Eilen taisi olla hallilla kaikki paitsi kalja -50 %, liittyikö tuo näihin juhlallisuuksiin, vai alkavatko päiväykset lähentyä ;)
Vielä urpompi kysymys: Häiritseekö Kolleja minun huutamiseni? Eli pitäisikö minun olla hiljaa, vai huutaa Elisa Arenalla?Vähän urpo kysymys, mutta myydäänkö A-junnujen otteluissa alkoholia?
Vielä urpompi kysymys: Häiritseekö Kolleja minun huutamiseni? Eli pitäisikö minun olla hiljaa, vai huutaa Elisa Arenalla?
Muistaakseni olet se B2:n hullu huutaja, eli huuda toki. On nimittäin kollitkin joskus isolla puolella olleet ja kuulleet teikäläisen kannustuksen ja tuskin sitä ainakaan pahalla muistelevat.Vielä urpompi kysymys: Häiritseekö Kolleja minun huutamiseni? Eli pitäisikö minun olla hiljaa, vai huutaa Elisa Arenalla?
Mihin suosittelette autoilijaa jättämään auton kun peliä menee katsomaan. Tänään taas hyvä matsi luvassa kun one and the only reds iskee yhteen.
Mihin suosittelette autoilijaa jättämään auton kun peliä menee katsomaan. Tänään taas hyvä matsi luvassa kun one and the only reds iskee yhteen.
- Europark tarjoaa parkkipaikat sadalle ensimmäiselle Nordiksen etupihalla (www.hifk.fi)Mihin suosittelette autoilijaa jättämään auton kun peliä menee katsomaan. Tänään taas hyvä matsi luvassa kun one and the only reds iskee yhteen.
Voisivat pikkuhiljaa tehdä jotain tuolle umpipaskalle jäälle. Alkaa jo maksaa kohta maaleja, kun kiekko pomppii ja äijät ovat jatkuvasti katollaan.
Voisivat pikkuhiljaa tehdä jotain tuolle umpipaskalle jäälle. Alkaa jo maksaa kohta maaleja, kun kiekko pomppii ja äijät ovat jatkuvasti katollaan.
Sama tyttö tekee erätaukohaastettelut ja jakaa muutkin katsomopalkinnot. Taitaa olla aina ensimmäinen Gigantin, toinen HIFK:n oma ja viimeinen Apollon, joka tosin taitaa olla vain viikonloppupeleissä.En ole itse otteluihin päässyt, joten onko tämä naispuoleinen katsomokyselijä vain joku Apollon mainos, vai pitäisikö niistä jotain oikeasti irrotakin?
Ai ne höpötykset liittyy johonkin palkintojenjakoon, no se selittää vähän.Sama tyttö tekee erätaukohaastettelut ja jakaa muutkin katsomopalkinnot. Taitaa olla aina ensimmäinen Gigantin, toinen HIFK:n oma ja viimeinen Apollon, joka tosin taitaa olla vain viikonloppupeleissä.
Ikävästi sellainen landenhaju tulee näistä jutuista.
Onkos Nordiksen tarkka katsomokartta jossain nähtävillä? Lippupalvelusta pitäisi näköjään ostaa "tarjottu paikka", jonka sijainnin voi nähdä vain katsomon tarkkuudella. Tai sitten iPad hylkii jotain flash-esitystä.
Pitäsi viimein ehtiä korkkaamaan kausi keskiviikkona, mutta ei taida viitsiä ostaa sikaa säkissä. Olen kyllä Nordiksella aiemmin kulkenut, mutta en muistanut, että lippujen ostaminen on näin ankeasti toteutettu. Miksei noita voi itse valita vapaista paikoista niin kuin kaikkialla muuallakin?