Viestin lähetti Metukka
Vaikuttaa siltä, että täällä muutamat aktiivisimmat agitaattorit ovat aloittaneet Suhosen henkilökohtaisen vainoamisen ja onnistuneet yllyttämään siihen muutkin mukaan.
Jos jotain todellista muutosta halutaan saada aikaan pitää se puhdistaminen aloittaa Suhosen yläpuolelta ja menköön Suhonenkin siinä mukana, mutta monelleko ex-valmentajalle ja pelaajalle pitää maksaa palkkaa ennen kuin tajutaan että se itse mätäpaise ei ole Suhonen. Matikaisessahan, joka lienee
joukkueet suurimmaksi osaksi rakentanut, ei tietenkään ole mitään vikaa vaikka se palkkaa ja haaskaa rahaa menemään ilman mitään vastuuta urheilullisesta menestyksestä.
Kamoon Metukka. Ensinnäkin, on aika raflaavaa nimittää kritisoijia agitaattoreiksi ja kansankiihottajiksi, kun mielestäni olemme perustelleet kritiikkiä ja kritisoineet tekemisiä, ei henkilöä henkilönä. Sekä JHag, että minä olemme useammassa kirjoituksessa pitäneet Apea viisaana ja fiksuna miehenä, eikö totta?
Esitänkin Sinulle muutamia kysymyksiä, joihin toivon Sinun jaksavan vastata:
1. Oletko Sinä tyytyväinen IFKn peliin kokonaisuutena, unohtaen tappioputket ja alkukauden voitot?
2. Oletko Sinä tyytyväinen siihen, ettemme käytä aikalisiä?
3. Oletko tyytyväinen siihen peluutukseen, että kaikki kentätä pelaa yhtä paljon ja tasaisesti vuorotellen?
4. Tuliko sinusta Jokeripelissä laittaa pakeiksi 0+0 miehet, kun näit varmasti pakkiemme yv-tilastot?
5. Oletko sitä mieltä, että Penan Pärä ja Simi hankinnat olisi tullut jättää tekemättä?
6. Onko Sinusta hyvä, ettei Ape puhu mitään matsien kuluessa?
7. Ajattelisitko nyt hyllyttäväsi Pärää, Simiä ja Vopattia?
8. Oletko tyytyväinen esim Apen Jokeripelistä antamaan lausuntoon? (Hävisimme, mutta ihan hyvä peli)
9. Tuleeko Sinusta valmentajan haukkua omiaan Iltapäivälehdistölle?
10. Uskotko olevan oikean linjan, että Ape peräänkuuluttaa vanhempien pelaajien vastuuta omien virheiden ajattelemiseen, analysoimiseen ja sitä kautta johtopäätösten vetämiseen ja toimenpiteisiin ilman, että hän neuvoo ja ohjaa?
jne jne. Vastaa jos huvittaa, mutta nämä ovat ASIOITA, jotka mietityttävät ja huolestuttavat. Asiat riitelee, ei henkilöt. Niin se aikuiselämässä pitää mennä. Kaikki tuki Apelle, jos vaan saa koneen toimimaan ja tekee duuninsa.
Penan 'suojelusta': Jos olet kirjoituksia lukenut,
- UTJtä on aika moni kaivannut, sillä Pena ei ole valmentaja, eikä ilmeisesti scouttaus ole hänen vahvimpia osaamisiaan
- mitä Penan poispotkiminen nyt auttaisi tämän hetkiseen peliin? Pena ei puutu tällä hetkllä valmentamiseen pennin vertaa
Pena on vain yksi henkilö ja duunari IFKssa. Jos hän ei duunejaan tee, helvettiin vaan. Ei tässä mitään henkilökulttia olla hänenkään ympärille rakentamassa. Hallitus vain oli tyytyväinen Penan viime kauden duuniin (lue n 3,600.000 mk tulosta, sillä kiekkomenestyksellä)
Joten, ollaan vaan eri mieltä, mutta perustellaan kanssa, eikö totta Metukka? Meille jos mihin, mahtuu erilaisia näkemyksiä. Sehän tässä seurassa kiinnostaakin.
Sana vielä siitä kansankiihotuksesta. Siinä minua kiinnostaa vaan se toinen sukupuoli ja niistäkin vain pieni osa, koska olen oppinut: kaikkea ei voi saada.