Jaa, en mä ole tuota epäsiistiksi kokenut, tylsän betoniseksi kylläkin. Ei ole kai prioriteettilistalla kovin korkealla, kun toimii kuitenkin tapahtumien aikaan parkkipaikkana ja alueena, jossa porukka seisoskelee sen vajaan 15 min ennen tilaisuutta kavereitaan odotellessa. Tavallaan joku viihtyisämpi hang around- alue olisi tietysti ihan jees, mutta Suomen talvet ovat kuitenkin sellaisia, että toimisi vain pienen osan kaudesta.Tuli ajettua monen vuoden jälkeen Helsingissä ja yksi mikä jäi päällimmäisenä (mieleen kun pojan pyynnöstä piti ajella IFK hallin ohi) mieleen, oli hallin edustan epäsiisti olemus. Huonokuntoinen asfaltti ja muutenkin näytti edusta kuin olisi ollut jokin huoltohallin piha-alue. Eikö määrärahat ole riittäneet kunnostustöihin vai miksi on päästetty ränsistymään alue?
Jaa, en mä ole tuota epäsiistiksi kokenut, tylsän betoniseksi kylläkin.
Ei kaiketi minnekään, muutamia parin auton paikkoja on mutta eipä niistä suurta hyötyä ole. Koska itse kävelen mielellään niin joksus olen jättänyt rantsuun sinne Cafe Regatan tietämille ja kävellyt pari kilsaa, ei ongelma mulle, pääsee skippaamaan pahimmat ruuhkatkin jos tulo ja lähtösuunta on munkka. Asiaa voisi lähestyä myös niin jos asuisi siinä sibeliuspuistossa niin menisitö hallille autolla, en mä ainakaan.Onko kellään tietoa, kuinka pitkään se Hesarin ja Vauhtitien risteys on mullin mallin? Lähinnä kun itse ajan sitä kautta aina Eltsulle parkkiin... Mihin tuolla ylipäänsä saa enää autoa köyhäinparkkiin eli ilmaiseksi?
Onko kellään tietoa, kuinka pitkään se Hesarin ja Vauhtitien risteys on mullin mallin? Lähinnä kun itse ajan sitä kautta aina Eltsulle parkkiin... Mihin tuolla ylipäänsä saa enää autoa köyhäinparkkiin eli ilmaiseksi?
No näin vähän ajattelinkin.Ei kaiketi minnekään, muutamia parin auton paikkoja on mutta eipä niistä suurta hyötyä ole. Koska itse kävelen mielellään niin joksus olen jättänyt rantsuun sinne Cafe Regatan tietämille ja kävellyt pari kilsaa, ei ongelma mulle, pääsee skippaamaan pahimmat ruuhkatkin jos tulo ja lähtösuunta on munkka. Asiaa voisi lähestyä myös niin jos asuisi siinä sibeliuspuistossa niin menisitö hallille autolla, en mä ainakaan.
_
Varsinisen Eläintarhan(Korkeasaari/Mustikkamaa) parkkipaikalla varmaan onkin tilaa, tuo vauhtitiehän on ensi vuoden joulukuuhun asti myllennyksessä koska siellä tehdään hulavesiviemäristö-remppaa.Eikö Eläintarhan parkkipaikalle voi jättää autoa? Siellähän pitäisi olla vielä paikkoja, joissa vapaa pysäköinti?
Eläintarha olisi ok, ongelma on nykyisin päästä edes sinne asti. Suhteessa Nordikseen, ainakin suunnista Pohjoinen, Koillinen ja Itä on muutamankin kerran nyt kokeiltu erittäin huonoin tuloksin. Ainakin Itäväylä-Teollisuuskatu hirttää kiinni like never before, ja Pakilasta Veturitie hyytyy 400 metriä ennen Eläintarhan Nestettä. Notta ryhmää olisi tulossa, mutta ollaan hyväksytty jo tosiasia että Nordikselle pääsee, ainakin täältä Jaffalan ohisuunnasta nopeimmin kävellen. Mihin auto?Eikö Eläintarhan parkkipaikalle voi jättää autoa? Siellähän pitäisi olla vielä paikkoja, joissa vapaa pysäköinti?
Eltsu on jäljellä olevalta osin muuttunut arkisin klo 9-21 maksulliseksi. Euron tunti. Paikkoja murto-osa viime kauteen verrattuna.Eikö Eläintarhan parkkipaikalle voi jättää autoa? Siellähän pitäisi olla vielä paikkoja, joissa vapaa pysäköinti?
Alun juhlallisuudet jäivätkin illan ainoaksi positiiviseksi asiaksi. Olisi tosin siihen alkuvideoon voinut hyvin ympärä tänä vuonna keskuudestamme poistuneet Bowien ja Lemmyn, kun molemmat ovat Nordiksella esiintyneet.Onneksi olkoon 50-vuotiaalle Helsingin jäähallille. Onpa hieno juttu, että juhlapäivänä halli isännöi SM-liigan kärkiottelua.