Itselläni loppu kausi on lähinnä merkityksetöntä pelailua. Mahkuja nousuun, tai nousukarsintaan ei ole, ja tippumiseenkaan ei ole välitöntä uhkaa.
Toki tippua vielä voi jos ajautuu tappioputkeen, mutta siitä ei pitäisi olla pelkoa.
Joukkueeni on tällä kaudella mennyt hieman eteenpäin keskikentällä, puolustuksessa ja hyökkäyksessä todella paljon. Maalivahti työskentely sen sijaan on huonontunut, koska minulla meni hermot ykkösmaalivahtini huonoon kuntoon, jota jatkui jo toista kautta putkeen (parhaillaan välttävässä kunnossa, mutta normaalisti heikossa tai huonommassa).
Hyökkäyksessä minulla oli kauden alussa 2kpl erinomaisia kavereita ilman kunnollista syöttötaitoa.
Nyt minulla on 2kpl unohtumattomia kavereita, joilla toisella on hyvä syöttö ja toisella kelvollinen.
Tällä hetkellä minulla on lohkossani paras keskikenttä, ja lähelle paras hyökkäys. Puolustus sitä vastoin on lohkoni huonoin. Tietääpähän ainakin mihinkä hankkia parannuksia.
Huono homma parannusten hankkimisessa on se, että huomattavasti paremmat pelaajat maksavat maltaita, joten rahan hankkiminen kestää. Ja kun joukkueessa on kuitenkin 2kpl erinomaisia pakkeja ja yksi mahtava, niin ei ole mitään järkeä päivittää pelaajia pikkuhiljaa loistaviksi tms. 3milj. per pakki pitäisi jostain löytää, että saa kunnolla parannusta.
Sitten kun tarvitsee vielä uuden maalivahdin, niin onhan noita kulueriä tiedossa.
Hyvä asia tässä on kuitenkin se, että kun joukkueeni joskus nousee neloseen on se valmis pelaamaan siellä voitoista.