mukava valkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tuukka Mäntylä
Mikähän on vikana, kun kotikoneelta yritän kirjautua, niin siellä sanotaan vaan että : Yhteysaika päättynyt. ?
Hävisitkö KePS-67-jengille? Ei ole minun joukkue, samassa lohkossa. Itsehän sain selkääni, enkä voittoa odotellutkaan, johdossa olin kotvan aikaa.Calder kirjoitti:Voihan vitalis! Tuli sitten aliarvioitua cup-vastustaja ja turpiinhan sieltä tuli joltain 7-divarin jämäjengiltä :/ Ei voi muuta kun ottaa opiksi...
Itse myös ensimmäistä kertaa kolmoskierrokselle, jossa vastaan tulee vitosen porukka, joka on jostain käsittämättömästä syystä vitosessa. Ei tasoltaan todellakaan ole vitosen tasoa, joten voittoa lähtään hakemaan ja sitä kautta lisää kassatuloja.Another HAB kirjoitti:Puolihuolimattomasti menin jatkoon, ensimmäistä kertaa kolmannelle kierrokselle. Taitaa tulla kylmää kyytiä ens tiistaina.
Kuulostaa aika paljon joukkueeni ottelusta, ainoastaan ne kaksi nopeaa maalia tuli toisen puoliajan alussa. Joka tapauksessa siis voitto tuli ja vastus oli yllättävän hyvä. Tosin on myönnettävä, että rennolla pelillä pelattiin.Gleb kirjoitti:Kaikki keinot oli käytössä ja voittoa yritettiin viime kauden päätteeksi V-divarista tippuneesta joukkueesta (itse olen VII), viime hetkille asti sinniteltiin jopa johdossa mutta sitten vastustaja teki kaksi nopeaa maalia. Jos arvosanoja ja tähtiä katsotaan niin lopputulos oli aivan oikeudenmukainen vaikka keskikentän hallinnasta pystyinkin hyvin taistelemaan.
koukou kirjoitti:Itse myös ensimmäistä kertaa kolmoskierrokselle, jossa vastaan tulee vitosen porukka, joka on jostain käsittämättömästä syystä vitosessa. Ei tasoltaan todellakaan ole vitosen tasoa, joten voittoa lähtään hakemaan ja sitä kautta lisää kassatuloja.
Mr. Smith kirjoitti:Miten muuten vitosessa pärjää taloudellisesti jos jo kahden pelaajan palkka on reilut 350 000 euroa viikossa?
Mr. Smith kirjoitti:Itsellä kanssa kolmoskierros odottaa ensimmäistä kertaa. Ja samoin tuo vastus on vitosesta, mutta luulenpa että kovimmasta päästä. Vastustaja voitti liiga-avauksensa 7-0 keskikentän ollessa loistava (korkea). Noita 6-8 tähden pelaajia näytti olevan 4 ja loput ovat sitten 4-5 tähteä. Miten muuten vitosessa pärjää taloudellisesti jos jo kahden pelaajan palkka on reilut 350 000 euroa viikossa?
faaip de oiad kirjoitti:Hävisitkö KePS-67-jengille? Ei ole minun joukkue, samassa lohkossa. Itsehän sain selkääni, enkä voittoa odotellutkaan, johdossa olin kotvan aikaa.