Nordic Trophyn matsit kuuluvat kausikorttiin.Pääseekö kausikortilla näihin harjoitusmatseihin myös?
Nordic Trophyn matsit kuuluvat kausikorttiin.Pääseekö kausikortilla näihin harjoitusmatseihin myös?
...
- Teemu Laine, Teemu, Teemu, kyllä sä luistella osaat ja kiekko pysyy lavassa, mutta mitä sä sillä teet muuta kuin kuljetat? Suoraviivaisuutta pitää tämän kaverin saada, tuhlasi taas yhden läpiajon. SM-liigan nopeimpia kavereita, vahva kuin mikä, mutta tulosta ei synny. Taisi ottaa ottelussa kolme jäähyä?
...
- Suominen, jälleen aivan pimennossa. Luistin ei kulje, kiekko ei pysy lavassa.
...
Maalivahti tilanne minua hieman askarruttaa,mielestäni maalivahdit on huonoimmat mies muistiin,toivottavasti olen väärässä.
Ei tiedä tämä harjoituspelien "menestys" välttämättä hyvää ensi kaudelle. Jos tulee ensimmäisissä peleissä tappioita, niin paineet nousevat liian suuriksi. Tosin kiva nähdä, että tepsi saa voittoja pitkästä aikaa kuitenkin :)
Mahtaisikohan olla mitään tekemistä sillä, että tämä pullamössösukupolvi saa paremmin itsestään irti, kun jokaisesta virheestä ei kitapurjetta heiluteta naaman edessä ja onnistumisista saattaa tulla jopa kehuja ihan päävalmentajaa myöten.Nuoret pelaajat rupeaa ilmeisesti nousemaan sille tasolle mitä joukkue nykyisellään vaatii,eli vastuun kantaminen voitosta/osumista on enemmän koko joukkueella kuin muutamalla yksittäisellä pelaajalla.
Hyvältä hengeltä tuo vaikuttaa. Halonen puolusti Allua (hieno nimi) ja Hantta julkisesti kehui Halosen toimintaa. Oliko tämä nyt sitä hanttakiekkoa, heh. Ei mutta ihan hyvin tuntuu joukkueella sujuvan. Olen positiivisesti yllättynyt tähän mennessä. Yritetään pelata aktiivisesti, ennen kaikkea yritetään ja taistellaan. Velliperseilyn aika olisi ohi?Samaten onnistumisia tulee helpommin kentällä kuin penkin päässä tuppi suussa. Pitkästä aikaa voi myös jossain määrin uskoa sen, että joukkueen henki on hyvä ja yhteishenki löytyy positiivista kautta eikä siitä, että pelureilla on yhteinen vihollinen. Etteivät vain pelaisi joukkuetovereittensa lisäksi vähän myös valmennusjohdolle...
Toivottavasti positiivinen tekeminen jatkuu!
Maalivahti tilanne minua hieman askarruttaa,mielestäni maalivahdit on huonoimmat mies muistiin,toivottavasti olen väärässä.
Ei taida muisti ulottua kauteen 05-06 Karjalainen / Puurula.
Jos jollain on huono muistikuva odotuksista, niin käykää lukemassa vaikka Lee Sweatt -ketju. Miksi tällaisia pelaajia tänne raahataan...
Helppoa. Varamiespalvelu sponssaa Jyrkkälän yksiöön sarastusvalon. Mutta tottahan toi on. Itselläkin on poikkeuksellisen toiveikkaat odotukset tulevasta, eikä vähiten harkkapelien tulosten perusteella. Siltikin, on ne harkkapelit joskus ennenkin hyvin menneet. Tuoreessa muistissa ajat tasan 2 kesää sitten, kun mm. muuan Jämtin, Makkonen ja Alatalo latoivat hillittömiä harkkapelipisteitä. Liigassa heput kuitenkin vaipuivat synkkyyteen heti ekasta pelistä lähtien. Alatalolta taisi tosin irrota jalka tai jotain, mutta ei se sieltä ikinä noussut.Syys-lokakuussa voidaan hyvinkin tehdä tulosta mutta mitäs sitten kun illat on pimeitä, jalka painaa ja paska iskee todenteolla tuulettimeen.
Syys-lokakuussa voidaan hyvinkin tehdä tulosta mutta mitäs sitten kun illat on pimeitä, jalka painaa ja paska iskee todenteolla tuulettimeen.
Tämä lause on kyllä yksi ehdoton synkistelyn helmi vähään aikaan, hah.
Mun mielestäni jokainen voitto...harkkamatseissakin, hinaa tepsiä ylös sentin kerrallaan tästä paskakuilusta. Voitot vaikutavat positiivisesti yleisöön, pelaajiin ja sponsoreihin. Kyllä näillä, joidenkin mielestä mitättömilläkin peleillä on vaikutuksensa. Ei tarvitse kuin lukea Jatkoaikaa niin löytää jo monia erittäin huolestuneita kommentteja omasta jengistä eli negatiivisuus on jo alkanut kiertää. Eikä pelata edes runkosarjaa vielä.
Jos jollain on huono muistikuva odotuksista, niin käykää lukemassa vaikka Lee Sweatt -ketju. Miksi tällaisia pelaajia tänne raahataan...
Mun mielestäni jokainen voitto...harkkamatseissakin, hinaa tepsiä ylös sentin kerrallaan tästä paskakuilusta. Voitot vaikutavat positiivisesti yleisöön, pelaajiin ja sponsoreihin.
Tämä lause on kyllä yksi ehdoton synkistelyn helmi vähään aikaan, hah.
Sitten vielä NT-turneesta. Eikös tässä ole euroja jaossa voittajalle? Muille joukkueille turnaus voi olla mitätön mutta TPS:n kassaan jokainen sentti on tervetullut. Vai onko joku eri mieltä?
Jesse Saarisen paskuus taitaa olla ainut varma asia oli sitten kyse sitten harjoitus- tai liigapeleistä.
Valitettava tosiasia on kuitenkin se, että harjoituspelien perusteella ei voida ennakoida tulevien runkosarjapelien menestystä sen paremmin joukkue- kuin yksilötasollakaan.
-Aktiivisella pelityylillä ehtii saamaan enemmän aikaan, mutta kuntopohjan pitää olla kunnossa. Myöskään maalintekijöitä ei liikaa ole, en oikein usko että joku Sinisalo on oikea henkilö kantamaan hyökkäysvastuuta tiukoissa peleissä. Ylivoima on parantunut osin Sweattin ansiosta, mutta vieläkin se on liian passiivista mielestäni. Tällä joukkueella siihen pitäisi ehdottomasti panostaa, niitä maaleja ei olisi varaa jättää tekemättä.