Ja samalla ovat nauttineet verovaroin subventoiduista fasiliteeteista. Hinnat on olleet teille niin halvat, että "jos haluatte tehä niin tehkää omin rahoinenne". Ei mun vuokranantajana tarvitse antaa lupaa vaikka maalata seiniä, mutta voin sanoa, että senkun maalaat jos haluat ja maksat ite.
Jokerien värit tulee logosta. Joka yhtä kauden haksahdusta lukuunottamatta ovat olleet virallisessa kontekstissa käytännössä aina samat. Punainen ja keltainen.
Ifk:n logo on sininen. Jos sitä punaista plagioitua kissaa ei lasketa. Tai sitä tähteä. Tai sitä toista tähteä. Ehkä teidän itsenne tulisi miettiä tätä identiteettiasiaa. Ifk ei voisi ikinä vaihtaa pelipaidan (pää)väriä. Me voidaan. Koska se logo.
Arvostan kyllä ifk:n brändiä ja siltä osin nämä seurat ovat kasvattaneet toinen toisiaan. Nyt molemmat ovat tältä osin olleet oman onnensa nojassa. Nyt on yhteinen vuokrasolu, ehkä kohta pelataan jo samassa sarjassa. Se vie molempia eteenpäin.
IFK on aina pääväriltään PUNAINEN. Sitten lisukkeena sininen ja valkoinen korosteena...
Mun 90 luvun Jokerit oli valkoinen ja vaalean sininen pelipaidaltaan hopeisine Hackman pottineen ellen väärin muista. Sen jälkeen on ollut teema paitoja paljon(kaikissa väreissä) ja siirrytty uusin väreihin. Olikohan sininen jopa pääväri jossain vaiheessa? En muista...
Mutta turhaan täällä haastetaan mun mielestä riitaa.... tehdään siitä E1 keltainen, joka on IFK vieraskatsomo, punainen väri pysyköön päävärinä ja sopivasti sinne E1 alapuolelle Jokereille omia värivalintoja.
Mua ei ainakaan haittaa... kuitenkin IFK pysyy siinä pääisäntänä, mutta kuten täällä mainittu niin ravintola palveluista IFK saa rahaa. Otetaan HJK Euromatsi linja, että ei mitään ruokaa(ainakaan sämpylöitä ;) ) saa tuoda matsiin! Meiltä vietiin viimeksi HJK Euromatsissa oman maan hernepussi lapsilta, joka oli aika turhauttavaa... tosin jemmattiin se sisään tulessa sopivaan paikkaan, johon kukaan ei pääse ja lapset sai Klubipäädyssä syödä ne toisella puoliajalla, kun hain ne sieltä....