Viestin lähetti Jykke1978
Tämä jäi minua kiusaamaan joten saisinko tarkennusta, että mitä tarkoitat päiväkaupalla? Vaikka olen Hattrickiä lähes vuoden pelannut on kyseinen termi minulle outo enkä ole siihen ennen törmännyt.
En nyt muista tarkkaan päivämäärää milloinka päiväkauppa "kiellettiin", mutta kesäkuulta löysin viestejä toiselta palstala sitä koskien ja ennen sitä päiväkauppa kiellettiin.
Tämä meinasi lähinnä sitä, että ostettiin alihintaan joku pelaaja ja myytiin heti kaveri pois mukavahkolla voitolla. Tällä tavalla pystyi päivässäkin loihtimaan kivoja voittoja itselleen.
Moni tuota on kuulemma käyttänyt ja sillä rahaa joukkueelleen tehnyt. Koitin tässä etsiä juttua ehkä kuuluisimmasta Ruotsalais kaverista joka kehitti koko päiväkaupan, mutta en tähän hätään löytänyt.
Nykyään ostettujen pelaajien pitää kuitenkin olla joukkueessa parisen päivää ennen kun ne voi myydä pois. Eihän tämä poista ostamis myymisefektiä, mutta hidastaa vähän pikavoittojen lunastuksia.
EDIT: Löyty hattrickistä aihetta sivuava juttu.
"Tulossa pian: Hattrick 6.6
6.6.2004
Ensi kaudeksi Hattrick päivitetään versioon 6.6 pienellä päivityksellä edellisestä 6.5 versiosta. Tämä tarkoittaa useiden muutosten tapahtumista ennen seuraavaa kautta.
Muutokset vaikuttavat siirtoihin, jolloin lyhytjänteinen kaupankäynti muuttuu vähemmän kannattavaksi. HT 6.6 sisältää useita pieniä muutoksia pelimoottoriin, uuden kaavan, jolla lasketaan pelaajien palkka (ensi kaudesta alkaen) ja muutama muu pieni muutos. Tämä viesti ei tarkoita HT 6.6 käyttöönottoa, vaan vinkkinä tulevasta. Enemmän yksityiskohtia paljastetaan ainoastaan tällä palstalla. (joten älä kysele HT- tai GM-henkilöiltä, emme vastaa ennen kuin koko paketti on otettu käyttöön)."