Helsingin jäähalli

  • 399 573
  • 1 771

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eilen taisi olla hallilla kaikki paitsi kalja -50 %, liittyikö tuo näihin juhlallisuuksiin, vai alkavatko päiväykset lähentyä ;)
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä urpompi kysymys: Häiritseekö Kolleja minun huutamiseni? Eli pitäisikö minun olla hiljaa, vai huutaa Elisa Arenalla?
Muistaakseni olet se B2:n hullu huutaja, eli huuda toki. On nimittäin kollitkin joskus isolla puolella olleet ja kuulleet teikäläisen kannustuksen ja tuskin sitä ainakaan pahalla muistelevat.
 

Patafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mihin suosittelette autoilijaa jättämään auton kun peliä menee katsomaan. Tänään taas hyvä matsi luvassa kun one and the only reds iskee yhteen.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Mihin suosittelette autoilijaa jättämään auton kun peliä menee katsomaan. Tänään taas hyvä matsi luvassa kun one and the only reds iskee yhteen.

Jos olet aikaisin paikalla niin Auroran kenttä on ihan hyvä vaihtoehto. Lähellä ja kiekkopaikkoja, joten ei tarvitse maksaa, mutta täyttyy yleensä hyvissä ajoin ennen peliä. Kisahallin parkkipaikka on vajaan 10min kävelyn päässä, maksullinen mutta sinällään ihan hyvä vaihtoehto. Poistuminen helpompaa kuin hallin läheltä.

Helppoa, tosin myös kallista, on tietysti ajaa hallin omalle parkkipaikalle. Sieltä poislähtiessä kannattaa kuitenkin varautua odotteluun, sillä parkkis purkaa hitaasti.

Lumentulon myötä koko Töölö on parkkipaikkojen osalta todennäköisesti aika katastrofi, erityisesti kadunvarsipaikoista oletettavasti poissa käytöstä noin 50%, eli näiden varaan en lähtisi laskemaan jos ei löydy aukotonta luottoa omaan tuuriin.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mihin suosittelette autoilijaa jättämään auton kun peliä menee katsomaan. Tänään taas hyvä matsi luvassa kun one and the only reds iskee yhteen.

Itse olen aina peleissä käydessä kulkenut autolla ja jättänyt hallin omaan parkkiin. Tietysti hinta on kalliimpi kuin muualla ja pitää olla suhteellisen hyvissä ajoin paikalla, mutta onhan tuo hyvällä paikalla. Minun kokemuksien mukaan parkki purkautuukin suht nopeasti ja jos lähdet pelin päätyttyä reippaasti takaisin autolle niin pääset ilman suurempia jonotteluja pois.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tapoja on monia. Mukavuudesta joutuu maksamaan ja helppoudesta, joku kuulemma syö hallillakin.

Itse jätän aina Kisikselle, sinne helppo ajaa ja lähtee ja iso kenttä aurattukin hyvin talvella. Ikään kuin menisi Helsinki Gardenille jota ei koskaan tuohon rakennettu. 10min kävely hallille, hinta noin 1€ koska klo19 jälkeen ilmainen. Matkan varrella hallille siinä Manskun kortteleissa on noin 5 ravintolaa joissa voi syödä ok etniset safkat noin 10-15 eurolla ja tuoppi maksaa sen noin 5€.
Tällä tavoin voi säästää halutessaan sen noin 10-20 euroa, jos laskee parkkia , juomia ja safkoja mukaan.

_
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Mihin suosittelette autoilijaa jättämään auton kun peliä menee katsomaan. Tänään taas hyvä matsi luvassa kun one and the only reds iskee yhteen.
- Europark tarjoaa parkkipaikat sadalle ensimmäiselle Nordiksen etupihalla (www.hifk.fi)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Voisivat pikkuhiljaa tehdä jotain tuolle umpipaskalle jäälle. Alkaa jo maksaa kohta maaleja, kun kiekko pomppii ja äijät ovat jatkuvasti katollaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eikös tuo olisi joku isompi projekti sitten vai? Kyllähän tuo jää näyttää nyt siltä, että sille todellakin pitäisi tehdä jotain tyyliin heti eikä voida vain odottaa jos se HG joskus sieltä tulisi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on hallilla tapahtunut positiivista kehitystä! Pitkien sivujen kioskipisteille on laitettu ohjausnarusysteemi joka ohjaa jonot kulkusuunnan mukaiseksi. Vähentää ruuhkautumista erätaukojen aikana, hienoa.

Ja toinenkin myönteinen asia - vessoissa ei ole enää yhtä tiheään merkittäviä hajuhaittoja. Ilmeisesti pitkien rännien vaihtaminen on poistanut hajuongelman.

Ettei vaan jää ja jäädytyssysteemit tykänneet heikkoa niistä hevoskisoista?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myydäänkö muuten nykyään niissä Dennisin pizzapisteissä tosiaan samoja kelmutettuja eineslättyjä, mitä kaupastakin löytynee? Tosin, ei ne kai voi kehnompiakaan olla kuin aiemmat pohjaanpalaneet paksupohjaiset korput.

Eipä tule kyllä hallilta yleensä muutenkaan ostettua mitään, poikkeuksena ehkä ne pelit joihin tulee suoraan töistä. Kun ne täytetyt sämpylät on vaihtuneet pieneen annokseen pyttipannua, on suurinpiirtein ainoaksi kelvolliseksi muonaksi jääneet Texas-Peten wrapit, jotka ovat itse asiassa jäähallin mittakaavassa varsin maltillisesti hinnoiteltuja.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
En ole itse otteluihin päässyt, joten onko tämä naispuoleinen katsomokyselijä vain joku Apollon mainos, vai pitäisikö niistä jotain oikeasti irrotakin?

-Mitkä fiilikset? (aikuiselta)
-Ihan hyvät nyt kun voitto tulee

-Mikä on sun suosikkipelaajasi? (lapselta)
-Kaikki
-No sano nyt stna joku!
-Hintz
-Hienoa, kaikki me pidämme hänestä

Ikävästi sellainen landenhaju tulee näistä jutuista.

Ainoastaan Porin murisija on koomisempi. Ainuttakaan sanaa ei silinterihatun puheista saa selvää ruudun välityksellä ja huvitankin itseäni ajatuksella, että näin on myös hallissa. Ukon tarkoitus on olla karhun ja juhamiedon yhdistelmä murisemassa porilaisille tunnelmaa mainoskatkoilla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole itse otteluihin päässyt, joten onko tämä naispuoleinen katsomokyselijä vain joku Apollon mainos, vai pitäisikö niistä jotain oikeasti irrotakin?
Sama tyttö tekee erätaukohaastettelut ja jakaa muutkin katsomopalkinnot. Taitaa olla aina ensimmäinen Gigantin, toinen HIFK:n oma ja viimeinen Apollon, joka tosin taitaa olla vain viikonloppupeleissä.

Olisi kyllä hyvä, kun kysyisi kaikilta saman kaavan mukaan. Vaikka joltain tärkeältä pukumieheltä:
- Moi, mikä sun nimi on?
- Jorma
- Kuinka vanha sä olet Jorma?
- 53
- Kuka on sun suosikkipelaajas?
- Hintz
- Miksi?
- Kun se on niin ihana.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kysyttiinhän siellä viimeksi joltain lapselta:
Kuka tekee seuraavan maalin?
Vastaus: En mä tiedä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Sama tyttö tekee erätaukohaastettelut ja jakaa muutkin katsomopalkinnot. Taitaa olla aina ensimmäinen Gigantin, toinen HIFK:n oma ja viimeinen Apollon, joka tosin taitaa olla vain viikonloppupeleissä.
Ai ne höpötykset liittyy johonkin palkintojenjakoon, no se selittää vähän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ikävästi sellainen landenhaju tulee näistä jutuista.

Taatusti ei tulisi huonoa palautetta, jos näitä ei olisi, mutta jotain sponsorirahaahan tuosta tulee ja siksi niitä on kestettävä.

Virkamiesneppailijat ovat niin ylipalkattuja, että sieltä on tuloja revittävä mistä niitä saa. Haastattelijan palkka ei voi kummoinen olla.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onkos Nordiksen tarkka katsomokartta jossain nähtävillä? Lippupalvelusta pitäisi näköjään ostaa "tarjottu paikka", jonka sijainnin voi nähdä vain katsomon tarkkuudella. Tai sitten iPad hylkii jotain flash-esitystä.

Pitäsi viimein ehtiä korkkaamaan kausi keskiviikkona, mutta ei taida viitsiä ostaa sikaa säkissä. Olen kyllä Nordiksella aiemmin kulkenut, mutta en muistanut, että lippujen ostaminen on näin ankeasti toteutettu. Miksei noita voi itse valita vapaista paikoista niin kuin kaikkialla muuallakin?

Itsekin irtolipuilla aina matsissa käynyt ja kyllä ticketmasterin sivuilta on aina saanut paikat itse valita katsomokartasta. Läppärillä kylläkin aina ostanut joten johtuisikohan tuo ongelma nimenomaan mobiililaitteella ostamisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös