Tänään tuli tehtyä joukkue lähes valmiiksi omalta osaltani lähes mahdottomaan kuutosdivisioona lohkooni. Vielä ennen kautta tulee vaihdettua valmentaja paremman johtajuuden omaavaa, jotta sarjassa pysyminen olisi käytännössä edes mahdollista. Sen lisäksi puolustuspäähän tulee myöskin seuraavan päivityksen jälkeen vahvistusta, kun myyntiin lähtee kaksi häikäisevää hyökkääjää.
Katselin muita kuutoslohkoja ja kyllä vähän pistää kismittämään, että olen oman lohkoni heikoin tälläisellä kokoonpanolla(lähes kaikissa muissa lohkoissa pysyminen olisi melko varma, nopealla vilkaisulla) :
Mv: Hyvä
LP: Hyvä(puolustus) + hyvä(laituri) - Hyvä + heikko
KP: Hyvä
KK: Mahtava - Mahtava - Loistava
L: Kelvollinen + Hyvä(pr) + Hyvä (syöt) - X
H: Häikäisevä + vättävä(syöt) - Mahtava + Hyvä(syöt) + Hyvä(laituri)
X = Toisen laiturin paikalle ykköskokoonpanossa löytyy monta nuorta ehdokasta treenistä ja sieltä löytyy myös kauden edetessä toinenkin laituri.
Tällä kokoonpanolla pitäisi napata 12 pistettä, eli kahdesta joukkueesta voitot, jotka ovat lähellä tasoani.
koukou kirjoitti:
Ja muutenkin itse olen yrittänyt välttää myyntejä kauden lopussa. Kausien aluissa hinnat ovat korkeammalla, kun kaikki myöhäisheränneet vahvistavat joukkueitaan.
Eli olisin ilman loukkaantumistakin suositellut myyntiä vasta ensi viikolla.
Itse taas olen sillä kannalla että 19 ja 20 vuotiaat kannattaa myydä, ennen ikäpäivitystä. Tuntuu että niillä olisi vielä parempi menekki kun vuoden vanhempina, jo "yli ikäisinä" treenattavaksi.
Myös vanhemmat yli 30 vuotiaat kannattaaa myydä, ihan vaan sen pelossa että taidot tippuvat.