Helsingin jäähalli

  • 453 755
  • 2 096
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja sama koskee vielä isommassa ja vakavammassa kuvassa yhteistyötä ja osallisuutta Venäjän toimintaan
Ei jaksais samaa vanhaa virttä.
Mutta kun ette nyt muutakaan keksi.
Tsekatkaa ja laskekaa nyt ensin, kuinka monta pelaajaa siellä teillä pelaa tai on pelannut,
jotka "olivat "osallisena Venäjän toiminnassa".
Ihan niitä samoja likaisia ruplia ne kaikki valmentajat ja pelaajat siellä keräsi kuin Jokeritkin.

Jatkakaa nyt hyvät ihmiset jo eteenpäin.
Katkeruus rumentaa.

Ja Nordis.
Onhan se aika kivikasa, kolkko ja vanha.
Olosuhteiden pakosta siellä kai ollaan molemmat jengit.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Itäkytköksistä ja -perinteistä puhuttaessa muistettakoon myös se, että ensimmäiset venäläiset liigassa nähtiin Jokereissa 1975–1976 ( puolustaja Valeri Kuzmin ja päävalmentaja Boris Majorov). Seuraava itähankinta Liigaan oli NMakarov 1982-1984 (Jokerit). Muut liigajengit alkoivat hankkia venäläisiä vasta 1989 alkaen, kun kommunistien sortokoneisto oli menettänyt otteensa itänaapurissa. Eli vain tuo yksi Liigajoukkue veti YYA-linjaa, ihme kun eivät vielä liittyneet TUL:n aikoinaan. Että sellaista kiekkohistoriaa, mutta pohjustaa osaltaan myös sitä, miksi Putinin KHL halusi juuri Jokerit sinne. ”Organisaatiolle ennestään tuttu”.
 

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin nuorempana kannattajana näen että tää täys viha/vittuilu toista kohtaan on yhtä kulunut juttu mitä tori.fi ostetut käytetyt alusvaatteet parilla eurolla.

Yhdessä paljon parempi mennä eteenpäi. Toki pieni kilpailuhenkisyys ja sellainen hyvänmielinen vittuilu kuuluu asiaan ja on vaan tervettä. Itsekin olen parhaillaan kihloissa naisen kanssa jonka isä on ifk fani ja kihlattu myös. Leikkimielinen pieni piikittely kuuluu asiaan, mutta justiinsa noi ryssä ulinat ja toiseen suuntaan kaikki pissa på ifk on nii kulunutta. Jos yhdessä tultaisiin snadisti toisia vastaan ja pidettäisiin sellanen hyvä kilpailuhenki yllä, nii saatais muuten vitusti enemmän aikaan. Stadilainen kiekko takas kartalle.

Ja mitä halliin tulee, niin kyllä sitä nyt nöyränä pitää tulla kun ollaan ns. vieraita talossa. Paljon kiitosta punaisille kun antavat tilaa. Ifk:n halli se on. Mun mielestä on ihan täysin okei että tehdään hallia neutraalimmaksi, nykytilanteen nähden, mutta samalla kulutkin jaetaan.

Oisko aika siirtyä jo eteenpäin? On meillä kuiteski turku ja turkulaiset joita kohtaan saa aina vittuilla niin paljon kun sydämestä halajaa :)
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itäkytköksistä ja -perinteistä puhuttaessa muistettakoon myös se, että ensimmäiset venäläiset liigassa nähtiin Jokereissa 1975–1976 ( puolustaja Valeri Kuzmin ja päävalmentaja Boris Majorov). Seuraava itähankinta Liigaan oli NMakarov 1982-1984 (Jokerit). Muut liigajengit alkoivat hankkia venäläisiä vasta 1989 alkaen, kun kommunistien sortokoneisto oli menettänyt otteensa itänaapurissa. Eli vain tuo yksi Liigajoukkue veti YYA-linjaa, ihme kun eivät vielä liittyneet TUL:n aikoinaan. Että sellaista kiekkohistoriaa, mutta pohjustaa osaltaan myös sitä, miksi Putinin KHL halusi juuri Jokerit sinne. ”Organisaatiolle ennestään tuttu”.
Olisi sinne KHL:n muutkin halunneet jo ennen Narreja. Nimittäin ainakin Espoo Blues olisi sinne halunnut mutta jääkiekkoliitto esti. Narrit sai sitten luvan....
 

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näin nuorempana kannattajana näen että tää täys viha/vittuilu toista kohtaan on yhtä kulunut juttu mitä tori.fi ostetut käytetyt alusvaatteet parilla eurolla.

Yhdessä paljon parempi mennä eteenpäi. Toki pieni kilpailuhenkisyys ja sellainen hyvänmielinen vittuilu kuuluu asiaan ja on vaan tervettä. Itsekin olen parhaillaan kihloissa naisen kanssa jonka isä on ifk fani ja kihlattu myös. Leikkimielinen pieni piikittely kuuluu asiaan, mutta justiinsa noi ryssä ulinat ja toiseen suuntaan kaikki pissa på ifk on nii kulunutta. Jos yhdessä tultaisiin snadisti toisia vastaan ja pidettäisiin sellanen hyvä kilpailuhenki yllä, nii saatais muuten vitusti enemmän aikaan. Stadilainen kiekko takas kartalle.

Ja mitä halliin tulee, niin kyllä sitä nyt nöyränä pitää tulla kun ollaan ns. vieraita talossa. Paljon kiitosta punaisille kun antavat tilaa. Ifk:n halli se on. Mun mielestä on ihan täysin okei että tehdään hallia neutraalimmaksi, nykytilanteen nähden, mutta samalla kulutkin jaetaan.

Oisko aika siirtyä jo eteenpäin? On meillä kuiteski turku ja turkulaiset joita kohtaan saa aina vittuilla niin paljon kun sydämestä halajaa :)
Tähän vahva sama joka kohtaan!
En edes viitti lukea kuin pari viimeisintä viestiä (olen vaan ihmetellyt päivän-pari, miksi ketju on ylhäällä). Antakaa nyt puolin ja toisin jo olla.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Pahoittelen myös omalta osaltani off-topicia. Mutta minäkin toivoisin, että sitä pahimmillaan ollutta toksisuutta puolin ja toisin ei enää olisi, kun ennemmin tai myöhemmin (ehkä jo ensi kaudella?) taas samalla sarjatasolla pelataan. Rakastan vastakkainasettelua ja tunteita, joita nämä seurat parhaimmillaan tuottavat toisilleen, ja odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, kun taas kaukalossa vastakkain kohdataan, mutta en haluaisi sitä äärimmäisen vihamielistä ja aggressiivista meininkiä, kummaltakaan puolella.

Pidetään ilo ja kunnioitus mukana, vaikka vastakkainasettelu asiaan kuuluukin.

Nordiksesta voin vielä sanoa; Se on ifk:n halli, ei Jokereiden. Iso kiitos Helsingin kaupungille, että sinne päästiin, ja tulevaisuus on varmasti eri halleissa jatkossakin. Jokerit voi tehdä ottelutapahtumistaan omannäköisen, ja ifk omannäköisen omissa tapahtumissaan. Hyvin sinne yhdessä mahdutaan.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähän vahva sama joka kohtaan!
En edes viitti lukea kuin pari viimeisintä viestiä (olen vaan ihmetellyt päivän-pari, miksi ketju on ylhäällä). Antakaa nyt puolin ja toisin jo olla.
Vihanpito aikanaan ennen narrien khl:n menoa oli ihan liiallista. Nyt kun kyseessä ei edes ole sama narrit mukana vetäjissä ei ole yhtään samaa henkilöäkään vihanpito on kyllä turhaa. Pikku piruilu on aina paikallaan kyllä.
 

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vihanpito aikanaan ennen narrien khl:n menoa oli ihan liiallista. Nyt kun kyseessä ei edes ole sama narrit mukana vetäjissä ei ole yhtään samaa henkilöäkään vihanpito on kyllä turhaa. Pikku piruilu on aina paikallaan kyllä.
110% samaa mieltä jäbäleissonin kanssa. Vihanpidossa ei oo mitään järkeä, mutta pikku piruilu aina paikallaan.

Gröhöhöm..
Kyllä Laitilan kukko Koffin voittaa!!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Olisi sinne KHL:n muutkin halunneet jo ennen Narreja. Nimittäin ainakin Espoo Blues olisi sinne halunnut mutta jääkiekkoliitto esti. Narrit sai sitten luvan....
Kale Kummola ei olisi päässyt osingoille. Siksi tämä viritelmä torpattiin.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Hyvin sinne yhdessä mahdutaan.
Oltiinhan me siellä jo kertaalleen melkein 30 vuotta , kyllä me pärjätään pari kautta lisää,
tai kauan nyt kestääkään. Garden ei varmaan ainakaan lähivuosina ole tulossa, ex-Hartwall
lienee nopeammin käytettävissä vaikka senkin tilanne on melkoinen soppa josta ei meinaa
millään tulla mitään tolkkua.

Se mikä tietysti askarruttaa on se, että koska Nordikselle joudutaan tekemään joku
mittavampi remppa, ja mitä se toisi tullessaan.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin gimmat ja K-Vantaa
Näin nuorempana kannattajana näen että tää täys viha/vittuilu toista kohtaan on yhtä kulunut juttu mitä tori.fi ostetut käytetyt alusvaatteet parilla eurolla.

Yhdessä paljon parempi mennä eteenpäi. Toki pieni kilpailuhenkisyys ja sellainen hyvänmielinen vittuilu kuuluu asiaan ja on vaan tervettä. Itsekin olen parhaillaan kihloissa naisen kanssa jonka isä on ifk fani ja kihlattu myös. Leikkimielinen pieni piikittely kuuluu asiaan, mutta justiinsa noi ryssä ulinat ja toiseen suuntaan kaikki pissa på ifk on nii kulunutta. Jos yhdessä tultaisiin snadisti toisia vastaan ja pidettäisiin sellanen hyvä kilpailuhenki yllä, nii saatais muuten vitusti enemmän aikaan. Stadilainen kiekko takas kartalle.

Ja mitä halliin tulee, niin kyllä sitä nyt nöyränä pitää tulla kun ollaan ns. vieraita talossa. Paljon kiitosta punaisille kun antavat tilaa. Ifk:n halli se on. Mun mielestä on ihan täysin okei että tehdään hallia neutraalimmaksi, nykytilanteen nähden, mutta samalla kulutkin jaetaan.

Oisko aika siirtyä jo eteenpäin? On meillä kuiteski turku ja turkulaiset joita kohtaan saa aina vittuilla niin paljon kun sydämestä halajaa :)

Kyllä sille on syynsä miksi tämä ei ole mahdollista nyt eikä varmaan tulevaisuudessakaan. Olen sanonut tämän saman jo aiemminkin täällä ja sanon sen nyt uudestaan... Toivottavasti garden on jonain päivänä valmis ja sinne ei jokereilla ole mitään asiaa edes vierasjoukkueeksi koska toivon ettei tarvitse koskaan nähdä sitä päivää että kohdattaisiin uudelleen. Se rahamäärä mikä niistä paikallistappeluista saataisiin, ei ole pelastus kenenkään taloudelle eikä siitä kukaan hyödy mitään, vain viha toisiaan kohtaa kasvaisi entisestään.

Nytkin jo IFK-fanit saa kärsiä siitä että jokerit änkesi nordikselle ja se on maalattu tai tullaan maalaamaan neutraalimmaksi sen takia että eräät ovat hoitaneet omat asiansa luokattoman surkeasti ja täten oma halli on kohta käytännössä purkukuntoinen mikäli uutiset lämmityksen katkaisusta pitävät paikkansa
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllähän se on niin, että Jokerit on vastavoima IFK:lle. Itse tykkään heittää sinne suuntaan puukkoa pilke silmäkulmassa, mutta jollain tavalla itseäni myös sisältä lämmittää takaisin tulevat jullittelut. IFK merkitsee jokerikannattajalle enemmän kuin Ilves ja samoin tekee Jokerit IFK-kannattajalle.

Olivatpa tunteet sitten negatiivisia tai positiivisia, niin niiden vuoksi urheilua seurataan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vihanpito aikanaan ennen narrien khl:n menoa oli ihan liiallista. Nyt kun kyseessä ei edes ole sama narrit mukana vetäjissä ei ole yhtään samaa henkilöäkään vihanpito on kyllä turhaa. Pikku piruilu on aina paikallaan kyllä.
Tästä samaa mieltä. Se keskinäinen nokittely meni ihan liian pitkälle ja huomio vääriin asioihin, kun molemmat keskittyi liikaa toisiinsa ja uskallan väittää, että myös menestyksen kustannuksella.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, en ihan ymmärrä sitä, että Tampereella on ”aina” ollut hyvähenkisempää kuin Helsingissä, kun ennen 1.9.2012 se oli sitä myös Stadin Derbyissä. Ja siitä oon jo aiemmin nimimerkille @Marleau kirjoittanut. Tuostakin vastenmielisestä tapauksesta on aikaa jo 12 vuotta ja jotenkin voisi kuvitella, ettei siihen enää vedottaisi, kun mietitään Jokereiden ja HIFK:n välejä. Vai mikähän se sopiva aikamääre on tällaisille tapauksille, ennen kuin niistä voidaan mennä eteenpäin? Vrt. Lampinen-Lähteenmäki -keissi.



Sama. Ei myöskään edelleenkään mene jakeluun, miten joku lätkäjoukkue voi mennä aikuisilla ja selvästi myös ihan sivistyneillä ihmisillä niin pahasti tunteisiin, että haukutaan faneista lähtien kaikki ”ry***ksi”. Nuo tuon maan kansalaiset tappavat naisia ja lapsia Ukrainassa, niin kyllähän se aika vitun mautonta on, että niputetaan Jokereiden fanit ja Jokerit ylipäätään tähän samaan kastiin.

Olihan se itsenikin mielestä paskaa, eikä niissä peleissä tullut käytyä ekaa vuotta lukuunottamatta eikä mulla käytännössä ollut omaa jengiä 10 vuoteen ja harharetkestä saa toki vittuilla, mutta tuo loputon fanien ”ry***ksi” haukkuminen on kyl lopulta aika vitun väsynyttä.



Omiin silmiin Nordis on ollut HIFK:n oma halli vuodesta 1997 ja kyllähän fakta on se, että aika nöyrin mielin sinne on syytä palata, että kiitos vaan Hjallikselle tästä.


En ole itse koskaan huudellut tai haastanut riitaa Jokereiden tai minkään muunkaan vieras- tai kotijoukkueen kannattajille, jos oon itse ollut IFK:n vieraspeliä katsomassa, koska mielestäni kaikilla on ihan täysi oikeus kannattaa omaa jengiään ja kulkea sen paita päällä peleissä tai missä sitten haluaakin.

Enkä ole myöskään mitään ry***ksi ollut narri-faneja tuolla huutelemassa, jos sitä epäilet. Mutta mitä nyt oon vaan Jokereiden fanien kanssa joskus jutellut esim. työpaikoilla, niin valitettavan usein olen vaan huomannut heissä silti sellaisen hieman myönteisemmän suhtautumisen itänaapuriamme kohtaan, jos sitä nyt vertaa meidän jengin tai minkä tahansa muun joukkueen kannattajiin. Ehkä asiaan voi vaikuttaa myös se heidän poliittinen kantansa, kun Jokereiden faneissa varmaan on enemmän just niitä Vasemmistoliiton kannattajia ja demareiden vasenta laitaa, kun mitä muiden joukkueiden faneissa keskimäärin on.

Mielestäni tämä tapaus Peltonen vs. Ben Amor oli vaan niin likainen temppu, ettei se ainakaan itseltäni ihan helpolla tule koskaan unohtumaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen sitä mieltä että tuo khl-aika, sekä tapaukset Peltonen - Ben Amor ja Lähteemäki-Lampinen
pitäisi vaan haudata ja mennä mieluummin eteenpäin, niiden vatvomisesta ei ole mitään iloa kenellekään.

Näistä kummastakin kaukaloinsidentistä on jo tovi aikaakin.

Tuo mitä sinulle huudeltiin on samaa tasoa kun eräs nuorempi mies joka huuteli minulle ja vaimolle että ollaan
h**ranpenikka-julleja kun käveltiin ydinkeskustassa IFK:n kaulaliinat päällä, typerää ja tarpeetonta.


Ymmärrän kyllä hyvin sen, että jos tämä Peltonen-Ben Amor-tapaus on jäänyt elämään niin vahvasti meidän jengin fanien mieleen, sillä eipä tollaisia tapauksia haluaisi, saati toivoisi tapahtuvan missään lätkäpeleissä. Onhan NHL:ssä myös ne Detroitin ja Coloradon faneilla edelleenkin mielessä ne ysäriluvun joukkotappelut, jotka eivät ole vieläkään täysin unohtuneet, vaikka niissä on aikaa tuplasti enemmän kun tästä meidän tapauksesta.

Mutta tosi törkeää kyllä tollainen käytös ollut, jos teille moisia törkeyksiä huudeltu keskellä kaupunkia.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tästä samaa mieltä. Se keskinäinen nokittely meni ihan liian pitkälle ja huomio vääriin asioihin, kun molemmat keskittyi liikaa toisiinsa ja uskallan väittää, että myös menestyksen kustannuksella.

ja senhän huomasi, kun Jokerit siirtyi KHLään niin IFK alkoi heti menestymään.... eiku
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Mutta tosi törkeää kyllä tollainen käytös ollut, jos teille moisia törkeyksiä huudeltu keskellä kaupunkia.
Se taisi olla melkoisessa jurrissa, eikä noteerattu asiaa mitenkään, joten se huutelu
loppui kyllä nopeasti kun kaveri ei saanut mitään vastakaikua sille mesoamiselleen.

Se onkin kaikista paras kuittailu takaisin kun jättää moisen provoilijan kokonaan
ilman huomioa.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Ihan mielenkiinnosta kyselen jää- ja laita- ja hallimainoksista. Ovat ilmeisesti HIFK:n myymiä ainakin suurin osa. Nyt kun Jokerit pelaavat koko kauden Nordiksella (jos olen oikein ymmärtänyt), niin mainokset näkyvät sitten kaikissa heidän kotipeleissään koko Mestis-kansalle. Vai vaihdetaanko ne jokaiseen peliin? Vai onko ne myyty yhteistyössä?
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Ihan mielenkiinnosta kyselen jää- ja laita- ja hallimainoksista. Ovat ilmeisesti HIFK:n myymiä ainakin suurin osa. Nyt kun Jokerit pelaavat koko kauden Nordiksella (jos olen oikein ymmärtänyt), niin mainokset näkyvät sitten kaikissa heidän kotipeleissään koko Mestis-kansalle. Vai vaihdetaanko ne jokaiseen peliin? Vai onko ne myyty yhteistyössä?

Vastaus kyllä kiinnostaa täälläkin. Muuhun en tiedä vastausta, mutta jo viime kaudella laitamainokset vaihtuivat aina joka peliin, eli Jokerit toi laitoihin omat mainoksensa.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se taisi olla melkoisessa jurrissa, eikä noteerattu asiaa mitenkään, joten se huutelu
loppui kyllä nopeasti kun kaveri ei saanut mitään vastakaikua sille mesoamiselleen.

Se onkin kaikista paras kuittailu takaisin kun jättää moisen provoilijan kokonaan
ilman huomioa.


Joo noita känniläisten huuteluita oon joskus itsekin saanut kuulla, kun oon jossain liikkunut IFK-liina kaulassa tai jokin T-paita päällä, mutta en ole ikinä noista typeryyksistä mitään välittänyt.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jaksais samaa vanhaa virttä.
Mutta kun ette nyt muutakaan keksi.
Tsekatkaa ja laskekaa nyt ensin, kuinka monta pelaajaa siellä teillä pelaa tai on pelannut,
jotka "olivat "osallisena Venäjän toiminnassa".
Ihan niitä samoja likaisia ruplia ne kaikki valmentajat ja pelaajat siellä keräsi kuin Jokeritkin.

Jatkakaa nyt hyvät ihmiset jo eteenpäin.
Katkeruus rumentaa.

Ja Nordis.
Onhan se aika kivikasa, kolkko ja vanha.
Olosuhteiden pakosta siellä kai ollaan molemmat jengit.

Mutku mutku. Nämä selitykset pätevät varmaan siellä teidän puolella, jossa varmasti on kova tarve perustella itselleen miten se kahdeksan KHL-kauden jakso oli ihan ok. Täällä osataan erottaa koko organisaation ja hallin myyminen neukuille ja muutaman entisen KHL-pelaajan palkaaminen toisistaan. Molemmat ovat väärin, mutta rikeasteikolla ollaan eri päissä. Tai oikeastaan ei mahduta edes samalle rikeasteikolle. Vähän sama kuin vertaisi murhaa ja omenan varastamista naapurin puusta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutku mutku. Nämä selitykset pätevät varmaan siellä teidän puolella, jossa varmasti on kova tarve perustella itselleen miten se kahdeksan KHL-kauden jakso oli ihan ok. Täällä osataan erottaa koko organisaation ja hallin myyminen neukuille ja muutaman entisen KHL-pelaajan palkaaminen toisistaan. Molemmat ovat väärin, mutta rikeasteikolla ollaan eri päissä. Tai oikeastaan ei mahduta edes samalle rikeasteikolle. Vähän sama kuin vertaisi murhaa ja omenan varastamista naapurin puusta.
Irrota jo menneestä ja ala elää tätä päivää.

Tää jääköön mun osalta tähän.
 

Kiekkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Florida Panthers
Mutku mutku. Nämä selitykset pätevät varmaan siellä teidän puolella, jossa varmasti on kova tarve perustella itselleen miten se kahdeksan KHL-kauden jakso oli ihan ok. Täällä osataan erottaa koko organisaation ja hallin myyminen neukuille ja muutaman entisen KHL-pelaajan palkaaminen toisistaan. Molemmat ovat väärin, mutta rikeasteikolla ollaan eri päissä. Tai oikeastaan ei mahduta edes samalle rikeasteikolle. Vähän sama kuin vertaisi murhaa ja omenan varastamista naapurin puusta.
Pidätkö samalla Suomen valtiota rikollisena, sillä se kävi v*näjän kanssa kauppaa ja piti diplomaattisia yhteyksiä maan johtoon? Entä useat Suomalaiset yritykset, joilla oli v*näjällä liiketoimintaa. Vai koskeeko tämä sinusta vain Jokereita, koska Jokerit?
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidätkö samalla Suomen valtiota rikollisena, sillä se kävi v*näjän kanssa kauppaa ja piti diplomaattisia yhteyksiä maan johtoon? Entä useat Suomalaiset yritykset, joilla oli v*näjällä liiketoimintaa. Vai koskeeko tämä sinusta vain Jokereita, koska Jokerit?


Kyllä mä ainakin itse boikotoin niitä yrityksiä, jotka siellä Venäjällä vielä toimivat. Eräällä työpaikallani parisen vuotta sitten huomasin vaan sen tosiasian, että niitä jokeri-faneja se tämä Ukrainan sota ei ainakaan siinä mielessä kovin paljoa liikuttanut, että he käyttivät taksina edelleenkin sitä Yangoa ja osa jopa koki niin, että on ihan hyvä tukea yritystä, kun sitä Venäjää kohtaan on muutenkin noita pakotteita "liikaa" asetettu.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidätkö samalla Suomen valtiota rikollisena, sillä se kävi v*näjän kanssa kauppaa ja piti diplomaattisia yhteyksiä maan johtoon? Entä useat Suomalaiset yritykset, joilla oli v*näjällä liiketoimintaa. Vai koskeeko tämä sinusta vain Jokereita, koska Jokerit?

Niin ja whatabout se ja se. Olitte osana Putinin propagandakoneistoa ja moni oli jopa ylpeä siitä. Samalla vittuillen liigan tasosta ja vannoten, että lätkän seuraaminen loppuu saman tien jos liigaan joudutaan palaamaan. No nyt yllättäen kelpaa divarikin. Kyllä mä ymmärrän että teitä nyt hävettää ja halutte unohtaa sen kaiken, mutta ei meillä muilla ole mitään tarvetta lakaista sitä maton alle. Pikemminkin on välillä hyvä muistuttaa ylimielisiä jokerifaneja jotka tulevat tänne jaxuhali-toivotuksineen. Jaxuhalit teille sinne divariin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös