Hattrick

  • 1 261 383
  • 10 211

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Mikähän on vikana, kun kotikoneelta yritän kirjautua, niin siellä sanotaan vaan että : Yhteysaika päättynyt. ?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
vakava:
toimiiko sun nettiyhteys muuten ihan ok? Kyllä HT mun tietääkseni on toiminut koko päivän ihan normaalisti.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Kyllä yhteydet muuten pelaa ihan moitteettomasti. Pääsen kyllä täältä työkoneelta ja muualtakin sinne kirjautumaan mutta kotikoneelta se jostain syystä ei pariin päivään ole onnistunut.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Voihan vitalis! Tuli sitten aliarvioitua cup-vastustaja ja turpiinhan sieltä tuli joltain 7-divarin jämäjengiltä :/ Ei voi muuta kun ottaa opiksi...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Calder kirjoitti:
Voihan vitalis! Tuli sitten aliarvioitua cup-vastustaja ja turpiinhan sieltä tuli joltain 7-divarin jämäjengiltä :/ Ei voi muuta kun ottaa opiksi...
Hävisitkö KePS-67-jengille? Ei ole minun joukkue, samassa lohkossa. Itsehän sain selkääni, enkä voittoa odotellutkaan, johdossa olin kotvan aikaa.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Another HAB kirjoitti:
Puolihuolimattomasti menin jatkoon, ensimmäistä kertaa kolmannelle kierrokselle. Taitaa tulla kylmää kyytiä ens tiistaina.
Itse myös ensimmäistä kertaa kolmoskierrokselle, jossa vastaan tulee vitosen porukka, joka on jostain käsittämättömästä syystä vitosessa. Ei tasoltaan todellakaan ole vitosen tasoa, joten voittoa lähtään hakemaan ja sitä kautta lisää kassatuloja.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki keinot oli käytössä ja voittoa yritettiin viime kauden päätteeksi V-divarista tippuneesta joukkueesta (itse olen VII), viime hetkille asti sinniteltiin jopa johdossa mutta sitten vastustaja teki kaksi nopeaa maalia. Jos arvosanoja ja tähtiä katsotaan niin lopputulos oli aivan oikeudenmukainen vaikka keskikentän hallinnasta pystyinkin hyvin taistelemaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Gleb kirjoitti:
Kaikki keinot oli käytössä ja voittoa yritettiin viime kauden päätteeksi V-divarista tippuneesta joukkueesta (itse olen VII), viime hetkille asti sinniteltiin jopa johdossa mutta sitten vastustaja teki kaksi nopeaa maalia. Jos arvosanoja ja tähtiä katsotaan niin lopputulos oli aivan oikeudenmukainen vaikka keskikentän hallinnasta pystyinkin hyvin taistelemaan.
Kuulostaa aika paljon joukkueeni ottelusta, ainoastaan ne kaksi nopeaa maalia tuli toisen puoliajan alussa. Joka tapauksessa siis voitto tuli ja vastus oli yllättävän hyvä. Tosin on myönnettävä, että rennolla pelillä pelattiin.
 

masaala

Jäsen
Rankkareilla hävisin cup-matsin. Kostautui se, että ei ole jaksanut määritellä rankkariampujia. Nyt jopa veskari oli tunaroimassa potkunantajana, kun laituri jolla on hyvä erikoistilanne-osaaminen ei potkaissut ollenkaan. Kyllä nyt sylettää, oli se niin lähellä. Olisin ehdottomasti tarvinnut jatkopaikan rahallisesta näkökulmasta.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niukka 1-2 tappio toista VI-divarilaista vastaan. Kaveri tuli ykköskokoonpanolla vastaan, ja se kostautui mulle.. No, pääseepä keskittymään sarjapeleihin.
 

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
Jatkoon mentiin loppujen lopuksi piccaillen. Mutta jopas taas jouduttiin hintaa maksamaan. Paras laituri/treenattava +7 viikkoa. Hieno homma, erityisesti kun viime viikolla paras pelaaja&treenattava loukkaantui +5. No riittää lääkäreillä töitä. Noita loukkaantumisen pituuksia näköjään pidennetty, vai oliko aiemminkin +7 pituisia loukkaantumisia? Itse elänyt siinä uskossa että +6 oli maksimi.

Nyt sitten pitäisi päättää että kumpaan peliin, ensi lauantain sarjapeliin vai ensi tiistain cup-vääntöön tässä pitäisi panostaa. Molemmissa vastassa selkeästi kovemmat joukkueet, mutta toiseen panostamalla voisi voiton kyllä vastaiskuilla hakea. Saas nähdä. Tappioton putki tulee olemaan kyllä varmasti historiaa tulevan viikon jälkeen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Itselläni on alkukausi sujunut voittojen merkeissä, ja eilen sille tuli jatkoa kun voitin cup-otteluni 1-6 vieraissa.
Ensi viikon cup vastustaja on ennakkokatsauksen perusteella, myös helppoa kauraa, joten kohta tässä uhataankin seura ennätystä, joka on 5 kierrokselle cupissa.

Lauantain sarjapelistä pitäisi myös voitto hellitä, ilman sen suurempia tuskia, mutta ei pidä vielä nuolaista ennen kuin tipahtaa.
Kuitenkin riippuen tämän ja ensi viikon sarjapeleistä, teen päätöksiä panostetaanko cuppiin täysillä sarjan kustannuksella vain päinvastoin.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
koukou kirjoitti:
Itse myös ensimmäistä kertaa kolmoskierrokselle, jossa vastaan tulee vitosen porukka, joka on jostain käsittämättömästä syystä vitosessa. Ei tasoltaan todellakaan ole vitosen tasoa, joten voittoa lähtään hakemaan ja sitä kautta lisää kassatuloja.

Itsellä kanssa kolmoskierros odottaa ensimmäistä kertaa. Ja samoin tuo vastus on vitosesta, mutta luulenpa että kovimmasta päästä. Vastustaja voitti liiga-avauksensa 7-0 keskikentän ollessa loistava (korkea). Noita 6-8 tähden pelaajia näytti olevan 4 ja loput ovat sitten 4-5 tähteä. Miten muuten vitosessa pärjää taloudellisesti jos jo kahden pelaajan palkka on reilut 350 000 euroa viikossa?
 

Mace

Jäsen
Mr. Smith kirjoitti:
Miten muuten vitosessa pärjää taloudellisesti jos jo kahden pelaajan palkka on reilut 350 000 euroa viikossa?

Helvetin heikosti kanssakilpailijoihin nähden. Tuollaisten pelaajien pitäminen joukkueessa on suoraan sanottuna tavattoman typerää joukkueen talouden kannalta.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eilen joukkueeni eli siis Nakkilan Jalkapallo Klubin tuhkimotarina sai ainakin vielä yhden jatko-osan. Olen aina ennen pudonnut Suomen Cupista 1.kierroksella, mutta nyt olen jo sensaatioimaisesti edennyt jo 3.kierrokselle. Hengen voitto materiasta. Mutta seuraavaksi vastaan asettuu joukkue 4.divisioonasta. Ja jokohan viimeinkin nousisin 6.divisioonaan usean kauden yrittämisen jälkeen? Toivotaan.

P.S. Ostakaa Pekka Laitinen. Hintapyyntö 0€. :)
 
6-0: Kolmas kierros kutsuu, ja rentoa peliä vielä seuraavassa taidetaan kokeilla.

Jos hintataso on laskenut jokaiselle pelipaikalle, niin silti puolustajien arvo on jo hälyyttävän alhainen. Titaanisen pakin välttävällä syötöllä ja 21 vuoden iällä sai 2,7 miljoonalla, ja vielä ihan perusmarkkinahinta. Herättää vain ajatuksia, mihin tulevaisuudessa pelissä menestyminen perustuu, kun joukkuemäärä vain kasvaa, eikä treenaamisesta seuraa ilmiselvää rikastumista. Noh, kaikilla sama tilanne, joten pienet kikkailut (ylipyynnit / mäihäostot) taitavat korostua. Junnujoukkueestakin olisi hyvä saada kerrankin kunnon jätkiä, jotta tulevaisuudessa voisi kiriä muiden kehityksen edelle.

Nelonen taitaa todella olla kaukainen haave vitosen keskikastista.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mr. Smith kirjoitti:
Itsellä kanssa kolmoskierros odottaa ensimmäistä kertaa. Ja samoin tuo vastus on vitosesta, mutta luulenpa että kovimmasta päästä. Vastustaja voitti liiga-avauksensa 7-0 keskikentän ollessa loistava (korkea). Noita 6-8 tähden pelaajia näytti olevan 4 ja loput ovat sitten 4-5 tähteä. Miten muuten vitosessa pärjää taloudellisesti jos jo kahden pelaajan palkka on reilut 350 000 euroa viikossa?

Itse pelaan vitosessa ja tällä hetkellä palkat ovat joukkueella 265 k€/viikko. Ei pärjää tällä kulurakenteella ja myyntilaidalle oli mentävä ja tulen menemään jatkossakin. Voitin avauksen, cupissa isot voitot ja voitan kaiketi lauantainkin matsin mutta silti possa ei kestä tuota. Oma junnu lähtee uskomattomana pelinrakentajana pian kuppaamaan isompia seuroja. Ikävää vain tuo, että hintakehitys on kurjanlaista. Uskomatonta pelinrakentajaa saa tällä hetkellä vähän yli 3 miljoonalla. Tosin tällä taitotasolla alkaa kovat palkat karsimaan ostohaluja...
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osittain kakkosmiehistöllä mentiin cupin kolmannelle kierrokselle 6-1 voitolla. Enpä osannut odottaa noin suurta voittoa, kun keskikenttäkin on huono kuin mikäkin, eilenkin tuli korkea kurja. Onneksi sentään puolustus ja hyökkäys on osittain kuosissa noissa cup-peleissäkin. Ensi kierroksella saattaa sitten tullakin jo vaikeuksia kun vastassa on jengi, joka on saanut tähän asti cupissa välttävää keskikenttää ja muutenkin melko tasapaksu joukkue.

Huhhuh, Jusu7:lla ainakin on omasta mielestäni aikamoiset palkkakulut, itsekin pelaan vitosdivarissa ja palkat ovat viikossa 174k€/vko. Tosin jos sinulla on uskomattomia pelinrakentajia, en yhtään ihmettele isoja palkkakulujasi. Itse lopetin pelinrakennuksen treenaamisen siihen, kunnes pelaajani olivat titaanisia, mutta sekin on noin jälkeenpäin tuntunut väärältä ratkaisulta. Kyllähän niitä olisi ehdottomasti pitänyt treenata vielä pari tasoa ylemmäs, koska omasta mielestäni ~6* per peli ei ole riittävästi, mutta kaikkeahan ei voi aina saada, joten näillä mennään!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kevyesti jatkoon 0-6. Seuraavalla kierroksella vastus kovenee paljon sillä vastaan asettuu viime kauden todella kovan kutosen voittaja. Vastus sattuu olemaan kaverini, joka kanssa pelaa hattrickiä ja meidän on pitänyt ottaa matsia ykkösmiehistöillä jo monet kerrat, mutta aina se on jäänyt. No nythän se sitten selviää kerralla. Tästä voitto niin pystyy leijumaan monet vuodet, tuskin toista tälläista mahdollisuutta tulee tapahtumaan ikinä. Pitäa varmaan lähteä vastahyökkäystaktiikalla, sillä keskikenttä menee vastustajalle luokkaa kehno-erinomainen. Joukkueen ykköspyssy Jarkko Muuri (unohtumaton maalinteko) tekee mukavasti paluun juuri tuohon otteluun 6 viikon loukkaantumisen jäljiltä, tosin 2 viikoahan siinä meni kun vähän lääkäreitä hankki. Ja joukkue on Fc Terzinator.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
faaip de oiad kirjoitti:
Hävisitkö KePS-67-jengille? Ei ole minun joukkue, samassa lohkossa. Itsehän sain selkääni, enkä voittoa odotellutkaan, johdossa olin kotvan aikaa.

Ei ollut KePS-67, vaan AC Azorit joka katkaisi 15 ottelun tappiottoman kilpaottelun putken, nöyryyttävää...
 

Kyle

Jäsen
Täälläkin edettiin kolmannelle kierrokselle, vaikka etukäteen putoaminenkin oli odotettavissa kun pic:llä lähdettiin suht saman tason joukkuetta vastaan.

Seuraava ottelu onkin sitten mielenkiintoinen viitosdivisioonalaista(itse pelaan kutosessa) vastaan. Vastustaja rökittää keskikentän, mutta molemmat joukkueet pärjää hyökkäyksellä toistensa puolustukselle. Saas nähdä mitä keksii.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Cup-peleihin ei ollut tarkoitus tällä kaudella panostaa, mutta niin vain edessä on ensi viikolla kolmas kierros. Vastustaja eilen hieman avitti pelaamalla mielenkiintoisella 2-5-2 taktiikalla. Hävisin pelinhallinnan, mutta voitin 3-0. 4-5-1 vastahyökkäyksillä tuntuu olevan pelinrakennustreenarille paras vaihtoehto, kun tiedossa on hallinnan häviäminen....
 

Iso Vaalee

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä & Jallu Rantanen
Hola kaikille ! Olen käynyt vaklaamassa keskusteluja, ja ajattelin itsekin ottaa osaa :) Mistäs divareista täällä on pelaajia ? Ovatko kaikki jotain mestaruussarjan ja 3-divarin väliltä vai onko mukana myös vähemmän yliluonnollisia joukkueita omaavia " koutseja "

ps. laitoin pelaajan myyntiin, jos jollekkin täällä kelpaisi..

Toni Louhela (80292913)

Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 180
Palkka: 680 €/viikko
Omistaja: Levottomat Jalat
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve


Kestävyys: erinomainen Maalivahti: kurja
Pelinrakennus: kelvollinen Syöttäminen: kurja
Laituri: kelvollinen Puolustus: heikko
Maalinteko: välttävä Erikoistilanteet: kehno
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös