No kyllä tuo ilmaisu oli täysin selvä. Ei tuota voi tulkita mitenkään muuten kuin väitteeksi jonka mukaan yhdeksän kilometrin matkaan kuluu 1h45-2h per suunta.
PK-seudulla ei ole mitenkään harvinaista että työmatkaan menee julkisilla edestakaisin 1h45-2h. Tosin yhdeksän kilometrin matkaan tuohon kestoon pitää olla jo aika huono asuinpaikka/työpaikka -yhdistelmä.
Tähän nyt ei voi mitään kommentoida koska kuvauksesi kaverin työmatkareitistä on niin vaillinainen. Ainoastaan maininta että pituus on yhdeksän kilometriä ja kulkee Teollisuuskatua. Tuo jättää aika paljon vaihtoehtoja ja en minä nyt sentään mikään selvänäkijä ole.
Mutta samapa tuo. Tuo alkuperäinen väite matkan kestosta oli vaan jo niin älytön että oli puututtava vaikkei asia minua muuten liikuta. Tai sen verran liikuttaa että nimimerkki
@Vahva tunne taisi sen jo ottaa todesta. Hyvä esimerkki siitä että palstoilla voi kirjoitella kaikenlaista huuhaata ja joku voi sen jopa uskoa. Toisaalta jos joku viitsii asiaan tarttua niin huuhaasta jää kyllä kiinni.
Nyt täytyy kuitenkin jatkaa muita hommia, joten minun osaltani saa olla tässä.