Tuolla TSI:llä maalinteko lienee mahtava tai loistava. Tuon ikäistä ei ole mitään järkeä enää treenata kun tuossa iässä sen maalinteon pitäisi olla jo yliluonnollinen-titaaninen tasolla. Ellei siis tietenkin ole jotain muuta korkeaa taitoa mutta tässä tapauksessa sellaista ei TSI:n perusteella ole. Hieman epäilen että tuommoista hintaa siitä tulet saamaan mutta siltikin myyntiin vaan ja tilalle 17v treenattava hyvällä maalinteolla ja kassan mukaan aputaitoja syöttäminen/laituri/pr välttävä-kelvollinen ainakin pariin noista. Tuommoisia saa vielä suht halvalla kunhan ei ihan 17v 3-15pv etsi. Paremmilla aputaidolla olevat sitten toki saa yleensä myytyä myös treenin jälkeen kalliimmalla. Toki plussaa vielä jos löytyisi voimakas/nopea/pääpeli erikoisuus mutta noista toki saa yleensä myös maksaa jonkun verran enemmän.Hei, mulla on 21v TSI 4010 arvoinen hyökkääjä jonka ostin 110k€:lla ja nyt siirtovertailu näyttää 496k€:ta maksimisiirtona, kannattaisiko myydä heti vai pistää reeniä?
Heti kun pääsin keulimaan, niin tuli lähtö cupissa jämäjengiä vastaan... Tältäkö se tuntuu isomman kannattajasta, kun SaiPa voittaa isompansa. Tässä skenaariossa itse siis se isompi joukkue, jonka pitäisi murskata se vitun kääpiö pienempi.(saipa).Suomen sarja sijoitukseen perustuvassa rankingissa Nahkamunkki nyt sijalla 55. 2011 perustetun seuran kautta aikain paras sijoitus toistaiseksi.
Olen siis 3.divari sarjani kärjessä. Toki tästä ei 2.kierroksen jälkeen kannata liikoja johtopäätöksiä vetää. Oli miten oli. Kiva suoritus kuitenkin.
Täsmälleen samat kävi minullakin. Oma kolmosdivarijengi otti turpaan 3-2 jatkoajalla vitosta pelaavalta joukkueelta. Tietysti tämä oli tiedostettu riski kun lähdin otteluun treeni edellä huumorikokoonpanolla rentoilemaan. Onneksi sarja on lähtenyt hyvin käyntiin tasurilla ja voitolla, muuten ärsyttäisi tosissaan.Heti kun pääsin keulimaan, niin tuli lähtö cupissa jämäjengiä vastaan... Tältäkö se tuntuu isomman kannattajasta, kun SaiPa voittaa isompansa. Tässä skenaariossa itse siis se isompi joukkue, jonka pitäisi murskata se vitun kääpiö pienempi.(saipa).
Hattrick väittää minun nostaneen jo junnun tällä viikolla, no en ole nostanut.
Jospa tuo tuosta jossain vaiheessa korjaantuu.
Itsekin aloitin pelin vuosien jälkeen uudelleen noin 4 ht kautta sitten.Mites tuon valmentajan kanssa kannattaa toimia? Minulla on nyt 3/5-tason koutsi heikolla johtajuudella. Mutta katsoin, että parempi 4/5 valmentaja maksaisi reilu 600 000. Kannattaako siis ensi töikseen kerätä tuo raha kasaan ja hommata kunnon koutsi?
Tapoja on toki monia, mutta itse näin tämän tyylin parhaimpana vaihtoehtona. Mielestäni parempi lähteä rakentamaan joukkuetta niin että talous ei ole ihan kuralla.
Itsekin aloitin pelin vuosien jälkeen uudelleen noin 4 ht kautta sitten.
Ensimmäisen kauden vedin niin, että hommasin reenikkeet plus yhden pelaajan yliluonnollisella kokemuksella ja välttävällä johtajuudella. Kauden jälkeen heitin reenikkeet lihoiksi ja rahat käytin tuon kokeneen pelaajan valmentaja kehitykseen, suoraan erinomaiselle tasolle. Samalla päivitin stadionin yli 32k vetäväksi ja hommasin uudet reenattavat.
Tapoja on toki monia, mutta itse näin tämän tyylin parhaimpana vaihtoehtona. Mielestäni parempi lähteä rakentamaan joukkuetta niin että talous ei ole ihan kuralla.
Tällä hetkellä neljäs kausi menossa. Meneillään oleva kausi on hieman "välikausi" kun vaihtui reeni, mutta uskoisin että ensi kaudella taistellaan jo noususta vitoseen ja hyvällä tuurilla voisi jopa pysyäkin siellä pidempään kuin sen yhden kauden.
Minä voisin ensimmäistä kertaa kokeilla osallistumista, eli "JJ Herranmetsä 553707", Meniköhän tuo nyt oikein...Jatkoaika Cup, kausi 34
No niin, uusi turnaus on jälleen luotu Hattrickin syövereihin.
Jatkoaika Cupin 34. kauden avauskierros potkaistaan vauhtiin 21. elokuuta kello 20.00 eli Hattrick-kauden 8. sarjakierroksen jälkeisenä maanantaina, mikäli 16 joukkuetta on kasassa viimeistään edellisenä perjantaina 18. elokuuta. Jos taas ei saada turnausta kokoon tässä seuraavan puolentoista viikon aikana, aloitus siirtyy viikolla eteenpäin.
Ei se ihan kyllä mennyt, mutta taisin silti löytää joukkueesi. Laitan kutsun tulemaan!Minä voisin ensimmäistä kertaa kokeilla osallistumista, eli "JJ Herranmetsä 553707", Meniköhän tuo nyt oikein...
Jatkoaika Cup, kausi 34
No niin, uusi turnaus on jälleen luotu Hattrickin syövereihin.
Hep! Voisin lähteä kokeilemaan, jos sitä saisi edes sen yhden tasurin Jatkoaika Cupista napattua :DJatkoaika Cup, kausi 34
Jos mahtuu niin voin lähteä mukaan.Hep! Voisin lähteä kokeilemaan, jos sitä saisi edes sen yhden tasurin Jatkoaika Cupista napattua :D
Sikäli mikäli tilaa löytyy, niin paas kutsuen:
Top-Sukka / Möyhy Veikot
E. @Lucky Thirteen pelaa kans hattrickia, läheppäs messiin?