Juurikin näin. Kommentit pitkin kesää ovat olleet sitä että miksi pelaaja x tulee, omista junnuistakin löytyisi varmasti saman tasoisia pelaajia, "Hanttakiekko" on paskaa, joukkue on mestistasoa ja ainoastaan Kalpaa vastaan voidaan pärjätä yms.
Missä ovat nämä kaverit nyt? Sweattia kehutaan pelistä toiseen, junnut pelaavat pirteästi, Hanttakiekko onkin oikeasti aktiivista, joukkue yrittää pelistä toiseen, valmentaja kehuu julkisesti pelaajia (jopa niitä jotka suojelevat veskaria)..
Toki tässä on muistissa parin edellisen kauden alut, mutta silloin oli myös päävalmentaja, joka ensimmäisestä virheestä julkisesti lynkkasi pelaajan. Ei varmasti nosta motivaatiota.
Ainoastaan TPS:n fanit voivat olla näin pessimistisiä jokaiseen asiaan. Vittu vaikka tänne tulisi Selänne, olisi ensimmäiset kommentit "vanha, uraansa lopettamassa oleva kehäraakki, ei tarvita. Turha hankinta".
*edit* Nyt sentään tuntuu hommassa olevan tekemisen meininki ja pelaajat jopa nauttivat pelaamisesta.
Liioittelet ihan saatanasti. Kukaan ei ole yleisvaltaisesti duumannut esittämilläsi tavoilla, Selänne vertauskuvana on tietty vallan nokkela mutta jotain rajaa näihinkin. Yksittäisiä arvioita esittämistäsi seikoista on esitetty, mutta tulkintasi siitä että kaikki ampuisivat koko paska- ja herjasatsia on totaalisen väärä. Onpa niitäkin jotka ml tämä ketju ovat mielipiteensä esim hanttakiekosta ilmaisseet ja nyt piehtaroidaan onnesta.
Itse allekirjoitan edelleen tuon "joukkue on mestistasoa +" -teesin. Ei se näistä harkkamatseista ole muuttunut mihinkään. Uudet mahdolliset hankinnat tietty muuttavat kauden mittaan tilannetta. Taloudenpidosta olen ollut erityisen huolissani ja olen edelleen, siihen kun kulminoituu likipitäen kaikki menetystoiveet jatkossa.
Missään vaiheessa en ole nähnyt ensimmäistäkään kirjoitusta, jossa toivottaisiin ettei tepsi menestyisi ensi kaudella. Siinä mielessä kirjoituksesi sisältö jää multa hämäräksi. Hienosti ovat jätkät pelanneet näissä peleissä, parasta pr-toimintaa pitkiin aikoihin. Hyvä juttu.
Täällä on käynnissä jokin itsemoderoinnin ja -masturboinnin piirinmestaruuskisat, mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Olisikohan järkevää jättää se puoli moderaattoreille, ainakin moderoinnin osalta. Jos ei jonkun näkemykset miellytä niin rakentavampaa olisi keskittyä niiden alas ampumiseen asiaperustein kuin tappi sykkien säätää mitä saa kirjoittaa ja mitä ei.
Viimeksi muokattu: