Tämä kehotus seuran kannattajalta, joka huorasi itsensä kannattajat mukanaan Venäjän propagandakoneiston osaksi. Osastoa priceless. Tähän ei pystyisi kuin narrit. Koska se logo.
Älä nyt ymmärrä mua väärin. Nyt ollaan ifk:n osiossa ja mielestäni identiteettikeskustelu on ihan asiallinen aihe. Ifk:n identiteetissä on vahvasti tuo punainen väri, johon tulen myöhemmässä kappaleessa. Mutta osa identiteettiä on ollut myös tuo "brändi", joka ihan teidän omien kannattajienne keskustelujen mukaan on "kuollut". Jos yrittäisin katsoa riippumattomana tuota "brändiä", niin sehän oli helvetin siisti ja uniikki juttu suomalaisessa lätkässä. Nyt sille luotu identiteetti on vähän tyhjän päällä.
Laji on ulkoisesta paineesta johtuen mennyt salonkikelpoisempaan suuntaan ja ifk on siinä kehityksessä kärsijä. Haluaisin uskoa että "Old time hockey":lle löytyy vielä kysyntää täältäkin ja tämän aiheen ympärille punoutuu ifk:n identiteettikeskustelu.
Edit: lisään vielä sen, että myös Helsingin Jäähalli on ollut omalta osaltaan kiinteä osa ifk:n identiteettiä. Ja hallin ketjussa nyt ollaan. Ja nyt tältä osin Jokerit on palannut samalle hiekkalaatikolle, joka varmasti tuntuu ikävältä monelle. Ymmärrettävää. Mutta samoilla säännöillä mennään silti. Tai ainakin pitäisi mennä.
IFK on aina pääväriltään PUNAINEN. Sitten lisukkeena sininen ja valkoinen korosteena...
Juuri näin. Pointtini oli, että se ifk:n punainen ei tule logon väristä, vaan peliasusta. Ja mä diggaan siitä. Ifk:n logo voi vaihtua, mutta syvin identiteetti tulee punaisesta väristä. Jokereilla taas asia on täysin päinvastoin. Logo säilyy (99%) samana, mutta peliasun väri vaihtuu. Ja Jokereissa tämä on seuran identiteettiä. Logo ja sen pääväritys, punainen ja keltainen, ovat vakio. Saman kolikon eri puolet siis.
On sitä vuokratukea maksettu Hartwall Areenallekin, rakennuskustannusten valtion- ja kaupunginosuuksista puhumattakaan.
On maksettu, enkä mä tätä kiistä. Mutta nyt ei ollut kyse siitä kenelle on maksettu mitäkin ja missä hallissa, vaan se, missä asemassa kaksi vuokralaista ovat kaupungin hallissa ja miten mahdolliset investoinnit on junailtu ja miten ne vaikuttavat kokonaisuuteen.