Simolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsirannikko
Ainoa asia mikä seuraavan kauden budjettia laskiessa on kutakuinkin fakta: hallin sijainti ja siihen liittyvät kulut. Muu on heikkoa taloudenpitoa, toivomista tai liikaa liksaa pelaajille tai muille ”urheilujohtajille.”No siis saattaa sanoakkin, mutta ei tepsi ainakaan ole pystynyt muuttamaan tätä mahdollista väärää mielikuvaa vuoteen 2023 mennessä, niin siksi ainakin itse olen sitä mieltä, että tämä asiakaspalaute pitää ottaa jo tosissaan. Mielestäni tässä on vähä turha olla yllättyneenä pikachuna taloushuolien kanssa, jos palautteessa kuuluu aina melko vahvasti yksi asia eli hallin sijainti, eikä asialle tykätä oikein tehdä mitään tai myöntää totuutta. Toki tepsillä on ollut omat raskaat ongelmansa yleisön karkoittamiseksi, mutta eihän noin voida mitään bisnestä hoitaa, että syytetään asiakasmassaa vääränlaisesta kokemuksesta.
Eihän tämä tilanne nyt auta ketään, että tepsi huutaa artukaisissa tyhjyyteen, että halli on hyvällä paikalla, uskokaa jo.
Olen ihmetellyt jo monta vuotta, että miksi ja miten meininki on mennyt rahoittajille läpi.