Viestin lähetti sam_gebir
Ralli?
Olet asiassa yhtä kuutamolla kuin sinun osakeyhtiölaki tai kiekkoosaaminen. Pahinta on näissä sivuissa se että joku mahdollisesti vielä uskoo sinun tai Brewerin juttuja kyseisistä osakejutuista kun eivät lue ketjuja kokonaan läpi, ja väärä tieto lähtee turhaan eteenpäin.
Pitäisikö minunkin ruveta arvelemaan kuka sinä olet?
Oliskohan Ty*mä?
Keskity jatkossa omiin juttuhin jookos!
Ei tätä kaveria voi olla rakastamatta, siis kerrassaan loistavaa! Jos sait tuosta lainaamastasi jutustani paskapuheen aikaiseksi niin onneksi olkoon! En ollut alkuunkaan varma asiasta (siitä on jokseenkin kauan kun noita lakikirjoja tuli selailtua), siksi muotoilin asian ikäänkuin, junou, kysymykseksi? Siihen tuli oikaisukin jopa kahdelta taholta lähes välittömästi, joten hommaan tuli selvyys varmaan muillekin! Anteeksi tyhmyyteni, mutta meillä maallisilla olennoilla on tapana joskus tehdä virheitä, mikä ei tietenkään koske kaikkitietäviä oraakkeleita (jollainen sinunkin täytyy olla, ei tuota tiedon määrä voi muuten käsittää).
Ja mikä minun kiekko-osaamisessa on vikana? Eikö minun mielipiteeni ole ihan yhtä pätevä kuin kenen tahansa ammattilaisen? en katsele ehkä kiekkomaailmaa ihan yhtä läheltä, mutta ymmärrän kuitenkin itse pelistä sentään jotain. Katsomon lehtereillä ja puulaakisarjoissakin saa sentään jonkunlaisen käsityksen lajin hienouksista. Jos Jatkoaika on tarkoitettu vain tosi ammattilaisille, niin vetäydyn nöyrine mielipiteineni takavasemmalle.
Ja pahoitteluni tästä Ralli-vertauksesta, mutta jutuissanne on niiiin paljon samaa tyyliä, että väkisinkin tulee mieleen että oliskohan sittenkin...?
Mutta ei tässä mitään, ripottelen tuhkaa päälleni ja vetäydyn kolooni häpeämään itseäni. Haluan vielä kiittää sinua, oi herra Gefilus, siitä että jaat viisauttasi meidän maan matosten kanssa. Nöyränä hyväksymme että harmaat ja harvat aivosolumme eivät millään yllä sinun jumalalliselle tasolle, ja vaikenemme mykistyneinä kuuntelemaan viiltäviä ja tarkkaakin tarkempia analyysejäsi. Olen sanaton. Mykistynyt. Miten voi joku tietää noin paljon jääkiekosta? Kerro meille salaisuutesi oi Asidofilus, miten sinusta on tullut noin jumalattoman fiksu? Ihan kateeksi käy ettei itselläni ole samanlaista valaistunutta näkemystä ja tietämystä kaikkeen.
Vielä jos kykenet antamaan vastauksen yhteen minua jo pitkään askarruttaneeseen kysymykseen, lupaan perustaa uskonnon jonka tehtävä on vain lukea sinun ajatuksiasi, oi valaistunut messiaamme. Siis tässä lähtee: "... .... no perkele, en sitten muistanut sitä tässä hätäpäissäni kun olin varma että lopultakin olen kohdannut niin viisaan ihmisen joka siihen osaa vastata.
Minä maan matonen keskityn vastaisuudessa vain omiin juttuhini. (jos vielä kerrot mitä nämä juttuhit ovat, jotta voisin niihin keskittyä, olisin kiitollinen, mutta nytkin olen jo paljon viisaampi kuin aiemmin päivällä, siis monet kiitokset vielä kerran)