Hattrick

  • 1 259 730
  • 10 201

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipa helppo matsi kun piti peluuttaa lähes kokonaan ykkösmiehistöäni, jotta kunto olisi edes jotenkin kohdillaan lauantaina kun sarja pyörähtää käyntiin. Peli päättyi lopultakin hyväkseni murskaavasti 9-0, mutta mitäs muuta voi odottaakaan kun vastassa on kasidivarin jengi. Itsehän siis pelailen vitosessa. Paras hyökkääjä antoi itsestään loistavan kuvan, kun latoi peräti viisi maalia vastustajan verkkoon. Tästä on mukava jatkaa kohti lauantaita ja ensi viikon cup-peliä, josta tavoitteena on voitto varsinaisella peliajalla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Cup kirous on nyt joukkueeni kohdalta murtunut ja vastustaja sai köniinsä 0-5 kotikentällään. Tästä on ihan hyvä jatkaa tulevaan kauteen. Tavoitteena säilyä kutosessa.
 

Iso Vaalee

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä & Jallu Rantanen
Jonnin verran siepoo 1-2 tappio Cupin ekalla kierroksella, vielä kun kaveri tekee viimeisellä minuutilla maalin.. Mutta lannistuta ei !

Otto Knutsen (76768657), laitoin herran myyntiin, koska puolustajia on muutama liikaa. Ei ole tietenkään mikään stara, mutta kai se jollekulle 7-9divarilaiselle kelpaa, jos heitä täällä pyörii :D
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Matsi hukassa

Kas kummaa kun minulla ei koko Cup-ottelua tahdo näkyä otteluosiossa, vaikka mukanahan sitä ollaan. Optikollakin käyty lähiaikoina niin taitaa vain pelistä johtua. Onko olemassa jotain jippoa millä tavalla saisi tuon tuloksen näkyviin ?

EDIT: Ilmeisesti tuli voitettua, koska tuleviin otteluihin ilmestyi seuraava vastus cupissa. Rahatkin ilmestyneet tilille joten kaikki kunnossa tulosta lukuunottamatta.

EDIT2: Pätkittäin nämä asiat huomaa. Nimittäin ykköstopparini näköjään sitten loukkaantui tuossa matsissa. Tiedossa on aikamoiset maalikarkelot tulevissa otteluissa, koska pakistoon pitää joka tapauksessa pistää junnu pelailemaan. Ykköstykkikin sai keltaisen, mutta ei hätiä mitiä. Kyllä täällä pärjätään.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
0-9 vieras voitolla jatketaan cupissa. Myös ensi viikon jälkeen cupin pitäisi jatkua kaiken järjen mukaan. Tai no vastustaja on ainakin semmoinen, että se pitäisi voittaa.

Viikonloppuna olisikin sitten tarkoitus voittaa kauden eka sarjapeli. Sitä ei ole tainnut tapahtua kuin kerran joukkueeni historiassa. Ja hattrickia on kuitenkin tullut tahkottua 2½ vuotta.
 
Anturi kirjoitti:
Kas kummaa kun minulla ei koko Cup-ottelua tahdo näkyä otteluosiossa, vaikka mukanahan sitä ollaan. Optikollakin käyty lähiaikoina niin taitaa vain pelistä johtua. Onko olemassa jotain jippoa millä tavalla saisi tuon tuloksen näkyviin ?

En minä mistään mitään tiedä, mutta taitaa olla kaikilla sama homma. Ei siinä mitkään neppailut auta. Kyllä ne sieltä varmaan ilmestyy jossain vaiheessa..?

Niin ja oma cup-urakka päättyi heti alkuunsa, kun kotikentälleni saapunut ennakkosuosikki vei ottelun helposti nimiinsä lukemin 4-1.
 

NaiCou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1-5 vierasvoitolla alkoi cup. Ainakin tällä hetkellä näkyy itsellä jo seuraava vastustaja Suojussit(jos pitää paikkansa eikä vaihdu kuten viikko sitten). Kotipeli joka pitäisi olla ihan voitettavissa.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
1-6 vierasvoitolla alkoi cup, piccaillen tuli rutiinivoitto, pahempia vastuksia odotellessa...
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
0-4 voitto tuli toisesta VII-divarin joukkueesta. Seuraavalla kierroksella tuleekin sitten noutajaja kun vastaan asettuu viime kauden päätteeksi V:sta tippunut joukkue. Cupin toinen kierros on kuitenkin seuraennätys, koska viime vuonna olin ensimäsitä kertaa mukana ja silloin tappio tuli heti ensimmäisellä kierroksella.

Jos joku kaipaa treenattavaa pelinrakentajaa, niin tässä olisi yksi tarjolla. Ei varmasti kiinnosta rikkaampia seuroja mutta ainakin jollekin alasarjan joukkueelle varmasti sopiva. Treenaisin itse, mutta kun on jo treenipaikat täynnä.
Johan Fredriksson (112685925)
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Mängimies kirjoitti:
En minä mistään mitään tiedä, mutta taitaa olla kaikilla sama homma. Ei siinä mitkään neppailut auta. Kyllä ne sieltä varmaan ilmestyy jossain vaiheessa..?
Saa ne näkyviin jos kiinnostusta riittää. Etsimällä pelien id numeroilla, pelit menevät kotijoukkueen rankingin mukaisessa järjestyksen mukaan.
Oman pelini id oli 70759326, ja kotijoukkue oli viii.727 lohkon 4. Eli tuota hieman kasvattamalla mennään lohkoissa eteenpäin, eli viii.728 lohkon 4. jne...
Jonkun verran työtä vaati, mutta jos niin paljon kiinnostaa tutkailla peliä niin onnistuu kyllä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
1-3 voitto kakkosjoukkueella ja piccaamalla, omista ei kukaan loukkaantunut. Seuraavassa cup-matsissa laulukuoro kutsunee, väliäkö tuolla kun päätavoite on nousta takaisin kuutoseen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mikäs siinä on kun eilen oli cup-matsi, ensimmäinen allekirjoittaneen historiassa. Laitoin kokoonpanotkin valmiiksi, mutta nyt ei näy tietoa matsista missään. Ei näy pelatuissa peleissä eikä missään, hilloa oli tullut kyllä lipputuloina kassaan vajaa 50k, mutta muuta infoa ei näy?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
avatar kirjoitti:
Mikäs siinä on kun eilen oli cup-matsi, ensimmäinen allekirjoittaneen historiassa. Laitoin kokoonpanotkin valmiiksi, mutta nyt ei näy tietoa matsista missään. Ei näy pelatuissa peleissä eikä missään, hilloa oli tullut kyllä lipputuloina kassaan vajaa 50k, mutta muuta infoa ei näy?
Joku bugi ollut, korjataan parhailllaan ja pääkirjoituksen mukaan on jo korjattu, mutta itselleni ei ollut vielä ilmestynyt peliä listaan.
Peli on siis pelattu, mutta linkit pelistä puuttuvat kaikilta otteluohjelmasta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
koukou kirjoitti:
Joku bugi ollut, korjataan parhailllaan ja pääkirjoituksen mukaan on jo korjattu, mutta itselleni ei ollut vielä ilmestynyt peliä listaan.
Peli on siis pelattu, mutta linkit pelistä puuttuvat kaikilta otteluohjelmasta.

Tänks. Lisäkysymyksenä vielä, että paljonkos muuten jengillä on yleensä pelaajia ringissä?? Itse olen varmaan nyt vähän kämmäillyt. Ringissä on tällä hetkellä 41 pelaajaa kun niitä niin pirun halvalla sai ja silloin oli vielä rahaakin :D Nyt pitäisi kyllä kymmenisen pelaajaa ainakin saada myytyä, että ei konkurssi iske. Ei tän pelin pelaaminen niin helppoa prkl ollutkaan :)
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
avatar kirjoitti:
Tänks. Lisäkysymyksenä vielä, että paljonkos muuten jengillä on yleensä pelaajia ringissä?? Itse olen varmaan nyt vähän kämmäillyt. Ringissä on tällä hetkellä 41 pelaajaa kun niitä niin pirun halvalla sai ja silloin oli vielä rahaakin :D Nyt pitäisi kyllä kymmenisen pelaajaa ainakin saada myytyä, että ei konkurssi iske. Ei tän pelin pelaaminen niin helppoa prkl ollutkaan :)

Hehe, onhan tossa nyt "muutama liikaa". 22 pelaajaa ja koutsi IMO ehdoton maksimi.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
sixtus kirjoitti:
Hehe, onhan tossa nyt "muutama liikaa". 22 pelaajaa ja koutsi IMO ehdoton maksimi.
Jep ite oon pitäny kahta täyttä "kentällistä", koutsia ja yhtä maskotti. Muut eivät kuitenkaan pelaamaan pääse ilman loukkaantumisia.
Mutta jos halvalla saa niin... Nyt on otollisin aika kyllä myydä niitä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Juu, no mitä ilmeisemmin :D 18 pelaajaa on tällä hetkellä kauppalistalla.

Nyt pakko pyytää rehellisiä mielipiteitä, että minkähän arvoinen tämmöinen kaveri oikein teidän mielestä voisi olla?

20-vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on sympaattinen kaveri, joka on seesteinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on kurja, ja hän on kehno johtaja.

Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 2 650
Palkka: 800 €/viikko
Omistaja: Muu maailma
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve


Kestävyys: välttävä Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: kelvollinen Syöttäminen: heikko
Laituri: välttävä Puolustus: kelvollinen
Maalinteko: kelvollinen Erikoistilanteet: kelvollinen

Edit: että onks toi vaan semmonen jokapaikan höylä, mikä ei osaa mitään kovin hyvin, eli ei minkään arvoinen vai onko tommosella taitotasolla mitään arvoa? Meikäläisen tiimi kun on niin pirun paska muutenkin, niin ei viittis yrittää ihan halvalla myydä..
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
koukou kirjoitti:
Jep ite oon pitäny kahta täyttä "kentällistä", koutsia ja yhtä maskotti. Muut eivät kuitenkaan pelaamaan pääse ilman loukkaantumisia.
Mutta jos halvalla saa niin... Nyt on otollisin aika kyllä myydä niitä.

Onko tää ns. tauko tässä kausien välillä jotenkin otollisempi aika myydä?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hmm,kyllä 41 on TODELLA paljon liikaa pelaajia, ellet sitten treenaa erikoistilanteita (sillon treenin saa kaikki joten kannattaa olla 48+valmentaja).

Itselläni on tällähetkellä 26 pelaajaa ja niistäkin on pari myynnissä. Oma mielipide on että olis hyvä jos avausmiehistön lisäksi olisi 1 kova(about avaustasoa) pakki, kk-mies/laituri ja hyökkääjä + sitten treenattavat. Noiden lisäksi kannattaa joukkueessa olla muutama umpip*ska täytemies joita voi peluuttaa harj. peleissä ei-treenattavan paikalla. Kovin leveään rosteriin ei mun mielestä ole varaa tai kannata pitää.

avatar:
tuo on ihan kätevä täytemies "alemmille tasoille"...vähän riippuu millainen sun joukkue on ja silleen. Tuollahan ei ole mikään ominaisuus yli kelvollisen niin eihän se mikään mahdottoman kova ole. Ei varmaankaan yli 100k arvoinen, olisko 50-60k hinta mitä tuosta voisi saada.

Nyt juuri kun uusi kausi on kääntynyt niin hinnat ovat selkeästi korkeammat ja kauppa käy paljon enemmän kuin kauden lopussa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Gleb kirjoitti:
0-4 voitto tuli toisesta VII-divarin joukkueesta.

Saako noin tehdä. Mulle tuli vastustaja vaivaiset neljä sarjaporrasta ylempää..
0-5 pataan mutta sain mä niistä yhden saikulle.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Cupin matsista oli unohtunut epähuomiossa PIC. Siitä johtuen tuli ihan riittävä voitto, sillä vastustaja kaatui lukemin 0-11. Yksi pelaajistani loukkaantui mikä tietenkin ottaa hieman pannuun.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kenenkäs porukka on Siperia Polar Bears (555555)?

Nimi on tuttu jatkoajan cupeista. Näyttää pelaavan samassa kutosen lohkossa jossa minun Kiljuhanhet yrittää rimpuilla ennakkosuosikkeja vastaan.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Dodiin... 1-8 tuli turpiin cupissa :O Ensimmäinen cup-ottelu meikäläisen joukkueelle. Katselin tilastoja ja huomionarvoista oli vastustajan maalivahti, joka sai 7 1/2 tähteä :D TSI jotain vähän päälle 65k, vertailuna tosiaan oman joukkueen parhaan miehen TSI on se about 2600, mutta väkeä oli ja rahaakin tuli suurin potti mitä tähän mennessä. Joukkueen itseluottamus tosin putosi pari pykälää ja kannattajat ryhtyivät repimään pelihousujaan. Nyt kun tosiaan vielä pääsis eroon noista ylimääräisistä pelaajista...

Kysymys ilmoille tietämättömältä, mites jos oma joukkue menee niin kuralle, että se ei ole enää kelvollinen pelaamaan missään (=talous menee niin pahasti pakkaselle) niin millä tavoin tässä pelissä voi saada uuden joukkueen ja yrittää vahingoista viisastuneena uudestaan? Ja miten paljon yleensäkin pitää mennä talous kuralle, että joukkue potkitaan pois lopullisesti??

Ei kovin hyvältä nimittäin tällä hetkellä näytä, mutta jos näin käy, ei se harmita juurikaan, tässä on yritetty opetella erilaisia koukeroita ja jos olisi uusi alku, tulisi kyllä monta juttua tehtyä heti alusta huomattavasti fiksummin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös