Hattrick

  • 1 256 027
  • 10 198

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
avatar kirjoitti:
Ja miten paljon yleensäkin pitää mennä talous kuralle, että joukkue potkitaan pois lopullisesti??
En ole tästä varma, mutta muistaakseni talouden pitää olla miinuksella yli 500k, jolloin saat 5 sisäänkirjautumista aikaa korjata tilanne(myydä pelaajia). Mikäli seuraavassa taloupäivityksessä miinusta on vielä yli 500k julistetaan joukkue konkurssiin, ja se on sitten siinä. Joku varmaan korjaa, jos olin väärässä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
costi kirjoitti:
En ole tästä varma, mutta muistaakseni talouden pitää olla miinuksella yli 500k, jolloin saat 5 sisäänkirjautumista aikaa korjata tilanne(myydä pelaajia). Mikäli seuraavassa taloupäivityksessä miinusta on vielä yli 500k julistetaan joukkue konkurssiin, ja se on sitten siinä. Joku varmaan korjaa, jos olin väärässä.

Mitenkäs sitten jos näin käy? Voiko ryhtyä heti jonottamaan uutta joukkuetta itselleen, vai onko joku karenssi? Ei viittis odotella, vaan halu ois lähteä rakentamaan uutta nousua virheistä oppineena.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
avatar kirjoitti:
Mitenkäs sitten jos näin käy? Voiko ryhtyä heti jonottamaan uutta joukkuetta itselleen, vai onko joku karenssi? Ei viittis odotella, vaan halu ois lähteä rakentamaan uutta nousua virheistä oppineena.
Muistaakseni on muutaman kuukauden karenssi ennen kuin voi uutta joukkuetta hakea.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
costi kirjoitti:
En ole tästä varma, mutta muistaakseni talouden pitää olla miinuksella yli 500k, jolloin saat 5 sisäänkirjautumista aikaa korjata tilanne(myydä pelaajia). Mikäli seuraavassa taloupäivityksessä miinusta on vielä yli 500k julistetaan joukkue konkurssiin, ja se on sitten siinä. Joku varmaan korjaa, jos olin väärässä.
Tälle kaudelle muuttui juuri tuo, eli jos on yli 500k pakkasella niin on kaksi viikkoa aikaa korjata tilanne ja kirjautumismäärät ei ole enää rajattuja mitenkään.

Olisiko ollut 7viikkoa se aika, mikä pitää uutta joukkuetta odottaa...
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jukan takahiukset kirjoitti:
Kenenkäs porukka on Siperia Polar Bears (555555)?

Nimi on tuttu jatkoajan cupeista. Näyttää pelaavan samassa kutosen lohkossa jossa minun Kiljuhanhet yrittää rimpuilla ennakkosuosikkeja vastaan.

Se on mun joukkue. Hienoa, että nyt on näköjään joku 'tuttu' samassa lohkossa. Se tuo paljon ylimääräistä mielenkiintoa kauteen.

Oma visiitti vitosessa jäi yhteen kauteen, kun jälkimmäinen puolikas kaudesta meni täysin penkin alle. 7 ottelun jälkeen oltiin vielä lohkossa kolmantena, mutta sen jälkeen tuli hävittyä jokainen ottelu ja kohtalona oli tippua lohkon viimeiseksi ja sitä kautta takaisin kutoseen. Täällä voisi nyt kauden ajan petrata taloutta ja parantaa joukkueen tasoa, jonka jälkeen voisi taas pyrkiä vitoseen.

Maalinsuulle tuli hommattua eilen mahtava maalivahti hyvän tilalle, ja puolustuksessakin on pari mahtavaa puolustajaa. Vahvin osa-alue on keskikenttä, jota olen myös reenaamassa. Pari armoitettua pelinrakentajaa löytyy jo ja pari muuta saavuttaa kohta saman tason. Tavoitteena onkin jokaisessa ottelussa saada hyvä pallonhallinta ja mahdollistaa tarpeeksi tekopaikkoja mahtavalle ja häikäisevälle hyökkääjälleni.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
0-5 voitto PIC:llä VIII-divarilaista vastaan. Nyt on sitten tasainen peli odotettavissa kun on myös VI-divarilainen vastassa. No, katsotaan mitä saadaan aikaiseksi, sarjapelit kuitenkin tärkeämpiä..
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Siirtoaika menee umpeen tänään ht-aikaa 16.35, pelaaja-id 57430591, Håkan Mikaelsson. Käykääs katsomassa, kokenut sarjajyrä alasarjoihin VII-IX nostamaan keskikentän arvoa ja joukkueen kokemusta. Pystyy nyös pelaamaan kärjessä välttävän maalintekonsa turvin, mutta omimmillaan keskikentällä hyvän pelinrakennuksensa ansiosta. Kuitenkin tällä hetkellä heikossa kunnossa, mutta kunnossa ollessaan 3*, nema problem!
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kausi ja Cup avattu. Vastassa oli botti ja rennolla pelillä potkiskeltiin 0-9 voitto. Seuraava vastus löytyy seiskasta ja rennolla pelillä mennään edelleen.
Palkkapäivitys oli ikävä yllätys kun nousua tuli 120 k€/viikko ja tämä oli selkeästi yläkanttiin odottamastani. Nyt on laitettava ukkoja riviin ja miettiä siirtolistalle lähtijöitä.
Onnea alkavaan kauteen!
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
kestävyystreeni

Nyt vähän ihmetyttää..
Tauko treenattu kestävyyttä, tai oikeastaan aloin sen jo vahingossa viikkoa liian aikaisin. Äsken kävin katsomassa mitä treenipäivitys on saanut aikaan, joko viimeisetkin "kehnot" on saatu siedettävämmälle tasolle. Juu ei, valmentaja huomasi raportissaan, että hänen oma kestävyytensä on noussut tason ylöspäin. Yhdestäkään pelaajasta ei sanaakaan. Miten tämäkin on mahdollista?

Muutenkin tuosta kestävyystreenistä, eikö ryhmän ylimmät tasot (minulla erinomainen) nouse ollenkaan, ennenkuin kehnot ja heikot saadaan ylemmäs? Ei ainakaan tähän mennessä ole noussut..

Entä missä vaiheessa vaihdan "normaalin" treenin takaisin päälle (pelinrakennus)? Pitääkö se vaihtaa heti tänään, jotta huomisen ja tiistain matsit saadaan pelinrakennusta huomioiden?


edit.

No nyt siellä oli 13 muuta (24 pelaajaa yht), joilla kestävyys nousi. tärkeimpinä ainakin itselle kasvattamani nuoret midit, joilla on nyt kaikilla erinomainen kestävyys. Muilla ei kai niin väliä..
 
Viimeksi muokattu:

Juze

Jäsen
Crapbag kirjoitti:
Entä missä vaiheessa vaihdan "normaalin" treenin takaisin päälle (pelinrakennus)? Pitääkö se vaihtaa heti tänään, jotta huomisen ja tiistain matsit saadaan pelinrakennusta huomioiden?

Riittää, kun oikea harjoittelumuoto on valittuna seuraavan harjoituspäivityksen aikaan (ensi viikon perjantaiaamuna).

Tuntui aikalailla jumittavan nuo treenit muutenkin Suomessa tänään.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Itse lopetin kaudenvaihteen kestävyystreenin viime viikkoon. Tasonnousu tulee tosiaan aina varmimmin valmentajalle ja toivottuja tasonnousuja tulee korkeintaan yksi. Seurauksena tästä on alkukaudella kuntojen totaalinen romahtaminen ja se näkyy räikeästi myös menestyksessä. Parempi hieman maksaa kestävyydestä, kuin luottaa kestävyyslottoon ja tuhota menestymismahdollisuudet....
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Crapbag kirjoitti:
Entä missä vaiheessa vaihdan "normaalin" treenin takaisin päälle (pelinrakennus)? Pitääkö se vaihtaa heti tänään, jotta huomisen ja tiistain matsit saadaan pelinrakennusta huomioiden?

Kuten tuossa yllä mainittiin niin perjantai-aamuun mennessä. Eli kannattaa viimeistään torstai-iltana vaihtaa. Mutta suosittelen lämpimästi että vaihdat sen nyt kun vielä muistat, ettei tule yllätystä seuraavassa harjoituspäivityksessä..
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Skeletor kirjoitti:
Itse lopetin kaudenvaihteen kestävyystreenin viime viikkoon. Tasonnousu tulee tosiaan aina varmimmin valmentajalle ja toivottuja tasonnousuja tulee korkeintaan yksi. Seurauksena tästä on alkukaudella kuntojen totaalinen romahtaminen ja se näkyy räikeästi myös menestyksessä. Parempi hieman maksaa kestävyydestä, kuin luottaa kestävyyslottoon ja tuhota menestymismahdollisuudet....

Noh, vaihdoin samantien treenin takaisin, kun päivitykset tuli. Mun oli pakko saada kestävyyttä keskikentälle, nyt saa ainoasta ilonaiheesta edes jotain irti, kun muu joukkue on edelleen melko "sakkainen". Ja kunhan nyt pysyttäisiin sarjassa nousijaryhmällä (VII.89).

Mikä sitten on tuo kuntojen arvoitus? Missä kohdin se alkaa vaikuttaa ratkaisevasti? Entä nouseeko se paremmaksi paljon pelaamalla ja terveenä pysymällä?

Mulla on kolmen viikon kestävyystreenin jäljiltä kunto seuraavanlainen:

mv:heikko (2.mv:kehno)
puolustus: välttävä, kelvollinen, kelvollinen (vaihturi: kelvollinen)
keskikenttä: välttävä, välttävä, välttävä (vaihturi: heikko)
laiturit: hyvä, valttävä (vaihturi: kehno)
hyökkääjät: välttävä, välttävä (vaihturi: välttävä)

Eli hyvin pitkälti kaikki tasoa "välttävä". Materiaalissa taidan olla sarjassa alempaa keskikastia.. Entä jos kestävyystreenin perään vetäisi yhden viikon yleiskuntoa?? Entä kuinka äkkiä peliputkessa pelaajien kunto alkaa tästä nousta? Onko ilman kestävyystreeniä pelaajien kunto tauon ajan hyvällä tasolla, jos se on siihen kauden lopussa jäänyt?
-paljon kysymyksiä...;)
 
Juze kirjoitti:
Riittää, kun oikea harjoittelumuoto on valittuna seuraavan harjoituspäivityksen aikaan (ensi viikon perjantaiaamuna).

Hetkinen. Tämähän on mulle uusi tieto. Jos mä vaihdoin tänään päivällä treenin takaisin maalintekoon, tuleeko ensi viikosta vielä syöttöviikko, vai menikö koko treeni pertsilleen? Olen jostain syystä aina kuvitellut, että vasta ennen lauantain peliä on syytä vaihtaa. Noh, harmittaahan nämä.

Muutenkin tullut viime aikoina Pennosen Pallolla sähläiltyä. Käykääpähän kirittämässä mun laiturin hintaa, kun vahingossa löin kaverin kaupan. Jin-Taek Yoon (17685208): korkeahko häikäisevä laituri välttävällä kokemuksella. Toivottavasti hinta nousee, jottei tarvitse itselle sitä takaisin ostaa. Muutenkaan ei kovin kestävällä kehityksellä olla oltu pelailemassa. Alkaa nuo kokeneet yli-ikäiset kaverit olla jo turhia yhden kauden jälkeen. Ei haittaa vaikka niistäkin tulisi jatkoaikalaisilta tarjouksia.

Tulee kyllä vedenjakajakausi. Kutosesta nousi lohkoon kaksi erittäin potentiaalista kestomenestyjää. Eikä varmoja pisteitä saa kuin yhdeltä joukkueelta. Nyt mitataan miten joukkueeni todella pärjää jatkuvissa kovissa peleissä. Viime kausi meni putkeen lähinnä vastustajan taktiikkaan pureutumalla, mutta nyt täytyisi jo löytyä omasta takaa potkua menestykseen. Ei muuten ole varmasti helpoimpia lohkoja (V.113).
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
häpeäpaalu kirjoitti:
Hetkinen. Tämähän on mulle uusi tieto. Jos mä vaihdoin tänään päivällä treenin takaisin maalintekoon, tuleeko ensi viikosta vielä syöttöviikko, vai menikö koko treeni pertsilleen? Olen jostain syystä aina kuvitellut, että vasta ennen lauantain peliä on syytä vaihtaa. Noh, harmittaahan nämä.

Jos olet tänään päivällä vaihtanut maalintekoon, saat huomisen ja ensi viikon tiistain pelistä maalintekotreenin. Eli ihan oikein menee.

edit: vielä tarkennusta. Eli oli teillä mitä tahansa valittuna harjoittelussa viikon aikana, niin ainoastaan sillä on merkitystä, mikä harjoitus on valittuna to ja pe välisenä (aamu)yönä.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Crapbag kirjoitti:
Eli hyvin pitkälti kaikki tasoa "välttävä". Materiaalissa taidan olla sarjassa alempaa keskikastia.. Entä jos kestävyystreenin perään vetäisi yhden viikon yleiskuntoa?? Entä kuinka äkkiä peliputkessa pelaajien kunto alkaa tästä nousta? Onko ilman kestävyystreeniä pelaajien kunto tauon ajan hyvällä tasolla, jos se on siihen kauden lopussa jäänyt?
-paljon kysymyksiä...;)

Itse en ole kokeillut suoraan kestävyyden jälkeen yleiskuntoa treenata. Mutta kyllä ne pelaajien kunnot nousee, toisilla nopeammin ja toisilla hitaammin. Siihe nei löydy suoraa vastausta mistään. Tauon aikana ilman kestävyystreeniä, kunnot ei pahemmin muutu. Kuntojen aleneminen johtuu kestävyystreenistä. Itse aina hyppään takaisin pelinrakennustreeniin suoraan tauon jälkeen.
 
majuho kirjoitti:
Jos olet tänään päivällä vaihtanut maalintekoon, saat huomisen ja ensi viikon tiistain pelistä maalintekotreenin. Eli ihan oikein menee.

edit: vielä tarkennusta. Eli oli teillä mitä tahansa valittuna harjoittelussa viikon aikana, niin ainoastaan sillä on merkitystä, mikä harjoitus on valittuna to ja pe välisenä (aamu)yönä.

Selvempi homma. Pitäisi ilmeisesti olla hiukan terävämpänä viestejänne lukiessa. Uskomatonta koomailua.
 

I ro1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja JM Aaltonen
Nousi tällainen junnu, minkähän hintainen voisi olla??

Jukka Hanninen
TSI = 500, 17-vuotias, kelvollinen kunto
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on kehno johtaja [Voimakas]


Kestävyys: kehno Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: hyvä Syöttäminen: heikko
Laituri: heikko Puolustus: heikko
Maalinteko: kehno Erikoist.: heikko
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
I ro1 kirjoitti:
Jukka Hanninen
TSI = 500, 17-vuotias, kelvollinen kunto
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on kehno johtaja [Voimakas]


Kestävyys: kehno Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: hyvä Syöttäminen: heikko
Laituri: heikko Puolustus: heikko
Maalinteko: kehno Erikoist.: heikko

Nyt kauden alussa tuolla on arvoa noin 400-600k.
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On taas se aika vuodesta että pitäisi supporter uusia. Samalla huomasin että hintaa on nostettu 20eur -> 24,80 eur. Toivottavasti tällä saadaan ne pelit toimimaan ajallaan , sekä pienennettyä huoltotaukoja.

Kohtuu junnu nousi, pääsee ainakain hetkeksi treeniin mukaan.

Jarno Pietikäinen (113742792)
17-vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on miellyttävä heppu, joka on tasapainoinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on heikko johtaja.


Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 110
Palkka: 620 €/viikko
Omistaja: Asolan Isku
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve


Kestävyys: heikko Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: välttävä Syöttäminen: kelvollinen
Laituri: kelvollinen Puolustus: kehno
Maalinteko: välttävä Erikoistilanteet: heikko
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Veli Reimi
TSI = 2 300, 18-vuotias, kelvollinen kunto
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on kelvollinen johtaja

Kestävyys: kehno Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: kelvollinen Syöttäminen: hyvä
Laituri: kelvollinen Puolustus: kehno
Maalinteko: heikko Erikoist.: kelvollinen

Tämmöinen nousi tällä kertaa, minkähän arvoinen ja mitäs kannattaisi alkaa treenaamaan.Oon noviisi näissä hommissa, vaikka joukkue onkin ollut jo jonkin aikaa.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Konnamuori kirjoitti:
Tämmöinen nousi tällä kertaa, minkähän arvoinen ja mitäs kannattaisi alkaa treenaamaan.Oon noviisi näissä hommissa, vaikka joukkue onkin ollut jo jonkin aikaa.

Jos sinulla ei ole kunnon valmentajaa niin kannattanee myydä saman tien niin saat tuollaiset 300k
 

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
tilliliha kirjoitti:
Jos sinulla ei ole kunnon valmentajaa niin kannattanee myydä saman tien niin saat tuollaiset 300k

Tuosta pelaajasta saa kyllä enemmänkin kuin 300k.

Muttamutta... Koloradon Kuoriaisten osalta kausi alkanut ihan mainiosti. 2 helppoa voittoa piccaillen, ja tulevan tiistain cuppipelikin pitäisi olla kotifanien juhlaa. Sitten alkaakin karu arki. Mutta siihen on vielä aikaa. Kunhan tuo vuorokausi HT-aikaa pyörähtää käyntiin, niin saapahan valmentajankin vaihdettua ja stadionia laajennettua. KK:n kausi siis jo hyvässä vauhdissa.
 

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Junnuista nousi vissiin aikaistetun vappenin johdosta ihan pelimies eli tripla-solidi (defending, winger, passing). Stamina passable, TSI 3170. Valitettavasti ikää hepulla oli rahastuksen näkökulmasta pari vuotta liian paljon. Doh, kyllähän tuo meikän kokoonpanoon mahtuu oikein hyvin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös