkin on kirjoittanut ja miten ne luetaan.


Yks puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä. Pattitilanne jatkuu.

Minä viittasin JHagin kirjoitukseen, johoin otit kantaa, en yleisesti mitä asiasta on kirjoitettu. Amen.

Mistäs tällainen "Ralli"mainen- vittuilu nyt on kehittynyt?
Peace, man.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Pärde
Pärssinen on muistini mukaan +4. Lukemat tais mennä, +19, -15 eli +/- 4.

Voi olla että liigan tilastot on myöhässä taas kerran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös