HIFK:ssa pitää olla tosi herkillä kaikkien muutosten kanssa, koska jokainen uusi kappale Micken soittolistassakin nostattaa kulmakarvoja ja joku nurisee, että ihan kauheeta, kun jotain Tupacia nyt soitetaan 20 sekkaa. Uudistua pitäisi, mutta mitään ei saisi muuttaa :D.
Kortesluoma varmaan haluaa ennen toimenpiteitä tutustua omakohtaisesti asioihin? Millaista on nyt, mitä tunteita se itsessä herättää ja miten katsojat mihinkäkin asiaan reagoivat? En tiedä, mutta niin mä itse toimisin. En mä ainakaan kehtaisi pistää heti kaikkea uusiksi vain siksi, että voin, vaan haluaisin haastatella eri katsojaryhmiä. En kyllä tiedä, toimiiko hän näin, mutta niin mä toivoisin ja toisin omia muutoksia pleijareihin testattavaksi ja palautteen mukaan päättäisin jatkosta. Toki, HIFK:n pitäisi tässä skenaariossa ensin päästä pleijareihin.
Itselleni peli ja Nordiksen "hajut" ovat pääasiassa, joten mulle tällaisilla asioilla ei ole kovin suurta merkitystä. Jenkkityylisiä KissCameja tai desibelimittareita en tänne halua, eikä mulle mikään livereportteri katsomossakaan tuo mitään lisäarvoa. Mutta pystyn ehkä jollain tasolla ymmärtämään, jos joku niistä tykkäisi. En myöskään kaipaa erätauoille ohjattua ohjelmaa. Enkä siis todellakaan tässä nyt ole väittämässä, että HIFK:n ottelutapahtuma olisi täydellinen, mutta itse en osaa nyt yksilöidä, mitä sinne kaipaisin. Voittava joukkue olisi toki kiva ylläri. Ja haisemattomat putket. Niin, ja se, ettei olisi pakkasta sisällä hallissa. Nämä kaksi toki kuuluvat Nordikselle, ei niinkään HIFK:lle, mutta ainakin dörtsit voisi pistää pakkasilla kiinni pelin ollessa kesken. Ja niin, Petoklubilla on kuulemma televisiot rikki, joten ne kannattaisi varmaan hoitaa pikimmiten kuntoon, kun ihmiset maksaa kuitenkin niistä tseteistä paljon. Ihan sama, kenen vastuulle tv:t oikeasti kuuluvat, mutta kyllähän tällaiset asiat pitää olla kunnossa. Fasiliteetteihin ei voi HIFK määräänsä enempää vaikuttaa, joten kannattaa varmaan sekin huomioida. Restel on ja pysyy, eikä heitä ole kauheasti asiakaskokemukset koskaan kiinnostaneet.
Ehkä jokainen konkreettisia muutoksia kaipaava voisi tähän ketjuun listata niitä omia toiveita itse ottelutapahtumaan liittyen?