maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Kiitos kutsusta, mä en lähde mukaan kun on kavereiden kanssa jo yksi turnaus menossa, niin mun tilalle ainakin pääsee jos on innokkaita.
Kiitos hoksautuksesta. Mukana taas, tietenkin!Yks mahtuu vielä kun 15 näyttäis olevan jo hyväksytty @McTorso ?
Heh, ei ole valitettavasti turnauksen järjestäjällä mitään mahdollisuutta vaikuttaa näihin arvontoihin. Mutta kieltämättä niissä voisi olla parantamisen varaa, koska alkulohkojen väliset tasoerot ovat toisinaan aika hurjia. Ilmeisesti menevät tosiaan täysin randomilla, ilman minkäänlaista arvontakorisysteemiä.@Bird illä on taas ollut kierot sormensa pelissä, kun näitä on "arvottu".
Meinaa vähän jurppia tämä kausi Hattrickissä. Oon tilastojen valossa 3 paras joukkue sarjassa enkä oo voittanut yhtään peliä. Oon jaetulla viimeisellä paikalla, ja alkaa jo mahollisuus suoralle tippumisellekkin olla suht suuri.
Kauden aloitin ottelulla jonka MA ( Match Analysis ) näyttää 95,94% voiton mulle, maalipaikat mulle 11-1.
Tulos 0-0.
Toisen ottelun sain hävitäkkin, mutta hävisin sen 4-0 joka oli vähän yläkanttiin.
3 ottelu, MA näyttää 90,43% mun voitolle, 1,99% vastustajan voitolla ja loput tasuria. Arvioitu tulos 3,92 - 0,82.
Tulos 3-3.
Tässä on sitten 3 ottelua jotka hävisin, ja sain hävitäkkin arvosanojen perusteella. Tipuin Cupista tuossa välissä kans 4-0 tappiolla, ja itseluottamus oli nollissa joukkueella. Sitten yhtä päävastustajaa vastaan 2 ottelua. Eka kotona, MA näyttää mun voitolle 64,04%. Tasurille 22,66% ja sehän sieltä tuli. Ja nyt tänään toinen ottelu putkeen, näyttää mun voitolle 46,21% kaverile 25,29%. Maalipaikat mulle 10-4, ja turpaan 1-4. Toinen laituri lähti uloskin n. 30 min kohdalla.
Ei kyllä sitten pompi ei sitten yhtään. Nyt sitten oiskin pakko voittaa nuo tärkeimmät pelit, tai tipun suoraan. Linkit vie Hattrickiin.
Näin se muuten näyttää olevan, kun nyt itsekin asian tarkistin. Tasaisen varmaa on todellakin ollut AC Niinivaaran suorittaminen Jatkoaika Cupissa jo pitkään. Eli jatkoon on aina menty alkulohkosta ja eka kierroskin hoidettu kunnialla alta pois.Siis onko nyt niin että hallitseva tuplamestari Niinivaara on ollut mitalimittelöiden ulkopuolella viimeksi yli kymmenen kautta sitten sesongilla 22?! Turnaus kaipaisi nyt ehkä uutta voittajaa. Ennakkoasetelmat eivät kuitenkin kovin vahvasti tue tätä toivetta.
Kintaalla oli todellinen pohjakosketus, vaikkakin tuo teidän C ei mikään läpihuuto-lohko todellakaan ole. Kunnon onnistumisen se jatkopesti kuitenkin vielä vaatii, että saa roihittua sen parin maalin kaulan Kiksautuksen tasoista vastusta vastaan. Lintukuppikin siellä näyttää jatkuvan ja pikaisen analysoinnin perusteella paikka kahdeksan sakkiin pääsemisestä lienee enemmän tai vähemmän peruskauraa.Olipahan eilen jo lähellä Nahkamunkin tippuminen ulos pudotuspeleistä.
Sikäli mikäli ensi kierrokselta mennään 8 parhaan joukkoon tuossa cupissa, niin enin huomio siirtynee tuossa pärjäämiseen. Kerran olen muistini mukaan ollut noin pitkällä missään cupissa, ja menestyminen tuossa kiinnostelisi. Sarjassa ihan ok mahdollisuus välttää karsintapeli, mutta saapi nähdä. Suorasta putoamisesta ei pitäisi suurta uhkaa olla.Kintaalla oli todellinen pohjakosketus, vaikkakin tuo teidän C ei mikään läpihuuto-lohko todellakaan ole. Kunnon onnistumisen se jatkopesti kuitenkin vielä vaatii, että saa roihittua sen parin maalin kaulan Kiksautuksen tasoista vastusta vastaan. Lintukuppikin siellä näyttää jatkuvan ja pikaisen analysoinnin perusteella paikka kahdeksan sakkiin pääsemisestä lienee enemmän tai vähemmän peruskauraa.
Näiden "roskacupien" suurin ongelmahan taitaa olla se, ettei niissä lopulta pelata kuin mehukannusta. Toisaalta se mehukannukin voisi silti olla 3. divarin seuralle suurin saavutus ikinä milloinkaan. Vaikea sanoa.Sikäli mikäli ensi kierrokselta mennään 8 parhaan joukkoon tuossa cupissa, niin enin huomio siirtynee tuossa pärjäämiseen. Kerran olen muistini mukaan ollut noin pitkällä missään cupissa, ja menestyminen tuossa kiinnostelisi. Sarjassa ihan ok mahdollisuus välttää karsintapeli, mutta saapi nähdä. Suorasta putoamisesta ei pitäisi suurta uhkaa olla.
Nappaa alkulohkon päätöspelistä AC Niinivaaraa vähintään tasuri, niin pääset suoraan mukaan ensi kauden turnaukseen!Surullista ollut meno näin ensikertalaisena Jatkis-cupissa, odotin vähän enemmän, mutta totuus lyöny kovaa silmille. Sarjassa ei vielä tappioita ja maalejakin on tehty rutkasti, mut nyt cupissa kaikki on sakannut. JJ Herranmetsä siis kyseessä.
Omat viime kaudet on menny sarjassa mollivoittoisesti tuurin puolesta. Kaudella 83 jäätiin -2.9p odotusarvosta, viime kausi päättyi myös -6.2p odotusarvosta (samalla kun sarjan voittaja veti +10p odotusarvon yläpuolella) ja tälläkin kaudella ollaan tuo -6.2p odotusarvosta jäljessä.
Tällä kaudella tuuli on puhaltanut toiseen suuntaan, cupissa on osunut suotuisat vastustajat ja se pahin (mestaruussarjan Vihannesmestarit) onnistuttiin onnekkaasti voittamaan. Nyt ollaan neljän parhan joukossa ja mietitään miten ensi tiistaina pelataan vahvaa kaukojoukkuetta vastaan.
HT-ML Predictor nyt ainakin. -> League PredictorMistä katsot tuon odotusarvon?
Juu, tällä on katsottu. Eihän nuo absoluuttisesti oikeita arvoja anna mutta vertailua pääsee tekemään.HT-ML Predictor nyt ainakin. -> League Predictor
HT-ML Predictor nyt ainakin. -> League Predictor
Järkyttävä lukema! Omani sarjan surkein -5,3. Predictorin toimivuudesta ja oikeellisuudesta ollaan montaa mieltä; osaako se ottaa huomioon erikoistilanteet yms. Oma näkemykseni on, että ainakin se suosii puolustavia joukkueita. Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihan kiva ohjelma.Tänks! Näyttää -8,0 tässä vaiheessa sarjaa.
Yhteistyökykyisyys voi vaikuttaa joukkuehenkeen ostaessa tai myytäessä. Ilkeä tyyppi laskee helposti joukkuehenkeä ostettaessa, kun taas suosittu kaveri myytäessä. Rehellisyys ja aggresiivisuus vaikuttaa taas korttiherkkyyteen. Täysin arvaamaton on kaikkein epärehellisin, kuten tulisieluinen taas aggressiivisin. Nämä ottavat herkiten varoituksia tai ulosajoja. Toki myös seesteinen tai oikeudentuntoinen peluri saattaa ottaa vaikka suoran punaisen, muttei niin usein, kuin edellä mainitut "pahikset".Mihin pelaajan rehellisyys vaikuttaa? Joukkuehenkeenkö?
Siirtolistalla on yksi mieluisa pelaaja mutta hänet on arvioitu täysin arvaamattomaksi. Kannattaako tällaista pelaajaa ostaa?