HC TPS:n talous

  • 1 143 808
  • 4 934

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Joskus kannattaa lukea otsikon lisäksi myös uutinen.
Luin kyllä ja edelleen olen ihmettelen mitä annettavaa on Sofia Virralla jääkiekkoseuran hallituksessa. Se mitä häntä olen tavannut ja kuullut niin en ole vakuuttunut hänen osaamisestaan. Ymmärrän että tps haluaa olla kehittämässä yhteiskuntaa, mutta tällä hetkellä Tepsiin tarvitaan osaavia ihmisiä päättäviin elimiin jos halutaan saada seurasta edes jollain tasolla kannattava. Mielestäni Sofia Virta ei ole tätä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Eiköhän tässä haeta poliittista vipuvartta Ratapihan hankkeeseen. Rahoitusta ja muuta. Ei tää voi olla niin vaikeeta nähdä.
Tästähän tässä on kyse. Mutta siltihän se vituttaa että kyseessä on sellainen tason ihminen jonka kanssa en samassa organisaatiossa haluaisi olla sekä se mitä kieroilija edustaa poliittisella tasolla.

Pthyi.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästähän tässä on kyse. Mutta siltihän se vituttaa että kyseessä on sellainen tason ihminen jonka kanssa en samassa organisaatiossa haluaisi olla sekä se mitä kieroilija edustaa poliittisella tasolla.

Pthyi.
Voitko avata tätä, kun tällaisen rapalan heitit? Ihan rehellisesti mielenkiinnosta. Oma ymmärrys ja käsitykset Sofiasta ovat pelkästään hyvät. Emme tunne toisiamme, kerran keskustellut hänen kanssaan pitkään ja keskustelu oli erinomainen. Meitä toki yhdistää hieman samanlaiset kokemukset lapsuudesta ja nuoruudesta, koulutustausta ja osin työkokemus.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Voitko avata tätä kun tällaisen rapalan heitit? Ihan rehellisesti mielenkiinnosta.
Luultavimmin en, menee silloin uskoakseni jonkin sääntöpykälän yli.

Westerlundin yms.ilmaantuminen ei haitannut, toisin kuin monia. Virran kohdalla taas päinvastoin. Ilmeisesti Vihreät ovat merkittävä toimija kunnallispolitiikassa
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Jos pöyristymiseltään pystyy, voi funtsia sitä, mitä se kertoo organisaation vetovoimasta, että Suomen viidenneksi suurimman puolueen puheenjohtaja saatiin hallitukseen. Ei tällaisia valtakunnan tason vaikuttajia ihan joka päivä rekrytä.
TPS:n kannattajilla on niin katkerat muistot sekä Hannu että Pekka Virrasta, että on täysin ymmärrettävää pöyristyä, jos organisatioon tulee vielä kolmas saman niminen.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jos pöyristymiseltään pystyy, voi funtsia sitä, mitä se kertoo organisaation vetovoimasta, että Suomen viidenneksi suurimman puolueen puheenjohtaja saatiin hallitukseen. Ei tällaisia valtakunnan tason vaikuttajia ihan joka päivä rekrytä.

Twitterissä 17k seuraajia. Sofia kun jyrähtää, niin kansa kuuntelee.

Eikä siinä. Sofia ainakin tietää, että saa vetää lavealla pensselillä suuria visioita ilman mitään paineita vastuusta. Kukapa ei tähän organisaatioon haluaisi tulla?
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Mitä konkurssikypsä joukkue tekee millään uudella jäähallilla. TuTokin pelaa mestistä Kupittaalla, niin kait sinne TPS:kin mahtuu pelinsä muutaman vuoden päästä pelaamaan.
Ja jos seura ihan oikeasti yrittää päästä kuiville tulevaisuudessa, niin eikö organisaation rakennetta pitäisi ennemmin karsia kuin vahvistaa?
Mitä jollain Vihreitä edustavalla politiikolla on antaa TPS:lle tässä taloudellisessa tilanteessa?
Minä olen ymmärtänyt että vihervasemmisto jota Sofia Virta edustaa on tottunut enemmänkin kuluttamaan kuin säästämään .
On tuon seuran asiat edelleen aivan yhtä sekaisin kun on ollut jo viimeiset yli 20 vuotta.
 
Minä olen ymmärtänyt että vihervasemmisto jota Sofia Virta edustaa on tottunut enemmänkin kuluttamaan kuin säästämään .

Eikö tuo nyt ole suorastaan älyllistä epärehellisyyttä vetää tuollaisia yhtäläisyysviivoja? Jos siis pohditaan sitä millaista osaamista kyseinen henkilö seuran hallitukseen voisi tuoda.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös