HC TPS:n talous

  • 1 144 126
  • 4 934

Klapperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS ei huomioi missään tekemisessään sitä faktaa että kiekkoa seuraa ja rahaa kassaan tuo pääasiassa heterot miehet.
Nyt sitten hallitukseen otetaan aikuisen heteron kiekkoäijän inhokki, vihervasemmistolainen poliitikko.
Onneksi olkoon.
Herkässä on, jos yksi hallituksessa istuva vihreä saa aikaan heteromiesten rahavirtojen katkeamisen.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
TPS ei huomioi missään tekemisessään sitä faktaa että kiekkoa seuraa ja rahaa kassaan tuo pääasiassa heterot miehet.
Nyt sitten hallitukseen otetaan aikuisen heteron kiekkoäijän inhokki, vihervasemmistolainen poliitikko.
Onneksi olkoon.
Mitä helvetin merkitystä sillä on Tepsin kannattamisen kannalta, että hallituksessa on yksi vihervasemmistolainen nainen? Vaikka olisit itse rasisti ja sovinisti miesoletettu niin mitä se sun persettä kutittaa? Sofia Virta ei tule kentällä pelaamaan tai valmennusaitiossa istumaan. Eikä muutenkaan joukkueeseen vaikuttamaan.
 

Tuamas

Jäsen
TPS ei huomioi missään tekemisessään sitä faktaa että kiekkoa seuraa ja rahaa kassaan tuo pääasiassa heterot miehet.
Nyt sitten hallitukseen otetaan aikuisen heteron kiekkoäijän inhokki, vihervasemmistolainen poliitikko.
Onneksi olkoon.

Tässä oletetaan, ilmeisesti omaan kokemukseen peilaten, että heteromies olisi herkempi kuin klitoris.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aikuinen heteromies täällä. Olen aika lailla itsekin kantanut rahaa seuralle viimeisten yli 40 vuoden aikana ja toisaalta uskon että seuralle muunkin sukupuolisten ihmisten raha ja osallisuus yhteisössä kelpaa. Ihailen sitä että seura välittää yhdenvertaisuuskysymyksistä ja yrittää muutenkin toiminnassaan vältellä täydelliseen konservatiiviseen setämiesperspektiiviin jämähtämistä. Vuosi 2023 on täällä, hei, tervetuloa mukaan!
 

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On kyllä odotettua, mutta silti vähän koomista tämä turkulaisten pöyristyksen määrä täällä. Älkää pilatko mahdollisuuksianne kuppikuntamaiseeen kyräilyyyn. Sofia Virta on Tepsiltä erinomainen valinta, mikäli haluatte saada joskus esim. sen Ratapiha-hankkeen toteutettua. Asioille ja ihmisille kannattaa antaa aina mahis, oli ihmisen puoluetaustasta sitten mitä mieltä tahansa.

Virran poliittiseen taustaan kannattaa myös varmaan perehtyä enemmän ennen kuin puhuttelee häntä esim. vihervasemmistolaiseksi. Kyseessä on yrittäjätaustainen henkilö, joka sijoittuu vihreiden arvokartalla enemmän oikealle kuin vasemmalle.
 

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On kyllä odotettua, mutta silti vähän koomista tämä turkulaisten pöyristyksen määrä täällä. Älkää pilatko mahdollisuuksianne kuppikuntamaiseeen kyräilyyyn. Sofia Virta on Tepsiltä erinomainen valinta, mikäli haluatte saada joskus esim. sen Ratapiha-hankkeen toteutettua. Asioille ja ihmisille kannattaa antaa aina mahis, oli ihmisen puoluetaustasta sitten mitä mieltä tahansa.

Virran poliittiseen taustaan kannattaa myös varmaan perehtyä enemmän ennen kuin puhuttelee häntä esim. vihervasemmistolaiseksi. Kyseessä on yrittäjätaustainen henkilö, joka sijoittuu vihreiden arvokartalla enemmän oikealle kuin vasemmalle.
Koomisinta on se, että täällä käy pöyristymässä myös muiden seurojen kannattajia! :D
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
TPS ei huomioi missään tekemisessään sitä faktaa että kiekkoa seuraa ja rahaa kassaan tuo pääasiassa heterot miehet.
Nyt sitten hallitukseen otetaan aikuisen heteron kiekkoäijän inhokki, vihervasemmistolainen poliitikko.
Onneksi olkoon.
Näin perinteisenä heteroäijänä täytyy sanoa, että mieluummin minä Virran kanssa istuisin samassa kokouksessa kuin hampaita kiristelevän Purran kanssa.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
En kyllä saa kiinni ajatuksestasi.
No minä hieman valaisen, jos et saa kiinni ajatuksestani.
Kerroit viestissäsi jota kommentoin, että seura saa osaamista kyseisen henkilön rekrytoinnista.

Mitähän sellaista osaamista mielestäsi nyt on tulossa, jolla seuran viime kauden 2,9 milj. tappiot saadaan käännettyä kahdessa vuodessa edes nolla tasolle?

Nimittäin olet varmasti hyvin tietoinen, koska tähän ketjuun kirjoitat että IT miljonäärit ovat antaneet juuri tuon kahden vuoden määräajan kurssin kääntämiseen tai sitten he pistävät rahahanat kiinni.

Voitko perustella mitä sellaista erityisosaamista Vihreitä edustavalla tai minkään muunkaan puolueen politiikolla on, millä tuo tappiokierre saadaan katkaistua, jos ei siihen nykyisetkään hallituksen jäsenet ole pystyneet?

Olen aidosti utelias kuulemaan sinulta ne teesit, mitä mielestäsi Sofia Virta seuraan nyt on tuomassa.
 
Olen aidosti utelias kuulemaan sinulta ne teesit, mitä mielestäsi Sofia Virta seuraan nyt on tuomassa.

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin en kommentoinut henkilön osaamista vaan kyseenalaistin sinun mielestäni tökerön alleviivauksen edustamansa puolueen rahankäytöstä. Varsinkin kun ymmärtääkseni kyseinen henkilö edustaa puolueen valtavirrasta rajusti poikkeavaa talousajattelua.

Mutta nyt kun kysyit, niin hän varmasti tuo omalta osaltaan poliittiset verkostot mukaan päätöksenteon tueksi. Tämä on helppo nähdä voimavarana erityisesti Ratapihan hankkeen läpiviennissä. En hänen ajatteluaan sen paremmin tunne, joten en pysty teesejään sinulle avaamaan. Mutta tosiaan kommenttini ei ollut tarkoitus alleviivata hänen osaamistaan, vaan ennen kaikkea sinun typerää rinnastamista vasemmistopuolueiden rahankäyttöön.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
No minä hieman valaisen, jos et saa kiinni ajatuksestani.
Kerroit viestissäsi jota kommentoin, että seura saa osaamista kyseisen henkilön rekrytoinnista.

Mitähän sellaista osaamista mielestäsi nyt on tulossa, jolla seuran viime kauden 2,9 milj. tappiot saadaan käännettyä kahdessa vuodessa edes nolla tasolle?

Nimittäin olet varmasti hyvin tietoinen, koska tähän ketjuun kirjoitat että IT miljonäärit ovat antaneet juuri tuon kahden vuoden määräajan kurssin kääntämiseen tai sitten he pistävät rahahanat kiinni.

Voitko perustella mitä sellaista erityisosaamista Vihreitä edustavalla tai minkään muunkaan puolueen politiikolla on, millä tuo tappiokierre saadaan katkaistua, jos ei siihen nykyisetkään hallituksen jäsenet ole pystyneet?

Olen aidosti utelias kuulemaan sinulta ne teesit, mitä mielestäsi Sofia Virta seuraan nyt on tuomassa.
Sun varmaan kannattaisi tätä kysyä näiltä IT-miljonääreiltä, he kun tästä rekrystä ovat vastuussa. Selvästi he siis näkevät Sofialle jotain arvoa.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Mutta tosiaan kommenttini ei ollut tarkoitus alleviivata hänen osaamistaan, vaan ennen kaikkea sinun typerää rinnastamista vasemmistopuolueiden rahankäyttöön.
Nyt menee kyllä ohi aiheen mutta pakko vastata vielä tämä viesti sinulle. Sen jälkeen kommentointini tämän aiheen kohdalta minun osaltani on käsitelty.

Mielestäni kommentointini vasemmiston huolettomasta rahankäytöstä on hyvinkin relevantti, kun katsoo miten Suomi velkaantui edellisen hallituskauden aikana. Mutta tähän sinulla arvatenkin on vastakkainen mielipide, joka on taas ihan toisen viestiketjun aihe.
 
Mielestäni kommentointini vasemmiston huolettomasta rahankäytöstä on hyvinkin relevantti, kun katsoo miten Suomi velkaantui edellisen hallituskauden aikana. Mutta tähän sinulla arvatenkin on vastakkainen mielipide, joka on taas ihan toisen viestiketjun aihe.

On se varmasti ihan relevantti, mutta aika kaukaa haettua liittää se suoraan tähän keskustelussa olleeseen henkilöön ja siten tähän kontekstiin. Ei minulla ole tuohon vastakkaista mielipidettä, mutta puolestani poliittiset mieltymykset voidaan jättää suosiolla tästä keskustelusta pois. Aivan kuten sanoitkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Voisitko avata, mistä minun nyt pitäisi ymmärtää mieleni pahoittaa, kun vilpittömästi jo osaakin otit?
Sen mitä kyseistä henkilöä olen joutunut muutaman kerran tv:ssä näkemään, niin varsin vastenmielinen tapaus. Samaa sarjaa vasemman laidan vihaisista naisista kun ex-pääministeri. TPS:n taloudellisia murheita tämä henkilö ei taatusti helpota.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Aamukahvit ovat väärässä kurkussa tätä lukiessa. Yhdessä illassa ja yössä on aikuiset heteromiehet unohdettu, elokapina osaston jalanjäljissä myllyttämässä ja vihervasemmisto pilaamassa ylipäätään urheilun. Se kliseinen politiikka ei kuulu urheiluun puuttuu vielä värisuorasta. Niin paljon voi yksi tekijä seuran hallituksessa saada aikaan.

Yhteiskuntavaikuttaminen monelta eri kantilta on ollut omistajille selkeän tärkeää viime vuosien viestintää seuratessa. Lisäksi hallihanke laahaa perässä ja vipuvartta koitetaan löytää eri toimijoiden kautta. Yksi jääkiekkohalli ei varmastikaan "konkurssikypsän seuran" taloutta pelasta, mutta oheen rakennettavat asunnot, hotelli, yritysten toimitilat ja muu kulttuuritoiminta ovat kaikella todennäköisyydellä herrojen intressissä.

Mun korvaan tämä kuulostaa ihan loogiselta värväykseltä, seuran omistajien tavoitteet ja julkisuuteen viestitty arvomaailma huomioiden.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Onpa mielenkiintoinen värväys. Joutuu oikein tosissaan miettimään mitä osaamista uusi rekrytoitava tuo tullessaan hallitustasolle. Vaikka kuinka yrittää kaivaa Tepsin kanssa natsaavaa kompetenssia, ei mieleen tule kuin lobbaus. Ehkä myös jonkinlainen näkyvyys (vrt.tausta), mutta painopiste on valtakunnan tason lobbauksessa, ja siten rahassa. Tämä tietysti nimetty kivasti verkostosuhteiden asiantuntijuudeksi, yhteiskuntavaikuttavuudeksi, uudeksi osaamiseksi jne. Joka tapauksessa uudenlainen rekry, ja voi myös toimia. Tulta muni....eikun tulta vaan Sofia!
 

MaMiJu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todella mielenkiintoista onko hyvä vai ei niin hyvä asia tämä nimitys. Vanha kansanviisaus sanoo "älä sekoita urheilua ja politiikkaa". Ennenhän urheilukenttä oli hyvin poliittisesti jakautunutta ja siitä on alettu viimein pääsemään eroon. Urheilu urheiluna ja politiikka politiikkana. Meilläkin aikoinaan pukukopissa, eräs poliittisesti punertunut vanhempi herra tokaisi "tässä kopissa ei politiikkaan puhuta" vaikka sitä muualla jatkuvasti tekikin. Mielestäni sillä ei ole merkitystä onko näkyvä politiikan edustaja punainen, vihreä vai sininen, minä en olisi mennyt tuollaista nimitystä tekemään.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt menee kyllä ohi aiheen mutta pakko vastata vielä tämä viesti sinulle. Sen jälkeen kommentointini tämän aiheen kohdalta minun osaltani on käsitelty.

Mielestäni kommentointini vasemmiston huolettomasta rahankäytöstä on hyvinkin relevantti, kun katsoo miten Suomi velkaantui edellisen hallituskauden aikana. Mutta tähän sinulla arvatenkin on vastakkainen mielipide, joka on taas ihan toisen viestiketjun aihe.

Oletkohan seurannut miten nykyinen hallitus aikoo ottaa velkaa? Edelliselle sattui sellaisia pieniä juttuja kuin koronapandemia ja Ukrainan sota. Mutta menee nyt jo niin offtopiciksi että tämä tästä. Ja tosiaan, Sofia ei edes edusta vasemmistoa. Hymiö.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
TPS ei huomioi missään tekemisessään sitä faktaa että kiekkoa seuraa ja rahaa kassaan tuo pääasiassa heterot miehet.
Nyt sitten hallitukseen otetaan aikuisen heteron kiekkoäijän inhokki,
Johtuuko tämä teidän paikallisotteluviikosta vai mistä, että tamperelaisten on pakko katsoa ketä vetää nolommin meidän hiekkalaatikolla?

Ilmeisesti tamperelaisen tai mouhijärviläisen heteron mielestä naiset lätkässä on pelkästään ok, jos ne tanssii turpa kiinni rappusilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös