Hattrick

  • 1 255 589
  • 10 197

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
repe_joke kirjoitti:
Suora kopsaus tuolta ht-forumilta.

"Terveyspäivitys tapahtuu itse asiassa 7 kertaa viikossa, periaattessa siis joka päivä. Käytännössä pävitykset ovat kuitenkin La, 2 x Ma, Ti, To ja 2 x Pe, jokaisessa päivityksessä on siis mukana myös terveyspäivitys."

Elikkä niitä tapahtuu lähes joka päivä.
Okei, kiitokset näistä kaikista vastauksista!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hattrickissä on nyt menossa bottisiivoukset.

Oman lohkon(VI.447) uudet joukkueetkin ovat vaihtuneet jo pariin kertaan, enkä ole vieläkään ollenkaan varma ovatko nuo vieläkään lopulliset joukkueet.
Sarjaan nousi kaksi joukkuetta suoraan seiskasta ja lisäksi vitosesta pudonneen, ilmeisesti botin, tilalle tulee myöskin joukkue seiskasta. Kun katselin noita sesiskasta tulevia joukkueita niin ensimmäisenä tulee mieleen, että lohkon taso laskee melkoisesti.
Itselläni oli tarkoitus myydä alkukaudesta muutama treenattava ja vahvistaa muutamaa pelipaikkaa, mutta nyt en taida sitä viitsiä tehdä, koska uskon pärjääväni lohkossani nyt nykyiselläkin miehistöllä varsin hyvin. Sain siis lisäaikaa treenattaville ja saan hiukan myöhemmin vielä parempia vahvistuksia.
Tosin nyt olisi hyvä paikka tavoitella myös nousua vitoseen, mutta tavoite sinne nousulle oli asetettu vasta parin kauden päähän johtuen siitä, että haluan minulla olevan joukkueen joka vitosessa myös pärjää.

Onko muilla menneet tavoitteet uusiksi bottisiivousten vuoksi?
 
Viimeksi muokattu:

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vuokralainen kirjoitti:
Onko muilla menneet tavoitteet uusiksi bottisiivousten vuoksi?

Omassa lohkossani VII.1023 oli neljä bottia ennen siivousta (mm molemmat ylhäältä tippuneet), nyt niiden tilalle tuli kolme jo VII-divarista tippunutta sekä yksi kokonaan uusi joukkue. Jos viime kaudella sijoituin suhteellisen kovatasoisessa lohkossa kolmanneksi niin ei tässä voi olla kuin yksi tavoite eli sarjanousu. Tämä oli tavoitteena jo tosin heti viime kauden jälkeen, mutta nyt se näyttää jopa hyvin todennäköiseltä.
 

Zame

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa, ottawa
Sovin ensi tiistaille ystävyys ottelun ja nyt sinne oli ilmestynyt tuo cupin peli samalle päiväälle. Pelataanko myös ystävyysottelu vai katoaako se tuolta ottelu listalta?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Zame kirjoitti:
Sovin ensi tiistaille ystävyys ottelun ja nyt sinne oli ilmestynyt tuo cupin peli samalle päiväälle. Pelataanko myös ystävyysottelu vai katoaako se tuolta ottelu listalta?
Ystävyysottelu on jo poistettu, vaikka saattaa näkyäkin vielä listalla. Paina sen ystävyysottelun linkkiä, niin tulee todennäköisesti, että kyseistä otteluid:tä ei löydy.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Myyntiasiaa..

Sellaista kyselisin, että olen aiemmin tällä palstalla ilmoittanut että olisin myymässä juuri Häikäisevään noussutta maalivahtiani ja miettinyt oikeaa ajankohtaa. Nyt harjoituspelissä maalivahti loukkaantui ja ei siis saa treeniä kahteen viikkoon.. Eli kannattaisiko minun myydä maalivahti heti nyt vai vasta sen kahden viikon jälkeen? Vaikuttaako loukkaantuminen mitenkään hintaan mitä maalivahdista maksetaan?
 

Mokoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Detroit Redwings, ManU.
Speedye kirjoitti:
Sellaista kyselisin, että olen aiemmin tällä palstalla ilmoittanut että olisin myymässä juuri Häikäisevään noussutta maalivahtiani ja miettinyt oikeaa ajankohtaa. Nyt harjoituspelissä maalivahti loukkaantui ja ei siis saa treeniä kahteen viikkoon.. Eli kannattaisiko minun myydä maalivahti heti nyt vai vasta sen kahden viikon jälkeen? Vaikuttaako loukkaantuminen mitenkään hintaan mitä maalivahdista maksetaan?

Tottahan toki loukkaantuminen siihen vaikuttaa, koska ostaja ei saa haluamaansa pelaajaa heti käyttöön. Pelaajasta maksettava summa yleensä vaihtelee sairasviikkojen mukaan, eli jos pelaaja on +1vk sairastuvalla, ja toinen pelaaja +3vk niin saat +3vk-pelaajalla huomattavasti pienemmän summan kuin ensin mainitulla. Myy siis ehdottomasti vasta parin viikon päästä.

--

Itselläni meni kausi aika lailla nappiin, nousu kutosdivariin kakkospaikalta. Kaiken kukkuraksi vielä helpohko lohko, joten ehkäpä tulevan kauden loputtua juodaan jo vitoskahveja? Tavoite tosin on vain sarjassa pysyminen, enkä viitsi erityisemmin lähteä edes yrittämään tuota paikkaa vitoseen, jos se ei itsestään aio tulla.

Jos tästä lohkosta tiputaan, niin kyllä se on suuri pettymys. En jaksaisi enää yhtään kautta viedä murskaavasti jotakin lohkoa, ilman minkäänlaista haastetta. Toivotaan parasta, ja eiköhän tämä hyväksy käänny - kunhan ykköslaiturini sairastuvalta joskus tervehtyy.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Speedye kirjoitti:
Sellaista kyselisin, että olen aiemmin tällä palstalla ilmoittanut että olisin myymässä juuri Häikäisevään noussutta maalivahtiani ja miettinyt oikeaa ajankohtaa. Nyt harjoituspelissä maalivahti loukkaantui ja ei siis saa treeniä kahteen viikkoon.. Eli kannattaisiko minun myydä maalivahti heti nyt vai vasta sen kahden viikon jälkeen? Vaikuttaako loukkaantuminen mitenkään hintaan mitä maalivahdista maksetaan?
Ja muutenkin itse olen yrittänyt välttää myyntejä kauden lopussa. Kausien aluissa hinnat ovat korkeammalla, kun kaikki myöhäisheränneet vahvistavat joukkueitaan.
Eli olisin ilman loukkaantumistakin suositellut myyntiä vasta ensi viikolla.
 

Kyle

Jäsen
Tänään tuli tehtyä joukkue lähes valmiiksi omalta osaltani lähes mahdottomaan kuutosdivisioona lohkooni. Vielä ennen kautta tulee vaihdettua valmentaja paremman johtajuuden omaavaa, jotta sarjassa pysyminen olisi käytännössä edes mahdollista. Sen lisäksi puolustuspäähän tulee myöskin seuraavan päivityksen jälkeen vahvistusta, kun myyntiin lähtee kaksi häikäisevää hyökkääjää.

Katselin muita kuutoslohkoja ja kyllä vähän pistää kismittämään, että olen oman lohkoni heikoin tälläisellä kokoonpanolla(lähes kaikissa muissa lohkoissa pysyminen olisi melko varma, nopealla vilkaisulla) :

Mv: Hyvä
LP: Hyvä(puolustus) + hyvä(laituri) - Hyvä + heikko
KP: Hyvä
KK: Mahtava - Mahtava - Loistava
L: Kelvollinen + Hyvä(pr) + Hyvä (syöt) - X
H: Häikäisevä + vättävä(syöt) - Mahtava + Hyvä(syöt) + Hyvä(laituri)

X = Toisen laiturin paikalle ykköskokoonpanossa löytyy monta nuorta ehdokasta treenistä ja sieltä löytyy myös kauden edetessä toinenkin laituri.

Tällä kokoonpanolla pitäisi napata 12 pistettä, eli kahdesta joukkueesta voitot, jotka ovat lähellä tasoani.

koukou kirjoitti:
Ja muutenkin itse olen yrittänyt välttää myyntejä kauden lopussa. Kausien aluissa hinnat ovat korkeammalla, kun kaikki myöhäisheränneet vahvistavat joukkueitaan.
Eli olisin ilman loukkaantumistakin suositellut myyntiä vasta ensi viikolla.

Itse taas olen sillä kannalla että 19 ja 20 vuotiaat kannattaa myydä, ennen ikäpäivitystä. Tuntuu että niillä olisi vielä parempi menekki kun vuoden vanhempina, jo "yli ikäisinä" treenattavaksi.

Myös vanhemmat yli 30 vuotiaat kannattaaa myydä, ihan vaan sen pelossa että taidot tippuvat.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Gerodz kirjoitti:
Katselin muita kuutoslohkoja ja kyllä vähän pistää kismittämään, että olen oman lohkoni heikoin tälläisellä kokoonpanolla(lähes kaikissa muissa lohkoissa pysyminen olisi melko varma, nopealla vilkaisulla) :

Mv: Hyvä
LP: Hyvä(puolustus) + hyvä(laituri) - Hyvä + heikko
KP: Hyvä
KK: Mahtava - Mahtava - Loistava
L: Kelvollinen + Hyvä(pr) + Hyvä (syöt) - X
H: Häikäisevä + vättävä(syöt) - Mahtava + Hyvä(syöt) + Hyvä(laituri)

X = Toisen laiturin paikalle ykköskokoonpanossa löytyy monta nuorta ehdokasta treenistä ja sieltä löytyy myös kauden edetessä toinenkin laituri.
Mikä lohko? Ihan mielenkiinnosta, itse olen vi.259 ja jos vaihtaa saisi niin vaihtaisin.
Itselläni vastaavat arvot: MV: hyvä, PAKIT:hyvä,erinomainen,hyvä KK:mahtava, loistava, mahtava L:Häikäisevä ja loistava, kelvolliset syötöt H: 2xLoistava, välttävät syötöt
Noilla olen ollut kaksi kautta putkeen lohkon 5.
 

Kyle

Jäsen
koukou kirjoitti:
Mikä lohko? Ihan mielenkiinnosta, itse olen vi.259 ja jos vaihtaa saisi niin vaihtaisin.
Itselläni vastaavat arvot: MV: hyvä, PAKIT:hyvä,erinomainen,hyvä KK:mahtava, loistava, mahtava L:Häikäisevä ja loistava, kelvolliset syötöt H: 2xLoistava, välttävät syötöt
Noilla olen ollut kaksi kautta putkeen lohkon 5.

Lohko on VI.761

Sulla on muuten ainakin kärkijoukkuetten osalta kovempi lohko kun mulla, tosin häntäpäässä heikompaa. Alltid Hattrickin mukaan toi sun lohkosi on hitusen kovempi.

Itsellä tuli aika lyhyellä varoitus ajalla nuo keskikentän hankinnat tehtyä, kun seiskasta nousin lähinnä Hyvien ja kokeneitten pr:n taidon omaavien pelaajien avulla kuutoseen.

EDIT: Kauden lopussa jos on sarjasijoitukset ratkennut, vois ottaa harkkamatsin ykkösmiehistöllä.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kirjottelin tänne aiemmin siitä mun unohtumattomasta hyökkääjästä joka loukkaantui 6 viikoksi. Palkkasin sitten lisää lääkäreitä ja kannattajat suuttuivat, mutta kun kävin katsomassa, monta viikkoa on jäljellä loukkaantumisesta niin jäljelle oli vielä 5 viikkoa. Miksi oli lähtenyt vain viikko pois, vaikka lääkäreitä on 37 ja pelaaja 21 v?
 

Mace

Jäsen
Lauri kirjoitti:
Kirjottelin tänne aiemmin siitä mun unohtumattomasta hyökkääjästä joka loukkaantui 6 viikoksi. Palkkasin sitten lisää lääkäreitä ja kannattajat suuttuivat, mutta kun kävin katsomassa, monta viikkoa on jäljellä loukkaantumisesta niin jäljelle oli vielä 5 viikkoa. Miksi oli lähtenyt vain viikko pois, vaikka lääkäreitä on 37 ja pelaaja 21 v?

Siis +6-loukkaantuminen oli muuttunut +5:ksi, mutta missä ajassa? Eihän se koko loukkaantuminen toki hetkessä haihdu pois, mutta kyllä tuollainen lääkäriarmeija tekee hommia melko kovalla vauhdilla. Uskoisin, että kauden toiseen sarjaotteluusi saat ko. pelaajan mukaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Lauri kirjoitti:
Kirjottelin tänne aiemmin siitä mun unohtumattomasta hyökkääjästä joka loukkaantui 6 viikoksi. Palkkasin sitten lisää lääkäreitä ja kannattajat suuttuivat, mutta kun kävin katsomassa, monta viikkoa on jäljellä loukkaantumisesta niin jäljelle oli vielä 5 viikkoa. Miksi oli lähtenyt vain viikko pois, vaikka lääkäreitä on 37 ja pelaaja 21 v?

Paljonko sitä pitäisi lähteä yhdessä terveyspäivityksessä (joita tapahtuu lähes joka päivä), että olisi tyytyväinen?
Ei se päivässä parana, ellet ota lääkäreitä 10 kertaista määrää.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
repe_joke kirjoitti:
Paljonko sitä pitäisi lähteä yhdessä terveyspäivityksessä (joita tapahtuu lähes joka päivä), että olisi tyytyväinen?
Ei se päivässä parana, ellet ota lääkäreitä 10 kertaista määrää.
Jep, tajusin typeryyteni juuri kun painoin Enteriä. Joku muuten sanoi, ettei lääkärit tappele keskenään jos niitä on yli kymmenen, mutta kyllä niille näytti riitaa tulevan.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
"Lääkärisi eivät kykene yhteistyöhön, koska heitä on liian monta. Kannattajat ovat järkyttyneitä ongelmien aiheuttaman negatiivisen julkisuuden vuoksi."
Tollanen viesti tuli sihteeriltä. Eli ei voi pitää yli kymmentä lääkäriä? Vai saako ne jotain aikaankin vaikka riitelevät?
 

NaiCou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lauri kirjoitti:
"Lääkärisi eivät kykene yhteistyöhön, koska heitä on liian monta. Kannattajat ovat järkyttyneitä ongelmien aiheuttaman negatiivisen julkisuuden vuoksi."
Tollanen viesti tuli sihteeriltä. Eli ei voi pitää yli kymmentä lääkäriä? Vai saako ne jotain aikaankin vaikka riitelevät?
Lääkärit saavat kyllä hyvää työtä aikaankin vaikka riitelevätkin. Ainakin aikaisempien kokemusten mukaan pelaajat paranevat nopeasti ja tehokkaasti.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
NaiCou kirjoitti:
Lääkärit saavat kyllä hyvää työtä aikaankin vaikka riitelevätkin. Ainakin aikaisempien kokemusten mukaan pelaajat paranevat nopeasti ja tehokkaasti.
Hyvä jos näin on, sillä ei olisi oikein varaa pitää paljon lääkäreitä, jotka eivät saa mitään aikaan.
 

Mace

Jäsen
Lauri kirjoitti:
Hyvä jos näin on, sillä ei olisi oikein varaa pitää paljon lääkäreitä, jotka eivät saa mitään aikaan.

Tuo saamasi ilmoitus oli siis vain tiedonanto siitä, että lääkärien määrä ylitti sen "sallitun" rajan (eli kymmenen). Ei siitä kuitenkaan mitään muuta seurannut kuin tuo fanien kärttyily, lääkärit hoitavat kyllä oman hommansa kuten pitääkin tuosta ilmoituksesta huolimatta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tulikos kellekkään jatkoaikalaiselle tänään junnulotosta päävoittoa? Itselläni ei tullut edes osumia, kun tuli 19v välttävän päätaidon omaava turilas.

Katselin myös tuota Laurin projektia saada Jarkko Muuri (46961710) pelikuntoon, ja hyvinhän tuo tällä hetkellä sujuu. +4 on tällä hetkellä loukkaantumisen taso, kun se vielä toissapäivänä taisi olla +6.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
repe_joke kirjoitti:
Katselin myös tuota Laurin projektia saada Jarkko Muuri (46961710) pelikuntoon, ja hyvinhän tuo tällä hetkellä sujuu. +4 on tällä hetkellä loukkaantumisen taso, kun se vielä toissapäivänä taisi olla +6.
Kyllä, saattaa päästä jopa ensimmäiseen liigapeliin, jos tuolla tahdilla kuntoutuu. Eli tiistaina loukkaantui 6 viikoksi ja nyt 4 viikkoa. Hyvä, että tulin tänne kerrankin purkamaan epäonneani, niin löytyi ammattiapua tuohon loukkaantumisen nopeuttamiseen.
Junnuista nousi 19v välttävä maalinteko hyvällä syötöllä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
masaala kirjoitti:
Milloin se ikäpäivitys tapahtuu? Eli kannattaako junnu nostaa jo nyt, vai vanheneeko se junnukin päivityksessä? Kiitos...

Voi nostaa jo nyt. Tänään nostettavat junnut eivät nosta ikäänsä ikäpäivityksessä joka tapahtuu maanantaina.
 

masaala

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
Voi nostaa jo nyt. Tänään nostettavat junnut eivät nosta ikäänsä ikäpäivityksessä joka tapahtuu maanantaina.

Välttävä 17-vuotias tuli. Ei taida olla tarpeeksi hyvä edes treenattavaksi. Nyt olisi kyllä tarvinut sen tulevan maajoukkuepelaajan, mutta näillä mennään. =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös